alfa romeo 164 hamulce

Piotr Mokwiński

Sprawdzamy, jakiego SUV-a kupimy do 200 tysięcy zł. Kwota nie jest przypadkowa

Sprawdzamy, jakiego SUV-a kupimy do 200 tysięcy zł. Kwota nie jest przypadkowa

Cały świat przesiada się do crossoverów i SUV-ów. Segmenty B, C, D i E zyskują z każdym rokiem. W tych autach czujemy się bezpieczniej siedząc wyżej i widząc więcej. Poczucie komfortu wzmaga masa własna i gabaryty samochodu. Łatwiej też się do nich wsiada, a wygoda podróżowania po kiepskich nawierzchniach jest niepodważalna. W droższych pojazdach spotkamy również napęd na cztery koła. W zimowych warunkach okazuje się nieoceniony. Wobec tego, postanowiliśmy prześwietlić rynkową ofertę.

Sporty rodzinne

Przed czterdziestu laty przydomek ?ti? wprowadziło BMW, potem także Alfa Romeo. Przesłanie tego skrótu jest takie samo - sportowe aspiracje

Im się nie udało, czyli nieudane ataki na klasę premium

Mówisz luksus, myślisz Mercedes? Niekoniecznie. Wiele firm próbowało wkupić się w gusta klientów z grubym portfelem. Przedstawiamy samochody, dla których klasa premium okazała się nieosiągalna.

Alfa Romeo Crosswagon Q4

. Oprócz charakterystycznego nadwozia Crosswagon odziedziczył po Sportwagonie kilka przywar. Mały rozstaw osi to mało miejsca na tylnej kanapie. Duży za to jest promień skrętu. Tam, gdzie Mondeo czy Accord zawracają bez trudu, Alfa musi zawracać "na trzy". Poprawiono natomiast hamulce. Z przodu

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

nagrody często szły na marne. Nabywcy aut z górnej półki okazywali się bardziej tradycyjni niż zakładali spece od marketingu. Alfa Romeo 166 Następczyni 164-ki wyjeżdżała z fabryki w latach 1998-2007, a w 2003 roku przeszła facelifting

Porsche Panamera - test | Za kierownicą

Porsche Panamera - test | Za kierownicą

ją Mercedes CLS, który połączył wygląd auta coupe z czterema drzwiami. Porsche też kiedyś miało takie auto. Jeżdżący prototyp H50 bazujący na modelu 928 nigdy nie doczekał się seryjnej produkcji. Inne marki również podejmowały podobne próby (vide Alfa Romeo), ale żadna nie była tak zdecydowana

Re: Alfa Crosswagon Q4

. Mały rozstaw osi to mało miejsca na tylnej kanapie. Duży za to jest promień skrętu. Tam, gdzie Mondeo czy Accord zawracają bez trudu, Alfa musi zawracać "na trzy". Poprawiono natomiast hamulce. Z przodu znalazły się czterotłoczkowe zaciski Brembo i tarcze o średnicy 33 cm spotykane dotąd w