alfa romeo 166 rozstawa osi

Piotr Mokwiński

Sprawdzamy, jakiego SUV-a kupimy do 200 tysięcy zł. Kwota nie jest przypadkowa

Sprawdzamy, jakiego SUV-a kupimy do 200 tysięcy zł. Kwota nie jest przypadkowa

Cały świat przesiada się do crossoverów i SUV-ów. Segmenty B, C, D i E zyskują z każdym rokiem. W tych autach czujemy się bezpieczniej siedząc wyżej i widząc więcej. Poczucie komfortu wzmaga masa własna i gabaryty samochodu. Łatwiej też się do nich wsiada, a wygoda podróżowania po kiepskich nawierzchniach jest niepodważalna. W droższych pojazdach spotkamy również napęd na cztery koła. W zimowych warunkach okazuje się nieoceniony. Wobec tego, postanowiliśmy prześwietlić rynkową ofertę.

Żegnaj, 147!

Oto nowy kompakt spod znaku Alfy Romeo. Włoska piękność otrzyma owiane legendą imię Giulietta

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

nagrody często szły na marne. Nabywcy aut z górnej półki okazywali się bardziej tradycyjni niż zakładali spece od marketingu. Alfa Romeo 166 Następczyni 164-ki wyjeżdżała z fabryki w latach 1998-2007, a w 2003 roku przeszła facelifting

Re: Nowy Superb na płycie podłogowej Golfa/jetty

to wytłumacze na przykładzie. alfa romeo 156 ma konstrukcyjnie identyczne zawieszenie jak alfa 166(takie same załozenia konstrukcyjne),jednak wahacze w 166 sa wieksze ,auto ma wiekszy rozstaw osi, tylne zawieszenie jest jeszcze bardziej rozbudowane itd itd,nie da sie zamieniac elementów