alfa romeo budowa silnika twin

Redakcja Moto.pl

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Jak często wymieniać olej silnikowy?

Olej silnikowy to jedna z najważniejszych cieczy krążących w jednostce napędowej. Wielu kierowców zapomina, że trzeba go wymieniać regularnie. Jak często wymieniać olej silnikowy?

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Silnik dwulitrowy Alfy Romeo należy do mocnych zawodników, ale należy do jednostek drogich w utrzymaniu i stosunkowo kłopotliwych. Ma dwie świece na każdy cylinder (Twin Spark) i kilka problemów. Trzeba bardzo uważać na właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do

Wybraliśmy najciekawsze koncepty Mercedesa

Wybraliśmy najciekawsze koncepty Mercedesa

Niemiec 1936 - zwycięstwo skradł im Włoch Tazio Nuvolari w teoretycznie słabej Alfie Romeo. fot. WikimediaCommons/Morio Jednak rozgrywka o prymat w świecie motoryzacji nie toczyła się jedynie na torach. Ludzi lat 30 ubiegłego wieku rozpalał także pojedynek kto pojedzie najszybciej. Na tej arenie

Peugeot RCZ - test | Pierwsza jazda

Peugeot RCZ - test | Pierwsza jazda

mają do wyboru jeszcze Alfę Romeo GT. Na wersję z 2-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 165 KM trzeba wydać 99,9 tys. zł, a na 150-konnego diesel o tej samej pojemności - 108,9 tys. zł. GAZ Intrygujący design, duży i ustawny bagażnik, udane silniki, precyzyjny układ jezdny

Alfa Romeo 159 3,2V6 Q4

nie tyle układ wydechowy, ile specjalny zawór w kolektorze dolotowym. Koniec świata! Alfa upodabnia dźwięk silnika do BMW! Ale... mnie się to podoba. Szczególnie na wyższych biegach przy 2-2,5 tys. obrotach, gdy dźwięk silnika staje się niemal natarczywy. Przez cały czas V6 prowadzi ze mną konwersację

Re: strach przed GTV?

Wita! zalezy czym jedziłes wczesniej.jedyny ekonomiczny wybór to Twin Sparki 1.8 i 2.0 . ceny czesci eksploatacyjnych i w ogóle eksploatacji Gtv sa porównywalne z kosztami alfa romeo 156 z identycznym silnikiem (pomimo innej budowy zawieszenia ,w Gtv drogie tyle wahacze i amortyzatory