alfa romeo gt osiągi jts

FT

Nie lej benzyny E10, jeśli jeździsz jednym z tych aut. Może zniszczyć jego silnik

Nie lej benzyny E10, jeśli jeździsz jednym z tych aut. Może zniszczyć jego silnik

Benzyna E10 staje się coraz popularniejsza w Europie, a do listy krajów, gdzie się pojawiła właśnie dołączyła Wielka Brytania. Są na niej także inne państwa, po których często jeżdżą Polacy. E10 może się okazać bardzo groźna dla niektórych silników.

Kupujemy używane. Youngtimery z lat 80. i 90. jako inwestycja

Obok popularnych klasyków od Volkswagena, BMW, czy Mercedesa, na uwagę zasługują także inne, niezbyt popularne auta. Wybierając je warto pamiętać o czekających nas kosztach związanych z zakupem trudno dostępnych podzespołów i fachowym serwisie. Im bardziej egzotyczny samochód, tym droższe będą eksploatacyjne naprawy - nie wspominając już o naprawach blacharskich oraz gromadzeniu brakujących lub uszkodzonych detali ozdobnych karoserii i wnętrza. Sprawdzamy, w co warto zainwestować z przełomu lat 80 i 90.

Poradnik | Kombi z nutką sportu za 20 tysięcy złotych

Rodzinne auto wcale nie musi być nudne i drogie. Początek bieżącego stulecia obfitował w wiele gorących propozycji w segmencie familijnych kombi. Nie dość, że praktyczne, to po latach stosunkowo tanie i niezbyt skomplikowane w obsłudze. Wyłowiliśmy z rynku wtórnego osiem ciekawych propozycji dostępnych za około 20 tysięcy złotych.

Konfrontacje: Alfa Romeo GT Coupé 2.0 JTS 16V/Peugeot 307 CC 2.0 16V

+ Elegancka linia, automatycznie rozkładany dach i niezły silnik sprawią, że Peugeot przypadnie ci do gustu. Szkoda tylko, że w środku to wciąż klasyczna "307" Alfa Romeo GT Coupé 2.0 JTS 16V 121 000 zł

Alfa GT 2.0 JTS

. Dla Alfy GT to chyba zbyt wcześnie. Z deklarowanych 165 koni udało się nam dobudzić tylko 140. Nawet jak na skromny, bo 1000-kilometrowy przebieg to za mało. Testowany wcześniej Sportwagon z tym samym silnikiem JTS i na tej samej hamowni miał ich 160. Kiepskim wynikiem Alfa GT trochę mnie zaskoczyła