alfa romeo ustawienie lewarka

Piotr Mokwiński

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Poślizgi kontrolowane

Opinie Moto.pl: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Poślizgi kontrolowane

Sześć lat temu Alfa rzuciła rękawice Mercedesowi AMG i BMW M. Zadrżało też w posadach Audi RS4, gdy w salonach pojawiła się Giulia z czterolistną koniczyną. Auto opracowano według starej, dobrej szkoły. Mamy zatem ponad 500 koni mechanicznych, napęd na tylną oś i głośny wydech opracowany przez firmę Akrapovic. Czy niedawny lifting pozwolił skrócić dystans do konkurencji?

Alfa Romeo Mi.To się podoba! - test | Pierwsza jazda

Już kilka firm przekonało się, że znacznie łatwiej zrobić auto duże i wygodne niż małe i ekscytujące. Alfa Romeo zaryzykowało i...

Używana Kia Stinger - awarie, najlepsze wersje, opinie. "Jeden z najbardziej niedocenianych modeli"

Pojawiła się w drugim kwartale 2017. Wprowadziła w Kii powiew świeżości, do którego, niestety, Europejczycy podeszli z umiarkowanym entuzjazmem. Stingerowi przyszło konkurować z VW Arteonem, Alfą Romeo Giulią i całej plejadzie z metką premium z BMW serii 4 na czele. Sprzedaż nie pokryła się z oczekiwaniami. W tym roku Koreańczycy wygasili produkcję. Nie zmienia to faktu, że na rynku wtórnym to kusząca oferta. Czy warto zaryzykować?

Ferrari F430 - test | Za kierownicą

. 34-letni geniusz, były kierowca wyścigowy, dziś inżynier pracujący dla Ferrari, ale też Alfy Romeo i Astona Martina. Kiedy zapowiedział, że jest w stanie zrobić auto najszybsze w klasie, najłatwiej się prowadzące, a do tego nadające się do codziennego użytku, mało kto mu wierzył. Słowa dotrzymał

Mitsubishi Lancer Evo VIII

wymuskanych palców. A jak ci się nie podoba kup sobie Alfę Romeo. Zawieszenie zestrojono bardzo twardo. W polskich warunkach kompresja dysków zapewniona. Nie oznacza to, że Evo nie radzi sobie z nierównościami. Większość wygasza znakomicie, koła nie odrywają się od nawierzchni, a

Alfa Romeo Brera

- tak wygląda produkcyjna Alfa początku XXI stulecia. Gotowe do jazdy auto stoi przede mną na skraju toru testowego Alfy w Balocco. Za chwilę mam do niego wsiąść i wycisnąć, co się da. Sam na sam. Bez żadnego stróża i pomocnika. To rozumiem! Choć grupa dziennikarzy jest bardzo