alfa romeo wtryskiwacze 146

Redakcja Moto.pl

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Poradnik | 1.4 T-Jet - Jak Fiat poradził sobie z downsizingiem?

Najstarsze egzemplarze przekroczyły granicę 250 tysięcy kilometrów. Mimo tego, wciąż dzielnie znoszą codzienną eksploatację. Włoska konstrukcja ma swoje początki w połowie lat 80. i uchodzi za jeden z najlepszych silników w swojej kategorii. Czy faktycznie warto postawić na 1.4 T-Jet?

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

nierównej pracy silnika, zdarzają się też zatarcia panewek korbowodowych. Okres występowania problemów: cały okres produkcji. Modele w których montowany jest silnik 2.0 TS: Alfa Romeo: 145/146, 147, 155, 156, 166, GT, Spyder/GTV Alfa Romeo 155, fot. Alfa Romeo   Dodatek do

Kroki milowe Fiata

Kroki milowe Fiata

zarządzania płytami podłogowymi. To popularne dzisiaj podejście, gdy na jednej płycie powstaje kilka lub kilkanaście bardziej lub mniej podobnych modeli, ale to właśnie Tipo było pierwsze. Z jego płyty korzystały Tempra, Coupe, pięć modeli Alfy Romeo (145, 146, 155 oraz Spider i GTV) i dwie Lancie (Dedra i