allroad masa własna

Piotr Mokwiński

Opinie Moto.pl: Audi A6 Allroad 50 TDI. Po co Ci SUV, jeśli możesz mieć uterenowione kombi?

Opinie Moto.pl: Audi A6 Allroad 50 TDI. Po co Ci SUV, jeśli możesz mieć uterenowione kombi?

SUV-y mają wiele niezaprzeczalnych zalet. Łatwo się do nich wsiada. Zapewniają wygodną pozycję za kierownicą i pozwalają nie martwić się o aktualny stan nawierzchni, po której akurat jedziemy. Mało kto pamięta, że mają świetną alternatywę w postaci bardziej praktycznych kombi klasy wyższej. Też są wyżej zawieszone, ale z uwagi na niżej umieszczony środek ciężkości, prowadzą się znaczne lepiej. Z mocnym dieslem, potrafią być też oszczędne. Jaka jest zatem codzienność z A6 Allroad?

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. I | Wybór nieoczywisty

Do naszego garażu zawitało Audi A4 Allroad. Na jego przykładzie sprawdzimy, czy uterenowione kombi może być alternatywą dla niezwykle popularnych SUV-ów i crossoverów?

Nowe Audi A4 - prześwietlamy cennik

Audi A4 to jeden z najpopularniejszych modeli w segmencie premium. Przyglądamy się ofercie niemieckiego producenta.

Aukcje | Ford RS200 | Rajdowa legenda na sprzedaż

Aukcje | Ford RS200 | Rajdowa legenda na sprzedaż

liczniku ma zaledwie 12 tys. km. Auto jest napędzane silnikiem 1.8 zbudowanym przez inżynierów Forda i Coswortha. Czterocylindrowa jednostka rozwija maksymalną moc 350 KM, co przy lekkiej masie nadwozia wynoszącej nieco ponad tonę, daje naprawdę duże możliwości. Wersja rajdowa dysponowała mocą nawet o 100

DANE TECHNICZNE

Masa własna: 1535 kg Wymiary: 4720 x 1740 x 1580 mm Rozstaw osi: 2650 mm Pojemność bagażnika: 455/1645 l Pojemność zbiornika paliwa: 64 l Prędkość maksymalna: 210 km/h

Wynik, Dane techniczne

Hamulce: przód: tył: tarcze wentylowane/tarcze tarcze wentylowane tarcze wentylowane/tarcze Ogumienie: 225/55 R 17 215/60 R 16 215/65 R 16 Masa własna: 1795 kg 1610 kg 1640 kg Wymiary: 4810x1850x1550 mm 4720x1740x1580 mm 4730x1860x1560 mm Ładowność: 630 kg 475 kg ?? Rozstaw osi: 2760 mm 2650 mm 2760 mm

Volvo XC70 D5 AWD

, Volvo przyzwyczaiło nas do niecodziennego dźwięku swoich turbodoładowanych pięciocylindrówek, ale to były "benzyny". A tu jest diesel. D5 - pierwszy własny silnik wysokoprężny. Własny, bo wcześniejsze pochodziły głównie od Renault i VW. Obok hondowskiego 2.2i-CTDi - najlepszy dieslowski debiut

Re: Napęd na 4. Pytanie laika.

zbliżonymi masami własnymi - w zasadzie zbliżoną grupą docelowych odbiorców: rodziny z co najmniej jednym dzieckiem, lubiące eskapady na łono natury (jedno auto się tutaj wyrywa z tego szablonu) - po takiej grupie kierowców można statystycznie spodziewać się podobnego, dojrzałego, zachowawczego stylu