altea kontrolki

Marcin Lewandowski

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Seat Altea 1.6 CNG - test | Za kierownicą

Czy samochód napędzany gazem ziemnym jest już alternatywą dla benzynowca? Tak, jeśli można go gdzieś zatankować

Seat Leon/Altea - test | Za kierownicą

Seat Leon/Altea - test | Za kierownicą

) Hamulec: Słabej jakości plastiki, zbyt zachowawczy lifting Summa summarum W wyniku liftingu Leon i Altea zyskują na atrakcyjności. Niewiele, ale być może na tyle, by przekonać niezdecydowanych. Bardziej komfortowe zawieszenie, pseudoblokada dyferencjału w wersji FR, cichszy

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

: od 2006 roku. Modele w których montowany jest silnik 1.4 TSI (122-180 KM): Audi: A1, A3 Seat: Ibiza, Toledo, Leon, Altea, Alhambra Skoda: Rapid, Octavia, Yeti, Superb VW: Polo, Golf, Touran, Tiguan, Scirocco, Jetta, Passat, CC, Sharan Fot. Volkswagen Mobil 1 Peak Life 5W50 4L