alternator do golfa 3 budowa

Piotr Mokwiński

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Udział wariantów wysokoprężnych w nowych autach, jeszcze kilka lat temu przekraczał 50 procent, a w niektórych segmentach dochodził do 80 proc. Teraz trend jest wyraźnie spadkowy, co wcale nie oznacza, że jego siła maleje. O jego popularności przekonamy się wertując rynek wtórny. W wielu modelach wciąż osiąga parametr dominujący. Wobec tego, postanowiliśmy przedstawić Wam najciekawsze propozycje.

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Słyszeliście opinie, że współczesne samochody są bezproblemowe i bezawaryjne? Oto siedemnaście przykładów na to, że to nieprawda. Te silniki sprawiają sporo problemów, a co gorsza często są (nieopłacalnie) drogie w naprawie.

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

jednak niewielkiego diesla, który z powodzeniem mógłby napędzać miejskie auta. W 2003 roku do oferty wprowadzono czterocylindrowy silnik 1.3 Multijet. Montowany był między innymi w Fiacie Punto, Idea, Panda, Grande Punto, Oplu Corsie C,D,E, Oplu Astrze III, czy Suzuki Swifcie. Korzystając z bogatych

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

dostarcza: Nissan nie ma dobrej ręki do dużych Diesli. Po bardzo wrażliwym na przegrzanie silniku 2.8 TD (RD28), w którym mogło dojść do pęknięć głowicy, Nissan w 1999 r. przygotował jednostkę 3.0 DI (ZD30). Niestety miała ona wadę konstrukcyjną polegającą na niewłaściwym smarowaniu 3. i 4. cylindra

Re: Stary = skarbonka bez dna

rozrusznika oraz alternatora. Zużyte łożyska aparatu zapłonowego. Zdaniem fachowca - Golf II należy do aut wyróżniających się trwałością na tle konkurentów z końca lat 80. Koszty eksploatacji nie należą do wysokich. Na rynku jest dużo tanich zamienników oraz elementów z rynku wtórnego. Egzemplarz