alternator fiat panda moc

Piotr Mokwiński

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Udział wariantów wysokoprężnych w nowych autach, jeszcze kilka lat temu przekraczał 50 procent, a w niektórych segmentach dochodził do 80 proc. Teraz trend jest wyraźnie spadkowy, co wcale nie oznacza, że jego siła maleje. O jego popularności przekonamy się wertując rynek wtórny. W wielu modelach wciąż osiąga parametr dominujący. Wobec tego, postanowiliśmy przedstawić Wam najciekawsze propozycje.

Suzuki Ignis | Ceny w Polsce | Kolejna nisza

Na początku przyszłego roku do salonów Suzuki trafi nowy Ignis. Już dziś wiemy, ile będzie kosztować

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Rynek wtórny od lat rządzi się swoimi prawami. W jego przypadku trendy pojawiające się wśród aut nowych nie mają aż tak silnego przełożenia. Widać to na przykładzie silników diesla, które wciąż wśród używanych cieszą się niemałym zainteresowaniem. Kierowców przekonuje wystarczająca dynamika i niewielkie zużycie oleju napędowego.

Z archiwum moto.pl | TOP 10 | Najlepsze silniki

Z archiwum moto.pl | TOP 10 | Najlepsze silniki

silnik: Fiat Panda II (od 2003 r.), Fiat Panda III (od 2012 r.), Fiat Punto, Fiat Bravo/Brava, Fiat Palio/Siena i inne. Ten silnik Fiata to bardzo dopracowana konstrukcja. Nie zapewnia sportowych doznań, ale nie po to ją stworzono. Co prawda trapią go pękanie obudowy alternatora i wycieki spod

Fiat Panda (2003-2011) - opinie Moto.pl

Fiat Panda (2003-2011) - opinie Moto.pl

Słynie wręcz z umiejętności mistrzowskiego zagospodarowania skromnej przestrzeni. Korzysta przy tym z usług uznanych stylistów, dlatego estetyka jego aut stoi na wysokim poziomie. Według tego samego schematu powstała Panda, wprowadzona na rynek w 2003 r. Fiatowi udało się