amerykańskie pikapy heavy duty

Łukasz Kifer

Jak duże są amerykańskie pikapy? Tak duże, że Europejczykowi trudno to pojąć

Jak duże są amerykańskie pikapy? Tak duże, że Europejczykowi trudno to pojąć

Żeby to zrozumieć, najlepiej użyć porównania. Na przykład Chevroleta Silverado HD i Lexusa GX. Ktoś sfotografował typowy amerykański pikap w sąsiedztwie pełnowymiarowego samochodu terenowego z Europy. Różnica jest szokująca.

Ford przekroczył granicę. W Rangerze Platinum na Podlasiu czułem się jak Amerykanin

Pikapy służą do ciężkiej pracy, co wcale nie przeszkadza im imponować wyposażeniem i wykonaniem. Tylko, że nie u nas. Ford Ranger Platinum to dowód, że i nasze pikapy nie mają się czego wstydzić na tle tych amerykańskich.

Nowe Fordy F Super Duty oficjalnie. Z V-ósemkami. Benzynowa ma 7,3 l, a diesel - aż 1423 Nm

Fordowska rodzina Super Duty to seria pikapów stworzonych do ciężkiej pracy. Określa się je zwykle mianem "wołów roboczych", a ich zadaniem jest przemierzanie olbrzymich rancz, przeciąganie ciężkich przyczep, wożenie na pace dosłownie wszystkiego i babranie się w błocie.

Toyota Tundra Capstone. Na celowniku wcale nie Ford serii F, Silverado i Ram

Toyota Tundra Capstone. Na celowniku wcale nie Ford serii F, Silverado i Ram

. Ciekawostką jest fakt, że nawet odmiany Super Duty lub Heavy Duty, a więc te przeznaczone do najcięższej pracy na ranczach i farmach z ogromnymi silnikami V8, kupowane są w najdroższych wersjach wyposażenia. Toyota Tundra już od dawna podgryza amerykańską wielką trójkę, a teraz chcę wjechać na terytorium

Oto samochody, na których najmniej stracisz po trzech latach. Używki prosto z USA

Oto samochody, na których najmniej stracisz po trzech latach. Używki prosto z USA

Lightninig GMC: Sierra 3500HD Jaguar: XF Kia: Telluride Mercedes: AMG GT 4Door RAM: ProMaster Tesla: Model Y Wśród wyróżnionych warto zwrócić uwagę na kilka modeli. W tradycyjnej dla USA rozbudowanej kategorii pikapów (trzy segmenty: średni, duży mniejszej ładowności oraz tzw. heavy duty) Toyota zgarnęła aż

Samochody z innej bajki | GMC

Samochody z innej bajki | GMC

przeprawienia się przez jakikolwiek kanion, ale za to ma mocne silniki (od 2,9 l R4 185 KM po 5,3 l V8 300 KM), dostępny jest w kilku wersjach nadwoziowych (krótka i długa kabina) oraz z dwoma rodzajami napędu. Canyon może mieć albo napęd na tylne koła (co jest niepojęte w amerykańskim pikapie), albo na cztery

Ford Ranger - Orzeł wylądował

klasy heavy-duty, jak Ford F-250 czy Dodge Ram 2500. Cena? 133 tys. zł brutto (za wersję Limited) to również górna strefa stanów średnich. Droższe są tylko pikapy z automatyczną skrzynią biegów, jak dotąd niedostępną w Rangerze. Wrażenia z jazdy? Pozytywne. Zachowanie na zakrętach i praca zawieszenia na