amerykańskie pikapy heavy duty

Łukasz Kifer

Jak duże są amerykańskie pikapy? Tak duże, że Europejczykowi trudno to pojąć

Jak duże są amerykańskie pikapy? Tak duże, że Europejczykowi trudno to pojąć

Żeby to zrozumieć, najlepiej użyć porównania. Na przykład Chevroleta Silverado HD i Lexusa GX. Ktoś sfotografował typowy amerykański pikap w sąsiedztwie pełnowymiarowego samochodu terenowego z Europy. Różnica jest szokująca.

Nowe Fordy F Super Duty oficjalnie. Z V-ósemkami. Benzynowa ma 7,3 l, a diesel - aż 1423 Nm

Fordowska rodzina Super Duty to seria pikapów stworzonych do ciężkiej pracy. Określa się je zwykle mianem "wołów roboczych", a ich zadaniem jest przemierzanie olbrzymich rancz, przeciąganie ciężkich przyczep, wożenie na pace dosłownie wszystkiego i babranie się w błocie.

Toyota Tundra Capstone. Na celowniku wcale nie Ford serii F, Silverado i Ram

Toyota Tundra Capstone chce mierzyć wyżej. Z wymienionej trójki będzie można ją zestawić tylko z tymi najdroższymi i najlepiej wyposażonymi wersjami.

Samochody z innej bajki | GMC

Samochody z innej bajki | GMC

przeprawienia się przez jakikolwiek kanion, ale za to ma mocne silniki (od 2,9 l R4 185 KM po 5,3 l V8 300 KM), dostępny jest w kilku wersjach nadwoziowych (krótka i długa kabina) oraz z dwoma rodzajami napędu. Canyon może mieć albo napęd na tylne koła (co jest niepojęte w amerykańskim pikapie), albo na cztery

Ford Ranger - Orzeł wylądował

klasy heavy-duty, jak Ford F-250 czy Dodge Ram 2500. Cena? 133 tys. zł brutto (za wersję Limited) to również górna strefa stanów średnich. Droższe są tylko pikapy z automatyczną skrzynią biegów, jak dotąd niedostępną w Rangerze. Wrażenia z jazdy? Pozytywne. Zachowanie na zakrętach i praca zawieszenia na