amfibia polska producent

Bogusław Korzeniowski

Jak duży wpływ na rozwój motoryzacji ma wojna? "Zaczęło się pod piramidami"

Jak duży wpływ na rozwój motoryzacji ma wojna? "Zaczęło się pod piramidami"

Zabrzmi to zapewne fatalnie, zwłaszcza w czasie gdy giną niewinni ludzie wskutek barbarzyńskich ataków Rosjan, ale... historia wskazuje, że wojna była motorem rozwoju techniki i motoryzacji.

Najciekawsze prototypy Skody

Skoda to najbardziej kreatywny i aktywny producent samochodów w tej części Europy. Nawet w czasach socjalizmu firma tworzyła ciekawe konstrukcje. Oto najciekawsze naszym zdaniem prototypy z Mlada Boleslav, które nie doczekały się produkcji seryjnej

Pomysły znad Sekwany | Koncepty Renault

Renault słynie z odważnych decyzji. Która inna marka zdecydowałaby się na wprowadzenie do produkcji takich samochodów jak Vel Satis, Avantime czy Wind? Niektóre z aut produkcyjnych Francuzów są jak koncepty... Jak więc wyglądają ich koncepty?

Junak ponownie produkowany

Junak ponownie produkowany Najcięższy motocykl produkowany po wojnie w Polsce, okrzyknięty mianem polskiego Harleya-Davidsona jest znowu produkowany. Nowy Junak pochodzi jednak z Korei, a nie ze Szczecina Junak obok

4.5 sekundy do "setki" w amfibi

4.5 sekundy do "setki" w amfibi

Kalifornijski producent specjalizuje się w budowaniu specyficznych amfibii. Co prawda pomysł na pojazdy wodno-lądowe jest niemal tak stary jak samochód, to jednak WaterCar postanowił zrobić to po swojemu. Amfibie, które zyskały popularność w czasie

zasługa "Newsweeka"

Tygodnik "Newsweek" w listopadzie opisał kontrakt na dostawę amerykańskich amfibii mostowych dla polskiej armii. Dostawy dotychczas nie zrealizowano, MON olał amerykańskiego brata i zerwał kontrakt z General Dynamics firmą gigantem zatrudniającym 70000 ludzi na całym świecie.Firma ta na

Wojska lądowe otrzymały 9 "Latających Rosomaków"

Bukmachersko-Mechacących w Siemianowicach Śląskich- Opolskich-Bumcycyk, które są polskim partnerem fińskiego producenta. Pierwsze transportery wyprodukowano w Finlandii, ale i one mają już polskie elementy. Za kilkanaście miesięcy robione w Polsce podzespoły będą stanowić 80 proc. transportera