amortyzatory mazda 3 wymiana

Piotr Mokwiński

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

Klasa średnia w tych wersjach to problemy. Sprawdzamy auta za 30-40 tysięcy zł

Auta klasy średniej to jedna z przyjemniejszych rzeczy w motoryzacji, które spotkały nas w ostatnich dekadach. Mimo, że powoli znikają z katalogów, to na rynku wtórnym wciąż możemy swobodnie przebierać. Do dyspozycji mamy sedany, kombi, a także lekko uterenowione wersje. Do tego dość mocne silniki i sprawdzona latami doświadczeń mechanika. Niestety, nie w każdym przypadku. W niektórych możemy doświadczyć bolesnego zderzenia z fakturą u mechanika.

Używany Ford Focus II (2004-2011) - godny spadkobierca

Druga generacja Forda Focusa miała trudniejsze zadanie od swej poprzedniczki. Nie była nowym modelem na rynku, który z racji "światowej premiery" budzi ekscytację, co procentuje częstokroć bardziej ulgowym traktowaniem. Była natomiast kontynuatorką udanego samochodu, mającego liczną rzeszę fanów, którzy zwykle okazują się surowymi recenzentami. Focus II uniósł ciężar sławy "jedynki", ale nigdy nie osiągnął jej wyników sprzedaży. Jakie są opinie użytkowników i co się w nim najczęściej psuje?

Te auta omijaj szerokim łukiem. Psują się na potęgę, a ich naprawa doprowadza do bankructwa

Chcecie kupić samochód na rynku wtórnym? Wybraliśmy modele, których powinniście się wystrzegać. To prawdziwe pułapki na czterech kołach.

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

Mazda 3 (2003-2009) - opinie Moto.pl

Metryczka Pierwsza "trójka" zjechała z taśmy produkcyjnej 8 grudnia 2003 r. Model nosi wewnętrzne oznaczenie BK. Mazda 3 (w Japonii Axela) zastąpiła w 2004 roku ósme i ostatnie pokolenie Mazdy 323, na rodzimym

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

Mazda 6 (2002-2007) - opinie Moto.pl

. Oto nowa Mazda 3 sedan w całej okazałości "Szóstka" nie grzeszy zbyt dużym rozstawem osi, ale pod względem przestronności kabiny nie ma się co obawiać konkurencji. Na kierowcę czeka przeciętnych gabarytów fotel, gruba, trójramienna kierownica oraz zaprojektowane na

TOP 10 | Auto dla studenta

TOP 10 | Auto dla studenta

, od czasu do czasu naprawić (plus 100-160 zł za coroczny przegląd), no i tankować. Przy odrobinie szczęścia roczne wydatki na serwis zamkną się w kwocie 500-1000 zł (wymiana oleju i klocków, drobne niesprawności zawieszenia czy elektryki, ewentualnie komplet opon). W przypadku starszych aut

Re: Rycząca dwudziestka

Jezdze taka od dwoch lat. Obecnie jest juz przerobiona do wersji wyczynowej w klasie ze zmienionym zawieszeniem. Nowe MX-5 maja marne zwieszenie i pierwsze co sie nadaje do wymiany zeby samochod lepiej jezdzil (nie tylko w wyczynie bo na drogi Mazda zle zaprojektowala amortyzatory do sprezyn

Re: Pierwsze auto do 5 tys zł

Jak zawsze to twoja prawda jest twojsza. Już ci kiedyś pisałem.Mam 20 letnią Mazdę 323.Grama rdzy.Zrobione przeze mnie 44tys.km.Zero awarii.Wymiana amortyzatorów przód,bo zaliczyłem "małą" dziurę w drodze.Miała być autem na 2-3 miesiące.Ponieważ kompletnie nic przy niej nie robię, szkoda mi

Re: Pytajac o ceny , nie mialem na mysli cen w AS

Mam mazde z 95 roku, znanymi mi przebieg 200.000 z czego ja wywalilem polowe. Znajac niezawodnosc mazdy zakladam, ze przedtem niewiele trzeba bylo robic. Dotychczas wymienialem (pomijam oczywiscie klocki i plyny): tarcze przod i srodkowy tlumik. Do wymiany mam przednie wahacze (a dokladnie ich gumy

Re: Fiat Albea,interesuja mnie opinie o tym aucie

samochod wychodzi sporo taniej w eksploatacji. Rownolegle z tymi taczkami mialem mazde 323f. Sporo starsza i z duuuuzo wiekszym przebiegiem. Oba samochody eksploatowalem na przebiegu okolo 100.000 km (fiat od zera do 3 lat, mazda od 6 do 10 lat i od 100.000 km). Pomijajac koszty normalnej obslugi do mazdy

Re: Pierwsze auto do 5 tys zł

loyezoo napisał: > Jak zawsze to twoja prawda jest twojsza. > Już ci kiedyś pisałem.Mam 20 letnią Mazdę 323.Grama rdzy.Zrobione przeze mnie 4 > 4tys.km.Zero awarii.Wymiana amortyzatorów przód,bo zaliczyłem "małą" dziurę w d > rodze.Miała być autem na 2-3 miesiące

Re: doradźcie mi proszę, co kupić!!!!

Moja mazda ma 10 lat i (juz) 213000 km. W ciagu ostatnich 3 lat i ponad 100 kkm wymienilem: srodkowy tlumik, tarcze hamulcowe, a ostatnio przednie wahacze. Do wymiany mam jeszcze tylne amortyzatory. Ponadto mialem awarie przekaznika wiatraka chlodnicy. I juz. Za to uno przejezdzilem 15 kkm i

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

kilkuletniej mazdy 6 2.0 DI może być koszt wymiany wtryskiwaczy sięgający 20 tys. zł. -- Pozdrawiam, G. hideipvpn.pl - ukryj swoje IP (mozesz zmienic na adres z USA, UK, Niemiec). Odblokuj Netflix, Hulu, BBC. Teraz także SmartDNS!

Re: Numer 10/2003

3 lata gwarancji i ubezpieczenie gratis. Dostawa samochodu się opóźniła z leasingu i bonusów wyszły nici z pierwotnej kalkulacji wypadło 15 tys.zł. Nikt nawet nie powiedział przepraszam. Po kilku miesiącach niezbyt intensywnej eksploatacji pojawiły się stuki w układzie kierowniczym