analiza składu spalin w samochodzie

sprawdź też:

samochód

Wiktoria Cidyło

Nowa kontrola bez zatrzymywania. Posypią się mandaty? Wystarczy, że przejedziesz obok

Nowa kontrola bez zatrzymywania. Posypią się mandaty? Wystarczy, że przejedziesz obok

Do Polski może niedługo zawitać nowa metod kontroli pojazdów. Z powodzeniem korzystają już z niej w Danii. Główny Inspektorat Transportu Drogowego będzie mógł skutecznie walczyć z zanieczyszczeniem powietrza.

Masz wycięty DPF, będziesz miał kłopoty. We wrześniu rusza akcja krakowskiej policji

Krakowska policja wyposażona w przenośne urządzenia do analizy spalin wypowiada walkę samochodom z wyciętymi filtrami cząstek stałych i w złym stanie technicznym. Specjalne patrole jeszcze we wrześniu ruszą na drogi stolicy Małopolski.

Ekolodzy trąbią o spalinach, ale o pyle z opon milczą. Jest gorzej niżby się wydawało

Mimo iż to spaliny spędzają sen z oczu ekologów, równie szkodliwym okazuje się być pył ze ścierających się opon. Naukowcy podkreślają jego negatywny wpływ na środowisko naturalne oraz nasze zdrowie. Na ten moment brakuje jednak badań, które uwidoczniłyby jego realny stopień oddziaływania.

Jak system start-stop wpływa na jednostkę napędową? Mechanicy biją na alarm

homologacyjne. Jak dobrze wiadomo, samochód przed pojawieniem się w ofercie danego producenta musi przejść proces homologacyjny, w którego skład wchodzi również zmierzenie emisji zgodnie z procedurą WLTP. Jest to test laboratoryjny, uzupełniany o badania w rzeczywistych warunkach ruchu drogowego (RDE). W tym

"Pomarańczowa, to mogę jechać dalej". Błąd! Tej kontrolki nie można nigdy lekceważyć

"Pomarańczowa, to mogę jechać dalej". Błąd! Tej kontrolki nie można nigdy lekceważyć

stosowanie układów samodiagnozy w 2001 r. Poważniejsze usterki niosące zagrożenie dla pasażerów lub środowiska są ilustrowane stosowną grafiką. Właśnie do tej grupy należy „check engine”. Czasem wystarczy uruchomić samochód jeszcze raz, a "check engine" zniknie Warto jednak wiedzieć, że

Tajemnicze skrótowce cz. I

Tajemnicze skrótowce cz. I

Organizacji Narodów Zjednoczonych z siedzibą w Genewie ECU (Electronic Control Unit) - ogólne określenie elektronicznej jednostki sterującej stosowanej w różnych zespołach współczesnych samochodów EDL (Electronic Differential Locks) - elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego EGR - obwód analizy i

Przeglądy

wtryskowej (diesel), analiza składu spalin; sprawdzenie stanu ogumienia, ciśnienia powietrza (przed zmianą sezonu wymiana ogumienia); kontrola naciągu paska rozrządu. Co 15 000 - 20 000 km (lub raz na

Re: Idealny (?) skład mieszanki

Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale chodzi Panu o ewentualność odmowy rejestracji samochodu, który nie spełnia norm Euro II w dziedzinie składu i toksyczności spalin. W praktyce oznacza to koniecznośc posiadania przy rejestracji świadectwa homologacji producenta lub importera. Dotyczy to jednak

Re: nieszczelnosc wydechu a katalizator

sherlock_holmes napisał: > Sam nad tym myslalem, ale analiza spalin pokazuje co innego - kazda > nieszczelnosc zawyza wyniki analizy. > Kiedys mialem "wydmuchana" uszczelke miedzy kolektorem wydechowym a > tzw. "dwururka". Nawet nie bylo glosniej w samochodzie, wiec nie

Świetna analiza 1

jednego cyklu świateł. Podczas mojej godzinnej obserwacji 3-krotnie uformowały się zatory złożone z 3 lub 4 autobusów / składów tramwajowych (na nowym przystanku w stronę Psiego Pola i Sępolna). Nierzadko pojazd stojący na końcu zatoru blokował wewnętrzny pas dla samochodów na Moście Szczytnickim

Re: stacja diagnostyczna

Gość portalu: Mirek napisał(a): > Kupuję samochód (11 letni) z autokomisu i chcę go sprawdzić na stacji > diagnostycznej. Podpowiedzcie czy wystarczy badanie stanu podwozia > (amortyzatory - hamulce) czy też za większą kwotę wykonać także analizę > spalin, co ona wykaże? oraz

Tiry na tory - pierwsza trasa w 2007

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z

Wstep do krytycznej analizy

roznica nijak ma sie do roznic zuzycia powodowanych rozmiarem samochodu, warunkami eksploatacjia, czy chocby temperamentem kierowcy, ktory sam w zaleznosci od intensywnosci eksploatacji wlasnego mozgu podczas jazdy moze realizowac roznice zuzycia paliwa rzedu -50% .. +100% w stosunku do wartosci

Tiry na tory - pierwsza trasa w 2007 roku

Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu doradców gospodarczych Tor

K& N Filters Warszawa - PRZESTRZEGAM

"fałszywe powietrze" co było przyczyną problemu) 4)usiłował nieudolnie wyregulować skład mieszanki 5)... i mam podstawy przypuszczać że nic więcej (gościu nie powie co zrobił). "Analiza spalin" polegała na ustawieniu CO na 2,5%. Wartość właściwa dla tego gaźnika to 0,5 do 1,5% - gdy zwróciłem na to

Tiry pojadą pociągiem

granicami. To po nich specjalnymi wagonami niskopodłogowymi będą przewożone całe zestawy samochodów. W tym czasie kierowcy będą odpoczywać w wagonie-kuszetce doczepionym na końcu składu. Niemożliwie? Tak może się wydawać, bo o tym projekcie mówi się co najmniej od kilku lat, ale teraz już wiadomo, że

Re: Ehhh Ci ludzie !

silnikami spalinowymi i w wydobywanie ropy, więc jak Pan nie umie stworzyć lepszego silnika to niech Pan chociaż spróbuje przekonać tamtych ludzi do zmiany technologii a nie płacze i się zamartwia składem spalin. Drogi i tak będą potrzebne niezależnie od używanego przez auta paliwa. Nawet jeżeli powrócimy

Tiry pojadą pociągiem Suwałki-Rzepin

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu

Tiry pojadą pociągiem

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu

Tiry pojadą pociągiem

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu

Tiry pojadą pociągiem

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu

własnie na tej trasie Tiry pojadą pociągiem

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu

w Polsce brakuje okolo 300 obwodnic,w tym Warszawy

niskopodłogowymi będą przewożone całe zestawy samochodów. W tym czasie kierowcy będą odpoczywać w wagonie-kuszetce doczepionym na końcu składu. Niemożliwie? Tak może się wydawać, bo o tym projekcie mówi się co najmniej od kilku lat, ale teraz już wiadomo, że pierwsza taka linia zostanie uruchomiona w połowie

www.tiry-na-tory.w.pl

bezpieczny transport - zachwala pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi

www.tiry-na-tory.w.pl

bezpieczny transport - zachwala pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi

www.tiry-na-tory.w.pl

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu

www.tiry-na-tory.w.pl

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu

Re: Alternatywne propozycje modernizacyjne

-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu doradców gospodarczych Tor. Pomysł źle też oceniają

Tiry pojadą pociągiem www.tiry-na-tory.w.pl

granicami. To po nich specjalnymi wagonami niskopodłogowymi będą przewożone całe zestawy samochodów. W tym czasie kierowcy będą odpoczywać w wagonie-kuszetce doczepionym na końcu składu. Niemożliwie? Tak może się wydawać, bo o tym projekcie mówi się co najmniej od kilku lat, ale teraz już wiadomo, że

Tiry pojadą pociągiem www.tiry-na-tory.w.pl

bezpieczny transport - zachwala pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi

www.zasciankowosc.w.pl bez sejmiku,obwodnic,kasyUE

bezpieczny transport - zachwala pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi

Tiry pojadą pociągiem www.tiry-na-tory.w.pl

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu

Re: Motorniczy z "14", szarańcza aut, rowerzysta

uśmiercania spalinami. Spaliny w mniejszym stężeniu nie są tak trujące ale coraz więcej osób cierpi na nieżyt dróg oddechowych itp. Nad miastami wisi smog. Na pl.Grunwaldzkim masz tablice z analizą składu powietrza.Wiele osób rezygnuje z auta bo nie odpowiada im jazda w korku w smrodzie. > Wyobraź

referendum tiry na tory

granicami. To po nich specjalnymi wagonami niskopodłogowymi będą przewożone całe zestawy samochodów. W tym czasie kierowcy będą odpoczywać w wagonie-kuszetce doczepionym na końcu składu. Niemożliwie? Tak może się wydawać, bo o tym projekcie mówi się co najmniej od kilku lat, ale teraz już wiadomo, że

referendum tiry na tory/a nie 2 czarnobyl

po nich specjalnymi wagonami niskopodłogowymi będą przewożone całe zestawy samochodów. W tym czasie kierowcy będą odpoczywać w wagonie-kuszetce doczepionym na końcu składu. Niemożliwie? Tak może się wydawać, bo o tym projekcie mówi się co najmniej od kilku lat, ale teraz już wiadomo, że pierwsza

referendum tiry na tory/a nie 2 czarnobyl

po nich specjalnymi wagonami niskopodłogowymi będą przewożone całe zestawy samochodów. W tym czasie kierowcy będą odpoczywać w wagonie-kuszetce doczepionym na końcu składu. Niemożliwie? Tak może się wydawać, bo o tym projekcie mówi się co najmniej od kilku lat, ale teraz już wiadomo, że pierwsza

referendum tiry na tory/ a nie 2 czarnobyl

po nich specjalnymi wagonami niskopodłogowymi będą przewożone całe zestawy samochodów. W tym czasie kierowcy będą odpoczywać w wagonie-kuszetce doczepionym na końcu składu. Niemożliwie? Tak może się wydawać, bo o tym projekcie mówi się co najmniej od kilku lat, ale teraz już wiadomo, że pierwsza

ukradli nawet haslo tiry na tory

granicami. To po nich specjalnymi wagonami niskopodłogowymi będą przewożone całe zestawy samochodów. W tym czasie kierowcy będą odpoczywać w wagonie-kuszetce doczepionym na końcu składu. Niemożliwie? Tak może się wydawać, bo o tym projekcie mówi się co najmniej od kilku lat, ale teraz już wiadomo, że

Ustawa o biopaliwach przyjęta

Przyjęta ustawa będzie szkodliwa w dłuższej perspektywie, z punktu widzenia ekologii, ze względu na emisję składników toksycznych spalin. Podstawowy błąd jaki popełniają eksperci jest zajmowanie się tylko wpływem dodatku bioetanolu na silnik. Dzisiaj nieodłącznym elementem silnika jest