analiza składu spalin w samochodzie

sprawdź też:

samochód

Maciej Gis

Jak system start-stop wpływa na jednostkę napędową? Mechanicy biją na alarm

Jak system start-stop wpływa na jednostkę napędową? Mechanicy biją na alarm

Układ start-stop montowany w samochodach wzbudza kontrowersje. Jego zalety (m.in. zmniejszenie zużycia paliwa) są zauważalne podczas testów homologacyjnych oraz w miejskiej eksploatacji, np. podczas oczekiwania na zielone światło. Powstaje jednak pytanie, jak ten system wpływa na jednostkę napędową? Mechanicy wskazują jego zły wpływ na osprzęt silnika.

"Pomarańczowa, to mogę jechać dalej". Błąd! Tej kontrolki nie można nigdy lekceważyć

Deska rozdzielcza bogata jest w wiele kontrolek. Czerwone oznaczają konieczność zatrzymania pojazdu. Żółte niekoniecznie, choć "check engine" zwiastuje kłopoty, czasem bardzo kosztowne. Co robić, gdy się pojawi?

Tajemnicze skrótowce cz. I

Lista wyposażenia współczesnego samochodu może przyprawić o zawrót głowy. ASF, DSG, FAP, TCS czy VSA to tylko czubek góry lodowej. Żeby było trudniej, różne marki te same systemy nazywają zupełnie inaczej. Jak się w tym połapać? Sprawdź, co się kryje za tajemniczymi skrótowcami

Przeglądy

wtryskowej (diesel), analiza składu spalin; sprawdzenie stanu ogumienia, ciśnienia powietrza (przed zmianą sezonu wymiana ogumienia); kontrola naciągu paska rozrządu. Co 15 000 - 20 000 km (lub raz na

Re: Idealny (?) skład mieszanki

Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale chodzi Panu o ewentualność odmowy rejestracji samochodu, który nie spełnia norm Euro II w dziedzinie składu i toksyczności spalin. W praktyce oznacza to koniecznośc posiadania przy rejestracji świadectwa homologacji producenta lub importera. Dotyczy to jednak

Re: nieszczelnosc wydechu a katalizator

sherlock_holmes napisał: > Sam nad tym myslalem, ale analiza spalin pokazuje co innego - kazda > nieszczelnosc zawyza wyniki analizy. > Kiedys mialem "wydmuchana" uszczelke miedzy kolektorem wydechowym a > tzw. "dwururka". Nawet nie bylo glosniej w samochodzie, wiec nie

Świetna analiza 1

jednego cyklu świateł. Podczas mojej godzinnej obserwacji 3-krotnie uformowały się zatory złożone z 3 lub 4 autobusów / składów tramwajowych (na nowym przystanku w stronę Psiego Pola i Sępolna). Nierzadko pojazd stojący na końcu zatoru blokował wewnętrzny pas dla samochodów na Moście Szczytnickim

Re: stacja diagnostyczna

Gość portalu: Mirek napisał(a): > Kupuję samochód (11 letni) z autokomisu i chcę go sprawdzić na stacji > diagnostycznej. Podpowiedzcie czy wystarczy badanie stanu podwozia > (amortyzatory - hamulce) czy też za większą kwotę wykonać także analizę > spalin, co ona wykaże? oraz

Tiry na tory - pierwsza trasa w 2007

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z

Wstep do krytycznej analizy

roznica nijak ma sie do roznic zuzycia powodowanych rozmiarem samochodu, warunkami eksploatacjia, czy chocby temperamentem kierowcy, ktory sam w zaleznosci od intensywnosci eksploatacji wlasnego mozgu podczas jazdy moze realizowac roznice zuzycia paliwa rzedu -50% .. +100% w stosunku do wartosci

Tiry na tory - pierwsza trasa w 2007 roku

Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu doradców gospodarczych Tor

K& N Filters Warszawa - PRZESTRZEGAM

"fałszywe powietrze" co było przyczyną problemu) 4)usiłował nieudolnie wyregulować skład mieszanki 5)... i mam podstawy przypuszczać że nic więcej (gościu nie powie co zrobił). "Analiza spalin" polegała na ustawieniu CO na 2,5%. Wartość właściwa dla tego gaźnika to 0,5 do 1,5% - gdy zwróciłem na to

Tiry pojadą pociągiem

granicami. To po nich specjalnymi wagonami niskopodłogowymi będą przewożone całe zestawy samochodów. W tym czasie kierowcy będą odpoczywać w wagonie-kuszetce doczepionym na końcu składu. Niemożliwie? Tak może się wydawać, bo o tym projekcie mówi się co najmniej od kilku lat, ale teraz już wiadomo, że

Re: Ehhh Ci ludzie !

silnikami spalinowymi i w wydobywanie ropy, więc jak Pan nie umie stworzyć lepszego silnika to niech Pan chociaż spróbuje przekonać tamtych ludzi do zmiany technologii a nie płacze i się zamartwia składem spalin. Drogi i tak będą potrzebne niezależnie od używanego przez auta paliwa. Nawet jeżeli powrócimy

Tiry pojadą pociągiem Suwałki-Rzepin

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu

Tiry pojadą pociągiem

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu

Tiry pojadą pociągiem

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu

Tiry pojadą pociągiem

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu

własnie na tej trasie Tiry pojadą pociągiem

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu

w Polsce brakuje okolo 300 obwodnic,w tym Warszawy

niskopodłogowymi będą przewożone całe zestawy samochodów. W tym czasie kierowcy będą odpoczywać w wagonie-kuszetce doczepionym na końcu składu. Niemożliwie? Tak może się wydawać, bo o tym projekcie mówi się co najmniej od kilku lat, ale teraz już wiadomo, że pierwsza taka linia zostanie uruchomiona w połowie

www.tiry-na-tory.w.pl

bezpieczny transport - zachwala pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi

www.tiry-na-tory.w.pl

bezpieczny transport - zachwala pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi

www.tiry-na-tory.w.pl

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu

www.tiry-na-tory.w.pl

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu

Re: Alternatywne propozycje modernizacyjne

-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu doradców gospodarczych Tor. Pomysł źle też oceniają

Tiry pojadą pociągiem www.tiry-na-tory.w.pl

granicami. To po nich specjalnymi wagonami niskopodłogowymi będą przewożone całe zestawy samochodów. W tym czasie kierowcy będą odpoczywać w wagonie-kuszetce doczepionym na końcu składu. Niemożliwie? Tak może się wydawać, bo o tym projekcie mówi się co najmniej od kilku lat, ale teraz już wiadomo, że

Tiry pojadą pociągiem www.tiry-na-tory.w.pl

bezpieczny transport - zachwala pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi

www.zasciankowosc.w.pl bez sejmiku,obwodnic,kasyUE

bezpieczny transport - zachwala pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi

Tiry pojadą pociągiem www.tiry-na-tory.w.pl

pomysł Andrzej Massel z Centrum Naukowo-Technicznego Kolejnictwa w Warszawie. Eksperci jednak szacują, że takie rozwiązanie będzie nieopłacalne. - Wszelkie analizy wskazują, że taki transport będzie bardzo drogi. Lepiej przewozić same towary, a nie samochody - twierdzi Janusz Piechociński z zespołu

Re: Motorniczy z "14", szarańcza aut, rowerzysta

uśmiercania spalinami. Spaliny w mniejszym stężeniu nie są tak trujące ale coraz więcej osób cierpi na nieżyt dróg oddechowych itp. Nad miastami wisi smog. Na pl.Grunwaldzkim masz tablice z analizą składu powietrza.Wiele osób rezygnuje z auta bo nie odpowiada im jazda w korku w smrodzie. > Wyobraź

referendum tiry na tory

granicami. To po nich specjalnymi wagonami niskopodłogowymi będą przewożone całe zestawy samochodów. W tym czasie kierowcy będą odpoczywać w wagonie-kuszetce doczepionym na końcu składu. Niemożliwie? Tak może się wydawać, bo o tym projekcie mówi się co najmniej od kilku lat, ale teraz już wiadomo, że

referendum tiry na tory/a nie 2 czarnobyl

po nich specjalnymi wagonami niskopodłogowymi będą przewożone całe zestawy samochodów. W tym czasie kierowcy będą odpoczywać w wagonie-kuszetce doczepionym na końcu składu. Niemożliwie? Tak może się wydawać, bo o tym projekcie mówi się co najmniej od kilku lat, ale teraz już wiadomo, że pierwsza

referendum tiry na tory/a nie 2 czarnobyl

po nich specjalnymi wagonami niskopodłogowymi będą przewożone całe zestawy samochodów. W tym czasie kierowcy będą odpoczywać w wagonie-kuszetce doczepionym na końcu składu. Niemożliwie? Tak może się wydawać, bo o tym projekcie mówi się co najmniej od kilku lat, ale teraz już wiadomo, że pierwsza

referendum tiry na tory/ a nie 2 czarnobyl

po nich specjalnymi wagonami niskopodłogowymi będą przewożone całe zestawy samochodów. W tym czasie kierowcy będą odpoczywać w wagonie-kuszetce doczepionym na końcu składu. Niemożliwie? Tak może się wydawać, bo o tym projekcie mówi się co najmniej od kilku lat, ale teraz już wiadomo, że pierwsza

ukradli nawet haslo tiry na tory

granicami. To po nich specjalnymi wagonami niskopodłogowymi będą przewożone całe zestawy samochodów. W tym czasie kierowcy będą odpoczywać w wagonie-kuszetce doczepionym na końcu składu. Niemożliwie? Tak może się wydawać, bo o tym projekcie mówi się co najmniej od kilku lat, ale teraz już wiadomo, że

Ustawa o biopaliwach przyjęta

Przyjęta ustawa będzie szkodliwa w dłuższej perspektywie, z punktu widzenia ekologii, ze względu na emisję składników toksycznych spalin. Podstawowy błąd jaki popełniają eksperci jest zajmowanie się tylko wpływem dodatku bioetanolu na silnik. Dzisiaj nieodłącznym elementem silnika jest