asf audi a8

Łukasz Kifer

Nowe Audi A8. Wrażenia z jazdy? To jak teleportacja do przyszłości

Nowe Audi A8. Wrażenia z jazdy? To jak teleportacja do przyszłości

Nowe Audi A8 to elegancka limuzyna, która jeździ samodzielnie i łączy w sobie wszystko, co ma obecnie do zaoferowania producent z Ingolstadt. Jednocześnie nie jest aż tak ostentacyjna, jak konkurenci.

Salon Nowy Jork 2016 | Audi R8 Spyder V10 | 540 KM bez dachu

W Nowym Jorku właśnie zadebiutowała R-ósemka w wersji Spyder. To auto, które łączy potężną, wolnossącą V-dziesiątkę z przyjemnością z jazdy kabrioletem

Audi A8 L Security | Luksusowa ochrona

Audi rozpoczęło produkcję modelu A8 L w wersji Security. Opancerzona limuzyna spełnia najwyższe wymagania obowiązujące tego typu pojazdy cywilne. Mocny pancerz wspomagają liczne dodatkowe systemy bezpieczeństwa

Pierwsze teasery nowego Audi A8

Pierwsze teasery nowego Audi A8

. rozwoju technicznego Audi - Michael Dick. Ciekawe, że producent zdecydował się rozpocząć kampanię tak długo przez oficjalną premierą auta. Audi zapowiedziało, że A8 zadebiutuje dopiero w przyszłym roku? Czyżby szefowie zmienili zdanie i

Audi A8 | Test | Świadomość wyższości

Audi A8 | Test | Świadomość wyższości

aluminium. Audi Space Frame (ASF) nie ma sobie równych. Gdyby zbudować ją z tradycyjnych materiałów (stal) ważyłaby o 40 proc. więcej. A tak A8 nie przekracza dwóch ton nawet z najmocniejszym, czyt. największym silnikiem Diesla V8 (1995 kg). Z mniejszym dieslem V6 waży mniej więcej tyle samo (1804 kg), co

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 90-te

IAA Frankfurt - Wielkie premiery | lata 90-te

bezpieczeństwa Saab 900 po liftingu otrzymał nazwę 9-3. Na zdjęciu w najmocniejszej wersji Viggen Prace nad samochodem z nadwoziem ze stopów aluminium rozpoczęto w Audi na początku lat 80. Pierwsze sukcesy pojawiły się dopiero po paru latach. W 1993 roku we Frankfurcie pokazano prototyp ASF, co oznaczało Audi

Audi TT

- ze stali na aluminium. Później nadszedł czas na A2, nowe A8 i wreszcie na TT zbudowane w technologii Audi Space Frame. Dzięki umiejętnemu połączeniu stali z aluminium nadwozie TT waży zaledwie 206 kg (140 kg to czyste aluminium). Cała przednia część samochodu, profile, podłużnice, płyta podłogowa

Re: A ty co, masz akcje Alcoa? :)

konieczności zgłębiania tego tematu. Zapominam o aluminium, jako kryterium przy zakupie SUVa... Jednak aluminiowe A8 D2 z ASF waży około 1730-1800kg, a porównywalne limuzyny ponad 2 tony. Różnica w prowadzeniu A8 i np. W220 500 czy 320CDi jest kolosalna (na korzyść A8). Czyli te różnice w wadze to jednak

A ty co, masz akcje Alcoa? :)

, jak Audi Space Frame, struktura konstrukcyjna nadwozia wykonana głównie z aluminium, ale nie tylko. Oprócz modeli wymienionych przez przedmówcę ma ją jeszcze TT, ale to nie znaczy, że wszystkie panele pokrywające tę konstrukcję są aluminiowe. O ile wiem SUVy audi nie są zbudowane na ASF, nie wiem czy

Re: A ty co, masz akcje Alcoa? :)

aluminio > we. O ile wiem SUVy audi nie są zbudowane na ASF, nie wiem czy q3 będzie. > Z innych SUVs posiadających aluminiowe panele są jeszcze infiniti fx50s i range > rover. Ale one z kolei nie mają aluminiowej struktury. Nie jestem pewien, któr > e elementy nadwozia są w nich