astra 1.7 cdti łańcuch rozrządu

Arek Kwiecień

Używany Opel Astra IV (2009-2020) - blaski i cienie kompaktowej gwiazdy

Używany Opel Astra IV (2009-2020) - blaski i cienie kompaktowej gwiazdy

Opel Astra J (4. generacji) jest dowodem na to, że lepsze nie musi być wrogiem dobrego. Chwalona i doceniana przez konsumentów Astra H w roku 2009 doczekała się następczyni, która - poza drobnymi wpadkami - generalnie zbiera jeszcze lepsze opinie. A co się w nim psuje?

Używany Opel Astra III (2004-2014) - rozsądny wybór

Stosunkowo prosta konstrukcja, "polskie" pochodzenie (montowanych w naszym kraju samochodów i silników) oraz duży wybór części (oryginalnych, zamiennych i używanych) sprawiają, że Opel Astra H (III generacji) nieustająco budzi duże zainteresowanie osób szukających kompaktowego, prostego w obsłudze auta o niewygórowanej cenie. Czy używana Astra zbiera dobre opinie? Co się w tym modelu najczęściej psuje?

Opel Astra IV vs. Seat Leon III. Czy bestsellery z rynku wtórnego zasługują na uwagę?

Niesłabnącą popularnością cieszy się Opel Astra IV i techniczny bliźniak Volkswagena Golfa - Seat Leon III. Szeroki wybór jednostek napędowych, różne poziomy wyposażenia i atrakcyjny design przemawiają na ich korzyść. Są jednak elementy, które zawodzą. Sprawdzamy mocne i słabe punkty bestsellerowych modeli.

Porównanie - Seat Leon II vs. Opel Astra III. Kompakty na każdą kieszeń

Porównanie - Seat Leon II vs. Opel Astra III. Kompakty na każdą kieszeń

TFSI 1.2, 1.4, 1.8 i 2.0 o mocy 105, 125, 160, 185-285 KM bywają kapryśne. Bezpośredni wtrysk paliwa, nietrwały łańcuch rozrządu, wadliwe pierścienie tłokowe, mocno podnoszą koszty eksploatacji. 1.8 i 2.0 potrafią również konsumować sporo oleju silnikowego. W niektórych przypadkach nawet do 1,5 litra

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

kupiliśmy Astrę III i nie mamy pewności, kiedy był wymieniany pasek, od razu skierujmy się do warsztatu by uniknąć poważnych konsekwencji. Przy okazji zapytajmy mechanika po jakim przebiegu znowu wymienić pasek w użytkowanej przez nas wersji silnikowej. W turbodieslach 1.7 CDTi oraz 1.9 CDTi wymiana paska

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

rozrządu co 70 tysięcy kilometrów pochłonie około tysiąca złotych. Regeneracja turbosprężarki w odmianie 1.4 Turbo to koszt 900-1500 złotych. Wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa common-rail silniki diesla 1.7 i 2.0 CDTI generują 130, 150 lub 163 KM. Przekonują niskim zużyciem oleju napędowego, kulturą

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V (2003-2008) - opinie Moto.pl

Volkswagen Golf V 1.6 FSI - propozycja bazowa Volkswagen Golf 1.9 TDI kontra Opel Astra 1.7 CDTi VW Golf V, Ford Focus C-Max i Mercedes klasy A - co wybrać? Volkswagen Golf od emerytki - WIDEO

Astra II 1.7 cdti- pasek czy łańcuch rozrządu

Czy w Astrze II 1.7 cdti ( 2005 r.-hatchback) znajduje sie pasek czy lancuch rozrzadu? Z góry dzieki za inf.