astra 4 stuki

msob

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

Citroen C4 1.6 HDi - test | Za kierownicą

Po niemiecku czy po francusku, "golf" znaczy to samo - przynajmniej jeśli pytamy o część garderoby albo o dyscyplinę sportu. Gdy idzie o model samochodu, od niedawna nazwę "Golf" tłumaczy się nad Loarą jako... Citroen C4

Największe przekręty w warsztatach. Zobacz, jak się obronić

Właściciele serwisów żyją nie tylko z napraw pojazdów. Tysiące złotych zdobywają naciągając właścicieli aut. Oto 14 trików jakimi posługują się mechanicy, blacharze-lakiernicy i elektrycy samochodowi. Sprawdź, jak się przed nimi bronić

Tour de Pologne - Ford Focus pod lupą

Dobrze wygląda, nieźle jeździ, jak dotąd nie psuje się, i tylko trochę za dużo pali

TOP 10 | Auto dla studenta

TOP 10 | Auto dla studenta

drobne usterki elektryki (sterowanie szyb, wentylator chłodnicy, centralny zamek), wycieki oleju i awarie pompy paliwa oraz przegubów napędowych. Golf to oczywista oczywistość wśród niemieckich kompaktów, ale niekoniecznie gorszym wyborem może okazać się Opel Astra lub nawet Ford Focus. Volkswagen

Stuki przy skręcaniu w Astrze II

Mam Astrę II z marca 1999r., silnik 1,4, sedan, przebieg 55,5 tys. km. Od około pół roku przy skrętach (i w prawo i w lewo) na niewielkiej prędkości słychać stuki. Może na większej prędkości są one zagłuszane? Tego nie wiem. W każdym razie te stuki można wyczuć na dźwigni zmiany biegów jako

Stuki przy skręcaniu w Astrze II

Mam Astrę II z marca 1999r., silnik 1,4, sedan, przebieg 55,5 tys. km. Od około pół roku przy skrętach (i w prawo i w lewo) na niewielkiej prędkości słychać stuki. Może na większej prędkości są one zagłuszane? Te stuki można wyczuć na dźwigni zmiany biegów jako lekkie uderzenia. Czy powodem

Re: TVN24 transmitował jasełka, na spółę z Kurwiz

maria421 napisała: > astra18 napisał: > > > A dlaczego jest ustęp 4. > > Ustawodawcy tak zapisali w konstytucji. > > To nie jest odpowiedz na moje pytanie. > Bo moje jest identyczne jeśli chodzi ust 4. Zadalas sobie takie pytanie

Re: Astra Classic &# 8211; Felicja &# 8211; Punto II ... doradźcie !

Sam jeżdzę Astrą Clasik (1997) z Żerania, co do blach to się zgadzam - nie są najlepiej zabezpieczone, ale nie dramatyzowałbym. Trzaski i stuki - można się przyzwyczaić (dobre radio i jakos idzie). Silnik 1,4 60 kM - wół straszny, przyśpieszenia zero no i pali dużo. Wnętrze przestronne

Re: Opel Astra II

trasie zakopane-kraków-katowice-częstochowa-warszawa przy prędkościach od 60-160 km.h średnie spalanie wyszło mi 5.8 l/100 :D a przy delikatnej jeździe spokojnie zamykam się w 4,5-5 (w trasie). w mieście 5.5-6 (z klimą). częsci tanie, zawieszenie na nasze drogi w sam raz - fakt, twarde i dupsko musi

Re: Mój własny raport awaryjności

12l :)), inne "eksploatacyjne". 3. Skoda Favorit 135l 1992 - 2000 totalne nieporozumienie u mnie (4 lata). uszczelka głowicy, amortyzatory (w końcu sensatracki),cały czas walka z elementami gumowymi zawieszenia.(130 kkm) 4. Opel Astra Classic 1.6 nowy 2000 r. do dziś - zero usterek tylko

Re: Chyba warto.

Jeździłem Astrą III z silnikiem 1,3 cdti. Byłem zaskoczony możliwościami tego małego silniczka. Sądziłem, że w takim aucie to nieporozumienie. Nic bardziej mylnego. Utrzymując go na obrotach powyżej 2000 jest bardzo żwawy i ma niezłe "odejście". Co prawda jechałem w 2 osoby i nie wiem jak

Re: Chyba pojde w slady Katki

. A juz na pewno leipej niz w Megane, Golfie, czy Astrze. Poza tym szybka i naprawde czuc przyspieszenie i niemal sto konikow, ale zazwyczaj dopiero po 3,5-4 tys, ale ona lubi te obroty. Przednie fotele moglyby byc wygodniejsze, ale nie jest tak zle. I co najwazniejsze w srodku jest ciszej