astra g 1.7 cdti rozrząd

Piotr Mokwiński

Używany Opel Astra II, III i IV - opinie i awarie. Hit, ale niektóre wersje to pułapki

Używany Opel Astra II, III i IV - opinie i awarie. Hit, ale niektóre wersje to pułapki

Jednym z popularniejszych na rynku wtórnym aut kompaktowych w każdym przedziale cenowym jest Opel Astra. Bezpośredni konkurent VW Golfa i Forda Focusa, przekonuje do siebie prostotą, niskimi cenami części zamiennych, wytrzymałością i ogromną popularnością, co gwarantuje dobrą jakość usług serwisowych. Sprawdzamy mocne i słabe strony trzech generacji.

Używane Opel Astra II vs. VW Golf IV - opinie. Bestsellerowe kompakty za jedną wypłatę

Sprawdzamy dzisiaj dwa niemieckie hity sprzed lat. Jakie są opinie mechaników i kierowców o Oplu Astrze II i VW Golfie IV po latach? Co się psuje, na co uważać, a która wersja silnikowa to pewniak? Odpowiadamy na wszystkie te pytania.

Niby drożyzna, a wciąż da się znaleźć niezłe auto za 5 tysięcy zł. Sprawdzamy rynek

Ceny szaleją niemal w każdej gałęzi gospodarki. Na urlopy wybiera się coraz mniej Polaków, ale są dobra, na których nie oszczędzamy. To między innymi klasa premium, która z każdym kwartałem generuje coraz większe zyski. Na drugim biegunie znajdziemy tanie, leciwe auta. Zazwyczaj służą do codziennych dojazdów do pracy lub załatwiania podstawowych spraw wokół miejsca zamieszkania. Sprawdzamy, czy wciąż da się znaleźć wóz w zadowalającym stanie technicznym w cenie średniej klasy roweru.

Nowe silniki Diesla w Oplach Mokka i Insignia

Nowe silniki Diesla w Oplach Mokka i Insignia

osłonę wałków rozrządu odseparowano od aluminiowej głowicy cylindrów oraz zastosowano nowozaprojektowaną miskę olejową i nowy moduł wałka wyrównoważającego. Silnik 1.6 CDTI najnowszej generacji, znany już z Opli Astra i Meriva, chwalony jest za bardzo cichą pracę. Zmodernizowany 2.0 CDTI, w porównaniu ze

Ecobrandy - moda czy biznes?

Ecobrandy - moda czy biznes?

zarówno silników wysokoprężnych jak i zasilanych gazem ziemnym. Dostępne modele: Corsa (1.3 CDTI), Astra (1.3 CDTI), Insignia (2.0 CDTI), Meriva (1.3 CDTI) i Zafira (1.7 CDTI lub 1.6 CNG) Cena: Oszczędności to około 0,5 l/100 km a dopłata np. w Insignii wynosi około 2 tys. zł