astra h opinie użytkowników

Arek Kwiecień

Używany Opel Astra III (2004-2014) - rozsądny wybór

Używany Opel Astra III (2004-2014) - rozsądny wybór

Stosunkowo prosta konstrukcja, "polskie" pochodzenie (montowanych w naszym kraju samochodów i silników) oraz duży wybór części (oryginalnych, zamiennych i używanych) sprawiają, że Opel Astra H (III generacji) nieustająco budzi duże zainteresowanie osób szukających kompaktowego, prostego w obsłudze auta o niewygórowanej cenie. Czy używana Astra zbiera dobre opinie? Co się w tym modelu najczęściej psuje?

Opinie Moto.pl: Seat Leon 1.5 TSI vs. Opel Astra 1.2 Turbo - porównanie. Dwie recepty na kompakt.

Seat i Opel mają ugruntowaną pozycję w klasie kompaktowej. Oba występują jako hatchbacki i rodzinne kombi. Leon za chwilę ustąpi miejsca czwartej generacji, a Astra niedawno przeszła lifting. Sprawdzamy, czy popularne konstrukcje potrafią jeszcze czymś zaskoczyć.

Silnik 1.4 Turbo EcoTec Opla - opinie i awarie. Cieszy się uznaniem, ale ma też problemy

Benzynowy silnik 1.4 Turbo EcoTec to jedna z popularniejszych jednostek w używanych Oplach. Wszedł do produkcji w 2010 r. Jakie problemy i awarie trapią 1.4 Turbo EcoTec? Silnik wciąż cieszy się uznaniem kierowców i mechaników, co jest jego najlepszą rekomendacją. Ma jednak też swoje bolączki.

Małe, a dobre. Tych silników nie musimy się przesadnie obawiać

Małe, a dobre. Tych silników nie musimy się przesadnie obawiać

trafiła do palety Merivy B. W kolejnych miesiącach zawitała do pozostałych modeli Opla: Corsy, Astry, Zafiry, Adama, a nawet Insigni pozycjonowanej w klasie średniej. Znajdziemy ją również w Chevroletach przez kilka lat oferowanych w Europie: Cruze czy Orlando. W zależności od wersji, dysponuje mocą 100

Jakich aut szukają Polacy? | Początek 2015

Jakich aut szukają Polacy? | Początek 2015

GTI. Zapraszamy do zapoznania się z naszym TESTEM drapieżnej Astry. Opel Astra H Opel Astra G fot. Opel | Opel Astra Opel Astra już od... Król jest jeden. Auta niemieckiego koncernu biją w Polsce rekordy popularności i to pod postacią wszystkich trzech marek - Top 10 zostało zdominowane

Alfa Romeo Giulietta vs. Audi A3 III. Włoska finezja czy niemiecki pragmatyzm?

Jeszcze niedawno auta kompaktowe wyznaczały trendy w Europie. Golf sprzedawał się każdego roku w liczbie przekraczającej 400 tysięcy egzemplarzy. Tuż za nim plasował się Ford Focus, a jego pięty skrobał Opel Astra. Dziś o takich wynikach możemy pomarzyć, bowiem mieszkańcy Starego Kontynentu

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

Chevrolet Cruze vs. Skoda Octavia II - kopciuszek czy bestseller?

alternatywą dla Octavii jest pozostający w cieniu wszystkich klasowych rywali Chevrolet Cruze. Koreański model to w rzeczywistości nieco zubożony Opel Astra IV, gwarantujący więcej niż przyzwoite warunki trakcyjne i funkcjonalność. Wyróżnia się rozsądnymi kosztami eksploatacyjnymi i trwałymi rozwiązaniami

Skoda Scala, czyli... co? Testujemy nowy kompakt

Skoda Scala, czyli... co? Testujemy nowy kompakt

wiedzie VW Golf, Opel Astra i Ford Focus. Po co Skodzie Scala skoro w segmencie C ma już Octavię? Scala jest propozycją tańszą i sporo mniejszą. Octavia rozmiarami zbliża się do aut klasy średniej, co nie każdemu musi pasować. Dla Octavii będą też zarezerwowane mocniejsze silniki i napęd 4x4, którego w

Opinie Moto.pl: Opel Grandland X 2.0 CDTi - nowy w rodzinie

Opinie Moto.pl: Opel Grandland X 2.0 CDTi - nowy w rodzinie

na 19-calowych felgach potrafi też dość głośno wybierać poprzeczne nierówności. Lepiej zdecydować się na „osiemnastki” z wyższym profilem opony. Niemiecki styl Projekt przedziału pasażerskiego czerpie wzorce z Astry. Brak mu francuskiej finezji, ale przekonuje za to prostotą i łatwą

Kupujemy używane: Usportowione wersje aut z segmentu B i C. Co oferuje rynek za 30-35 tysięcy złotych?

Kupujemy używane: Usportowione wersje aut z segmentu B i C. Co oferuje rynek za 30-35 tysięcy złotych?

tysięcy złotych. Czwarta generacja Astry w trzydrzwiowej odmianie wciąż jest w ofercie niemieckiego koncernu. GTC zaoferowano w 2012 roku, a w najmocniejszym wydaniu OPC o mocy 280 koni mechanicznych jest jak na lekarstwo na rynku wtórnym. Do zakupu mogą też zniechęcać wysokie ceny. Alternatywę stanowi

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów

Kupujemy używane - Peugeot 308 II vs. Renault Megane III - tańsza alternatywa dla niemieckich bestsellerów

naszych uszu nie dobiegają niepokojące dźwięki. W kwestii wyposażenia dodatkowego, Megane III bardzo często oferuje „pełną elektrykę”, automatyczną klimatyzację, kolorową nawigację, panoramiczne okno dachowe i skórzaną tapicerkę. Pozytywne opinie użytkowników zbierają fotele zarezerwowane dla

Używany Opel Astra IV (2009-2020) - blaski i cienie kompaktowej gwiazdy

Używany Opel Astra IV (2009-2020) - blaski i cienie kompaktowej gwiazdy

Astra czwartej generacji została zaprojektowana od podstaw z wykorzystaniem płyty podłogowej GM Delta II, która stanowi bazę również takich pojazdów jak Chevrolet Cruze czy Orlando. Opel skonstruował więc zupełnie nowy samochód, który tylko z pozoru (a raczej z sylwetki) wygląda dość podobnie do

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny

mocniejszych wariantów silnika 1.5 dCi. Renault Clio na rynku wtórnym - sprawdź ogłoszenia Opel Astra to zawsze dobry wybór dla każdego, kto szuka porządnego i rozsądnego kompaktu. My przyglądamy się trzeciej generacji Opla (H) z lat 2003-2014. Silników Diesla i ich wersji było bardzo dużo. Najbardziej

Opinie Moto.pl: Hybrydowy Opel Astra Sports Tourer. Dla lubiących prowadzić i omijać stacje paliw

Opinie Moto.pl: Hybrydowy Opel Astra Sports Tourer. Dla lubiących prowadzić i omijać stacje paliw

Jest wyraziście stylizowana, ma ogromny i funkcjonalny kufer, a pod powłoką skrywa pełno innowacyjnych rozwiązań. Nowa Astra z modelem poprzedniej generacji wspólną ma właściwie tylko nazwę. Auto zbudowano od podstaw na modularnej platformie EMP2, stworzonej przez koncern Stellantis. Na tej samej

Opinie Moto.pl: Opel Grandland GSE Hybrid4 300. Opel jako biały kruk. To nie żart

Opinie Moto.pl: Opel Grandland GSE Hybrid4 300. Opel jako biały kruk. To nie żart

Nic nie trwa wiecznie. Przez lata Opel był jedną z najpopularniejszych marek w Polsce. Na drogach królowały przede wszystkim Astry, Corsy i Vectry. Nawet duże terenowe Frontery były często widywane. A teraz? Najnowsza Astra to wyjątkowa rzadkość. Najłatwiej o Corsy (szczególnie starsza generacja z

Kabriolety na każdą kieszeń

Kabriolety na każdą kieszeń

. W przeciwieństwie do wspomnianej już Astry, nadwozie otwartego Golfa charakteryzuje się dużą sztywnością. Niemały w tym udział ma charakterystyczny dla tego okresu pałąk bezpieczeństwa, znajdujący się za przednimi siedzeniami. Użytkownicy modelu chwalą go za bardzo dobre prowadzenie w zakrętach, ale

Cupra Formentor 1.5 TSI vs. DS4 1.2 Turbo. Kompaktowe auta z różnych parafii

Cupra Formentor 1.5 TSI vs. DS4 1.2 Turbo. Kompaktowe auta z różnych parafii

kamerą cofania, nawigacją 3D, wydajnym nagłośnieniem oraz zewnętrznymi nośnikami pamięci. 4,5 tysiąca zł dopłaty wymaga większy wyświetlacz. Dość szybko reaguje na komendy użytkownika, ale potrafi się czasem zawiesić. Do tego ma dość zawiłe menu, zatem będziemy potrzebować chwili, by zlokalizować

Opinie Moto.pl: nowy Opel Insignia. Zmiany kosmetyczne, ale istotne. Sprawdzamy je na drodze

Opinie Moto.pl: nowy Opel Insignia. Zmiany kosmetyczne, ale istotne. Sprawdzamy je na drodze

złożeniu asymetrycznego oparcia kufer pochłonie 1450 l. Projekt deski rozdzielczej nieco rozczarowuje. Jest minimalistyczny i czerpie wiele elementów z Astry. Styliści nie wspięli się na wyżyny swoich umiejętności. Niemniej, obsługa podstawowych urządzeń nie nastręcza trudności. Całość jest przejrzysta i

Wielki mecz Japonia - Niemcy

(choć pali niewiele), ale rekompensuje te koszty wysoką trwałością. Opel Astra III 1.6 Twinport Trzecia generacja Astry zrywa z wizerunkiem skromnego, niewielkiego Opla. Auto urosło, przypomina Vectrę i Signum oraz... świetnie jeździ

Opinie Moto.pl: nowy Opel Zafira - Odciął się od korzeni

Opinie Moto.pl: nowy Opel Zafira - Odciął się od korzeni

Pierwsza generacja Zafiry pojawiła się na rynku w 1999 roku i wkroczyła w segment kompaktowych minivanów. Auto bazowało na płycie podłogowej znanej z Astry G i cieszyło się sporym powodzeniem na rynku. To był też dobry czas dla tego typu pojazdów. Miało je w swojej ofercie większość europejskich

Opinie Moto.pl: IQ.Drive. Sprawdzamy, w jakim stopniu Volkswagen potrafi jeździć autonomicznie

Opinie Moto.pl: IQ.Drive. Sprawdzamy, w jakim stopniu Volkswagen potrafi jeździć autonomicznie

wyhamowujących przed przeszkodą w Skodzie Fabii, czy Citroenie C3. Kompakty pokroju Forda Focusa, czy Opla Astry potrafią same parkować równolegle lub prostopadle tyłem. Komputer wylicza przestrzeń potrzebną do zajęcia miejsca postojowego w czasie rzeczywistym, po czym autonomicznie ingeruje w obroty koła

Opinie Moto.pl: Fiat Tipo 1.6 MultiJet vs. Suzuki Swace 1.8 Hybrid. Kombi na czasy kryzysu

Opinie Moto.pl: Fiat Tipo 1.6 MultiJet vs. Suzuki Swace 1.8 Hybrid. Kombi na czasy kryzysu

nowością i wciąż czekamy, aż pierwsze sztuki pojawią się w salonach. Wysokoprężny wariant w teorii zapewnia zbliżone zużycie paliw, a masa własna w obu przypadkach jest niemal identyczna – 1400 kilogramów. Ropniak ma jednak inną charakterystykę, co spodoba się użytkownikom spędzającym więcej czasu w

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze

standardowej konfiguracji mieści 560 litrów. Po złożeniu asymetrycznego oparcia kufer pochłonie 1665 litrów. Wynik godny ścisłej czołówki segmentu. Projekt deski rozdzielczej nieco rozczarowuje. Jest minimalistyczny i czerpie wiele elementów z Astry. Styliści nie wspięli się na wyżyny swoich umiejętności

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI vs. Volvo V90 D5 - przestrzeń w wymiarze premium

wyciszenie wzmocnione poprzez zastosowanie dźwiękoszczelnych szyb. Mimo sporej masy własnej przekraczającej 1900 kilogramów, Audi dorównuje osiągami kompaktowym sportowcom. Do setki przyspiesza w 5,7 sekundy, a prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h. Sprint do 160 zajmuje niewiele ponad 15 sekund. Co

Re: Aster wylacza net na 24h za kare,nie prewency

Ciekawy post sie pojawil na na aster.opinie (autor: Gofer.) Cyt. "Problem polega na tym, że Aster interpretuje 4.1.4 Regulaminu zupełnie sprzecznie z prawem, bowiem po pierwsze: Aster nie ponosi odpowiedzialności za zabezpieczenie komputera przed wirusami, więc jesli użytkownik skarży się

Astra lepsza od Golfa!

wykonana, ale już różnic w doborze materiałów nie ma tak dramatycznych, jak to było za czasów Golfa II/Kadeta E, czy Golfa III/Astry F. Astra jest ze wszech miar bardziej przyjaznym użytkownikowi autem (wymień żarówkę w Astrze G/H, a potem zrób to samo w Golfie IV/V to będziesz wiedział, o czym mówię

Rozbawiłeś mnie, "naukowcu"

fabini tak naprawdę sądzą użytkownicy? hip: 1. Popatrz co o innych autach sądzą ich użytkownicy: opinie będą podobnie zróżnicowane. Np. opel astra rdzewiejący jak 10-letni polonez. Czy zatem ople to szajs? A ich posiadacze to buraki? 2. Na tym forum też są użytkownicy skod i też wypowiadają swoje

Re: Renault megane 97-98 proszę o opinię

trzymanie na zakrętach. 6. Efektywne przełożenia (z 70 KM wyciąga bez problemu 170 km/h) 7. Duża ładowność bagażnika (540 kg) 8. Staranny montaż (do dziś nic nie trzeszczy) 9. Od 1897 roku Air bag w standardzie + 5 zagłówków i system kontrolowanego napięcia pasów dla 5 miejsc. Ogólnie dość wysoki

Nie kupuj używanego

1.4 60 KM w samochodzie, który waży ponad tonę i przyspieszenie do 100 w 16,5 sekundy to nieporozmienie. A Astra z mocniejszym silnikiem poniżej 40 tys. jest chyba nieosiągalna. Siena - brzydkie i podobno awaryjne, ale ja zweryfikowałbym tę opinię wsród użytkowników nowszysch egzemplarzy

Re: renault megane 1996r. co sądzicie o takim auc

domagałem się swego czyli żeby pracował równo jak przed regulacją. na prózno ta prosta czynność przerosła inteligencję serwisantów niestety... Dzięki fachowemu ASO za granicą silnik został prawidłowo wyregulowany i do dziś nie dotykany!!! Wbrew opinii auto wcale nie delikatne bo przy 150 km/h

Re: Komendant miejski policji ma mnie za idiote.

jak najbliżej lewej krawędzi pozwoliło na pozostawienie pasa o szerokości prawie 3 metrów do dyspozycji rowerzystów i pieszych" Przepraszam, ale jest to oczywisty absurd dla każdego zdrowo myślącego człowieka. Aby jednak nie pozostać gołosłownym: według danych producenta ( opel.dixi-car.pl/astra

Re: Napisałem skargę na policję

( opel.dixi-car.pl/astra.htm?sid=1b955a4e565876539854106a0c332831 ) szerokośc pojazdu marki opel astra II wynosi blisko dwa metry (szerokość z lusterkami (mm) 1967) a nie około 1 metra, jak próbuje mi to zasugerować komendant policji. Zaparkowanie pojazdu w taki a nie inny sposób zmuszało rowerzystów do dwukrotnego przekraczania ciągłej linii oraz