astra iv rdza

Piotr Mokwiński

Używane Opel Astra II vs. VW Golf IV - opinie. Bestsellerowe kompakty za jedną wypłatę

Używane Opel Astra II vs. VW Golf IV - opinie. Bestsellerowe kompakty za jedną wypłatę

Sprawdzamy dzisiaj dwa niemieckie hity sprzed lat. Jakie są opinie mechaników i kierowców o Oplu Astrze II i VW Golfie IV po latach? Co się psuje, na co uważać, a która wersja silnikowa to pewniak? Odpowiadamy na wszystkie te pytania.

Ósemka pewniaków za około 30 tys. zł. Najlepsze kompakty. Od Kii i Skody po Toyotę

30 tysięcy złotych wydaje się bardzo rozsądnym budżetem na kupno auta kompaktowego z drugiej ręki. Kilkuletnie egzemplarze mają już za sobą największą utratę wartości, przy wciąż akceptowalnych przebiegach. Co istotne, przy odrobinie cierpliwości znajdziemy modele pochodzące z polskiej sieci sprzedaży z potwierdzoną historią serwisową. Finalny wybór zależy od naszych wymagań i preferencji.

Jak pozbyć się rdzy w samochodzie? Sam pozbędziesz się korozji. Jest kilka prostych i tanich sposobów na rdzę

Jak pozbyć się rdzy z samochodu? Na korozję atakującą samochód jest kilka prostych sposobów. Warto wiedzieć, że niektóre czynności związane zwłaszcza z powierzchownymi ogniskami, można wykonać we własnym zakresie niedużym kosztem. W walce z rdzą ważna jest też profilaktyka.

Kompaktowe auta za 20 tysięcy zł z dobrymi silnikami benzynowymi. Na liście osiem aut

Kompaktowe auta za 20 tysięcy zł z dobrymi silnikami benzynowymi. Na liście osiem aut

pokładowy i fabryczne nagłośnienie. Godne polecenia są wszystkie benzynowe silniki, które ochoczo współgrają z instalacjami gazowymi. Wolnossący 1.4 generuje 90 KM. Jego turbodoładowane odmiany rozwijają 120, 140 lub 150 KM, zapewniając dobre osiągi przy wciąż niskich kosztach użytkowania. Opel Astra IV 1.6

Dziewięć kompaktów za 5 tysięcy złotych.Trwałe i tanie w eksploatacji

Dziewięć kompaktów za 5 tysięcy złotych.Trwałe i tanie w eksploatacji

lepiej unikać ze względu na ich skrajne zużycie. Są godne polecenia tylko w przypadku, jeśli znamy ich historię. 1.9 TDI to jeden z najlepszych diesli ostatnich lat. Od lat rynkowym rywalem Golfa pozostaje Opel Astra. 5 tysięcy złotych wystarczy na drugą generację wytwarzaną między innymi w gliwickich

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

Poradnik | Po latach wciąż w dobrej formie: Golf IV, Astra II, Focus I

silników benzynowych Produkowana w gliwickiej fabryce, Astra drugiej generacji nadal cieszy się ogromnym powodzeniem na rynku. Dostępna była od 1998 do 2009 roku jako trzy i pięciodrzwiowy hatchback, sedan, kombi, kabriolet i coupe zaprojektowane przez studio Bertone. Uważać należy jednak na rdzę. Mimo

Rdza zaatakowała twoje auto? Spokojnie, jest kilka tanich sposobów. Spróbuj jednego z tych

Rdza zaatakowała twoje auto? Spokojnie, jest kilka tanich sposobów. Spróbuj jednego z tych

Od Daewoo po BMW Wiele zależy od warunków eksploatacji, jakości fabrycznych zabezpieczeń, a także miejsca garażowania. Niemniej, wiele modeli boryka się z rdzą już kilkanaście miesięcy po opuszczeniu bram salonu. Do tej grupy należy zaliczyć Opla Astrę F, Corsę B i Vectrę A, Forda Mondeo II

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

Opel Astra III (2004-2011) - opinie Moto.pl

) 2009 - premiera Astry IV Awaryjność Ranking niezawodności samochodów TÜV 2010: Dla Astry III trzykrotnie ogłaszano serwisowe akcje nawrotowe. Pierwsza miała miejsce wiosną 2005, druga rok później. Obie dotyczyły

Opel Agila (2000-2006) - opinie Moto.pl

Opel Agila (2000-2006) - opinie Moto.pl

komfortu jazdy. Za to antykorozyjne zabezpieczenie nadwozia wykonano bardzo dobrze. Przy zakupie warto zwrócić uwagę na to, czy mamy do czynienia z wersją cztero- czy pięcioosobową. Opel Astra GTC - hot hatch z Polski AWARYJNOŚĆ

Re: focus czy astra II ??

Jak uda Ci się znaleźć focusa z rocznika 1999-2000 z nie przeżartymi rdzą spodami drzwi i tylną klapą to bierz focusa. Ma bardziej przestronne wnętrze i bardzo dobrze się prowadzi. Astra jest dość wąska w środku, jej konstrukcja jest prostsza niż focusa i pewnie bedzie tańsza w naprawach. W

Re: mazda 3, astra IV lub giulietta

gwary do 5 lat. Jedyna niewiadoma to reakcja silnika z bezpośrednim wtryskiem na polskie paliwko. Instrukcja podaje, że lejąc Pb95 należy się liczyć z pogorszeniem osiągów. Alfę chyba lepiej początkowo odpuścić (wpadki wieku dziecięcego). Astra i Mazda to moim zdaniem takie wozidła bez charakteru

Re: peugeot 307 czy focus, co lepiej kupić ?

Jeśli focus nie ma rdzy na progach drzwi i tylnej klapie to słaniałbym się ku focusowi. A dlaczego tylko te 2? W podobnych cenach będziesz jeszcze miała astrę II czy golfa IV i jeszcze kilka innych.

Re: Mam Astrę 2...

obydwoma. Ach- jeszcze jedna uwaga- jeżeli zamierzasz dokładać LPG, to albo zapomnij, ale szykuj pieniądze na solidną instalacje sekwencyjną IV gen. i znającego się na rzeczy gościa, który zajmie się oprogramowaniem silnika :) Generalnie rzecz biorąc stare BMW nie lubią się z gazem i moje BMW szybciej

Re: Jakie auta nie rdzewieją ?

misiaczek1281 napisał: > Tak...kiedyś miałem Polo III ale teraz mam Polo IV....wjechałem nim na kana > ł i oglądałem go od spodu...zaskoczę Cię....tak, była rdza !!! W profilach zamkniętych pewnie też już rudo, ale tam nie masz jak zajrzeć :) > ....ale

Re: Fiat Tipo z LPG

miejsca na nogi. pasazerowie golfow (II, III i nawet IV), octavii, corolli etc. moga tylko o tym pomarzyc. fotele sa rowniez o niebo solidniejsze i lepiej wyprofilowane od tych w moim oplu. (o tym, ze w przeciwienstwie do astry w tipo nie "glaszczesz" lokciami pasazera i drzwi chyba nie trzeba

Re: auto: niższa klasa średnia lub male, do 11k,

is200 napisała: > to co brałem pod uwagę: > -Corsa wersja C, > -Peugeot 206, > -Rover 200, > -Astra II, > -Focus; Corsa i Focus - odpada, roczniki w zasięgu cenowym będzie już żarła rdza. Rover 200 - mechaniczne nieporozumienie. Pod rozwagę: Peugeot 206