astra opc funkcja sport

Piotr Sielicki

Opel Astra OPC | Test | Nie samym GTI człowiek żyje

Opel Astra OPC | Test | Nie samym GTI człowiek żyje

Polska to jeden z tych krajów, gdzie w klasie sportowych kompaktów król jest tylko jeden. Nie trzeba wymieniać nawet producenta, ani modelu. Wystarczy powiedzieć GTI i każdy ma przed oczami jedną z generacji popularnego auta z Wolfsburga, czyli Golfa. Są jednak w tej klasie inne samochody, które oferują odrębne i większe emocje

Opel Astra 1.6 Turbo - test | Za kierownicą

Wygląda na to, że w Oplu wreszcie wzięli się do roboty. Nowa Astra zrywa z przeciętnością poprzedniczki i z gazem w podłodze przemierza szlak, który wytyczyła udana Insignia

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet

W naszym klimacie możemy cieszyć się jazdą bez dachu przez zaledwie kilka tygodni w roku. Niestety pech chciał, że Opla Cascadę otrzymaliśmy do testu akurat w środku zimy... Ale to przecież model produkowany wyłącznie w Gliwicach, więc sprawdzimy go w polskich warunkach

Opel Corsa OPC - małe wielkie auto

zaskoczyli mnie niespotykaną w tej klasie śmiałością. Podobnie jak dwa lata temu Astra GTC, tak i Corsa OPC wygląda bardziej na odważny prototyp niż seryjne auto. Ostre linie, mocne przetłoczenia, dzikie spojrzenie skośnych reflektorów. Przednie i tylne błotniki zaopatrzone w "skrzela". Motyw

Opel Corsa 1.2

sprawdziła się w Astrze. Ludzie lubią wyraziste auta. Dodatkowy atut ma Corsa Sport oferowana w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. By sprawdzić, czym różni się od zwykłej, wskoczyłem do czerwonej Corsy z silnikiem 1.4 (90 KM). Ma 16-calowe obręcze z oponami 195/55, chromowaną końcówkę wydechu i obniżone