astra opc funkcja sport

Piotr Mokwiński

Opinie Moto.pl: VW Golf vs. Opel Astra. Czy plug-in w kompaktowym hatchbacku ma sens?

Opinie Moto.pl: VW Golf vs. Opel Astra. Czy plug-in w kompaktowym hatchbacku ma sens?

Trudno sobie wyobrazić europejski rynek bez tych kompaktowych tuzów. Golf jest z nami od 1974, a Astra od 1991. Volkswagen uchodzi za prekursora segmentu C, natomiast Opel przebojem wkradł się na listy bestsellerów i nie odpuszcza. Znakiem czasów są jednak warianty hybrydowe. Możemy je ładować z gniazdka i cieszyć się niskim zużyciem paliwa. A jak wygląda rzeczywistość?

Opel Astra OPC | Test | Nie samym GTI człowiek żyje

Polska to jeden z tych krajów, gdzie w klasie sportowych kompaktów król jest tylko jeden. Nie trzeba wymieniać nawet producenta, ani modelu. Wystarczy powiedzieć GTI i każdy ma przed oczami jedną z generacji popularnego auta z Wolfsburga, czyli Golfa. Są jednak w tej klasie inne samochody, które oferują odrębne i większe emocje

Opel Astra 1.6 Turbo - test | Za kierownicą

Wygląda na to, że w Oplu wreszcie wzięli się do roboty. Nowa Astra zrywa z przeciętnością poprzedniczki i z gazem w podłodze przemierza szlak, który wytyczyła udana Insignia

Opel Corsa OPC - małe wielkie auto

zaskoczyli mnie niespotykaną w tej klasie śmiałością. Podobnie jak dwa lata temu Astra GTC, tak i Corsa OPC wygląda bardziej na odważny prototyp niż seryjne auto. Ostre linie, mocne przetłoczenia, dzikie spojrzenie skośnych reflektorów. Przednie i tylne błotniki zaopatrzone w "skrzela". Motyw

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet

Opel Cascada 1.6 Turbo Cosmo | Test | "Polski" kabriolet

Opel Astra OPC Extreme | Najszybsza Astra w historii Nie oszukujmy się jednak, zdecydowana większość wyprodukowanych u nas kabrioletów Opla trafia na eksport do krajów, gdzie popyt na tego typu samochody jest znacznie większy. Producent podaje, że 84

Opel Corsa 1.2

sprawdziła się w Astrze. Ludzie lubią wyraziste auta. Dodatkowy atut ma Corsa Sport oferowana w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. By sprawdzić, czym różni się od zwykłej, wskoczyłem do czerwonej Corsy z silnikiem 1.4 (90 KM). Ma 16-calowe obręcze z oponami 195/55, chromowaną końcówkę wydechu i obniżone