audi 1.8 tfsi awaryjność

Piotr Mokwiński

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używane Audi A3 III - opinie, awaryjność najlepsze wersje. Samochody, które jako nowe kosztowały ponad 100 tysięcy złotych, można dostać obecnie za niewielką część tej kwoty. Jedną z ciekawszych propozycji na rynku wtórnym jest Audi A3.

Używane Audi A3. Sprawdzamy trzy generacje. W każdej są pułapki, ale i chwalone wersje

Poszukując auta kompaktowego segmentu premium, nie sposób pominąć Audi A3. Najpopularniejszego samochodu z metką premium na rynku wtórnym. Technologiczne pokrewieństwo z bardzo popularnym Volkswagenem Golfem i innymi bliźniakami niemieckiego koncernu, to gwarancja rozsądnych kosztów serwisowania. Wybierając odpowiednią wersję silnikową, w każdym przypadku zyskamy trwały i solidnie wykonany kompakt. Nie ma jednak róży bez kolców.

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Rynek wtórny z metką premium daje coraz większe pole wyboru. W klasie kompaktowej na uwagę zasługuje Audi A3 i BMW serii 1 - jedyny tylnonapędowy kompakt w rynku. Mimo upływu lat, te auto wciąż przekonują dopracowaniem, dobrymi właściwościami jezdnymi i przyzwoitym wyposażeniem. Przekonajmy się zatem, czy warto postawić na tych przedstawici segmentu C.

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

łańcuchem rozrządu. Specjaliści dopuszczają zakup wyłącznie egzemplarzy z niewielkim, udokumentowanym przebiegiem i potwierdzeniem regularnych czynności serwisowych. Czterocylindrowe motory z bezpośrednim wtryskiem 1.4, 1.8 i 2.0 TFSI generują odpowiednio 122-140, 180, 223-300 KM. Na szczycie benzynowej

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

ostatniego z reprezentantów niemieckiej Wielkiej Trójki. Aktualnie Audi nie oferuje w swoich salonach małych modeli bez dachu, oprócz Audi TT Roadster - stąd tak wysoka cena. Podstawowa jednostka 2.0 TFSI osiąga 230 KM mocy i 370 Nm momentu. Współpracuje standardowo ze skrzynią ręczną o sześciu przełożeniach

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

czy zachowano też marginesy bezpieczeństwa w nowo zaprojektowanym "silniku roku" w 2009 czyi 1.4 TSI? Kto przyznał tą nagrodę dla tego silnika który nie jest w stanie zrobić przebiegu 50 tyś kilometrów? ile kosztowała ta nagroda? dlaczego VW / Audi nie ogłosiło akcji nawrotowej dla silników 1.4 TSI

1,8 TSI skoda

Witam forumowiczów Przeczytałem o nowym silniku audi 1,8 TFSI, który ma być a może juz jest oferowany w Oktavii. Porównuje parametry techniczne legacy, accorda, oktavii, sportowca alfy brery, choć i lexus is 250 nie odbiega tu zbyt daleko, i wychodzi mi, że silink oktavii w tej wersji (160 KM

Re: silniki Audi

spalanie w Audi A4: 2.0 TDI 7,8 l/100km 3.0 TDI 8,3 l/100km 2.0 TFSI 9,6 l/100km Tym samym wybrałbym A4 Avant 2.0 TFSI S-Tronic S

Re: BMW 5 na nowy sezon

sprężarkę, bez kompresora... różnica taka, że ten od VW ma się psuć, a ten od Audi nie... 2.0 tfsi ma tylko sprężarkę, bez kompresora, więc nie da się tego nijak zestawiać z 1.4, szczególnie pod kątem awaryjności, 2.0 i 211KM to na dzisiaj nie jest wysilony silnik... jeżeli tak to chyba 245KM by BMW