audi 1.8 tfsi awaryjność

Piotr Mokwiński

Alfa Romeo Giulietta vs. Audi A3 III. Włoska finezja czy niemiecki pragmatyzm?

Alfa Romeo Giulietta vs. Audi A3 III. Włoska finezja czy niemiecki pragmatyzm?

Nie ma się co oszukiwać. Lubimy premium, a na samochody wydajemy coraz więcej. O ile chwilę przed pandemią średnia cena transakcyjna wynosiła około 18 tysięcy zł na rynku wtórnym, o tyle obecnie ociera się o 25 tysięcy. Sporo osób przeznacza na wóz znacznie więcej i to właśnie do nich kierujemy poniższe zestawienie. To kompakty z nutą prestiżu, ale zaprojektowane w myśl odmiennej filozofii. Czy jest się czego obawiać?

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

Przedostatnia generacja Audi A6 C7 (od 2018 roku sprzedawany jest już model C8) to zarazem auto bardzo współczesne, nowocześnie wyposażone w zgodzie z najnowszymi trendami, korzystające z wielu technicznych nowinek, a jednocześnie. już nie takie młode, bo na rynku znajdziemy egzemplarze nawet 10- i 11-letnie. Sprzedający wciąż wysoko je cenią, a nabywcy muszą mieć świadomość, że utrzymanie takiego pojazdu może być bardzo kosztowne. Sprawdzamy opinie użytkowników i szukamy typowych usterek czwartej generacji Audi A6.

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

Używane Audi A3 III - opinie, awaryjność najlepsze wersje. Samochody, które jako nowe kosztowały ponad 100 tysięcy złotych, można dostać obecnie za niewielką część tej kwoty. Jedną z ciekawszych propozycji na rynku wtórnym jest Audi A3.

Luksusowe auta za 100 tysięcy zł? To możliwe. Sprawdzamy różne segmenty

Luksusowe auta za 100 tysięcy zł? To możliwe. Sprawdzamy różne segmenty

pompowanymi boczkami, pneumatyczne zawieszenie, automatyczne przekładnie, stały napęd na cztery koła i rozbudowane multimedia. Mechanicy polecają diesle 2.1 CDI 170-204 KM i 3.0 V6 CDI 231-265 KM. Niezłe są też odmiany benzynowe – 1.8 z kompresorem 184-204 KM oraz 3.5 V6 272-292 KM. Maserati

Używane Audi A3. Sprawdzamy trzy generacje. W każdej są pułapki, ale i chwalone wersje

Używane Audi A3. Sprawdzamy trzy generacje. W każdej są pułapki, ale i chwalone wersje

kanapie niskie osoby zmieszczą się z powodzeniem. Paleta silników benzynowych składa się wyłącznie z doładowanych jednostek TFSI. To 1.2 105 KM, 1.4 122-140 KM, 1.8 180 KM, 2.0 223-300 KM i 2.5 R5 367-400 KM. Względem poprzednika, mocno nad nimi popracowano, dzięki czemu ryzyko poważnej awarii jest

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

i turbodoładowanie. To 1.4 TSI 125 KM, 1.8 TFSI 160 KM i 2.0 TFSI 200-265 KM. Na szczycie gamy stoi pięciocylindrowa jednostka zarezerwowana dla topowego RS3 2.5 o mocy 340 KM. Używane Audi A3 - silniki Diesla. Który wybrać? Preferując silniki diesla, mechanicy doradzają tylko 1.9 i 1.6 TDI

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

Kupujemy używane - Volvo V40 vs. Audi A3 III. Kompakty w wydaniu premium

łańcuchem rozrządu. Specjaliści dopuszczają zakup wyłącznie egzemplarzy z niewielkim, udokumentowanym przebiegiem i potwierdzeniem regularnych czynności serwisowych. Czterocylindrowe motory z bezpośrednim wtryskiem 1.4, 1.8 i 2.0 TFSI generują odpowiednio 122-140, 180, 223-300 KM. Na szczycie benzynowej

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

ostatniego z reprezentantów niemieckiej Wielkiej Trójki. Aktualnie Audi nie oferuje w swoich salonach małych modeli bez dachu, oprócz Audi TT Roadster - stąd tak wysoka cena. Podstawowa jednostka 2.0 TFSI osiąga 230 KM mocy i 370 Nm momentu. Współpracuje standardowo ze skrzynią ręczną o sześciu przełożeniach

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

czy zachowano też marginesy bezpieczeństwa w nowo zaprojektowanym "silniku roku" w 2009 czyi 1.4 TSI? Kto przyznał tą nagrodę dla tego silnika który nie jest w stanie zrobić przebiegu 50 tyś kilometrów? ile kosztowała ta nagroda? dlaczego VW / Audi nie ogłosiło akcji nawrotowej dla silników 1.4 TSI

1,8 TSI skoda

Witam forumowiczów Przeczytałem o nowym silniku audi 1,8 TFSI, który ma być a może juz jest oferowany w Oktavii. Porównuje parametry techniczne legacy, accorda, oktavii, sportowca alfy brery, choć i lexus is 250 nie odbiega tu zbyt daleko, i wychodzi mi, że silink oktavii w tej wersji (160 KM

Re: silniki Audi

spalanie w Audi A4: 2.0 TDI 7,8 l/100km 3.0 TDI 8,3 l/100km 2.0 TFSI 9,6 l/100km Tym samym wybrałbym A4 Avant 2.0 TFSI S-Tronic S

Re: BMW 5 na nowy sezon

sprężarkę, bez kompresora... różnica taka, że ten od VW ma się psuć, a ten od Audi nie... 2.0 tfsi ma tylko sprężarkę, bez kompresora, więc nie da się tego nijak zestawiać z 1.4, szczególnie pod kątem awaryjności, 2.0 i 211KM to na dzisiaj nie jest wysilony silnik... jeżeli tak to chyba 245KM by BMW