audi 15 3.2 tfsi

Piotr Mokwiński

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Na rynku wtórnym bez trudu znajdziemy wiele modeli klasy wyższej, których cena zakupu dla większości kierowców była barierą nie do pokonania. Używane kosztują tyle co budżetowe auto miejskie z salonu. Oferują jednak niedościgniony komfort podróżowania, poziom wyposażenia jak i dość wysokie koszty utrzymania. Ogromną popularnością cieszy się Audi A6 C6 i druga generacja Volvo S80.

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

Niezależnie od generacji, od lat przebojem na rynku wtórnym pozostaje Audi A4. Średniak niemieckiego producenta jest jednym z najchętniej importowanych modeli. Kierowcy doceniają względny brak problemów z korozją, wzorową dostępność części zamiennych i usług mechanicznych. Niestety, trwałość modelu po latach jest jego poważną bolączką - handlarze masowo regulują wskazania przebiegu. Sprawdzamy, czym kusi wcielenie B5, B6 i B7.

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Rynek wtórny z metką premium daje coraz większe pole wyboru. W klasie kompaktowej na uwagę zasługuje Audi A3 i BMW serii 1 - jedyny tylnonapędowy kompakt w rynku. Mimo upływu lat, te auto wciąż przekonują dopracowaniem, dobrymi właściwościami jezdnymi i przyzwoitym wyposażeniem. Przekonajmy się zatem, czy warto postawić na tych przedstawici segmentu C.

Kupujemy używane:Volvo XC90 I vs. Audi Q7 I. SUV-y premium w dobrej cenie. Uwaga na wysokie koszty

Kupujemy używane:Volvo XC90 I vs. Audi Q7 I. SUV-y premium w dobrej cenie. Uwaga na wysokie koszty

jednostką 3.0 V6 TFSI o mocy 272-333 KM. W każdym przypadku musimy pogodzić się z zużyciem paliwa przekraczającym 15-20 litrów w ruchu miejskim i trasie. Niestety, rodzina silników FSI i TFSI nie jest pozbawiona wad. Ich cechą charakterystyczną jest wysokie zużycie oleju silnikowego. Koszt wymiany napędu

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

smarnym. Ciekawostkę w gamie stanowi hybrydowa odmiana zbudowana na 2.0 TFSI (245 KM) i wolnossące 3.2 FSI - 270 KM. Szczyt gamy to 3.0 TFSI generujące 272 lub 354 KM. fot. Audi Q5 przekonuje dobrymi właściwościami jezdnymi, wysokiej klasy materiałami wykończeniowymi i komfortem akustycznym. Drażnią

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

Lato bez dachu | Najtańsze i najdroższe kabriolety

ostatniego z reprezentantów niemieckiej Wielkiej Trójki. Aktualnie Audi nie oferuje w swoich salonach małych modeli bez dachu, oprócz Audi TT Roadster - stąd tak wysoka cena. Podstawowa jednostka 2.0 TFSI osiąga 230 KM mocy i 370 Nm momentu. Współpracuje standardowo ze skrzynią ręczną o sześciu przełożeniach

Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

, średnio wynosi 12,9 litra (maksymalnie 15,2). Mamy pewien materiał porównawczy z innych testów: wersja 3,2 FSI quattro (255 KM) przy 0-100 w 8,4 s. paliła średnio 13,1 l (maks. też 15,2). 4,2 FSI (350 KM) - 0-100 w 6,6 s, spalanie średnio 13,4, maks. 18,4. Notabene, wartości przyspieszeń zdają się

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

cyt: "Bzdety. Audi klamie nie od dzis. Q5 dwulitrowy tfsi, wg manuala mial spalac 8 na 100, w realu spala 9 w trasie i... 15 w miescie. Plus litr oleju na 1000 km. Serwis nie widzi problemu. Audi i oszednosc? Zapomnij raz na zawsze." mam ten samochod i dokladnie ten silnik, potrafi spalic 15

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

2 litry oleju???? W benzynowym , podobno nowym i nowoczesnym 2.0 TFSI - to jest żenada. Nie wyobrażam sobie wożenia w bagażniku dwóch 1-litrowych baniek i po przejażdżce Śląsk - Wybrzeże i z powrotem wlewam cały 1 litr !!! hahahah ruina i wszystko w temacie. R-U-I-N-A I jeszcze to spalanie

Citroen C5 1.6thp 2010 vs Audi A6 2007 2.0tfsi

Citroen C5 1.6thp, 156KM, 2010r., 20,000 przebiegu, skrzynia manualna, zawieszenie hydropneumat. 13,000€ Audi A6, 2.0tfsi, 170KM, 2007r., 50,000 przebiegu, skrzynia manualna, 15,000€ Oba samochody z pewnym przebiegiem, bezwypadkowe, zadbane, od pierwszego wlasciciela. Samochód na 3

Motodziennik: BMW wypala mózgi

2.0 tfsi ma 350nm momentu od 1,5 tys. obrotów, czyli tyle samo co 2.0 tdi... tylko, że2.0 tfsi ciągnie bez problemu do 5-6 tys... mowa o silnikach audi, przy innych markach jest podobnie...

V8 BiTurbo tak oszczedne jak hybryda?

cylindrow Moc: 420KM Masa: 1999 kg 0-100km/h: 4,4s Wyniki testu zuzycia paliwa: Lexus LS/Audi A8: runda ams: 8,3L/8,3L maxymalne: 15,7L/15,4L srednio: 12,7L/12,9L Audi lzejsze, lepiej przyspiesza, pali tyle samo. Po co hybryda?

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

@kwahoo: tak, był zintegrowany w R18A czyli dosyć popularnym silniku w civicu 8 gen. efekt jest taki, że w euro civicu nie da się tego łatwo ztuningować. natomiast co do trwalości VAT, to same negatywy. sam sobie zrobiłem kuku q5 z 2 litrową benzyną 180 KM. przejechałem jakies 15 tys i silnik jest

Re: Audi: księga usterek

alternatora, -kompresor klimy, -wycieraczki przód(mechanizm), -DPF (auto zaczęło się palić od temperatury wytworzonej przez niego!!!), -napęd wałków wyrównoważających i pompy oleju, -czyszczenie EGR, -czyszczenie pompowtryskow , -rdzewieje na potęgę!!!! A4 B8 2.0TFSI : -pierwsza(była u mnie tylko

Re: Które auta palą najmniej?

VW Passat 1.4 TSI BlueMotion Trendline DSG 7b (28 625; 90 (122); 7,1/5,1/5,8; 610)Audi A6 2.0 TFSI (34 950; 125 (170); 10,2/5,9/7,5; 746) (???) Ciekawe skąd te dane? Pewnie z katalogów producenta. Posiadam Passata 2.0 TFSI i te auto w mieście pali 14-15 l/100 (!!!) a na trasie nie da się zejść

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

karakalla napisał: > Podobno ma zadebiutować w A6 po liftingu, we wrześniu. Miałaby to być jednostka > 3,0 V6 TFSI, o mocy 310 KM. > Dość logiczne, szczególnie w obliczu mniejszych turbobenzynowców VW/Audi Otóż to. Dziś w zasadzie wolnossące silniki benzynowe to przeżytek

Re: Dałnsajzing ale fajny

Ostatnio miałem do dyspozycji Audi Q2 1,5 150 KM dsg7. Auto skonfigurowane na ponad 160 000 zł. Silnik tak dziwnie pracował, że na początku myślałem, ze to 3-cyl 1,0 115 KM - musiałem zajrzeć pod maske i policzyć cylindry bo nie dostałem dowodu rej. do auta. 1,4 TFSI przy tym 1,5 TFSI brzmi o niebo

nowy civic 1,5 turbo cvt - wrażenia z jazdy

tylko bmw serii 1 z 2 litrowym motorem (kosztuje o 200 tys), od A3 z 2TFSI i DSG civ jest wyraźnie lepszy. Mazda 3 nawet się nie zbliża do tego poziomu. za 105-115 tys macie auto wielkości prawie passata czy oktawi, z absolutnie wszystkimi elektronicznymi bajerami na pokładzie. Adaptacyjny tempomat

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

www.iihs.org/research/hldi/composite_cls.aspx?y=2005-2007&cls=2&sz=3&sort=pip

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

- Audi A6 3.2 FSI quattro - 61 do 88 (przewaga od 1 do 4 cm) - 95 (przewaga 2 cm) - 93 do 116,5 (przewaga 0,5 cm) - 95 do 1030 (przewaga 3 cm) Czyli jest dokładnie tak, jak mówiłem. Różnica w przestrzeni wewnątrz na długość jest tożsama z różnicą w rozstawie osi, wynoszącą 3,5 cm. 3,5 cm więcej (4

Re: 5 cylindrów w Audi powraca - 350KM w TT-RS

się opcję stracenia jej na to, to takie są efekty. Jeszcze o silnikach: Audi S6, 5.2 litra, 10 cylindrów, 450 koni: 0 - 60 mph (sek): 5.7 0 - 75 mph (sek): 8.3 1/4 mili (sek): 14.0 Lexus GS350, 3.5 litra, 6 cylindrów, 300 koni 0 - 60 (sek): 5.7 0 - 75 (sek): 8.3 1/4 mili (sek): 14

Rzeczywiste zużycie paliwa według AutoBilda

www.autobild.de/mmg/mm_bildergalerie_444822.html?tab=0&page=0 Samochód __ Zużycie paliwa: ECE ___ real __ + % _____ typ paliwa AUDI A3 SPORTBACK 2.0 TDI _ 5,5 ___ 6,8 ___ 23,6 ____ Diesel AUDI A4 2.0 TFSI __________ 7,1 ___ 8,1 ___ 14,1 ____ Super Plus AUDI A4 2.0 TDI ___________ 5,8 ___ 6,5 ___ 12,0 ____ Diesel AUDI S5 4,2 FSI ___________ 12

Niestety.... mylisz się :)

tego civica. I w efekcie dostaje on 1.5 sekundy od audi nie ze względu na charakterystykę 2.0tfsi tylko ze względu na błędy Hondy w projekcie. To bzdura jest :) > (dobry przykład :silnik 2.0 FSI 150 KM vw vs silnik 2.0 TDI 140 KM > vw:rewelacyjnie zestopniowana skrzynia 2.0 FSI powoduje

Re: VW rezygnuje z Silnika Roku?

a pro pos japońskich młynków: to trzeba po prostu lubić. R18A1/A2 ze 140 KM działa na odwróconym VTEC-u także jak chcesz jeździć powoli bez szaleństwa to silnik nie spali dużo. zachowuje się jak silnik 1.5. ale powyżej 3,5k obrotów pokazuje całkiem inne oblicze i fakt, że wyje sobie tak do 6,5 czy

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

Poniżej porównanie przebiegu mocy na V/VI b dla dwóch silników zamontowanych w Audi A4: 1. 2.0 TDI 143 KM/4200 rpm ; 320 Nm od 1750 do 2500 rpm. 2. 1.8 TFSI 160 KM/4500 rpm ; moment patrz niżej. Uturbiony silnik benzynowy przyjęty do porównania ma wyjątkową jak na benzynę charakterystykę

Re: Motodziennik: Do trzech turbo sztuka?

) - 3,8L - 345 KM / 400Nm Przy czym BMW relatywnie robi wyjątkowo mocne silniki (na dodatek oszczędne), i auta te są znacznie droższe(nowoczesna technologia kosztuje) niż "budżetowe-sportowe")... Ciekawa sytuacja jest w Audi A5: - S5 - 3.0 TFSI - 333 KM - turbo (drogie auto) - A5 3.2 V6 FSI - 265 KM

Kontynuując temat qbka...

nie chcę dodatkowych atrakcji... Pomysły? Propozycje? Może ktoś ze stałych forumowiczów coś sprzedaje? Przykłady o których myślałem w różnych kategoriach: a) Grande Punto 1.4 77KM b) Lancia Delta 1,75 200KM AT c) Audi Q5 2.0 TFSI DSG d) Mitsubishi SpaceStar 1.2 80KM CVT Wszelkie pomysły

Re: Co potrafią nowoczesne turbobenzyny (test)

niż 2.0, 2.0T jest lepsze niż 3.2 (dlatego Edmunds wybrał nowe A4 2.0T a nie 3.2 do testu długoterminowego, zaznaczjąc, że sprawiało wrażenie tak samo szybkiego a paliło mniej

Re: Ekoharacz

. Skoro są osoby które kupują Audi A3 1.6, Mitsubishi Lancer 1.5, czy Subaru Impreza 1.5 "bo to są sportowe samochody, sportowe marki", to znajdą się ludzie którzy będą kupowali Fabie offroad, bo jest terenowa. "No przecież widać że jest". Na dodatek pewnie okaże się też, że "jest ładniejsza od zwyczajnej