audi 2.0 tdi cr wady

Piotr Mokwiński

Siedem najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

Siedem najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

Samochód z dieslem to wciąż znakomity wybór, jeśli pokonujecie duże dystanse. Wśród używanych aut znajdziemy sporo ciekawych propozycji, ale producentom zdarzyło się kilka wpadek. Oto lista siedmiu silników Diesla wysokiego ryzyka.

Diesle-pułapki w samochodach, które Polacy wciąż kochają. Wybraliśmy różne marki

Każdy kto szuka samochodu do dłuższych tras, wciąż patrzy na silniki wysokoprężne. Na trasy liczone w kilkuset kilometrach nie ma lepszego wyboru. Producentom przytrafiło się jednak kilka wpadek, również w lubianych modelach.

Najlepsze i najgorsze diesle na rynku. Wybraliśmy po pięć z popularnych aut

W takich zestawieniach zwykle straszymy, ale tym razem chcemy pokazać wam pięć pewniaków, które nie powinny przysporzyć wam kłopotów. Potem przejdziemy do ryzykownych silników Diesla. Staraliśmy się wybrać jednostki z popularnych i przystępnie wycenionych modeli.

Szukasz okazji, wpadasz spiralę kosztów. Najgorsze silniki w używanych autach

Szukasz okazji, wpadasz spiralę kosztów. Najgorsze silniki w używanych autach

TDI jest długa. Znajdują się na niej pękające głowice, osiadające głowice, awarie pompy oleju, pompowtryskiwaczy, napędu rozrządu (przedwcześnie zużywające się koło zębate na wale napędowym), czy koła dwumasowego. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common

Widzisz takie oznaczenie? Uważaj. Najgorsze silniki w popularnych autach

Widzisz takie oznaczenie? Uważaj. Najgorsze silniki w popularnych autach

w których montowany był silnik 2.0 TDI: Volkswagen: Golf, Jetta, Passat, Touran, Sharan, Audi: A3, A4, A6, Skoda: Superb, Seat: Leon, Altea, Toledo 2.0 / 2.2 D-4D - Toyota Turbodiesel Toyoty (1AD i 2AD) ma kilka wad. Pierwsza to nadmierne zużycie oleju silnikowego. Zużycie oleju samo w sobie nie

Najgorsze silniki, na które można trafić w używanych autach. Kierowcy je przeklinają

Najgorsze silniki, na które można trafić w używanych autach. Kierowcy je przeklinają

TDI jest długa. Znajdują się na niej pękające głowice, osiadające głowice, awarie pompy oleju, pompowtryskiwaczy, napędu rozrządu (przedwcześnie zużywające się koło zębate na wale napędowym), czy koła dwumasowego. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common

Używane Audi A6 C6 (2004-2011) - model premium w cenie kompaktu? Opinie użytkowników

Używane Audi A6 C6 (2004-2011) - model premium w cenie kompaktu? Opinie użytkowników

. Dla kogo 580 KM to za mało, może zdecydować się na dodatkowy tuning. Używane Audi A6 C6 - uważaj przy wyborze 2.0 TDI Bazową jednostką wysokoprężną w ofercie A6 C6 jest silnik 2.0 TDI występujący w dwóch odsłonach – niepolecanej z pompowtryskiwaczami (PD) i zdecydowanie częściej chwalonej z

Pięć najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

Pięć najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

. Volkswagen i jego 2.0 TDI PD Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI po dłuższych przebiegach występują pęknięcia głowicy i awarie napędu pompy oleju

Używane auto z dieslem? Nasz ekspert wybrał bardzo kosztowne pułapki. Różne marki

Używane auto z dieslem? Nasz ekspert wybrał bardzo kosztowne pułapki. Różne marki

. Poprawki wadliwych elementów zostały wprowadzone dopiero w egzemplarzach z rocznika 2008. Uważajcie więc na roczniki 2003-2007. Pozostaje jeszcze kwestia wtryskiwaczy firmowanych przez Siemensa. Są nietrwałe i często zawodzą. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

, osiadające głowice, awarie pompy oleju, pompowtryskiwaczy, napędu rozrządu (przedwcześnie zużywające się koło zębate na wale napędowym), czy koła dwumasowego. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej

Pięć najgorszych diesli. M.in. VW, Ford, Mazda. To dobre auta, ale nie z TYMI silnikami

Pięć najgorszych diesli. M.in. VW, Ford, Mazda. To dobre auta, ale nie z TYMI silnikami

Numer 1. Zaczynamy od niesławnego 2.0 TDI PD. Sprawdźcie rocznik auta z 2.0 TDI Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Na liście samochodów widzimy sporo popularnych i bardzo lubianych aut. Trzeba jednak mieć się na

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Tipo. VAG – 1.6 TDI W 2010 z oferty koncernu VAG wycofano kultową jednostkę 1.9 TDI, choć nie w każdym przypadku była pozbawiona wad. Jej miejsce zajął opracowany od podstaw diesel 1.6 TDI. Początkowo generował 75, 90, 105 KM. Później dołączono wersję o mocy 120 KM. Czterocylindrowy motor trafił

Przegląd najgorszych diesli. Same kłopoty i sporo kosztów. Lista kilkunastu (!) pułapek

Przegląd najgorszych diesli. Same kłopoty i sporo kosztów. Lista kilkunastu (!) pułapek

cenę unikać tego silnika, bo możemy się naciąć na bardzo poważne koszty. Dwie wpadki VW | 2.0 TDI (PD) i 2.5 V6 TDI 2.0 TDI (PD), samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa

Pięć najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

Pięć najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

. Volkswagen i jego 2.0 TDI PD Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI po dłuższych przebiegach występują pęknięcia głowicy i awarie napędu pompy oleju

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon 2.5 V6 TDI - awarie, koszty i modele Drugi

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

), czy koła dwumasowego. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. Okres występowania problemów: 2003 - 2007. Modele w których montowany był silnik 2.0 TDI: Volkswagen: Golf, Jetta, Passat

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

wtryskiwaczy firmowanych przez Siemensa. Są nietrwałe i często zawodzą. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. 2.5 V6 TDI Samochody: Audi A4, A6, A8, Skoda Superb I; Volkswagen Passat

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

Lata: 2004-2008 Dlaczego? Awaryjny silnik i skrzynia biegów Zestawienie zaczynamy od jednego z ulubionych samochodów Polaków, a więc Audi A4, w dodatku z obowiązkowym wysokoprężnym silnikiem pod maską. Jednostka 2.0 TDI PD z lat 2003-2007 to chyba jeden z najgorszych silników w historii VW

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

między innymi do Audi A2, VW Polo, Lupo, czy Skody Fabii zapewniając im przyzwoite osiągi i niskie zużycie oleju napędowego. 1.4 TDI dysponował mocą 70-90 KM. Producent zastosował dwunastozaworową głowicę, pompowtryskiwacze oraz turbosprężarkę o stałej geometrii łopat. Co ważne, zrezygnowano z

Seat Leon II vs. Fiat Bravo II. Kompakty niedocenione, choć solidne i w niezłej cenie

Seat Leon II vs. Fiat Bravo II. Kompakty niedocenione, choć solidne i w niezłej cenie

spalaniem oraz podatnością na elektroniczne podniesienie mocy. Regeneracja wtryskiwaczy i turbosprężarki to wydatek odpowiednio 600 i 1800 złotych. Topowy diesel 2.0 TDI 140 i 170 KM jest zdecydowanie odradzany przez specjalistów (w 2009 wprowadzono lepszą wersję CR). Dopiero jego kolejne wcielenia

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

na niej pękające głowice, osiadające głowice, awarie pompy oleju, pompowtryskiwaczy, napędu rozrządu (przedwcześnie zużywające się koło zębate na wale napędowym), czy koła dwumasowego. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik

TOP 10 | Pierwszy samochód

TOP 10 | Pierwszy samochód

. praca wielowahaczowego, tylnego zawieszenia, które zasłużenie stawiane było wówczas w klasie kompaktowej za wzór. Focus nie był jednak autem pozbawionym wad. Szczególnie dotyczy to egzemplarzy z pierwszych dwóch lat produkcji. Konstrukcja cierpiała na choroby wieku dziecięcego. Niewielkie usterki i

Land Rover Freelander 2 TD4.e | Test | Po męsku

Land Rover Freelander 2 TD4.e | Test | Po męsku

drobiazgów z listy opcji, uzbiera się 160 tys. zł. Za podobną kwotę możemy wyjechać z salonu Audi Q5 2.0 TDI (170 KM, 152 400 zł) oraz BMW X3 2.0d (177 KM, 158 800 zł). Nieco tańsze jest natomiast Volvo XC60 2.4D (175 KM, 137 000 zł). Ceny Toyoty RAV4 ze 177-konnym dieslem

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

system tdi wraz z > Siemensem ze zaden CR nie jest wstanie w tej chwili osiagac tak wysokich > parametrow a jedyna wada jaka byla kultura pracy tez juz zniknela. > Co do slepej uliczki i silnikow TDI -tak sie sklada ze to najbardziej > popularny diesel w Europie.I napewno

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

> > ma doswiadczenia duzego w common railach, Ciekawe skoro juz dosc dawno tez ta techike wykorzystuje. 2. to konkurent zupelnie nie > powiazany z fordem i volvo. Volvo kiedys kupowalo tdi od vw ale nie bylo > specjalnie zachwycone podobno. Nie ze nie byl zachwycony tylko audi nie

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

zdecydowanie wyprzedzac aktualne mozliwosci systemu CR.Chocby wtrysk paliwa ma sie odbywac pod cisnieniem ponad 2300 barow a podstawowa moc silnika 2.0tdi z tym ukladem ma wynosic blisko 200ps.Jednoczesnie napisane bylo ze w silnikach o wiekszej liczbie cylindrow niz 4 VW przechodzi na technike

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

do CR to VW a dokladnie Audi juz od dosc dawna takie zasilanie stosowal w wiekszych silnikach diesla a w mniejszych trzyma sie wciaz techniki TDI. I co do silnika VW tez ma swoj 5 cylindrowy diesel 2.5 TDI montowany byl m.in. w Touaregu teraz zastapiony nowym silnikiem. Gdzies

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

> ma sie odbywac pod cisnieniem ponad 2300 barow a podstawowa moc silnika 2.0tdi > z tym ukladem ma wynosic blisko 200ps.Jednoczesnie napisane bylo ze w > silnikach o wiekszej liczbie cylindrow niz 4 VW przechodzi na technike CR wlasnie tez czytalem ze przechodzi na common rail w

Re: 320Cd Cabrio???

klekocik to ewidentna wada tego rozwiązania i nad jego likwidacją głównie się teraz pracuje. Z tym nie ma dyskusji. Posłuchaj sobie najnowszego silnika Audi 3.0TDI z piezzoelektrycznymi zaworami CR. To w tej chwili najłagodniejszy silnik na rynku, a i tak wątpię czy chciałbym go słuchać w cabrio.

Re: Nowy Passat.

cctwins napisał: > hm... no to powiedz dlaczego do Audi A6, A8 i Q7 ( w innych nie wiem) > montowane sa CR a nie "pompy" co ? skoro speniaja normy ? po co inwestowac w > nowy silnik skoro stary jest Ok ? Po pierwsze silniki V6 i wiecej TDI trafiaja do samochodw

Re: AbsoLutna FikcjA 159.

Piszac dobra mialem na mysli to, ze jest ladna (napisalem, ze jest za droga i srednio nowoczesna - to wady) oraz fakt, ze kupujacy AR w dupie maja to czy pali 10 czy 15 l oraz to czy jest tansza czy drozsza od VW, Audi czy Hondy. Osobiscie w ogole mnie nie interesuje czy jakakolwiek AR

Re: JAZDA NOWYM BMW 530d - pierwsze wrazenia

zmieniona na inny plastik jak to bylo z 3. > A napisales ze plastiki ok.. plastik byl troche pogumowany wiec napisalem ze ok. chociaz za ta cene mogli by dac lepszy. > 4. A teraz Diesel - to nie jest TDI Audi (nie tych CR2) ze sie trzesie - Common > > Rail nie ma az takich

Re: JAZDA NOWYM BMW 530d - pierwsze wrazenia

lepszy. > > > 4. A teraz Diesel - to nie jest TDI Audi (nie tych CR2) ze sie trzesie - > Common > > > > Rail nie ma az takich wibracji ze je czuc przy odpalaniu. Auto na pewno si > e > nie > > > > zatrzeslo.... > > > o masz i wez tu