audi 2.7 tdi budowa silnika

Piotr Mokwiński

Audi A5 I vs BMW 3 Coupe (E92). Modne i atrakcyjne, ale czy trwałe?

Audi A5 I vs BMW 3 Coupe (E92). Modne i atrakcyjne, ale czy trwałe?

Wielu producentów coraz chętniej wprowadza do swoich cenników nietuzinkowe modele korzystające z rozwiązań znanych ze znacznie popularniejszych konstrukcji. Wśród nich sporym zainteresowaniem w świecie używanych maszyn cieszy się pierwsza generacja Audi A5 i BMW serii 4. Każdy z tych samochodów oferuje ogromny wybór jednostek napędowych. Niestety, tylko garstka zasługuje na większą uwagę kupującego

Zestawienie żarówek w Audi A4

Audi A4 to najpopularniejsze auto z importu. I trudno się temu dziwić, bo ogrom wersji silnikowych jest wręcz przytłaczający. Prezentujemy zestawienie żarówek w Audi A4 generacji B5, B6, B7 i B8.

Moda na youngtimery. Czy warto kupić BMW E30, Mercedesa 190 lub Audi 80?

Polski rynek youngtimerów przeżywa prawdziwy renesans. Modele, które jeszcze kilka lat temu można było kupić za czapkę gruszek, dziś kosztują nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. Oferta jest wciąż bogata, ale trzeba uważać na prawdziwe "okazje". Wśród wielu ciekawych samochodów, postanowiliśmy przyjrzeć się sytuacji Audi 80, Mercedesa 190 i BMW E30. To niezła inwestycja kapitału.

Reprezentacyjne SUV-y dla wymagających, na które nie wydasz więcej niż 50 tys. zł

Reprezentacyjne SUV-y dla wymagających, na które nie wydasz więcej niż 50 tys. zł

odbyła się światowa premiera kolejnego luksusowego SUV-a - Volkswagena Touarega. Pierwsza odsłona niemieckiej bulwarowej terenówki dostępna była w ofercie do 2010 roku. Do jej budowy wykorzystano płytę podłogową i szereg innych rozwiązań wspólnych z Audi Q7 i Porsche Cayenne I. Statecznie zaprojektowane

Konfrontacje: Audi A6 Avant vs. Volvo V70

turbodiesla nie zdradza sposobu jego zasilania. Podobnie jak jazda z wysokimi (jak na ropniaka) obrotami. Audi przyznało wyższość cichszego Common Raila nad głośnymi pompowtryskiwaczami i do budowy silnika 2.7 TDI wykorzystało właśnie szynę podającą paliwo z wysokim ciśnieniem. W efekcie silnik nie kopie tak

Cala prawda (?) o TDI koncernu VW

wyłącznie w ciężarówkach, jest zwiększanie gęstości powietrza poprzez jego schładzanie i podnoszenie przez to mocy silnika. Pierwszym z zaprezentowanych silników TDI była jednostka 2.5-litrowa, pięciocylindrowa, o mocy 120 KM i momencie obrotowym 265 Nm. Pozwalał on warzącemu ponad 1400 kg Audi

Re: Nowoczesne silniki wysokoprężne

z silnikami TDI(Volkswagena). Silnik 1,9 TDI to wspaniały agregat dla samochodów popularnych, wersja 2,5l (spotykana w Audi, VW, Volwo) to naprawdę potęga. Ale właściwie nie o tym chciałem pisać: na papierze wszystkie silniki wysokoprężne z wtryskiem i turbo wyglądają pięknie, a jest ich

Re: Audi 80 B4- ktoś jeździł?

(4x 20zl). Z silnikow ktore warto polecic to 1.9 TDI i 2.0 ale na wielopunktowym wtrysku zwlaszcza te 16V .Najpopularniejszy silnik 2.0 90 koni jest dosc mulowaty wiec jesli oczekujesz osiagow to mozesz sie zawiesc za to jest trwaly i oszczedny. Reszte poszukaj w

Re: Tanie kombi dla rodziny

nawet nie wiem jak dobra astra czy inny tego typu samochod nie dorowna przyjemnosci z jazdy i jakosci wykonczenia.Polecam silniki 2.0 115ps i tradycyjnie TDI moze malo kulturalny za to srednie spalanie ponizej 6litrow. -- Tyklo siac,siac i siac!

Re: czystosc spalin w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych -

normy emisji spalin Euro III, a często nawet osiągają jeszcze niższe wartości spalin. Dwa pojazdy ze względu na niewielki ciężar już dziś spełniają wymogi przewidziane przez normę Euro IV: Volkswagen Lupo TDI i Audi A2 TDI. Oba samochody wyposażone są w trzycylindrowy silnik Diesla z układem

Re: ile sie da wycisnac z maluszka?

maluchu 1.9TDI z silnkiem pochodzacym z Golfa IV (maluch pochodzi z Wegier - zdjecia dostepne na ww. stronie). Jest rowniez w trakcie budowy maluch z silnikiem 1300 oraz zbudowany przez pana Bryzka maluch (jesli to jeszcze maluch) z silnikiem VW Corrado oraz skrzynia biegow z Audi (zdjecia rowniez

Re: w polsce rynek suv to nieporozumienie

500-600. > no to musisz to wytłumaczyć użytkownikom, 1 w porywie do 3. Faktycznie duża baza do analizy statystycznej. bo najwyraźniej nikt im takiej wiedzy > nie przekazał. na autocentrum średnia ze wszystkich odpowiedzi dla q7 3.0 tdi > to średnie spalanie na poziomie

Re: Dlaczego Fiat Bravo i w dodatku wlasnie diese

, elektromagnetycznych. Pozwoliło to zredukować poziom emisji szkodliwych składników spalin nawet o 20%. Taki układ wtryskowy stosowany jest np. w silnikach Audi A6 3.0 TDI. Trwają prace nad czwartą generacją, która pozwoli jeszcze obniżyć poziom zanieczyszczenia spalin dzięki doskonalszemu sterowaniu i podniesieniu

miałem 5 lat Megane na gaz, sprzedałem i kupiłem

potaniał ON kupiłem Mazdę Diesel, 2 litrowy silnik, z 2000 roku, 123 tys km przebiegu, 90KM, pali 5 l na trasie, 6,5 l w mieście, czasem mieści się w 6 l w mieście. Jak się policzy ON po 3,28 zł na Carrefourze w Hucie to LPG nie jest opłacalne. Jak ON był po 4,65 zł w czerwcu to naturalnie była

Re: miałem 5 lat Megane na gaz, sprzedałem i kupi

155 tys km, z tego 80 tys na gazie. Jak potaniał ON kupiłem Mazdę Diesel, 2 litrowy silnik, z 2000 roku, 123 tys km przebiegu, 90KM, pali 5 l na trasie, 6,5 l w mieście, czasem mieści się w 6 l w mieście. Jak się policzy ON po 3,28 zł na Carrefourze w Hucie to LPG nie jest opłacalne. Jak ON