audi 3.0 tdi pompa wody

Arek Kwiecień

Używane Audi A4 B9 (2015-) - subtelna rewolucja

Używane Audi A4 B9 (2015-) - subtelna rewolucja

Po 8 latach produkcji Audi A4 B8 w połowie 2015 roku producent z Ingolstadt zaprezentował piątą generację A4 oznaczonej symbolem B9. Czy udało jej się udźwignąć ciężar sławy swojej poprzedniczki?

Używane Audi A6 C7 (2011-2018) - wciąż się ceni. A co się w nim psuje?

Przedostatnia generacja Audi A6 C7 (od 2018 roku sprzedawany jest już model C8) to zarazem auto bardzo współczesne, nowocześnie wyposażone w zgodzie z najnowszymi trendami, korzystające z wielu technicznych nowinek, a jednocześnie. już nie takie młode, bo na rynku znajdziemy egzemplarze nawet 10- i 11-letnie. Sprzedający wciąż wysoko je cenią, a nabywcy muszą mieć świadomość, że utrzymanie takiego pojazdu może być bardzo kosztowne. Sprawdzamy opinie użytkowników i szukamy typowych usterek czwartej generacji Audi A6.

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

Prawie każda marka ma sumieniu jakiś silnik-wpadkę. Jeśli szukacie używanego samochodu z silnikiem Diesla i natraficie na któryś z tych, to powinna wam się zapalić lampka ostrzegawcza. Ewentualny zakup na pewno trzeba skonsultować z ekspertem.

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

aluminiowego zawieszenia. Na listę usterkowych elementów wciągamy jeszcze pompę wody, alternator, rozrusznik i układ kierowniczy. Na szczęście, dostęp do tanich zamienników wciąż nie pozostawia wiele do życzenia, przez co usunięcie większości drobnych awarii nie obciąży przesadnie domowego budżetu. Kupno auta

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

się naciąć na bardzo poważne koszty. 2.0 TDI (PD) Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI po dłuższych przebiegach występują pęknięcia

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

2001 roku nie mają już tak częstych problemów z pompą wtryskową, a w 2004 roku rozwiązano problem z układem rozrządu. Produkcję tych silników zakończono w 2008 roku. Okres występowania problemów: 1997 - 2004. Modele w których montowany był silnik 2.5 TDI: Audi: A4, A6, A8, VW: Passat, Skoda: Superb 2.5

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

ciężej, że zastąpił słynący z trwałości i bezproblemowej eksploatacji silnik 1.9 TDI. Lista problemów z silnikiem 2.0 TDI jest długa. Znajdują się na niej pękające głowice, osiadające głowice, awarie pompy oleju, pompowtryskiwaczy, napędu rozrządu (przedwcześnie zużywające się koło zębate na wale

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

na niej pękające głowice, osiadające głowice, awarie pompy oleju, pompowtryskiwaczy, napędu rozrządu (przedwcześnie zużywające się koło zębate na wale napędowym), czy koła dwumasowego. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik

Re: 300 tys. aut grupy VW do serwisu

Audi A4 B7 2.0 tdi 170KM 2007r. 137kkm.Od nowości, olej wymieniany co max.12 tys km.Normalna jazda,żaden ułan. Naprawy: pompo-wtryski,sprzęgło alternatora, sprzęgło klimy, dwomas, napęd pompy oleju,łożysko przód, sprężyna zawieszenia tył, filtr cząstek stałych(to ponoć od jeżdżenia po mieście

AUDI A6 2.5 TDI quattro Avant 180 KM 2004

AUDI A6 Avant C5 QUATTRO 2.5 TDI 180 KM z 2004 roku, 217 tyś km przebiegu, kolor granatowa perła, automatyczna skrzynia biegów tip-tronic z funkcją sport i zmianą biegów w kierownicy, koła aluminiowe Audi 16”. Samochód serwisowany na bieżąco. Olej Castrol GTX Sport 5W40 wymieniany co 15 tys

Re: Audi: księga usterek

Moja księga usterek do 120kkm emeryckiej jazdy: A4 B7 1.8T: -cewki(wszystkie cztery), -pęknięte sprężyny(tył,obie;)), -nieszczelności w układzie chłodzenia, -wymiana sterownika w skrzyni multitronic(najdroższe), -kompletne sterowanie elektrycznej szyby(przód,pasażer) A4 B7 2.0TDI: -łożysko

Pytanie do leksusa, choć może niekoniecznie

Przepraszam że przed weekendem zarzucam taki wątek, ale nie mogę ujechać z jedną usterką. Walczę od tygodnia, szef wk..iony, klient prawdopodobnie również.... Pacjent to audi A3 1.9 TDI na pompowtryskach (ASZ) Objawy choroby są takie że silnik na biegu jałowym trzęsie się, jak to mówią starzy

Re: Co wiecie o BMW X3 E83

- inna sprawa, ze oszczednoc na tym mizerna) a w AO albo komplet albo nic. > > O Audi i Mercedesie nie myslalem - jaki silnik uwazasz? > Z czegoś musiałbyś zrezygnować - dla mnie osobiście wybór 2.0 TDI vs. 4.2 FSI w > ydaje się prosty, co jednak nie znaczy, że taki rzeczywiście

audi

AUDI

PODSTAWOWE INFORMACJE

Audi to słynna niemiecka marka samochodów osobowych,od 1965 część koncernu Volkswagen. Firma swoją sławę zdobyła dzięki sukcesom sportowym jeszcze na długo przed wojną. Po niej audi praktycznie zniknęło z rynku na kilkanaście lat, aby potem powrócić w chwale.

Marka Audi słynie z odważnych oraz nowatorskich rozwiązań takich jak słynny napęd Quattro z 1980,który jako pierwszy napęd na cztery koła w samochodzie osobowym zrewolucjonizował świat motoryzacji. Audi zasłynęło ostatnio też innym nowatorskim rozwiązaniem technicznym: stworzyło auto Audi A2 o silniku 1.2TDI, które spala średnio 3l/100 km oleju napędowego.

Dzisiaj Audi jest synonimem sukcesu, luksusu, niezawodności i precyzji.

NAJWAŻNIEJSZE MODELE

A1, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q3, Q5, Q7, TT, R8