audi 3.0 tdi układ wtryskowy

FT

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Używane auto z dieslem? Nasz ekspert wybrał bardzo kosztowne pułapki. Różne marki

Prawie każda marka ma sumieniu jakiś silnik-wpadkę. Jeśli szukacie używanego samochodu z silnikiem Diesla i natraficie na któryś z tych, to powinna wam się zapalić lampka ostrzegawcza. Ewentualny zakup na pewno trzeba skonsultować z ekspertem.

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Przegląd najgorszych diesli. Same kłopoty i sporo kosztów. Lista kilkunastu (!) pułapek

Przegląd najgorszych diesli. Same kłopoty i sporo kosztów. Lista kilkunastu (!) pułapek

. 2.5 TDI V6 to jednostka, która może doprowadzić właściciela do bankructwa. Najpoważniejsze i najbardziej kosztowne problemy V-szóstki to: uszkodzenia pompy wtryskowej, zużycie wałków rozrządu, napęd rozrządu. Trzeba też wspomnieć o niewydajnym układzie olejowym, który może doprowadzić nawet do

Pięć najgorszych diesli. M.in. VW, Ford, Mazda. To dobre auta, ale nie z TYMI silnikami

Pięć najgorszych diesli. M.in. VW, Ford, Mazda. To dobre auta, ale nie z TYMI silnikami

Numer 1. Zaczynamy od niesławnego 2.0 TDI PD. Sprawdźcie rocznik auta z 2.0 TDI Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Na liście samochodów widzimy sporo popularnych i bardzo lubianych aut. Trzeba jednak mieć się na

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon 2.5 V6 TDI - awarie, koszty i modele Drugi

Pięć najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

Pięć najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

nietrwałe i często zawodzą. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. I pozwala się cieszyć znakomitym silnikiem, którym przecież 2.0 TDI jest. Po trzecie,3.0 dCi, CDTi i TiD Samochody: Renault

Siedem najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

Siedem najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

nietrwałe i często zawodzą. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. I pozwala się cieszyć znakomitym silnikiem, którym przecież 2.0 TDI jest. Po drugie, 3.0 dCi, CDTi i TiD Samochody: Renault

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

2001 roku nie mają już tak częstych problemów z pompą wtryskową, a w 2004 roku rozwiązano problem z układem rozrządu. Produkcję tych silników zakończono w 2008 roku. Okres występowania problemów: 1997 - 2004. Modele w których montowany był silnik 2.5 TDI: Audi: A4, A6, A8, VW: Passat, Skoda: Superb 2.5

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

wtryskiwaczy firmowanych przez Siemensa. Są nietrwałe i często zawodzą. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. 2.5 V6 TDI Samochody: Audi A4, A6, A8, Skoda Superb I; Volkswagen Passat

Audi A4 B9 - opinie i typowe usterki

Audi A4 B9 - opinie i typowe usterki

auta z tą jednostką mają przebiegi przekraczające 200 tysięcy kilometrów. Takie wartości jak się okazuje wymagają jedynie wymiany układu wtryskowego, regeneracji turbo lub filtru cząsteczek stałych. Po takich zabiegach Audi A4 B9 bez obaw pokona wiele tysięcy kilometrów, lecz warto to uwzględnić w

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

czterodrzwiowej pochłonie 440 litrów. Mocne źródła napędu Miłośnicy silników diesla mają do wyboru czterocylindrową jednostkę 2.0 d (116-150 KM) lub poszukiwaną, sześciocylindrową 3.0 d o mocy 184-204 KM. Bawarskie ropniaki korzystają z bezpośredniego wtrysku typu common-rail, turbosprężarki ze zmienną geometrią

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

koszty. Najsłabsza odmiana (122 KM) cierpi "wyłącznie" na problemy ze wspomnianym napędem rozrządu. W silnikach 1.4 TSI pojawiają się także problemy z układem wtryskowym i awarie sprzęgła magnetycznego kompresora. Okres występowania problemów: od 2006 roku. Modele w których montowany jest

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

BMW X3 II vs. Audi Q5 - Jeśli SUV premium, to w jakiej wersji? Pojedynek na szczycie

2.0 i 3.0 o mocy 184-245 i 306 KM. Zastosowanie bezpośredniego wtrysku paliwa utrudnia montaż instalacji gazowej. Z uwagi na częste usterki i wady, mechanicy odradzają zakup jednostki czterocylindrowej. Audi Q5 – rywal zza miedzy Najpoważniejszym rywalem BMW X3 II nie tylko pośród używanych

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

. Produkowany od 1991 motor generował 90, 100, 101, 105, 110, 115, 130, a nawet 150 KM. Zastąpiony został przez jednostkę 2.0 TDI - 110, 140 i 170 KM. Niestety, egzemplarze z początkowych kilku lat produkcji sprawiają mnóstwo problemów. Pękające głowice, kłopoty z rozrządem, układem doładowania i wtryskowym

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

poważną wadę, którą są koszmarne koszty serwisu. fot. Land Rover Samochody japońskie to synonim niezawodności, ale i one mają swoje problemy. W Mazdzie 6 ostrzegamy przed silnikami wysokoprężnymi, które niepokojąco często się zacierają. Co się psuje? Układ wtryskowy, pompa wysokiego ciśnienia czy

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

Najmniej awaryjne SUV-y z rynku wtórnego. Na które warto postawić?

występował w kilku wariantach - 143, 150, 170, 177 i 190 koni mechanicznych. Wyposażono go w listę wtryskową common-rail i do przebiegu rzędy 250-300 tysięcy kilometrów nie sprawia większych trudności, poza typowo eksploatacyjnymi czynnościami serwisowymi. Gorzej ma się rzecz z 3.0 V6 TDI o mocy 240, 245 i

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

V6 (6DE1) o mocy 177 KM. W zależności od marki miał on różne oznaczenia: 3.0 CDTI (Y30DT) - Opel 3.0 TiD (D308L) - Saab 3.0 dCi (P9X701) - Renault Po przebiegu ok. 150-200 tys. km wskutek przegrzania opadają tuleje cylindrowe. Powoduje to przedmuchy do układu chłodzenia. Może to doprowadzić do

Mercedes E-Klasa (2002-2009) - opinie Moto.pl

Mercedes E-Klasa (2002-2009) - opinie Moto.pl

Mercedes E 320 - na lata? Mercedes E 350 - z zastrzykiem energii Mercedes E 420 CDI - bitwa na diesle Audi A6 3.0 TDI kontra BMW 530d i Mercedes E 320 CDI - porównanie niemieckich limuzyn Mercedes

Raport specjalny: Superdiesle

silnikach Audi A6 3.0 TDI. Trwają prace nad czwartą generacją, która pozwoli jeszcze obniżyć poziom zanieczyszczenia spalin dzięki doskonalszemu sterowaniu i podniesieniu ciśnienia wtrysku. Taki silnik będzie produkowany przez Toyotę w fabryce, która powstała w Polsce (2.0 D-4D Clean Power 180 KM

Re: Audi A6 - dlaczego tak dużo pali??

spalania. I tak jak już wcześniej sugerowali koledzy - wlej sobie kilka razy (raz na parę tankowań) jakiś środek do czyszczenia układu wtryskowego dla diesli - może to odrobinkę pomoże, a przynajmniej powinno przeczyścić nieco cały układ... Z drugiej strony patrzyłem w dane techniczne producenta

Re: Najmocniejszy 8-cylindrowy diesel w Audi

> greenblack napisał: > > > Volkswagen w Phaetonie i Touaregu ma 313-konne 5.0 V10. Może taki jeden cytacik: "Bosch w największych turbodieslach Volkswagen: W dziesięciocylindrowym silniku Diesla nowego Volkswagena Touareg zastosowano system bezpośredniego wtrysku oleju

Re: Czy chiptunning może byc szkodliwy dla silnik

zmieniono barzo dużo elementow, by móc wycisnąć te dodatkowe 30KM. Nowy układ wtryskowy i wydechowy, lżejsze i bardziej wytrzymałe tłoki, bardziej wydajne smarowanie i chłodzenie, wydajniejsza turbina. Czyli SPORO, jak na 30KM. Zwiekszenie o kolejne 30KM, bez żadnych modyfikacji materiałowych i

Tuning box do diesli

pompy i gotowe. Silnik tak wzmocnionego auta dysponuje podobno mocą większą od fabrycznej o 20- 30%.Ma też zużywać mniej paliwa o 0,5 litra - twierdzą właściciele firm tuningowych. Plug and Drive, czyli włącz i jedź - tak reklamowane są układy Chiptronic. Istnieją trzy podstawowe typy tych

Re: Passat & Avensis, dwa g... warte

ursus do odstawki chyba od przyszłego roku, klekocze, spala niesamowite ilości oleju smarnego i awaryjny układ wtryskowy (wymiana to około 8000zł) i doładowujący, drozszy niż zderzak w avensis (7600zł). Audi 2,7d i 3,0 są juz w technice common rail. Jedno wielkie za dla Passata to skrzynia DSG

Re: Diesel a zatankowana benzyna

- wszystko zależy od proporcji benzyna/ON. Jak benzyny jest więcej niż 1/5 objętości baku, to lepiej będzie jednak spuścić jego zawartość. Ale że benzyna zniszczy układ wtryskowy starego 1.9 TDI to bym się raczej nie podejmował tak odważnego twierdzenia. Po prostu benzyna, jako paliwo, nie jest podatna na

Re: Żadnej nie polecamy.

jednostce 2.5 V6 TDI (popularna w A6 C5) dodatkowo zużycie wałków rozrządu i uszkodzenie pomp wtryskowych; motor 2.0 TDI z początkowego okresu produkcji (lata 2003-06) miał często problemy z pękającymi głowicami, uszkodzonymi kołami dwumasowymi, czasami też luzem na wale korbowym; Skoda Typowe usterki

Re: Dlaczego Fiat Bravo i w dodatku wlasnie diese

, elektromagnetycznych. Pozwoliło to zredukować poziom emisji szkodliwych składników spalin nawet o 20%. Taki układ wtryskowy stosowany jest np. w silnikach Audi A6 3.0 TDI. Trwają prace nad czwartą generacją, która pozwoli jeszcze obniżyć poziom zanieczyszczenia spalin dzięki doskonalszemu sterowaniu i podniesieniu

Re: Diesel a zatankowana benzyna

wtryskowy starego 1.9 TDI to bym się raczej nie pode > jmował tak odważnego twierdzenia. > Po prostu benzyna, jako paliwo, nie jest podatna na samozapłon, co z kolei jest > (podatność paliwa na samozapłon) wymogiem dla silników wysokoprężnych. Dopóki > silnik nie będzie miał podanego

Diesel??? Niemożliwe??? A jednak...

Lupo oraz Audi A2 z silnikami o pojemności 1 litra, które spalają na setkę 3 litry oleju napędowego. Auto, które zużywa jeszcze mniej, wspomniane 0,89 l, jest również konstrukcją Volkswagena. Nie napędza go jakaś eksperymentalna miniaturka, ale jednostka o małej wprawdzie, ale przyzwoitej

Cala prawda (?) o dieslach koncernu VW...wedlug VW

uwidocznienia tego etapu rozwoju w logo TDI litera "I" otrzymała czerwony kolor. Kolejna innowacja wprowadzona przez Volkswagena to wtrysk wysokociśnieniowy. Wiedząc, że jakość spalania zależy bezpośrednio od wysokości ciśnienia wtrysku, Volkswagen opracował układ pompowtryskiwaczy zapewniających

Re: VW Golf V GTI Concept

tak fajnego jak Rx-8. ) ) Audi zdecydowało się zainwestwać w coś, co przynosi zyski. Równie dobrze można ) by zapytać, dlaczego Mitsubishi zrezygnowało z prac nad TDI i dopiero Audi ) dopracowało ten system. @gb To lubię - takie argumenty są godne polemiki. Dajmy więc przykład systemu

Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia

proekologiczne samochody. Dlatego Volkswagenowi nie wystarczył jeden przedstawiciel z gatunku trzylitrowców - wprowadzono na rynek Seata Arosę 3L, a niebawem do sprzedaży wejdzie Audi A2 TDI. Cechą wspólną wymienionych samochodów (poza oczywiście rekordowo niskim spalaniem) jest to, że znacznie obniżono

Auta specjalnie postarzane? - artykul 1

marki. Czy może być lepszy wybór? A jednak Audi A4 B7 2.0 TDI PD Multitronic może okazać się skarbonką bez dna z powodu fatalnego silnika i nietrwałej skrzyni biegów. Auta jak zapalniczki? Choć zjawisko zamierzonej nieprzydatności, czyli planned obsolescence, jest coraz bardziej powszechne i