audi 80 competition

Rafał Mądry

Opinie Moto.pl: Audi RS 4 Avant i RS 5 po fabrycznym tuningu, są jak noszona z dumą markowa odzież

Opinie Moto.pl: Audi RS 4 Avant i RS 5 po fabrycznym tuningu, są jak noszona z dumą markowa odzież

Praktyczność rodzinnego Avanta, opływowa sylwetka funkcjonalnego Sportbacka, sportowy sznyt dwudrzwiowego Coupe. Trzy różne nadwozia, ten sam emocjonujący układ napędowy i paczka fabrycznych ulepszeń, będąca niczym markowa odzież z najnowszej kolekcji. Audi ubrało RS 4 i RS 5 w odjazdowe pakiety Competition.

AMG, M, czy RS? Rynek sportowych modeli klasy premium ma zdecydowanego lidera

Instytut Samar monitorujący polski rynek nowych samochodów opublikował ciekawe zestawienie. Zebrano w nim statystyki sprzedaży sportowych oddziałów marek premium. Zdecydowanym liderem jest Mercedes-AMG.

Widziałem i7 i XM oraz jeździłem iX-em. BMW należą się brawa za odwagę

Ktoś się w końcu w klasie premium odważył i postawił nie jedną, a dwie nogi w motoryzacji przyszłości. W BMW nie ma mowy o rozkroku. i7, iX oraz nadchodzące XM są już w nowej erze. Pod wieloma względami. Nie tylko w kwestii napędu.

BMW M6 | Test | Mocy nigdy za wiele?

BMW M6 | Test | Mocy nigdy za wiele?

BMW M6 Competition | Wszystkiego więcej Z zewnątrz najmocniejszą serię 6 rozpoznacie po wielkich wlotach powietrza, poszerzonych nadkolach, dachu z włókna węglowego oraz czterech końcówkach układu wydechowego. Dodatkowym elementem przykuwającym

World Car of the Year 2019 - poznaliśmy finalistów konkursu

World Car of the Year 2019 - poznaliśmy finalistów konkursu

. Czeka je jednak zacięta walka: Audi A7, Audi Q8, BMW serii 8, Mercedes CLS, Volkswagen Touareg. O tytuł World Performance Car 2019 będą rywalizować: Aston Martin Vantage, BMW M2 Competition, Hyundai Veloster N, McLaren 720S, Mercedes-AMG 4-door Coupe. Rok wcześniej

Czego w Polsce nie kupisz?

Czego w Polsce nie kupisz?

, czyli seria 5 i 6, mają pod maską silnik 4.4 V8 o mocy 530 koni. Największą B7 Biturbo napędza 4,4-litrowa V-ósemka, rozwijająca moc 507 koni. W tej wersji auto kosztuje około 80 tys. funtów w Wielkiej Brytanii, a najtańszy model D3 to wydatek 33 tysięcy funtów

Koenigsegg CCR

więcej klientów w segmencie, więc czym się martwić - mówi Lotta, urocza rzeczniczka Koenigsegga. W tym roku CCR, czyli agresywnie skrojony Competition Coupé Radical, można oglądać od 28 lutego na salonie w Genewie. Na liście standardowego wyposażenia składanego ręcznie w

Re: Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najleps

powstało zaledwie 306 sztuk, a Avant 1818. Dodatkowo w 1994 Audi zbudowało ok. 2500 sztuk modelu Audi 80 Competition quattro na rynek europejski, w celu uzyskania homologacji dla aut startujących w wyścigach samochodów turystycznych DTM i dla uczczenia odniesionych w tej serii sukcesów. Auta były

Golf rządzi w Europie

a full-year 2003 figure of -10.3%. The VW Passat leads the category, but the Opel/Vauxhall Vectra performed strongly in April with a 15.2% increase. The premium lower-medium segment continues to grow, up 7.61% YTD, but is still largely dependent on the Audi A3, while the premium upper