audi 80 tuleja metalowo-gumowa

Bogusław Korzeniowski

Jak niedouczony mechanik zepsuje nam zawieszenie i zarobi dwa razy

Jak niedouczony mechanik zepsuje nam zawieszenie i zarobi dwa razy

Zawieszenie to element ulegający normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu. Po przejechaniu pewnej ilości kilometrów musimy się liczyć z jego wymianą. Zaznaczyliśmy na co należy zwrócić uwagę podczas napraw zawieszenia

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Model A4 nie szokuje stylizacją, ale ujmuje klasyczną linią i rozwiązaniami technicznymi, które mimo upływu lat trzeba uznać za nowoczesne

Audi A6 (1994-2004) - opinie Moto.pl

Następca Audi 100 jest drogim i prestiżowym przedstawicielem klasy średniej wyższej. Starsze roczniki A6 są jednak tańsze i mogą zainteresować mniej zamożnych nabywców

Audi A4 (1994-2004) - opinie Moto.pl

trwałością przedniego zawieszenia to domena egzemplarzy produkowanych do 2000 r. Najsłabszym punktem są metalowo-gumowe tuleje aluminiowych wahaczy, wymiana kompletnych elementów, niestety, sporo kosztuje. Po modernizacji w 2000 r. trwałość zawieszenia poprawiła się. Stosunkowo szybko zużywają się łączniki

Seat Altea XL 2,0 TDI - Minivan powiększony

wyraźnie ograniczony komfort resorowania. Na szczęście trafnie dobrane tuleje metalowo-gumowe sprawiają, że nierówności są amortyzowane cicho, nic nie tłucze (przynajmniej w aucie nowym). Niemniej wstrząsy przedostają się do kabiny, dobitnie informując pasażerów o stanie nawierzchni. W aucie rodzinnym nie

CZĘŚCI ORYGINALNE CZY ZAMIENNIKI DO SAM. AUDI 80

podwozia takie jak tuleje metalowo- gumowe na wachacz czy drążki kierownicze. W moim Audi są jeszcze fabryczne a samochod przejechał 117 tyś km a kolega także w Audi jak kupil zamienniki w sklepie to wytrzymały mu tylko 20 tyś a sworzeń od wachacza (też zamiennik)już po dwuch tygodniach się urwal

Re: PorOwnanie BMW,Audi i Jaguara

tył 900-1000zł - Wahacze - zamienniki odradzam- oryginał tzw. banan 570 zł, nośny prosty 750zł - Końcówki drążków - 250zł +wymiana i geometra 240zł 490zł - tuleje metalowo gumowe, one lecą najczęściej a jest ich setki- zamiennik niewiem - oryginał ok. 50-300 - gumowa osłona przegubów - się

Re: AUDI A8 4.2 98/99

- oryginał tzw. banan 570 zł, nośny prosty 750zł - Końcówki drążków - 250zł +wymiana i geometra 240zł 490zł - tuleje metalowo gumowe, one lecą najczęściej a jest ich setki- zamiennik niewiem - oryginał ok. 50-300 - gumowa osłona przegubów - się przecierają, trzeba pilnować - zamiennik niewiem

Re: Jestem ciekawa?

spowodowana wykorzystaniem do budowy > aluminium Pudło. Aluminium zastosowano po to aby zmniejszyć masę nieresorowaną (koło+elementy zawieszenia). Krytyczny element to gumowe wkładki w tulejach wahaczy. > -wysoki poczatkowy koszt napraw Nawet nie początkowy, ale każdorazowy. Wg