audi a1 1.2 tfsi test

kafur

Audi A1 20% taniej! Tylko na stoisku CFO

Audi A1 20% taniej! Tylko na stoisku CFO

Specjalnie dla czytelników Moto.pl, CarForceOne przygotował wyjątkową ofertę.

Audi A1 - test | Pierwsza jazda

Mini udowodniło, że jest miejsce na rynku na luksusowe autko miejskie. Obecnie w tej klasie możemy przebierać pomiędzy Alfą Mito, Citroenem DS3 i właśnie pokazanym Audi A1

Audi A1 - test | Pierwsza jazda

Motoryzacyjni giganci od lat starają się przebić kultowy model Mini. Swoich sił próbuje teraz Audi. Choć to nie pierwsza próba z maluchem klasy premium, są spore szanse, że się uda

Deszcz rabatów

Deszcz rabatów

promocyjny Comfort (klimatyzacja manuala, alarm, podłokietnik i Audi Parking System) dla wersji Attraction oraz Ambition (1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.6 TDI) w cenie promocyjnej 6 010 zł (taniej o 1 390 zł) A3: pakiet promocyjny Comfort (m.in. klimatyzacja automatyczna, reflektory

Audi A1 z charakterkiem

Audi A1 z charakterkiem

"tatuaży", dopasowanych do koloru lakieru. Przygotowano 3 różne odmiany: Klecks, High-Voltage lub Aloha. To nie koniec zmian. Specjaliści z ABT wycisnęli z silników Audi dodatkowe konie. Wariant 1.2 TFSI osiąga 115 zamiast 85 KM, a 1.4 TFSI - 150 zamiast 122 KM

Re: Audi prezentuje nowy silnik 1.8 TFSI

: www.auto-swiat.pl/1-test-dlugodystansowy-volkswagena-passata-20-tdi-czyli-nasz-wieczny-pacjent Pytam się zatem, co pomyśli klient, który wydał taką kasę a w zamian otrzymał jeżdżący problem z którym autoryzowany serwis sobie nie radzi ????

Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

, średnio wynosi 12,9 litra (maksymalnie 15,2). Mamy pewien materiał porównawczy z innych testów: wersja 3,2 FSI quattro (255 KM) przy 0-100 w 8,4 s. paliła średnio 13,1 l (maks. też 15,2). 4,2 FSI (350 KM) - 0-100 w 6,6 s, spalanie średnio 13,4, maks. 18,4. Notabene, wartości przyspieszeń zdają się

Re: Czarna strzała od Avusa

TESTY AUDI www.zapasowe.fora.pl/nasze-testy,12/audi-a5-2-0-tfsi-211km-quattro,6027.html

Audi A6 3.0 TFSI - cena

. www.autobild.de/artikel/facelift-fuer-den-audi-a6_763344.html Okazuje się, że 3.0 TFSI z tiptronikiem będzie kosztował 47 900 €, podczas gdy 3.0 TDI ze skrzynią ręczną - 45 300 €. Dla obu modeli cena dotyczy wersji quattro. Katalogowo 3,0 TFSI robi 100 km/h w 5,9 sekundy, sądząc po testach ostatnich modeli Audi może to być wartość bliska

Re: Porównanie trzech kombi | Test wideo

Audi A3 Ambiente 1.8*160 KM TFSI Sportback Quattro. - najlepszy wybór; i takie autko użytkuję. Najlepszym segmentem aut wg. mnie jest C - Klasa Niższa średnia.

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

Audi A6 3.0 TFSI: 6,2 sek. 0-100 km/h, 12,9 l/100 km Ktoś może powiedzieć, że BMW ma napęd na tylną oś, a Audi paliwożerne quattro. OK, weźmy poprawkę i na to. Europejskie oficjalne testy zużycia paliwa jak wiadomo mają z realiami niewiele wspólnego. Każde auto jest tam jeżdżone tak samo, podczas

Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

13.2 s 60-100 IV biegu 6.3 Teraz Audi A4 2.0 TFSI (dane Testjahrbuch 2005) masa 1509 kg 0-160 km/h 17.4 s 200 KM/280 Nm 10.2 l/100 km 241 km/h max i teraz 80-120 km/h VI biegu ... 12.6 s 60-100 IV biegu 6.7 s BMW trzeba było podrasować u Alpiny ,żeby ledwo dorównała seryjnej Audi A4

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

Parę luźnych uwag na szybko. Nie wierzę do końca w adekwatność do celu tego porównania spalania 535i, z uwagi na podane wartości z dwu testów trójek z tym silnikiem. 1,5-2 litry więcej dla mniejszych i lżejszych aut świadczy chyba o jakiejś niepomijalnej różnicy w metodologii. Podobnie

Re: audi a5 2.0 TFSI czy bmw 328i

www.topgear.com/uk/bmw/3-series-touring/road-test/328i-driven PS jest dobrym wyborem pod wzgledem uzytkowym

Re: audi a5 2.0 TFSI czy bmw 328i

: www.motortrend.com/roadtests/sedans/1312_2014_cadillac_xts_vsport_first_test/#ixzz2ost1ehTp"

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

www.auto.de/magazin/showArticle/article/38607/Fahrbericht-Audi-A4-Avant-2-0-TFSI-Quattro-211-aesthetisch-verpackte-PS Poszukaj tez pod haslami Co z tego, ze VW "nudny", gdy ma zalety praktyczne? Kolega przejechal juz 260 000 km na silniku 2.0 TDI 170 KM z automatem. Poza typowym serwisowaniem - nic sie nie stalo (na niemieckim paliwie).

Re: A3 Sportback 2.0 TFSI vs Astra 2.0 Turbo

Jak już popisujesz się umiejętnoscią pisania po polsku i liczenia do dziesięciu to mógłbyś rzetelnie wspomieć o tym jak wypada ogóle podsumowanie testu. "Jakość, napęd i zachowanie na drodze zapewniają Audi jednoznaczną przewagę punktową, której nie jest w stanie zniweczyć mniej korzytny

Re: audi a5 2.0 TFSI czy bmw 328i

: www.motortrend.com/roadtests/sedans/1312_2014_cadillac_xts_vsport_first_test/#ixzz2ost1ehTp"

V8 BiTurbo tak oszczedne jak hybryda?

W ostatnim "auto motor und sport" (numer z 4. kwietnia 2013) jest test porownawczy Audi A8 4.0 TFSI i Lexusa LS600h. Niektore dane samochodow: Lexus LS400h: Naped: 5.0L V8 + elektryczny Laczna moc: 445KM Masa: 2312 kg 0-100km/h: 6,6s Audi A8 4.0 TFSI: Naped: 4.0L V8 BiTurbo z odlaczaniem

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

www.autobild.de/artikel/test-audi-a4-1.8-tfsi_vw-passat-1.8-tsi_527922.html -- sniperslaststand.blogspot.com

Re: silniki Audi

spalanie w Audi A4: 2.0 TDI 7,8 l/100km 3.0 TDI 8,3 l/100km 2.0 TFSI 9,6 l/100km Tym samym wybrałbym A4 Avant 2.0 TFSI S-Tronic S

Re: Laguna 2.0T 170 KM czy Laguna 2.0dCi 170 KM

Nie wiem czy zwróciliście uwagę jak fru.fru podawał mi wcześniej link do testów 2.0T Laguny. Ma bardzo podobne osiągi do Audi A4 2.0 TFSI 200KM. Na 6 od 80-120km/h przyspiesza nawet o 2 sekundy lepiej. Nieźle co? Pozdrawiam

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

d7d napisał: > to by sie zgadzało - moment BMW 410Nm / Audi 280 Nm = 1,46 > czyli po przełożeniach na kołach wychodzi podobnie > i podobne osiągi! > a diesel zawsze mniej pali bo ma wyższa sprawność! Ja wogle nie rozumiem tego porównania. Diesel jest do ekonomicznej jazdy

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

będzie 2x taniej niż diesel . Tylko ,że ja nie lubie gazu i diesla . Każdy kupi co lubi i na co go stać ,a narazie dynamiczniejsza jest benzyna .

Re: Jak robimy test pod wynik :)

tego testu - silnik mogli wybrać gorzej. Chodzi natomiast o to, że poza silnikiem na auto składa się jeszcze kilka innych elementów. I pod tym kątem to jest "absolutnie nic" Audi. W innym wątku zapodałem takie porównanie cenowe: --------------- A3, 2.0 TFSI (147 KW)+quattro 6 biegów. Do

Mercedes C 200 CGI | Za kierownicą

Silnik mecrca 184 konie co był w testach,jest o niebo lepszy od 160konnego TFSI VW AUDI i spółka miałem porównanie audi a4 1.8T (160koni) i opisany wyżej merola 1.8 (184) silnik mercedesa sprawia wrażenie praktycznie v6 pod maską i to diesla ciągnie jak zwariowany i mało pali ten ze stajni audi też

Re: Audi A4 2.0 TFSI vs BMW Alpina D3 hehehehe .

paliła 11-12 l ,a jak na takie osiągi to niedużo . Zresztą 335i pali w testach 11.8 l średnio /miasto wychodzi 14.8 l,a wolniejszy Mercedes E 420 CDI pali 11.5 l ON . Wierz mi ,że E klasa nie jest dużo bardziej komfortowa od trójki i mam na myśli wyciszenie i resorowanie (nawet jak BMW ma

A6 2.0TFSI VS 520d BMW ulubiony przyklad

Audi A6 2.0 TFSI Leistung 125 kW (170 PS) Höchstgeschwindigkeit 227 km/h 0-100 km/h 8.9 s Test-Verbrauch 10.9 L/100 km Cena od:ok.145-150 BMW Pojemność silnika: 1995ccm (Common Rail turbo diesel) Moc: 163KM przy 4000obr./min Moment obr.: 340Nm przy 2000obr./min 0-100km/h: 8.6sek

Re: Alfa Romeo Brera 3.2 JTS V6, Audi TT 3.2 Quat

/h - BMW Z4M Coupe Nie mogę sie powstrzymać przed zestawieniem takich oto liczb :) 1. 61.7 km/h - Audi A8 W12 2. 61.4 km/h - Alfa Rome Brera 3.2 V6 Q4 Oba auta ze stałym 4x4 (audi z tipem). A przecież to audi ma taki "ciężki silnik" na przodzie. Czy te powyższe liczby czegoś dowodzą? Moim

Alpina D3 vs A4 2.0 TFSI - mój ulubiony przykład .

BMW Alpina D3 : www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=12488&artikel_seite=1 masa 1520 kg 0-160 19.7 s 200 KM/410 Nm 7.7 l/100 km 231 km/h max 80-120 km/h VI biegu w 13.2 s 60-100 IV biegu 6.3 Teraz Audi A4 2.0 TFSI (dane Testjahrbuch 2005) masa 1509 kg 0-160 km/h 17.4 s

Re: Co potrafią nowoczesne turbobenzyny (test)

> Jednocześnie test potwierdza, jak dużo pali nowe 3.0TFSI Audi. Mówiłem, że tak > będzie i tak się stało. 12,4 l/100km w lżejszym o 200 kg A6, podczas gdy 3-litr > owe biturbo bmw spala o litr mniej w cieższym 7 Gwoli ścisłości A6 waży 1851 kilo, czyli raptem niewiele ponad 100 kg

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

Poniżej porównanie przebiegu mocy na V/VI b dla dwóch silników zamontowanych w Audi A4: 1. 2.0 TDI 143 KM/4200 rpm ; 320 Nm od 1750 do 2500 rpm. 2. 1.8 TFSI 160 KM/4500 rpm ; moment patrz niżej. Uturbiony silnik benzynowy przyjęty do porównania ma wyjątkową jak na benzynę charakterystykę

Re: Octavia RS wygrywa Audi A4 .

4) nie kończy się na silniku 2.0TFSI (bo jest jeszcze 3.2FSI), jeden to limuzyna (A4) a drugie ma niby mieć zacięcie sportowe (Octavia RS). Jak już pisałem, konkurencji A4 można by szukać w Superb - i wtedy widać jak na dłoni sprawę osiągów i dostępnego wyposażenia. A jak ktoś szuka w ofercie

Re: Mazda CX-5 - test | Pierwsza jazda

1 28i, ew. 23d, Audi Q3 2.0 TFSI czy większego Volvo XC60 T6. Za cenę minimalnie większa niż tej Mazdy ze 160 konną benzyną masz Outlandera ze 177 konnym dizlem. Ja bym się raczej długo nie zastanawiał ;).

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

wysunąć następujące wnioski (dla nowego Accorda, A4, Passata, Legacy i Mazdy 6): W teście zderzenia czołowego w aspekcie: - wartości zmierzonych na manekinie auta są prawie nieodróżnialne, z Legacy minimalnie gorszym - deformacji strefy zgniotu Audi A4 jest zauważalnie lepsze z resztą nieodróżnialną

Re: Mistrzowie oszczędności

"Lexus RX 450h automat (59 690 euro; 299 KM; 6,6/6,0/6,3 l/100 km" Ciekawe kto uwierzy w takie zużycie paliwa. Do prawie każdego modelu z tutaj wymienionych trzeba dołożyć ze 2 litry i będzie rzeczywiste zużycie paliwa. "Audi A5 Coupe 2.0 TFSI (34 350; 180; 8,3/5,3/6,4; 646)" W testach ten sam

nowy civic 1,5 turbo cvt - wrażenia z jazdy

tylko bmw serii 1 z 2 litrowym motorem (kosztuje o 200 tys), od A3 z 2TFSI i DSG civ jest wyraźnie lepszy. Mazda 3 nawet się nie zbliża do tego poziomu. za 105-115 tys macie auto wielkości prawie passata czy oktawi, z absolutnie wszystkimi elektronicznymi bajerami na pokładzie. Adaptacyjny tempomat

Re: 5 cylindrów w Audi powraca - 350KM w TT-RS

.0 40% mniej silnika - te same osiągi. GS ze stałym napędem na cztery koła (30%/70%, trzy dyfry, środkowy z blokadą) jest gorszy o 0.1 sekundy). Uwzględnij spalanie (circa 11 l/100 dla AWD ), a okaże się, że zbędne są nie tylko 3.0TFSI, 4.2 V8 i 5.2 V10 ale również 3.0 TDI. A6 z tym silnikiem robi 9

Re: 5 cylindrów w Audi powraca - 350KM w TT-RS

lekkie, więc S4 też być powinno, podczas gdy A6 są z kolei ponad stan ciężkie. Odejdą straty na tiptronicu (automaty Audi pogarszają niestety i spalanie i osiągi). Jednocześnie nie ma siły aby S4 powozić tak spokojnie jak A6 3.0TFSI, co z kolei pogorszy spalanie (ten same efekt co 335i vs 535i

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

mameja21 napisał: > Teoretykiem jesteś dobrym, ale sugeruję na "żywo" porównać ilość > miejsca w A4 i A6 - zrozumiesz, że to co piszesz to tylko teoria... Teoria, mówisz? Źródło: początek testu długodystansowego A4 1.8 turbo w "AMiS" ze stycznia 2008 oraz porównanie A6 3.2

Re: Co potrafią nowoczesne turbobenzyny (test)

benzynowe po prostu pozwalają uciąć trochę spalanie niczego nie tracąc na mocy i elastyczności. Nowa 7 waży tyle samo co rywale z V8, a jest albo tak samo albo nieco szybsza i pali litr mniej. I tak jest już prawie na całej linii doładowany vs N/A. 1.2 TCe jest lepsze od 1.6, 1.4 TSI/T-Jet jest lepsze

Re: Samochód do 65 000

dyskwalifikuje też Octavię, którą dopuściłem głównie z uwagi na ciekawy silnik. Natomiast o 4x4 myślałem raczej jako o dodatku do „zwykłego” samochodu, coś jak Haldex w Golfie czy Octavii. Niestety, gdyby tak policzyć, co przydatnego byłoby dobrze mieć, zatrzymałbym się chyba dopiero na Audi A4 2

Re: Dla Ciebie, dla rodziny w wersji extreme

Tak, Mercedes C63 AMG może śmiało konkurować z RS'ami. Już w serii ma o 0,2 s lepsze przyspieszenie do 100 km/h (4,5 s wobec 4,7 s "starego" Audi RS4). Inna para kaloszy to pojęcie mocy - 580 koni w RS6 brzmi fascynująco i chyba w to celowała ekipa z Väth'a :-) Naprawdę jednak będziemy mogli

Re: Użyczyli wam testowego samochodu do jazdy pró

Dzięki za odpowiedzi . Salon VW w Warszawie na Połczyńskiej Auto Viva : Zostałem obsłużony bardzo profesjonalnie i z jazdą próbną nie było problemów . Jeździłem nowym Passatem 2.0 TDi ,nowym Golfem V 2.0 TDi z DSG i nawet Audi A4 2.0 TFSI . Minusem był krótki odcinek testu . Ogólnie Golf

Re: Honda traci charakter i klientów

OK, rozumiem że niektórzy sa wyznawcami teorii o "kosmicznym" rozwoju konkurencji. Bzdura kompletna. Kosmiczne gadżeciarstwo nie mające nic wspólnego z mechaniką i elektroniką oraz jakościa silników. Te akurat leżą. VW -nie przeczę kupisz multum odmian TDI, TFSI i kolorków wznętrza tylko że to

Re: Tak i nie, sniper ...

v-6 napisał: > chociaż to nie mój przypadek. Kupiłem SUV-a z przyczyn tak > indywidualnych i specyficznych, że statystycznie nie istnieją. Nie sugerowałem tu niczego konkretnie o Tobie. W sumie to i dobrze, że wybrałeś SUVa, bo polskie drogi są bardzo niebezpieczne. > 2