audi a2 filtr cząstek

Piotr Mokwiński

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Diesel jeszcze nie umarł! Nasze propozycje o pojemności 1.3-1.6 litra. Warte grzechu

Udział wariantów wysokoprężnych w nowych autach, jeszcze kilka lat temu przekraczał 50 procent, a w niektórych segmentach dochodził do 80 proc. Teraz trend jest wyraźnie spadkowy, co wcale nie oznacza, że jego siła maleje. O jego popularności przekonamy się wertując rynek wtórny. W wielu modelach wciąż osiąga parametr dominujący. Wobec tego, postanowiliśmy przedstawić Wam najciekawsze propozycje.

Diesle bez dwumasowego koła zamachowego to duże oszczędności serwisowe. Czy warto na nie postawić?

Nowoczesne silniki mogą pochwalić się dobrą dynamiką i coraz niższą emisją. To efekt stosowania skomplikowanego osprzętu w istotnym stopniu podnoszącego koszty serwisu. O ile w nowym aucie trudno o awarię, w kilkuletnim wartości faktur mogą przewyższyć cenę pojazdu. Jednak na rynku wtórnym wciąż są modele z silnikiem diesla, które nie powinny przesadnie obciążać budżetu.

Poradnik | Tanie w eksploatacji. Małe silniki Diesla bez dwumasowego koła zamachowego

Małe silniki wysokoprężne odznaczają się nie tylko niskim zużyciem paliwa, lecz również mało kłopotliwym osprzętem. Koszty eksploatacji znajdują się na rozsądnym poziomie, a dostęp do stosunkowo tanich i trwałych zamienników przekonuje wielu kierowców. Przygotowaliśmy dla Was listę 8 konstrukcji bez problematycznego i drogiego dwumasowego koła zamachowego.

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

Kupujemy używane: Małe i oszczędne diesle o pojemności 1.3-1.6 litra. Na które warto postawić?

geometrii łopat i filtr cząstek stałych. Ewentualna regeneracja turbosprężarki to koszt 900-1500 złotych, regeneracja wtryskiwaczy 500 złotych za sztukę. Największą bolączką silnika jest nietrwałe sprzęgło z dwumasowym kołem zamachowym - kosztuje około 1000 złotych. W zależności od wersji, 1.3 JTD

Jak eksploatować silnik, aby odpłacił nam długotrwałym przebiegiem

Jak eksploatować silnik, aby odpłacił nam długotrwałym przebiegiem

cząstkami i innymi zanieczyszczeniami w paliwie. Filtr paliwa w silniku benzynowym charakteryzuje się dużo dłuższym okresem eksploatacji w stosunku do innych filtrów, ale nie należy zapominać o konieczności regularnej wymiany filtra, zgodnie z zaleceniami producenta. Efektem braku wymiany filtra są: Spadek

Raport specjalny: Superdiesle

wszystkie nowoczesne silniki wysokoprężne wykorzystują to rozwiązanie. Filtr cząstek stałych Po raz pierwszy zastosowany w 2000 roku przez Peugeota (w modelu 607) - zatrzymuje zawarte w spalinach tzw. cząstki stałe, czyli sadze. Gdy w całym filtrze

Re: Audi A3 bliżej Polo

Zapomnieli dodać że filtr cząstek stałych zrujnuje finansowo każdeko jelenia który kupi tego "oszczędnego" diesla.

Re: Audi A6 | Pierwsza jazda

Trzeba być szalonym, żeby pakować się w diesla po tym co z tymi silnikami zrobili zieloni socjaliści. A już najbardziej się dziwię tym, którzy mając filtr cząstek stałych będą jeździć takim 3 litrowym TDI po gazetę do kiosku. Laweta po 10 tysiącach pewna.

Re: DPF - filtr cząstek stałych

Ale chyba umknelo Twojej uwadze, ze te uzywane opony sa zakladane do _samochodow_. Nawet starsze, uzywane auto kosztuje rzad (albo kilka)wielkosci wiecej niz dpf czy komplet nowych opon. Raczej wiec bardzo ladnie wytykasz bezmyslnosc nie mnie, lecz niektorym osobnikom, ktorzy do audi A6 szukaja

Audi A6 | Premiera na żywo już dziś w Moto.pl

autor pisze: @driver, a jaki system to urąga inteligencji? Oj autor. Prosty przykład: FILTR CZĄSTEK STAŁYCH i coraz mniejsze silniki z systemami i turbinami.

Re: Kia Optima od 82 900 zł

@JCV"(Passat)auto bardziej dopracowane " Taa... najlepiej z silnikiem 2.0 TDI i jeszcze z filtrem cząstek stałych. Żeby nie być gołosłownym, zapraszam na forum dyskusyjne Passata albo Audi A4.

Re: Mistrz oszczędności

Dziwne bo mam Audi 2,0 TDI z DFP i po przebiegu niemal 80 tys km absolutnie nic nie mogę powiedzieć o awaryjności silnika 2,0 TDI lub samego filtra cząstek stałych. Ale faktem jest że są ludzie potrafiący zepsuć wszystko... nawet volkswagena czy Audi

Re: opinie nt. olejów silnikowych

A jak sprawdzasz, w swoim Audi oczywiście, że utrzymuje w czystości system emisji spalin i utrzymuje filtr cząstek stałych w czystości lepiej w stosunku do innych olei 5W30 spełniających normę 504.00/507.00?

Re: Audi A4 combi 2D czy Volvo S60 2D sedan ?

Ja bym się zastanowił nad kupnem KLEKOTA. Cena ON jest już wyższa niż ceny PB. Poza tym silniki benzynowe wolnossące nie sprawiają tylu kłopotów co wysokoprężne. Nowoczesny silnik wysokopręzny jest wyposażony przeważnie w CR, turbine, najnowsze w filtry cząstek stałych itd.... Jeśli

Re: jaka różnica CDTI a TDI

Gamoniu, chciałbym ci tylko przypomnieć, że pierwszego dyzla z CR Audi miało już w 1999 - A8 3.3 V8 TDI. Poza tym obok dyzli z PDP i CR istnieje jeszcze 2.5 V6 TDI, który nie ma żadnego z tych systemów. Poza tym jesteś w błędzie, jeśli chodzi o rozwojowość i czystość dyzli z

Re: 300 tys. aut grupy VW do serwisu

Audi A4 B7 2.0 tdi 170KM 2007r. 137kkm.Od nowości, olej wymieniany co max.12 tys km.Normalna jazda,żaden ułan. Naprawy: pompo-wtryski,sprzęgło alternatora, sprzęgło klimy, dwomas, napęd pompy oleju,łożysko przód, sprężyna zawieszenia tył, filtr cząstek stałych(to ponoć od jeżdżenia po mieście

Re: Hyundai i40 sedan od 79 900 zł

50km/h choć często 40km/h jak w silniku VW wciśniesz pedał gazu to czy diesel czy benzyna TFSI spali dużo nie wspominając o wymianie połowy auta przy wymianie koła dwumasowego czy upierdliwości filtra cząstek stałych właśnie ci z KMM jeżdżą niemieckimi VW, BMW i AUDI (choć gdyby mnie było stać

Re: Jakie auta sprowadzają Polacy?

polo. Niemiec sprzedaje auto po 3 - 5 latach żeby nic już w niego nie wkładać, bo zaczynają się pierwsze wymiany - klocki, tarcze, zawieszenie, filtr cząstek stałych. 10- letnie i starsze auta to już wyeksploatowane wraki, bo Polak, który go kupi nie dba o auto, "bo nie jest frajerem żeby przepłacać

Old vs New - kolejna runda 1

mało w komisach i ogłoszeniach aut z przebiegiem większym niż 200 tys. km. Z forum Moto.pl: "Audi A6 z 2005 roku, 3.2 l, 63 tys. euro i... stałem jak dziwka na autostradzie w Słowacji. Przeskoczył łańcuch! Zrobiłem silnik i po dwóch latach to samo. Pozbyłem się typa w 2009 r., choć miał tylko 160

Re: Prestiż na stacji

> Problem polega na tym, że w Polsce wielu ludzi jeździ słomem > sprowadzonym z zachodu. Dresik, Golfik - wieśbryka, Passat w kombi, > jakaś rozklekotana, opuszczona beemka, Audi A3, czasem A4 lub w > stanie na wpół agonalnym A6 i mamy szyk jak trzeba. Faktem jest, że

Re: Auta specjalnie postarzane? - artykul 2

zawiedzie. Ponieważ kolejne modele są coraz bardziej skomplikowane, wysilone i przesycone elektroniką - mają jedną-dwie turbiny, małe silniki o dużej mocy (downsizing), system start-stop, zawór EGR, filtr cząstek stałych DPF/FAP, koło dwumasowe, a do tego kamery, czujniki, komputery, silniczki itp. - nie

Re: VW Golf V GTI Concept

Gość portalu: Lolo napisał(a): > Ten patent (Torsen) jest natomiast obecnie jest zazdrośnie chroniony przez > Audi, nawet Skoda go chyba nie może montować w Octavii 4x4... Torsen nie jest chroniony patentem. Mają go Range Rover, Land Cruiser, nawet Focus RS. > Pytasz co

Re: Czy zakup uzywanego diesla w PL ma sens?

klopotw np. z zapalanie - ale juz nie pamieta co bylo - chyba swiece) auto w naprawach pochlonelo juz ponad 7k. To ja dziekuje za taka oszczednosc diesla... a to wzglednie prosta konstrukcja silnika jest... > Wszyscy tu płaczą nad > kosztami dwumasy i filtra cząstek, gdy tymczasem problemy

Re: I znowu....

> - brak diesla w ofercie > - brak kombi w ofercie > - cło na auta z Japonii > > Lexus GS450h pali dokładnie średnio o litr na setkę więcej od Audi A6 3.0 TDI, > ale jest od niego znacznie szybszy (odcina prawie 2 sekundy do setki), zachowuj > ąc tą samą przyjazną

Re: Dlaczego Fiat Bravo i w dodatku wlasnie diese

, elektromagnetycznych. Pozwoliło to zredukować poziom emisji szkodliwych składników spalin nawet o 20%. Taki układ wtryskowy stosowany jest np. w silnikach Audi A6 3.0 TDI. Trwają prace nad czwartą generacją, która pozwoli jeszcze obniżyć poziom zanieczyszczenia spalin dzięki doskonalszemu sterowaniu i podniesieniu

Re: polityka w całej EU jest do bani

, dopiero niedawno został poprawiony) i przede wszystkim mają znacznie, znacznie czystsze spaliny od diesli z filtrami cząstek. Co więcej, hybrid synergy drive jest oparty na silnikach benzynowych albo bez wtrysku bezpośredniego albo z wtryskiem mieszanym, który to układ zasilania powoduje, że w zasadzie w

Re: ale karakalla

: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=14718&w=88240859&a=88269400 Ciekawe, jak to auto będzie się sprawowało. > Inne takie historie, jak np. SMG BMW to raczej drobnostki. SMG to w zasadzie żadna porażka. Skrzynia zrobiła swoje. Z podobnymi ciągle jeździ masa Ferrari, Audi R8 R-Tronic i innych supersportów i wszyscy się zachwycają. Po prostu nastąpiła