audi a3 1.9 common rail

Piotr Mokwiński

Używane Audi A3. Sprawdzamy trzy generacje. W każdej są pułapki, ale i chwalone wersje

Używane Audi A3. Sprawdzamy trzy generacje. W każdej są pułapki, ale i chwalone wersje

Poszukując auta kompaktowego segmentu premium, nie sposób pominąć Audi A3. Najpopularniejszego samochodu z metką premium na rynku wtórnym. Technologiczne pokrewieństwo z bardzo popularnym Volkswagenem Golfem i innymi bliźniakami niemieckiego koncernu, to gwarancja rozsądnych kosztów serwisowania. Wybierając odpowiednią wersję silnikową, w każdym przypadku zyskamy trwały i solidnie wykonany kompakt. Nie ma jednak róży bez kolców.

Kupujemy używane: Kompakty premium. BMW serii 1 kontra Audi A3 II

Rynek wtórny z metką premium daje coraz większe pole wyboru. W klasie kompaktowej na uwagę zasługuje Audi A3 i BMW serii 1 - jedyny tylnonapędowy kompakt w rynku. Mimo upływu lat, te auto wciąż przekonują dopracowaniem, dobrymi właściwościami jezdnymi i przyzwoitym wyposażeniem. Przekonajmy się zatem, czy warto postawić na tych przedstawici segmentu C.

Używane auto z dieslem? Nasz ekspert wybrał bardzo kosztowne pułapki. Różne marki

Prawie każda marka ma sumieniu jakiś silnik-wpadkę. Jeśli szukacie używanego samochodu z silnikiem Diesla i natraficie na któryś z tych, to powinna wam się zapalić lampka ostrzegawcza. Ewentualny zakup na pewno trzeba skonsultować z ekspertem.

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon 2.5 V6 TDI - awarie, koszty i modele Drugi

Przegląd najgorszych diesli. Same kłopoty i sporo kosztów. Lista kilkunastu (!) pułapek

Przegląd najgorszych diesli. Same kłopoty i sporo kosztów. Lista kilkunastu (!) pułapek

cenę unikać tego silnika, bo możemy się naciąć na bardzo poważne koszty. Dwie wpadki VW | 2.0 TDI (PD) i 2.5 V6 TDI 2.0 TDI (PD), samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

napędem rozrządu. W silnikach 1.4 TSI pojawiają się także problemy z układem wtryskowym i awarie sprzęgła magnetycznego kompresora. Okres występowania problemów: od 2006 roku. Modele w których montowany jest silnik 1.4 TSI (122-180 KM): Audi: A1, A3, Seat: Ibiza, Toledo, Leon, Altea, Alhambra, Skoda

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

. Audi A3 07. Opel Corsa 08. Ford Focus 09. Audi A6 10. Opel Zafira Dokładne dane dotyczące importu samochodów używanych do Polski znajdziecie w tym miejscu: Niemiec płakał jak sprzedawał? Niekoniecznie, bo średni wiek ściąganych do Polski aut przeraża . Zaczynamy oczywiście od ulubionego

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

wtryskiwaczy firmowanych przez Siemensa. Są nietrwałe i często zawodzą. Problemy skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. 2.5 V6 TDI Samochody: Audi A4, A6, A8, Skoda Superb I; Volkswagen Passat

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

silnik 1.4 TSI (122-180 KM): Audi: A1, A3 Seat: Ibiza, Toledo, Leon, Altea, Alhambra Skoda: Rapid, Octavia, Yeti, Superb VW: Polo, Golf, Touran, Tiguan, Scirocco, Jetta, Passat, CC, Sharan Silniki wysokoprężne mają opinie wytrzymałych i długowiecznych. Mały Diesel Renault pokazuje, że może być zupełnie

Poważne usterki w modelach, których nie należy już się bać

Poważne usterki w modelach, których nie należy już się bać

innymi w Skodzie Octavii, Superbie, Seacie Leonie, Altei, Audi A3 i A4, a także Volkswagenie Golfie i Passacie. Oznak pękającej głowicy należało upatrywać przede wszystkim w szybko znikającym płynie chłodniczym i niesprawnym ogrzewaniu. Do usterek dochodziło zazwyczaj po okresie gwarancyjnym, gdy

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

Alfa Romeo 147 (2000-2004) - opinie Moto.pl

napędowe JTD z nowoczesnym układem zasilania typu common rail. Alfa Romeo 147 to samochód, w którym niemal wszystko podporządkowano sportowemu charakterowi. Wnętrze nie jest zbyt przestronne, a w tylnej części wręcz ciasne. Bagażnik ma pojemność zaledwie 280 l, jadąc w dwie osoby, można go powiększyć do

Audi A3 Cabrio vs. BMW 1 Cabrio - test porównawczy

rzeczy. W zasadzie wszystko zaczęło się 12 lat temu od Audi A3. Ten w istocie nieco droższy, bardziej komfortowy i lepiej wykonany VW Golf, okazał się strzałem w dziesiątkę. BMW pozazdrościło konkurentowi pomysłu i po długim namyśle (w 2004r.) pokazało klientom jedynkę kosztującą znacznie więcej niż

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

: od 2006 roku. Modele w których montowany jest silnik 1.4 TSI (122-180 KM): Audi: A1, A3 Seat: Ibiza, Toledo, Leon, Altea, Alhambra Skoda: Rapid, Octavia, Yeti, Superb VW: Polo, Golf, Touran, Tiguan, Scirocco, Jetta, Passat, CC, Sharan Fot. Volkswagen Mobil 1 Peak Life 5W50 4L

common rail, pompowtryskiwacze???

chce kupić auto z silnikiem diesla, mówi się o różnych generacji układów wtryskowych. na czym polega różnica pomiędzy zwykłym układem wtryskowym znanym np z golfa II czy III, a pompowtryskiwaczami stsowanymi np w audi czy układem zasilania common rail 1 generacji, lub 2 generacji

Common Rail czy pompowtryskiwacze?

sterowania wtryskiem). Przejechałem się nowym Audi A4 1.9 Tdi 130 KM. Motor mocny jak tur, ale klekoce i wyraźnie trzęsie się. Wrażenie trochę jakby jechało się ciągnikiem siodłowym bez naczepy. Coś mi się zdaje że dumny z siebie pan Piech zabrnął w ślepą uliczkę i gdy tylko pójdzie na emeryturę

w ktorym roku vw przeszedl na common rail?

i drugie pytanie - zastanawiam sie nad audi a4 1,9 TDi - czy lepiej pompowtryskiwacze czy juz common rail'a brac? -- jakas tam sygnaturka

w ktorym roku vw przedzedl na common rail?

i drugie pytanie - zastanawiam sie nad audi a4 1,9 TDi - czy lepiej pompowtryskiwacze czy juz common rail'a brac? -- jakas tam sygnaturka

Re: Nowy 1,9 jtdm

Common Rail w grupie VW i A będzie standardem. np. www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/index.php/24388 Pozdrawiam Tomek AR 146 1.4 TS, Croma 1.9 mJET

Re: Ciche diesle Common Rail to mit

greenblack napisał: > > A ile można wycisnąć z benzynowego turbo 1.9? 300KM, 350KM... VW 1.8T ma 180km a ten sam silnik w Audi TT ma nawet 225km w sporcie samochodowym to juz mozna wycisnac ponad 300km

Re: common rail, pompowtryskiwacze???

common rail 1 generacji, lub 2 generacji występujących > we francuzach. najprosciej mowiac w systemie common rail popma paliwa podaje je do specjalnej szyny wspolnej dla wszystkich cylindrow w ktorej paliwo jest poddawane wysokiemu cisnieniu i poprzez wtryskiwacze dostaje sie do cylindra

Re: Common rail, a silnik 1,9 TDi VW 90 KM

Gość portalu: Jarek napisał(a): > Jesli chodzi o silnik z Octavii 1,9 TDi (90 KM) to z tego co sie orientuje w > salonach mowia o wtrysku bezposrednim, co mi osobiscie kojarzy sie z > pompowtryskiwaczami, ale nasz kolega forumowicz Wojtek twierdzi, ze w Skodach > VW daje

Re: common rail, pompowtryskiwacze???

stsowanymi np w audi > > > czy układem zasilania common rail 1 generacji, lub 2 generacji występując > ych > > we francuzach. > najprosciej mowiac w systemie common rail popma paliwa podaje je do specjalnej > szyny wspolnej dla wszystkich cylindrow w ktorej

Re: Nowoczesne silniki wysokoprężne - common rail

samochód nie spala dużo paliwa, wg producenta na każde 100 km > potrzeba średnio 6,8 litra. > Zadna rewelacja te silniki Fiata. VW/Audi ma 2.5 TDI 180 KM i 370Nm od 1500 obr.. Juz 1.9 TDI ma 130 KM i 310 Nm. Oba common rail'a na oczy nie widzialy :) Pozdro.

Re: w ktorym roku vw przedzedl na common rail?

computerland1 napisał: > i drugie pytanie - zastanawiam sie nad audi a4 1,9 TDi - czy lepiej > pompowtryskiwacze czy juz common rail'a brac? > VW dopiero jest w trakcie przechodzenia z pompowtryskiwaczy na CR - zdaje się większość silników wkładanych do aut VAG to nadal

Re: w ktorym roku vw przedzedl na common rail?

kilka wersji od kilku producentow (przy samym 1.9tdi) i roznie to z nimi bywa w kontekscie trwalosci, mozliwosci naprawy i dostepnosci czesci Nie wiem czy ZF robi automaty do audi ale w BMW sie sprawdzaja. Jedna z niewielu skrzyn automatycznych w bmw od innego producenta niz ZF jest ta dalaczana

Nowy silnik diesla z Common Rail i turbiną Forda i PSA - 1,4

wyniesie 98 kG, tj. aż o 50 kG mniej od 1,9 PSA. To rewolucja. Pozostaje tylko kwestia ceny, bo przy zużyciu średnim 3,4 ltr ON/ 100 km koncerny naftowe będą mogły pójść z torbami. Czy producenici aut na to pozwolą ? A ogniwa paliwowe ? Sprawdzone Hybrydy ? Gdzie to jest ? Rozumiem, Panowie nafciarze

Audi A6 3,0 TDi / 2,0 TDi

Vielseitigkeit auf höchstem Niveau ist ein Common Rail-Einspritzsystem der jüngsten Generation mit Piezo-Injektoren. Sie ermöglichen es, den Kraftstoff mit bis zu 1.600 bar und bis zu fünffach abgestuft in den Brennraum einzuspritzen. Der 2.0 TDI Vierzylinder mit Pumpe-Düse-Einspritzung ist eines der

Re: Kto wyjaśni krótko , co to jest Common Rail ?

Krótko : Common-Rail jest jednym z trzech znanych mi systemów zasilania paliwem diesli z wtryskiem bezpośrednim. 1. Klasyczna pompa wtryskowa - ciśnienie wtrysku rzędu kilkuset barów, możliwość tylko pojedynczego wtrysku. Pompa podaje na poszczególne wtryskiwacze odmierzoną dawkę paliwa

inne oznaczenia diesli

przez markę Opel/Vauxhall (General Motors). Silniki CDTI dostarczane są przez różnych producentów - 1.3 (Fiat), 1.7 (Isuzu), 1.9 oraz 2.2 (Renault/Bosch), 3.0 (Renault/Denso). HDI - (ang. Hi-pressure Direct Injection) - wysokociśnieniowy bezpośredni wtrysk paliwa typu common rail opracowany

Audi A8 3,0 TDi

Cytat: "Der Sechszylinder im A8 3.0 TDI quattro leistet 171 kW (233 PS) bei 4.000 1/min und mobilisiert ein beeindruckendes Drehmoment von 450 Newtonmetern zwischen 1.400 und 3.250 1/min. Damit sprintet die leichtgewichtige Luxuslimousine mit Aluminium-Karosserie in gerade 7,8 Sekunden von

Zakup samochodu

. Do tej pory jeżdżę audi a4b6 1.9tdi 130km 2001r ale już się sypie, rdza zjada itd. Okazało się, że powypadek. Chciałbym żeby zakupione auto "nie wiało nudą", miało przyspieszenie podobne lub lepsze niż obecne audi.

Re: Nowy bolid Audi na 24h Le Mans

A na czym niby polega to "zachowanie zasady" w silnikach TDI? Pierwsze TDI to byl 1.6/1.7 turbo diesel +intercooler ale wciaz wtrysk posredni Pierwszym " prawdziwym" TDI byl 2.5tdi z pompa wtryskowa Nastepna wazniejsza zmiana to wprowadzenie pompowtryskiwaczy (silnik 1.9tdi ) a

Re: Nowy silnik diesla z Common Rail i turbiną Forda i PSA - 1,4(do T

od auta 150 - 200 Nm. &#62 Właściciele benzynowych wiertarek będą mogli pozazdrościć. &#62 Masa silnika wyniesie 98 kG, tj. aż o 50 kG mniej od 1,9 PSA. &#62 To rewolucja. Pozostaje tylko kwestia ceny, bo przy zużyciu średnim 3,4 ltr ON/ &#62 &#62 100 km koncerny naftowe

Małe a ciche. Co polecacie?

Cześć, mam kilka pytanek, nie za bardzo orientuję się w temacie. 1. Czy ma sens szukanie kompromisu "mały rozmiar - ciche wnętrze"? Czy to jest na zasadzie coś za coś i nie istnieje złoty środek? Czy np. Audi A3 jest ciche przy 4 tys. obr/min? 2. Od czego zależy głośność silnika? Diesel

Re: diesel CR z automatyczna skrzynia

Gość portalu: franek-b napisał(a): > greenblack napisał: > > > Audi, ale stare A8 3.3 V8 > > TDI, to CR. > > a czy czasem TDI to cos innego niz CR (jak rozumiem chodzi o common rail?), TDI Volkswagena, to początkowo był wtrysk bezpośredni oparty na pompie

Re: NAJLEPSZY DIESEL???

. z technika MULTIJET jest znowu alfa przed konkurencja co potwierdzaja silniki 1,9 JTD 16V 140KM i 2,4 JTD 20V 175KM co do konzernu PSA to wspolne silniki z fordem beda ciekawe jak juz na przyklad 1,4 HDI 90KM w C3 albo szesciocylindrowy 2,7 HDI/TDCI w jaguarze pozdrowienia stefcio bym

Re: BMW 320d(163 KM) vs 320si (173 KM).

ja mam w 320d common rail II generacji i porównując go do poprzedniego mojego auta czyli A4 1.8T jest szybszy w warunkach drogowych mimo że Audi miało czip na 182KM - do setki było szybsze ale w warunkach drogowych wydaje mi sie że nie

Re: Saab 9-5 do poprawki

wypowiadają się, że celują w klientów VW nie Audi... Volkswagen wszystko co nowe krytykuje, a potem budzą się... nie wybronili się od krytykowania pompowtryskiwaczy i przyznali, że są do d... co wcale tak do końca prawdą nie jest common rail był na początku gorszy... jak widać przykłady antypijaru można

Re: Podstawowe prawa rządzące rynkiem...

aldzazara napisał: > koledzy tak broniący silników TDCI zapraszam na forum forda > poczytajcie proszę jakietoświetne silniki i jakie niezawodne.:(( > > I zaprzaszam na forum VW lub Audi poczytajcie opinie na temat 1,9 > TDI. > > tam piszą uzytkownicy a nie

Re: Jaki turbodiesel?

ze VW bedzie prawdopodobnie odchodzil od pompowtryskiwaczy na rzecz Common railu co bylo juz mowione. Dwa nowe silniki maja common rail - 4,0 V8 w Audi A8 i wspomniany wyzej 3,0.

audi - czy jest w czyms najlepsze?

sie okazuje, ze nie mialo to sensu bo common rail bije to to na glowe, tt wypadalo z drogi, tt cabrio skreca sie jak trabant po obcieciu dachu, a2 to wielki niewypal, a3 na szczescie dzieli technike z golfem wiec tutaj nie ma chociaz duzych kosztow. Wychodzi wielka przecietnosc... nawet

Re: Audi a4 -czy warto?

Witam! audi ma lepszy silnik(czytaj mniej problemowy i trwalszy) diesle montowane w volvo to silniki renault(godne polecenia sa jednostki dopiero po liftingu (równiez renault ,ale bardziej dopracowane i juz z systemem Common Rail.nie twierdze ,ze stary 1.9 TD(95 KM) to jakas totalna masakra

Re: Audi gra na nosie Mercedesowi | Wideo

, wierzcie mi - jezdziłem bez oleju w skrzyni, na wstecznym wyło, u mech powiedzieli mi ze oczywiście skrzynia do wymiany etc....po czym zmieniłem olej: skrzynia oddała 3 i pół litra dostala ponad 9 !!! Od tego czasu zrobiłem 30 000km, skrzynia chodzi jak zła, common rail pali nawet przy -25, jedna wada ze

nowe audi rs6

marka skody stanowi niedoscigniony wzor wsrod samochodow i wyzncza nowe trendy - audi postanowilo skorzystac z doswiadczen marki. jak widac moc nie jest tu wysoka, poniewaz skorzystano z nowej teorii kierowcow f1, ktorzy jednoglosnie stwierdzili, ze najwazniejszy jest moment obrotowy. a tu go

Szanowny XXL...

Gość portalu: XXL napisał(a): > NIe, wyraźnie zaznaczyłem pisząc "słabe sielniki", że nie chodzi mi bynajmnie j > o > moc, chociaż uważam że jest ona zaledwie przeciętnaw peugotach P 307 2,0 HDi - 90 KM Audi A3 1,9 TDI - 90 KM Audi A4 1,9 TDI - 100 KM Ford Focus 1,8 TDi - 80

Re: Nowe diesle

common rail ale są droższe,bardziej skomplikowane oraz co ważne w testach i dla klienta -są znacznie głośniejsze. pozdrawiam > Świat chyba zmierza ku samozagładzie ;) > Dlaczego? Ano jeśli VAG zaczyna odchodzić od pompowtryskiwaczy w swoich TDI > (3.3 i 4.0 w Audi A8 to common

A6 2.0TFSI VS 520d BMW ulubiony przyklad

Audi A6 2.0 TFSI Leistung 125 kW (170 PS) Höchstgeschwindigkeit 227 km/h 0-100 km/h 8.9 s Test-Verbrauch 10.9 L/100 km Cena od:ok.145-150 BMW Pojemność silnika: 1995ccm (Common Rail turbo diesel) Moc: 163KM przy 4000obr./min Moment obr.: 340Nm przy 2000obr./min 0-100km/h: 8.6sek

Re: Jaki samochod TDI czy CDI: Japonczyk czy Niem

cos widze milosnik TDI :) TDI jest glosne i generuje duzo drgan, aktualnie grupa VW przechodzi na diesle na common-rail glownie z powodu czystosci spalin ale rowniez komfortu. fakt ze audi bardzo dobrze wyglusza samochod nie zmienia tego ze silnik nie nalezy do cichych. widac to chociazby w

Recepta na tańszą jazdę

ma wolnossące benzyniaki. Bo turbodoładowane np. 2.0 TSI Volkswagena czy 2.0 TFSI Audi mają dużo lepszą elastyczność od diesla tej samej pojemności. Wystarczy porownać zakres momentu obrotowego ! Ponieważ użytkuję i 1.9 TDi (180kM) oraz 2.0 TSI (170kM) wiem o czym piszę. W dodatku zużycie

Re: Dlaczego Fiat Bravo i w dodatku wlasnie diese

wielofazowym wtryskiem Multijet. Silnik bardzo chętnie pracuje na wyższych obrotach. Najczęściej spotykanym silnikiem rodziny JTD jest wersja 1.9 L (4-cylindrowy, rzędowy) montowany w Fiatach Punto, Stilo, Marea i Croma. Jest to turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem typu common rail produkujący

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

polokokt napisał: > no nie wiem. VW twardo trzyma sie swoich pompowtryskiwaczy (ostatanio tak > dokladnie nie sledze, wiec moze jakas nowosc wypuscili) a volvo to common rail. > > Wiec od VW to co najwyzej blok silnika mogli wziac a i tu musieliby chyba

Re: Diesel czy Benzyna (5 letni samochod) co wybr

rekompensata wyższej ceny zakupu? ;-P jeżeli > kupisz np. audi a4 tdi na pompowtryskiwaczach to będzie głośniejszy, ale jak > kupisz z silnikiem z systemem common rail to już rarytas. cicha praca ogromna > moc. Common rail potrafi swoje "spożyć". To nie jest spalanie na poziome citroena

Re: Szanowny XXL...

> Gość portalu: XXL napisał(a): > > > NIe, wyraźnie zaznaczyłem pisząc "słabe sielniki", że nie chodzi mi bynajm > nie j > > o > > moc, chociaż uważam że jest ona zaledwie przeciętnaw peugotach > > P 307 2,0 HDi - 90 KM > Audi A3 1,9 TDI - 90 KM

AUDI A6 2.5 TDI/SAAB 9-5 3.0 TiD/VOLVO S80 2.4 D5

Tekst z Gazety /http://www2.gazeta.pl/auto/1,31341,1106961.html/ AUDI A6 2.5 TDI/SAAB 9-5 3.0 TiD/VOLVO S80 2.4 D5 Tekst: ŁUKASZ KIFER 05-11-2002 15:01 "Nawet oszczędzanie może być przyjemne. Najlepszy przykład to jazda jedną z trzech porównywanych limuzyn z silnikami Diesla. Jednak by

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

jakiegos producenta europejskiego silnik diesla i najbardziej pasuje mi do tego wlasnie Volvo. > Z dotychczaswoych doniesien praswoych (bo tylko na tym mozemy sie opierac bo > przeicez nie pracujemy nad ta technologia) wynika ze vw w nowych autach TDI np. > > audi a6 3

Re: Auchan - stacja benzynowa

zolte geste mleczko. Napisalem reklamacje bo zostalo mi ponad 3/4 paliwa w baku z 70 l, samochod odpala ale w trakcie jazdy po dodaniu gazu zapowietrza sie uklad paliwowy parafina i samochod gasnie, dolalem 0,5l denaturatu ale nic nie pomaga a jest to stare audi 80 1.6td nie zaden Common Rail czy na

Re: Renault Laguna 3.0 194 KM rok ok2000, ktos ma

Samarytanin popisuje się tymi artykułami gdzie tylko może tak jakby inne firmy nie miały takich wtop. Może napisze ilu ludzi straciło życie w Audi TT z powodu utraty przyczepnośći? Dodałby też że w dieslu common rail pochodzi od Bosha a sterowanie benzynówki od Siemensa więc mając na uwadze

Re: Skąd się biorą takie bzdury o Alfach ?

Nie wiem skąd wziąłeś cenę ponad 1000 zł za rozrząd!? Ja swoją 156 1.9 JTD mam od 3 miesięcy, zaraz po kupnie wymieniałem rozrząd z pompą wody, filtry, olej (texaco żebyś nie mówił że najtańszy ;) - łączny koszt z robocizną - nieco ponad 800, a więc rozrząd, pompa, filtry i olej łącznie

Re: Diesel czy Benzyna (5 letni samochod) co wybr

wymierne. jeżeli kupisz np. audi a4 tdi na pompowtryskiwaczach to będzie głośniejszy, ale jak kupisz z silnikiem z systemem common rail to już rarytas. cicha praca ogromna moc. i jeszcze jeden argument za dieslami - koszty eksploatacji, nowczesny diesel nie wymaga prawie obsługi przez 300 tys km

Re: ekonomiczne auto na długie trasy, jakie??

silnika woła o pomste do nieba - chodzi jak 1.9 TDi pomieszane z jakąs wiertarką - słowem koszmar, ciekawe czy choć w środku jest przyzwoicie.callafior napisał: > Ogólnie, skoro dużo jeździsz to wybierz silnik diesla. Polecam silniki diesla > konstrukcji Audi i VW, no i wynikowo w skodach

Re: Subaru diesel - Boxer nokautuje

byłby bardziej wysilony... i tak jest nie źle... TDI 2.0 w Audi ma "standardowo" 140KM... a następne konie przyszły po modyfikacjach jak na 5-biegów.... 1,5 tony.... stały 4x4... ~9s do setki... spalanie 5-7 litrów... to jest extra, w artykule podkreślali, że diesla praktycznie nie słychać we

BMW X1 - zdjęcia bez kamuflażu

Ja powiem tak - użytkowałem 530d (kod fabryczny bodajże E60), kupionego nowego w salonie w Polsce. Samochód był piekielnie awaryjny (dwa razy wymiana skrzyni biegów, wymiana układu klimatyzacji, mnóstwo problemów z elektryką, wymiana szyny common rail, wymiana dwóch lamp przednich xenonowych itd

Re: co byscie kupili nowego za okolo 120 tys PLN

Jeżeli chodzi Ci o ciche wnętrze to naprawdę diesle common rail są ciche. Też wolę benzynowe jednak siedziałem w Peugeocie 206 HDI 1,4 i było cichutko a to przecież małe autko. trzeba wziąć też pod uwagę, że jadąc z wyższymi prędkościami diesel pracuje na niższych obrotach a wiadomo większe

Re: LICZY SIE TYLKO BMW

przodu, 9-3 - zabytek). 9-3 - zabytek, bo produkowany od 1994 roku, wtedy nazywał się 900. Nie można oczekiwać, że będzie porównywalny z nową "3". 9-5 ma z Isuzu tylko nowy silnik 3.0 Diesla. Ale racja, od Saab-a z racji kłopotów GM Europa trudno oczekiwać wielkich rewelacji. Nowy 9-3 będzie

Zobacz jakim samochodem jeździ twoj mechanik

następnego samochodu. Jak ktoś chce mieć świety spokój to sugeruję szerokim łukiem omijać wszystkie te koreańskie włoskie czy francuskie wynalazki i skupić się na czymś z rodziny audi volkswagen i to ze starszym silnikiem ( np. 1,9 diesel ) lub jeśli ktoś chce mieć święty spokój to nawet mercedes w124 w

Re: Turbobenzyna BMW.

jeszcze dynamika i handling o czym mercedes i audi moze > pomarzyc w tej samej klasie. To juz jest twoje zdanie . > > Pewno zaraz wyskoczysz z silnikiem V10 Lambo. Jeszcze niedawno to Audi nie > wiedzialonic o Common Rail Nie chce ci ptzypominac ale to Audi za kazdym

Nie lepiej np Borę???

- proste zawieszenie jest tańsze w remonciku od np Audi i Passata. O Corolli nie wspominam, bo tu ceny nawet zamienników są sporo droższe od części do niemców. Teraz silnik. Ekonomiczność silników TDI jest nie do pobicia - w mieście palą średnio 1 litr mniej niż osławione Common Rail'owe odpowiedniki

Diesel??? Niemożliwe??? A jednak...

Lupo oraz Audi A2 z silnikami o pojemności 1 litra, które spalają na setkę 3 litry oleju napędowego. Auto, które zużywa jeszcze mniej, wspomniane 0,89 l, jest również konstrukcją Volkswagena. Nie napędza go jakaś eksperymentalna miniaturka, ale jednostka o małej wprawdzie, ale przyzwoitej

Cala prawda (?) o TDI koncernu VW

100 przyspieszać do 100 km/h w 11 s i osiągać prędkość maksymalną prawie 200 km/h. Po raz pierwszy okazało się więc, że samochód napędzany silnikiem Diesla może być równie szybki, jak auto napędzane silnikiem benzynowym. Zaledwie w rok później pojawiła się jednostka czterocylindrowa (1.9 TDI

Pomoc przy wyborze samochodu - na firmę

: moto.gratka.pl/tresc/volkswagen-passat-highline-bi-xenony-sk-ra-common-rail-14534649.html#a5723fabc815fe95,1 Zalety: automat auto biznesowe duży bagażnik łatwość naprawy Jednak kolega mi odradził z następujących powodów: - awaryjne silniki TD, pękają głowice - co 40 tys. trzeba robić zawieszenie, koszt 4000 zł - często kradziony, nie można trzymać pod blokiem. - silnik diesla w Passacie

Re: w polsce rynek suv to nieporozumienie

> Oczywiście, przepędź się dieslem po autobahnie 160 i porozmawiamy. Benzyna będz > ie kręciła z 5 k rpm, a diesel poniżej 3 k rpm. ty go porównujesz do hondy s2000 czy coś? jaki duży v6 ma przy 160 5krpm? to daje ponad 3.1 przy 100kmh. tyle to miał mój swift z litrowym silniczkiem

Re: Accord 2,2 cdti ile wam pali ?

mnie ubawilas .Prawie 17 lat temu zastosowano pierszy silnik z wtryskiem bezposrodnim w samochodzie osobowym -AUDI 100 2.5TDI Gdzies 10 lat temu fiat opracowal system common rail i sprzedal firmie bosch. Wiec Honda opracowala silnik na podstawie rozwiazan tech. innych firm i to 17 lat pozniej

Re: przypomienie - moze jeszcze ktos cos powie /n

9-3. A Mnie wnętrze S60: tandentne, kanciaste połacie szarych plastków, wydało się żenujące. Spasowanie w porządku, ale materiały obrzydliwe. > Co do mocy to mojemu tacie raczej nie jest potrzebny samochod ktory ma 250 KM, > bo On tego nie wykorzystuje. Zreszta 95% jazd jest w

Re: JAZDA NOWYM BMW 530d - pierwsze wrazenia

bylo z 3. A napisales ze plastiki ok.. 4. A teraz Diesel - to nie jest TDI Audi (nie tych CR2) ze sie trzesie - Common Rail nie ma az takich wibracji ze je czuc przy odpalaniu. Auto na pewno sie nie zatrzeslo.... Co do spalania chyba jechales po raz pierwszy z komputerem i do tego na zimnym

Lexus IS220d traktor vs 10x cichsza konkurencja

: www.youtube.com/watch?v=DJdJ07xNT_k&fmt=18 Audi A5 3.0 TDI, wreszcie akceptowaniej terkoczący dyzel, 6 garów troche wygładza odbierany dźwięk detonacji, co ciekawe, brzmi jak dla mnie lepiej niż V10 TDI, w 1:13 odpalany

Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia

bezpośredniego (nazwanego Unijet), a następnie do współpracy zaproszono potentata - firmę Bosch. Jej to właśnie zawdzięcza się nazwę Common Rail (CR), gdzie w przeciwieństwie do pompowtryskiwacza zastosowano układ podobny do systemu znanego z silników benzynowych jako GDI (Gazoline Direct Injection

Re: VW Golf V GTI Concept

commence in preparation for commercial production. "The newly developed engine is a 2.0-liter, inline-4 cylinder, common-rail direct injection turbo diesel. Based on the "MZR-CD," mounted in the European specification Mazda6, the new engine is equipped with an all-new diesel particulate filter (DPF

Re: czystosc spalin w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych -

: osiowe i promieniowe pompy rozdzielaczowe, systemy Unit Injector i Common Rail. Wszystkie mają przed sobą te same cele: optymalizację zużycia paliwa, emisji spalin i mocy. Zastosowanie danego systemu uzależnione jest od budowy silnika oraz od żądanej wartości mocy właściwej. W przypadku silników

Re: Humor w nauce: historia samochodu , post 1400

Citroëna 2CV, który zmotoryzował Francję (ponad 5,1 mln sztuk). * 1951 - Fabryka Samochodów Osobowych FSO w Warszawie podjęła produkcję licencyjną samochodu Warszawa, a w 1957 ukazała się własna konstrukcja samochodu Syrena. * 1955 - na salonie samochodowym w Paryżu pokazano Citroëna DS

Re: Krótki wykład o jakości aut dla rozgarniętych Internautów.

jest drozszy, hmm zeby tak bylo w praktyce... jest paru producentow podzespolow od ktorych bierze czesci caly swiat samochodowy (np te same pompy hamulcowe w punto i mercedesie A), caly swiat jezdzi na osprzecie silnikowym od boscha, hamulcach od niego, abs-ie itd. common rail wymyslil fiat, a