audi a3 błąd wtrysku

moto.pl

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Kupujesz samochód? Uważaj! To wersje-skarbonki najpopularniejszych aut nad Wisłą

Początek wiosny to czas, w którym wielu kierowców decyduje się na zakup samochodu. Dlatego przygotowaliśmy dla was zestawienie, w którym znajdziecie najpopularniejsze używane auta nad Wisłą i ich wersje, których trzeba się wystrzegać.

Audi A6 3.2 FSI

Twórcy nowego Audi A6 ujęli dotychczasowej wersji limuzyny drażniącego konserwatyzmu i tchnęli weń sportowego ducha, którego mu zdecydowanie brakowało.

Audi A6 3,2 FSI Quattro

Najpierw przyszedł pomysł na tytuł, a potem refleksja: przecież to strasznie mało! Zaledwie 105 x 148 mm. Ale co tam, nie jesteśmy drukarzami. Dla samochodziarzy A6 to teraz prawie pięć metrów długości. Wynik imponujący. Nie tylko pod względem rozmiarów

Audi RS4

przyjemnym oporem, którego brakowało mi w mniejszym Audi A3 3.2. Chrzęszczące na żwirze koła chętnie by zabuksowały, ale za nami jedzie... nowa S-klasa? Poprawiam lusterko. A jednak! Te trapezowe reflektory i wystające nadkola - nic innego nie wchodzi w grę. Co robi we Włoszech na kilka dni przed premierą

Opel Astra GTC

nie martwią. Tak czy owak trudno zaprzeczyć, że GTC jest nowoczesna. Ma też niemałe aspiracje. Dynamiczna stylizacja, bogate wyposażenie i inteligentny układ jezdny dają usportowionej Astrze podstawy do walki o klientów, którzy interesują się takimi samochodami, jak: Alfa Romeo 147, Audi A3 i BMW 1

Re: Ktore marki samochodow sa zbedne?

Gość portalu: karol napisał(a): >. Pierwszy silnik TDI byl > wypuszczony na rynek w 1991r gdzie fiatowi nie snil sie nawet bezposredni wtrys ... BŁĄD!! Pierwszy samochód diesla z wtryskiem bezpośrednim to FIAT CROMA idTD, produkowany wcześniej niż jakiekolwiek audi tdi

Re: Tak się kończy oszukiwanie klientów...

Chciałbym zamieścić krótkie sprostowanie wypowiedzi nt. Audi, nie wdając się w dyskusje o wyższości jednej marki nad drugą, bo to jak rozprawianie o tym, dlaczego jeden woli brunetki, a drugi blondynki. Audi ma korzenie w firmie NSU, którą zabiła jej innowacyjność (model Ro80). Od momentu zakupu

Re: AUDI A6 2.5 TDI jak uruchomic Pilne!!!

pojawić. Mogą też siedzieć inne błędy, to będzie wskazówka co się podziało. Ewentualnie jeszcze widzę taką opcję. Można by odłączyć przelewy od wtrysków i zasilanie paliwa. Potem wlewać do wężyka ropę i czymś tam dmuchać (lekko), dolewając ubytki. Potem zasilanie do bańki, zmontować przelewy i

Re: Kontrolki bez tajemnic | Poradnik

lol z tą kontrolką świec żarowych to właśnie w vagu awaria wtrysku - występuje zazwyczaj w 2.0 TDI i powoduje zgaśnięcie silnika. Grunt byle nie przy wyprzedzaniu :) @ 1mississauga Gościu w skodzie, audi, vw dolewka jest wpisana w książce obsługi wozu jako norma a ty byś jechał na remont silnika

Re: A4 po dwch (prawie) tygodniach

nomentkatury Audi to byly benzynowe silniki z (blizej nieokreslonym) turbodoladowaniem i z wtryskiem bezposrednim. Jak widac Audi ma gdzies wlasna nomenklature ;-) -- MfG C. While a stretto diminution is an obvious solution

plockman30plock jest fantastą

. 3. Prowadzę warsztat wyspecjalizowany w grupie V.A.G. od 35lat i poprzez moje doświadczenie w grupie VW AUDI, wiem,że głupie oszczędności, z reguły kończą się dokładaniem pieniędzy przez klienta w niedługim czasie, do tej samej roboty. To tak,jakbym zmienił klientowi jeden klocek hamulcowy, bo

Kłopoty z Easy Jet w 2-ch rzędach silnika V

Szanowni Znawcy Gazu! Proszę o pomoc w zdaje się niełatwej sprawie. Mam Audi 100 C4 ’91 z silnikiem 2,8 AAH (6 cylindrów w 2 rzędach). Od 3 lat jeżdżę na zainstalowanym „Easy Jet” (www.zamel.com.pl/sekwencja) firmy AUTOGAS ITALIA (www.autogasitalia.it) (swoją drogą podziwiam

Re: BMW 5 E60/E61 (2003-2010)

Miałem nie odpisywać, ale nieco mnie rozśmieszyła wypowiedź kilku osób nt. Audi a6. Gdzie jest ta wyższość audi ? Bezawaryjność ? Które diesle wg. was są bezawaryjne w audi ? 2.0TDI ? 2.7? Czy może 3.0TDI ? Kilka miesiecy temu stałem przed wyborem auta. I zrobiłem mały research, aby nie popełnić

Re: Skoda Octavia Ambiente 1,8 TSI/160 KM

własnych błędów. :P Wszystkie sprzęty na płycie podłogowej VW Golfa z wielowahaczowym zawieszeniem tylnym jeżdżą precyzyjnie i przewidywalnie, zapewniając przy tym przyzwoity komfort jazdy. Pomiędzy Octavią I a II najbardziej widać różnicę w precyzji prowadzenia przy prędkościach >120 km

Transformacja samodiagnozy - ciekawe informacje

być tylko tego, że na styku nr 4 lub 5 jest masa, a na styku nr 16 napięcie z akumulatora +12V. Producenci samochodów do transmisji sygnałów wykorzystywali różne protokoły, a i numery styków do komunikowania się ze sterownikiem silnika też były różne np. 7 i 15 czy też 3 i 11. Stąd wynikała