audi a3 czujnik trakcji

Michał Dek

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. IV | Co Audi ma wspólnego z wojskiem?

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. IV | Co Audi ma wspólnego z wojskiem?

Audi ma wieloletnie doświadczenie w budowie samochodów z napędem na cztery koła. W modelu Allroad zastosowano wariację na temat Quattro, czyli Quattro z technologią Ultra. Co napęd ten ma wspólnego z pojazdami wojskowymi?

Test Skoda Octavia 2.0 TDI 4x4 Laurin&Klement. Samochód rozsądnych marzeń

Skoda Octavia samochodem marzeń? Tak. Jeżeli szukasz praktycznego, rodzinnego i wygodnego auta do codziennej jazdy. Miłośnicy klasy premium i sportowych aut mogą na Octavię kręcić nosem, ale cała reszta kierowców będzie bardzo zadowolona. Zwłaszcza, jeżeli przejedzie się 184-konną Skodą w wersji Laurin&Klement.

BMW serii 1

BMW serii 1 trafi na polski rynek jesienią. Auto powinno kosztować od 80 do 84 tys. zł.

Konfrontacje: BMW 120i, 120d/Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed Distinctive/Audi A3 2.0 FSI, 2.0 TDI Ambiente

Nowe BMW serii 1 zmierzy się z silną grupą rywali z różnych warstw klasy kompaktowej. Stawią mu czoło topowe wersje VW Golfa, w tym sportowa GTi, i eleganckie Audi A3. Nie zabraknie usportowionej, aspirującej do grupy premium Alfy 147, a także podrasowanych rodzinnych kompaktów

Konfrontacje: Audi A3 Sportback/BMW 120d

Jazz. W sumie... BMW 120d okazuje się zbyt nierówne, by wygrać ten pojedynek. Albo inaczej. Audi A3 Sportback 2.0 TDI we wszystkich kategoriach prezentuje bardzo wysoki, wyrównany poziom. Tym razem minimalnie większa frajda z jazdy nie wystarcza do wygrania porównania. BMW

audi A8 4.2 ouatrro z 2004 czy nowa accord?

accord cena 140 000 zl z automatem wersja executive czy 2-letni wypierdziany szrotwagon audi a8 uuattro 335 km ABS, kontrola trakcji, poduszka kierowcy, poduszka pasażera, poduszki boczne, poduszki kurtynowe, immobiliser, centralny zamek, elektryczne szyby przód, elektryczne szyby tył

Re: PorOwnanie BMW,Audi i Jaguara

Generalnie warto poczytać fora klubowe - Audi, BMW, Jag. Dowiesz się sporo ciekawych rzeczy, w tym również o kosztach. A te są spore, z czego nie wszyscy zdają sobie sprawę. Na początek coś o Audi - przeklejone stąd: tiny.pl/7n9m Zaznaczę, że

Re: dwa z wymienionych przez Ciebie aut

jezdze saabem z 2003 roku - z ksenonami, dwustrefowa klima, skorzana tapicerka( podgrzewana), czujnikami parkowania, tempomatem i wszelkimi mozliwymi systemami kontroli trakcji. Jazda zamieniła sie w gre komputerowa - bez przypisanych podrózowaniu hałasów, trzesienia samochodu etc. to wszystko

Wklejam za AKP

sytuacjach. 3,7 pozostawia dużo do życzenia. Co potwierdza i moja żona, jak jadę tym 3,7 żona jest niespokojna, ale jak 4,2 śpi snem spokojnym. A i koszt eksploatacji opon jest znacznie wyższy, gdyż `17 cali Dunlopa, Continentala itp. 1 szt to ok. 800 - 1000zł , z uwagi na nośność, szerokość i