audi a3 silniki 8 zaworowe

Piotr Mokwiński

Osiem silników benzynowych, które zniosą ogromne przebiegi. Kilkaset tys. km to nie problem

Osiem silników benzynowych, które zniosą ogromne przebiegi. Kilkaset tys. km to nie problem

Na rynku wtórnym bez trudu znajdziemy silniki benzynowe pozbawione kłopotliwego osprzętu, których serwis jest prosty i niezbyt kosztowny. W wielu przypadkach musimy pogodzić się jednak z niemałym zużyciem paliwa. Z drugiej strony, lepiej więcej wydać na stacji, niż w serwisie. Przedstawiamy starannie wyselekcjonowaną ósemkę pancernych jednostek

Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi

Na rynku wtórnym bez trudu znajdziemy silniki benzynowe pozbawione kłopotliwego osprzętu, których serwis jest prosty i niezbyt kosztowny. W wielu przypadkach musimy pogodzić się jednak z niemałym zużyciem paliwa. Z drugiej strony, lepiej więcej wydać na stacji, niż w serwisie. Przedstawiamy starannie wyselekcjonowaną ósemkę pancernych jednostek

Które benzynowe silniki są godne polecenia

Wielu kierowców poszukuje sprawdzonych, bezproblemowych jednostek napędowych słynących z wysokiej niezawodności. Długoletnią i bezawaryjną eksploatację zapewniają wolnossące silniki benzynowe, których już praktycznie nie spotkamy w ofercie producentów na europejskim rynku. Warto zatem przyjrzeć się stosunkowo młodym autom z rynku wtórnego. Wybraliśmy dla Was 8 interesujących propozycji.

1.0 TSI - koszty eksploatacji najmniejszego silnika w gamie VW

1.0 TSI - koszty eksploatacji najmniejszego silnika w gamie VW

paliwa – pozwala na montaż instalacji gazowej – i hydrauliczną regulację luzu zaworowego. Po kilku latach rynkowej obecności, wciąż nie pojawiły się typowe bolączki tego silnika. Regularne wymiany oleju i filtrów gwarantują spokojną eksploatację i tanią eksploatację. W jednostkowych

Konstrukcje Audi,konstrukcje Volkswagena.

Chodzi oczywiście o silniki.Komu przypisywać autorstwo.Czy udane silniki 5-zaworowe to autonomiczne dzieło Audi,VW a może wspólna konstrukcja?A co z Tdi?A tak stary-jary 8V 2.0 115 KM to czyje dzieło?

Re: Audi A3 8P vs VW Golf 5.

dostępnych w sprawdzonym źródle (bo jak rozumiem takie posiadasz, a nie jedziesz szukać w komisach)... Na tego Golfa V to kto daje gwarancję? VW? Czy jakiś ubezpieczyciel, czy firma powiązana z ubezpieczycielem (ADAC, GTU)? Co do innych to przecież wszystkie wolnossące silniki Renault idealnie współgrają z

Re: AUDI A4 2.0 (dlugie)

Gość portalu: jr napisał(a): > > > Co do silnika 2.0, moja zona ma 2002 VW New Bug (automatic) z takim silnikiem, > znaczy nie mam pojecia czy sa to te same silniki co Audi montuje w A4 nie te same w garbusie,golfie i borze(jetta w ameryce) jest to stary 8 zaworowy 2

Re: audi b4 stukot w silniku

Witam!przyczyny stuków sa róznorodne niezalleznie czy to 8 zaworowa benzynówka czy TDI ,dlatego najwazniejsza jest prwidłowa diagnoza a nie wymiana wszystkiego po kolei . co to znaczy wymieniłem? podłozenie zuzytych panewek na zniszcziony wał nic nie pomoze,bo dalej bedzie stukac az w

Re: AUDI A3??- wady i zalety...

rywalami nie ma nadzwyczjnie dobrych osiagów(osiagi identyczne jak Alfa Romeo 1.6 T.S 120 KM)ale jest to juz optymalna pod wzgledem dynamiki jednostka napedowa dla a3 . niestety technika 20 zaworowej głowicy praktycznie nic tu nie daje(audi z reszt juz wycofało sie z tej koncepcji) ;silnik pracuje

Re: co wybrać: Audi 80 '94 czy Carina 2.0 TD '93

greenblack napisał: > A w ogóle było Audi 80 1.6 16V? Bylo napewno z 1.6 dostepne w latach 1993-94 taka bieda wersja majaca chyba tylko wspomaganie,co do samego silnika to chyba byl zwykly silnik 8-zaworowy a nie zaden 16v.

Re: Wymiana chlodnicy w astrze

Dzięki za rady i wsparcie.Silnik opla jest 8-zaworowy.Kupując chłodnicę nie pomyślałem o śrubach bo do audi kupiłem a przykręciłem głowicę starymi(na oko wydały mi się jakieś bardziej eleganckie od nowych).Skoro jednak w oplach są cienkie to wymienię.Zresztą w audi wymieniłem tylko 3 popychacze

Re: Po co mi tyle biegow w dizlu?

tiges_wiz napisał: > 6 biegowe skrzynie stosuje sie w nieeleatycznych beznyniakach, bo i takie tez > sa. Wiekszosc benzyniakow nowych to nieelatyczne 16 zaworowe wiertatki. > Elatyczne sa silniki DOHC 8V oraz V6 i V8. A silniki turbo jak np w golfie GTI ,czy TSI , silniki 2

Re: Superb w AŚ

scisłości: silnik 2.0 130 KM jest nie 16 tylko 20 zaworowy i póki co napedza jedynie auta marki Audi (A6 i A6). W Passatach (i innych VW) stosowanay jest "stary" 2.0 8V o mocy 115 KM - ten sam który trafił do Superb. Pozdr. Abrams

VR6 volkswagena

silnik VR6 volkswagena o pojemnosci 2.8 litra to unikalny silnik poniewaz rozklad cylindrow w ukladzoe V ma tylko 15 stopni.dzieki temu silnik ten o 6 cylindrach jest maly i miesci sie spokojnie pod maske kompakta a nawet pod maske malych samochodow.na poczatku mial 2 zawory i moc 172km a

Re: Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najleps

112KM. W marcu 1987 do oferty wprowadzono gaźnikowy silnik 1.6 o mocy 70KM i wysokoprężny 1.6D o mocy 54KM. W maju 1987 wprowadzono do oferty luksusową odmianę Audi 90. Auto wyposażone było w silniki pięciocylindrowe: 2.0i 115KM (opcjonalnie z katalizatorem), 2.2i 136KM i 2.3i kat 136KM. Audi 90

Re: Superb w AŚ

> edowe > > j > > o charakterze sportowym. > > Gwoli scisłości: silnik 2.0 130 KM jest nie 16 tylko 20 zaworowy i póki co > napedza jedynie auta marki Audi (A6 i A6). > W Passatach (i innych VW) stosowanay jest "stary" 2.0 8V o mocy 115 KM - ten sa > m >

Re: Proszę o opinie na temat daewoo espero

Zdecydowanie nie zgadzam się z twierdzeniem,że silniki 1,5 i 2,0 potrzebują dużo paliwa.Tak się składa,iż przez dwa lata miałem Nexię,póżniej 2 lata Nubirę,a teraz Leganzę,Dwa pierwsze miały odpowiednio silniki o pojemnici 1,5 ośmiozaworowy,1,6 16 zaworowy i 2.0 16 zaworowy.Nexia maksymalnie

Re: Nie dotyczy tematu wątku - dygresja o dieslu

dolozenie turbo do 1.8 reanimowalo > > tego nieudanego 20 zaworowego strucla. I to reanimowalo baaardzo skutecznie. Nie bede wchodzil w dyskusje na temat 1.8 vw. Jak pamieta jednak, ze silnik ten pojawil sie od razu wprowadzono w 2 wersjach (atmosf. i turbo), debiut byl w passacie

Re: Opel - polecam naprawede wszystkim

no spoko jaraj sie dluzej nowoczesnymi siniczkami, chwala WW ze stosuje silniki 8 zaworowe, sa elastyczne, przy 2 tys obrotach juz ciagna a 16 zaworowe trzeba krecic, a ze maja duza moc ciekawe kto podruzuje przy 7 tys obrotow. Sam mam silnik w samochodzie r19 95 rok poj. 1.8 73 KM/5000 127

Re: Opel - polecam naprawede wszystkim

no spoko jaraj sie dluzej nowoczesnymi siniczkami, chwala WW ze stosuje silniki 8 zaworowe, sa elastyczne, przy 2 tys obrotach juz ciagna a 16 zaworowe trzeba krecic, a ze maja duza moc ciekawe kto podruzuje przy 7 tys obrotow. Sam mam silnik w samochodzie r19 95 rok poj. 1.8 73 KM/5000 127

Re: Jakie auto TDI do 30 tyś zł.

silnik 1.9 JTD 8. zaworowy (115 KM) jest naprawdę bardzo fajny. Sądze, że do 30 tys. zł powinieneś znaleźć naprawdę fajnego turbodiesla, z w miarę małym przebiegiem, chociażby z pośród tych aut które tu wymieniłem. Życzę udanych poszukiwań ! Pozdrawiam !

Re: Skoda Octavia

co ma już potwierdzenie w najstarszych hondowskich silnikach 16 zaworowych, > które tak się kręciły,ze ich nie widać pod maską. Zmien moze nicka na newton2? widze, ze nowa fizyka sie tworzy > konkluzja: 16 -fajniejsze na tor,gdy masz hełmofon do rozmowy z pilotem. > 8

Re: Audi 80

garażu, a fura na glebie. Przeważnie kończą się z uwagi na syfne warunki jazdy, u mnie tak raczej nie było, ale czasami laweta jechała za autem, czasami silnik ślicznie spakowany w bagażniku jechał... Przy okazji czyszczenie regulatora siły hamowania i wymiana hebli, co już pisałem. Of koz przy okazji

Re: Skoda Octavia Ambiente 1,8 TSI/160 KM

paliwa nie są aż tak oszczędne, jak wielu sądzi. Tajemnicą poliszynela jest ogromny apetyt FSI w pierwszych minutach pracy po zimnym rozruchu. Według moich obserwacji, na pierwszych 5-10 km silnik 2.0 FSI zżera tyle samo lub więcej benzyny niż 30-zaworowy 2.8 V6 (!) z Audi sprzed paru lat

Bardzo dobre pytanie!

Tylko nie wiem, co odpowiedzieć ... qwerty88 napisał: > dokonalo sie, wybralem (dla zony) tez 1,6... a swoja droga zaskoczyles mnie. > Podejrzewam ze te silniki 16 zaworowe 105 KM sa nowoczesniejsze wiec dziwi mnie > ze w swoim nijako wlasnym (w kazdym razie bardziej wlasnym

nie polecam, są znacznie lepsze alternatywy

nie kupuj A3 w ogole, technicznie samochod jest IDENTYCZNY z vw golfem 4, seatem leonem czy skoda octavia I. ten sam uklad jezdny, kierowniczy, silniki, skrzynie, plyta podwoziowa. nie ma sensu przeplacac za doklejony znaczek audi przez ktory auto mniej stracilo na wartosci. za te same pieniazki

Re: Założenie instalacji LPG w samochodzie

a ja zakładalem do audi gaz sekwencyjny KME u pana za basenem. wiecie o kogo chodzi. instalacja jak najbardziej skutecznie dobrana, brak problemów, a najważniejsze ze starannie dobrana do marki. wykonanie jak najbardziej fachowe wszystkie wiązki równo poukładane wykonczenie ok i wiadomo ze

Re: Dlaczego Fiat Bravo i w dodatku wlasnie diese

, elektromagnetycznych. Pozwoliło to zredukować poziom emisji szkodliwych składników spalin nawet o 20%. Taki układ wtryskowy stosowany jest np. w silnikach Audi A6 3.0 TDI. Trwają prace nad czwartą generacją, która pozwoli jeszcze obniżyć poziom zanieczyszczenia spalin dzięki doskonalszemu sterowaniu i podniesieniu

Re: Wymiana chlodnicy w astrze

- cala procedura jest taka sama . Nie napisales czy to silnik 8 zaworowy czy 16V ale glownie rozchadzi sie aby zaznaczyc w jakis sprytny sposob rozrzad zeby go nie przestawic .Reszta procedury taka sama jedyne miejsca gdzie mozna popelnic blad to wlasnie przestawienie

Re: Wymiana chlodnicy w astrze

- cala procedura jest taka sama . Nie napisales czy to silnik 8 zaworowy czy 16V ale glownie rozchadzi sie aby zaznaczyc w jakis sprytny sposob rozrzad zeby go nie przestawic .Reszta procedury taka sama jedyne miejsca gdzie mozna popelnic blad to wlasnie przestawienie

Re: Niesmaczna megalomania

. Na tle konkurencji tj C5,Laguny II i np Mondeo II Passat jest przestarzały i wygląda przestarzale. Co w nowoczesnym aucie robi, co prawda mocny ale, traktorowo warkotliwy diesel z pompowtryskiwaczami (osławione TDI) lub 8 zaworowy dwulitrowy motor pamiętający jeszcze czasy poprzedniego Passata