audi a3 znaki na wyświetlaczu

Materiał promocyjny

Nie jesteś jeszcze gotowy na pełnego elektryka? Skoda Octavia iV to w tej chwili najlepszy wybór, łączy najlepsze cechy aut spalinowych i elektrycznych

Nie jesteś jeszcze gotowy na pełnego elektryka? Skoda Octavia iV to w tej chwili najlepszy wybór, łączy najlepsze cechy aut spalinowych i elektrycznych

Uważasz, że jest jeszcze zbyt wcześnie na samochód elektryczny, ale masz dość ciągłej jazdy spalinowym? Nie szkodzi, bo nie musisz wybierać. Skoda Octavia iV łączy najlepsze cechy aut obu kategorii.

Opinie Moto.pl: Seat Leon ST Cupra vs. VW Golf Variant R - rodzinne szaleństwo na co dzień

Grają w tej samej lidze, mają napęd na cztery koła i pochodzą z jednego koncernu. Są bardzo praktyczne i jednocześnie niesamowicie skuteczne na drodze. Sprawdzamy, który z rodzinnych kombi lepiej sprawdza się podczas codziennej eksploatacji.

Audi A6 - test | Pierwsza jazda

Nowe A6 to mniejsze A8. Nie ma w tym krzty przesady. Niemal identyczne aktywne zawieszenie, mocne silniki, wnętrze dopracowane w najdrobniejszych detalach i wszechobecna elektronika. Tak jak flagowa limuzyna Audi, mniejsza szóstka to jeden z bardziej ugadżetowionych samochodów naszych czasów. Zastanawiam się tylko, czy nie za bardzo

Skoda odkrywa kolejne tajemnice Octavii

Skoda odkrywa kolejne tajemnice Octavii

pozostaje tajemnicą. Nowa Skoda Octavia - bez kamuflażu Pewne jest, że nowa generacja Octavii jako pierwsze auto z logo Skody zbudowana jest na płycie MQB koncernu VAG. Wcześniej wykorzystano ją do budowy Volkswagena Golfa VII, Audi A3 i Seata Leona. W

Golf VII | Wczoraj przecieki, dzisiaj ceny

Golf VII | Wczoraj przecieki, dzisiaj ceny

czterocylindrowe z czterema zaworami na cylinder i mają moc 85 KM i 140 KM. Najmocniejszy, wyposażony będzie w technologię ACT (aktywny system zarządzania pracą cylindrów). Zasada jest prosta i znana z silników wykorzystywanych w innych modelach koncernu (Audi A1 lub A3). Przy niskich i

Volkswagen Touran 1.9 TDI 100 KM Trendline

wersji napędzanej silnikiem wysokoprężnym. Prawie 70 dB przy prędkości podróżnej (100 km/h, na piątym biegu) to raczej dużo w tej klasie. Taki poziom hałasu panuje np. w malutkiej Toyocie Yaris D4-D z dieslem. Ale już Audi A3 - z tym samym motorem co Touran - jest zdecydowanie cichsze