audi a4 1.6 norma spalin

Moto.pl

Raport | W tych modelach montowano wadliwe silniki TDI

Raport | W tych modelach montowano wadliwe silniki TDI

Skandal z zaniżaniem emisji spalin w silnikach TDI dotyczy nie tylko Volkswagena, ale też Skody, Audi i Seata. Których konkretnie samochodów? Okazuje się, że lista zagrożonych modeli jest naprawdę długa

Gwiazdy i gwiazdeczki - 62 IAA we Frankfurcie

Rozpoczął się 62. Międzynarodowy Salon Samochodowy we Frankfurcie nad Menem. Tradycyjnie już, oprócz dobrze nam znanych modeli, producenci przygotowali premiery nowości, które w najbliższych latach mają opanować rynek.

Deszcz rabatów

Nowy Rok zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim - wyprzedaże w salonach samochodowych. Niektórzy importerzy już teraz przygotowali atrakcyjną ofertę rabatów

Nowe modele Audi A4, A5 i A6 Ultra

Nowe modele Audi A4, A5 i A6 Ultra

Audi przygotowało trzy warianty mocy nowego silnika 2.0 TDI: 136, 163 i 190 KM, czyli dokładnie 100, 120 i 140 kW. Wysoki moment obrotowy (320 lub 400 Nm) dostępny jest przy niskiej liczbie obrotów. Nowe silniki wyposażone są w system SCR oczyszcza spaliny z tlenków azotu

Re: Audi A1 w wersji "hardcore"

Przynajmniej jest jeszcze jedno ciekawe auto do wyboru z tego segmentu, a zdania zawsze będą podzielone. Śmiech z właścicieli niemieckiego "szrotu na polskich drogach" Życzę wszystkim aby Polska zawyżyła normy emisji spalin jak w UE to będzie mniej wypadków

Re: Czystosc spalin - 3,0 TDi

wysokoprężne są jeszcze bardziej przyjazne dla środowiska, oszczędniejsze i cichsze. Audi A8 3.0 TDI quattro, jako pierwszy diesel klasy wyższej, podobnie jak A6 3.0 TDI quattro z tym systemem wtrysku spełnia wymagania surowej normy EU4 bez filtra cząsteczek stałych. Technologia ta, obok Audi A8 i

Re: Audi A6 2011 się mi podoba

, rezimy jakosciowe i.... ceny. Moze wiec jak moje dzieci beda dorastac samochod znowu bedzie samochodem, a nie gadzetem. Wiem, wiem. Normy emisji spalin itp. Pouczajacy jest ten http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-nie-oddychaj-bo-nas-zabijesz,nId,110 tekst ... -- Po ptokach. Beret sie

Re: MONDEO 2.5 V6 - NR 1 W KLASIE ŚREDNIEJ

w tej klasie silników (mocy) część producentów odchodzi od wolnossących V6 o poj. ok. 2,5 l. na rzecz 2.0T. w zasadzie zostały tylko mondeo V6, volvo R5 2,4, audi V6 2,4, MB V6 2,6, ale i tak wszyscy wymienieni oprócz forda mają też alternatywne silniki doładowane. w tej klasie mocy turbo

Re: Rząd ułatwia import używanych aut z Włoch i A

nieszczęście jest to końcówka 1999r. Nikt nie ma zamiaru badać, jaką normę czystości spalin auto rzeczywiście spełnia. Wg ministerstwa zależy to tylko od roku produkcji. Audi mojego znajomego z 1992 r. ma w Briefie wpisane, że spełnia Euro 3 (Niemiec wymienił katalizator), a wg ministra ledwo by się

Kilka słów ode mnie

nowoczesności, która wypiera dobre rozwiązania. Jeśli do 1.6 8V dołożą kolejnych 8 zaworów, polepszy się dynamika, zmniejszy hałas i spalanie, to jestem za. Natomiast, jeśli 1.6 16V ma zastąpić np. 2.0 8V, to jestem przeciw. Jako przykład podam to, co stało się z silnikami w BMW i Audi A8. Silnik 3.6 V8

Re: czystosc spalin w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych -

normy emisji spalin Euro III, a często nawet osiągają jeszcze niższe wartości spalin. Dwa pojazdy ze względu na niewielki ciężar już dziś spełniają wymogi przewidziane przez normę Euro IV: Volkswagen Lupo TDI i Audi A2 TDI. Oba samochody wyposażone są w trzycylindrowy silnik Diesla z układem

Re: Nie dotyczy tematu wątku - dygresja o dieslu

spełniaja obecne, wyśrubowane normy > emisji spalin. A o tym nie pomyslalem:-) jakos ochrona srodowiska laskawiej obchodzi sie z dieslami, zdaje sie, ze teraz wezma im sie do d..y. Wracajac do benzynek, to wystarczy wziasc zwyklego silnik 1.8 z golfa. z roku np. 1995 rok w golfie wersja GT

Re: Najmocniejszy 8-cylindrowy diesel w Audi

się na rynku także w różnych modelach Audi. Również w 1999 roku VW Lupo jako pierwszy seryjny samochód osobowy z silnikiem Diesla osiągnął wartości emisji spalin niższe od przewidzianych przez normę emisyjną EU4. Obecnie VW przedstawia najmocniejszy silnik Diesla do samochodów osobowych - V10

Re: UE - podatek od emisji CO?

czlonkow. Dam ci przyklad jak to jest w Niemczech. W Niemczech placisz podatek od pojemnosci. Nie liczy sie ile twoje auto pali, ile ma mocy. Liczy sie tylko POJEMNOSC no i norma czystosci spalin, a ta jest dla wszystkich nowych aut wlasciwie taka sama (Euro 4). I tak wlasciciel Fabii 1.4MPI (chyba

Re: Kupię VW Touran

poliftingowego Passata B5. Kiedy do nowej Octavii dawano już silnik 1.9 TDI 105 KM, to tamten 101-konny silnik jakoś udało się dostosować do normy Euro4. A tak na marginesie, to ten motor 1.6 8V 102 KM jest bardzo ciekawy. Ciekawy, gdyż był już montowany w 94 roku w Audi A4 B5 i nie tylko, a na przełomie wieków

<<<<<UE kontra A2 przez miasto

Trittin odrzuca te próby – które i tak nie pomogą miastom na uniknięcie niepopularnym decyzji. Nie istnieje jakiekolwiek pole manewru w celu uniknięcia wprowadzenia norm. – według eksperta Lahl’a z Ministerstwa Środowiska. DER SPIEGELDicke Luft Od 1 stycznia 2005 na mocy

Old vs New - kolejna runda 1

(podwyższone zużycie paliwa związane z wypalaniem sadzy, problem z utylizacją starych filtrów i nawet czterokrotnie częstsze wymiany oleju, odpadu uznanego za niebezpieczny). Z forum Moto.pl: "Mam pięcioletniego Forda C-Max 1.6 TDCI. Masakra. Przebieg 140 tys. km, a sypie się wszystko. W ciągu ostatnich

Re: Peugeot 307 kombi - doradźcie laikowi!!!!!

zawieszenie (wahacze tylne) skorodowane na głebokość ok. 2-3 mm w dwuletnim Audi 6. Gdybym sam nie widział, nie uwierzyłbym. Co do ceny części i serwisu: wg rankingów w prasie moto najtańszy serwis w Pl ma Opel i Peugeot, a zachwalane tu japończyki są na końcu listy! Co do 307, to nie bałbym się o

Re: Saxo VTS ? Czy warto ? POMOCY !!! Wasze opini

Witam, wiec tak, w kwestii formalnej byly: Vts- 1,6 8V 88-90 koni oraz 1,6 16V 120 koni(pozniej afair od 2001 roku mialy one 130, wynik modyfikacji wydechu i norm emisji spalin) Vtr 1,6 8V i Vtl i vsx- 1,4 8V i 75 koni. Vts zarowno 120 jak i 90 konny maja to samo zawieszenie i uklad

Re: Nadchodzi podatek ekologiczny

@trr I oto w tym wszystkim chodzi...podatek taki wymusza zmiany na producentach samochodów, a to się nazywa postep ! Zawartość trujących składników spalin ma określać limit, a nie podatek - tak jest do tej pory (normy Euro 1, 2, ...) i to wymusza na producentach robienie "czystszych" silników

Re: Rzeczywiście pierdzi jak trabant . Może to wi

. > Obecnie 1.6 przecietny ma taka sama moc (wtedy to 1.6 mial 50KM i palil 10 na > 100), pali polowe tego, spelnia duzo wyzsze normy spalin, jest praktycznie > bezobslugowy, wprowadzony jest bezposredni wtrysk, niektore silniki (np fsi) > pracuja na wyzszych cisnieniach wtrysku, czas zycia

Re: TDi z DPF - co to jest?

> ale Ty tez nie pisz bzdur - w niemczech podatek placi sie od pojemnosci, normy > spalin i od ilosci PS. W Polsce to sie nazywa kon mechaniczny. A od ilosci koni mechanicznych NIE PLACI SIE podatku! Jako ze jestem taka mila i lubie edukowac facetow, specjalnie dla ciebie tutaj link

Psychiatra przyjdzie?

> Auto sportowe i automatyczna skrzynia biegów jest dla dresów a nie dla ludzi > ktorzy nimi powinni jezdzic. GTO ma 4.7 s do 100km/h ma 6l silnik i tylko 400KM > . > W Europie czy Japonii z 2l osiaga sie 200KM bez turbo. W Europie robi sie > samochody ktore w srodku nie

dyrektywy unijne kontra a2 przez miasto

eksperta Lahl’a z Ministerstwa Środowiska. DER SPIEGELDicke Luft Od 1 stycznia 2005 na mocy przepisów unijnych mieszkańcy ulic o dużym natężeniem ruchu, którzy muszą wdychać spaliny diesli mogą wnieść sprawę przed sąd administracyjny domagając sie poprawy jakości powietrza – również

Do bólu wtórne i żałosne - jak na dieslowca przyst

nowego silnika 2.0 FSI, > by > zwiększyć moc o 20 KM? Słabe. 2.0 FSI zastępuje 2.0 130 KM, a jeszcze wcześniej 2.0 115 i 1.8 125 KM. 1.8T zastąpi 2.0 FTI 200 KM. > Zwiększa się emisja rakotwórczych składników, spaliny nie spełniają > fabrycznych > norm. Tego nie wiem

Re: Nowoczesne silniki diesla - koncern VW a V10?

osiągnął wartości emisji spalin niższe od przewidzianych przez normę emisyjną EU4. Obecnie VW przedstawia najmocniejszy silnik Diesla do samochodów osobowych - V10 TDI - montowany w nowym modelu Touareg." Źródło: www.tdi.pl/

Re: Wankel

Ostatnio trafiłem na wczesną RX-7 w serwisie. Pędzę (dzika radość, że zobaczę i posłucham jak gada Wankel), zaglądam pod maskę. A tam ;-( Volkswagen Passat 1,6! (P.S. K70 był oddzielnym projektem NSU, jedynie mocno wzorowanym na Ro80, bo to był świetny wzór. Był o 50 cm krótszy!) Po

Re: polityka w całej EU jest do bani

, czytamy już coś zgoła innego. Ups. Zdaje się, że auto, w którego nazwie użyto słowa "czysty" aż dwa razy, nie jest w stanie spełnić norm emisji spalin nie jednego stanu z jakimś ekooszołomem na czele, ale dziesięciu! A przypominam, że to nie jest jakieś dymiące rakotwórczymi sadzą i tlenkami azotu TDI

naprawde zaczynam wierzyc ze im za to placa...

zbadanie problemu sprowadzanych aut i zaprzestanie dezinformacji! PS Dodam jeszcze, ze duza czesc sprowadzanych ponad dziesiecioltenich aut stanowia samochody takich marek jak Audi, BMW czy Mercedes, a te firmy starajace sie byc liderami na rynku zawsze duzo wczesniej wprowadzaly normy Euro w

Re: no to masz adi A6 w podstawowej kompletacji

rekuperacji System blokady zapłonu Automatyczne zwolnienie blokady bagażnika Brak oznaczeń Systemy multimedialne i komunikacyjne Złącze multimedialne MMI® Radio Głośniki z przodu i z tyłu Brak systemu nawigacji Wyposażenie zewnętrzne Funkcja ECO Norma emisji spalin EU5 plus Napęd na oś

Bardzo dobre pytanie!

Tylko nie wiem, co odpowiedzieć ... qwerty88 napisał: > dokonalo sie, wybralem (dla zony) tez 1,6... a swoja droga zaskoczyles mnie. > Podejrzewam ze te silniki 16 zaworowe 105 KM sa nowoczesniejsze wiec dziwi mnie > ze w swoim nijako wlasnym (w kazdym razie bardziej wlasnym

Amerikanska Rzeczywistosc

jest gorsze (!) niz w Europie i drozsze od benzyny (10%) w zwiazku z opodatkowaniem transportu. 4. Diesle mimo ze oszczedniejszy nadal bardziej zanieczyszcza, a normy spalin w USA sa wyzsze nie w Europie. To automatycznie w polaczeniu z gorsza jakoscia paliwa powoduje, ze producencie po prostu nie

Re: Skoda Superb

przestronnym Mondeo z lat 2000-2007. W aktualnej II generacji Superba jest jeszcze o kilka centymetrów więcej, więcej niż w Mercedesie klasy S! Wielkościowo Superb to auto klasy wyższej, czyli np. Audi A6, ale cenowo i wizerunkowo to klasa Passata, czyli klasa średnia. Co do auta, to przez mechaników Skody

Re: Wypiszecie mnie z forum :)

...są niepraktyczne... > Trzylitrowe diesle Audi czy BMW wcale dużo nie palą. a spalanie nie zależy od mocy i pojemności silnika czasem...im większa pojemność to większe spalanie?:) > > co nie zmienia faktu że inne normy są dla Diesli a inne dla benzynówek... > > paliwo w porównaniu z ropą

Re: Dyzel czy benzyna? A po co turbina w benzynie

Gość portalu: Szymi napisał(a): pytanie: po co do diesli wstawia sie turbiny? Bez turbiny sa bez szans w konfrontacji z coraz to ostrzejszymi normami czystości spalin > > > > Trzecie pytanie: Dlaczego uważasz że nowoczesne turbodiesle są gorsze od > > benzyny

Re: vag-com

odpowiedzialne za utrzamanie czystosci spalin. Parametry oraz ich wartosci wadawane przez 16-to stakowe zlocze diagnostaczne sa dla wszystkich samochodow takie same. Niestety protokoly sa rozne. I tak VW/AUDI itd. posluguje sie protokolem ISO9141-2 oraz w nowych modelach dochodzi do tego KWP2000. Czyli

przez Warszawe - niestety

Trittin odrzuca te próby – które i tak nie pomogą miastom na uniknięcie niepopularnym decyzji. Nie istnieje jakiekolwiek pole manewru w celu uniknięcia wprowadzenia norm. – według eksperta Lahl’a z Ministerstwa Środowiska. DER SPIEGELDicke Luft Od 1 stycznia 2005 na mocy

to jakis kolega peczak jest - UE mowi nie !!!!!!

Zakaz ruchu i myto przez lata niemieckie miasta ignorowaly normy emisji spalin - od stycznia UE zmusi do respektowania ich - grozi zakaz ruchu : DPAAutoabgase in der Stadt: Teure Strafzettel aus Brüssel Każde zdanie referującego na spotkaniu ADAC powodowało wydłużenie twarzy

<<<<< UE wymusza ograniczenia ruchu

Zakaz ruchu i myto przez lata niemieckie miasta ignorowaly normy emisji spalin - od stycznia UE zmusi do respektowania ich - grozi zakaz ruchu : DPAAutoabgase in der Stadt: Teure Strafzettel aus Brüssel Każde zdanie referującego na spotkaniu ADAC powodowało wydłużenie twarzy

będzie kłopot - jak dla kogo...

zaleznosci od oprzyrzadowania waha sie od 100 do 130 KM (wale z pamieci, chociaz Audi ma chyba jeszcze mocniejszy). Kolejna przyczyna tkwi w czystosci spalin i obowiazujacymi przepisami np. EURO 3. Czystosc spalin badana jest tam przy okreslonych predkosciach (np. 50, 90, 130 km/h), wiec producent

Re: Impreza - przeciętny sedan

. @ a-ndrze-j: Moim zdaniem firma się nie uwstecznia. Co najwyżej zabijają ją czynniki zewnętrzne: drożejące paliwa, normy emisji spalin, brak powiązań (do niedawna) z większymi koncernami motoryzacyjnymi (wymienność części = niższe koszty produkcji). Klienci tego nie rozumieją i od marki się odwracają

Re: vag-com

Gość portalu: jacek napisał(a): > robert986 napisał: > > > devote napisał: > > > > > niestety nie > > > vag-com jest tylko dla samochodow marki vw,audi,seat i skoda > > > > > > mam vag-com i uzywam > > > naprawde

Re: długotrwala jazda z ok. Vmax

obserwacji wynika, ze w wiekszosci samochodow predkosc jazdy ma marginalny wplyw na temperature cieczy chlodzacej, a na temperature oleju tez niewielki (rekordy bilo tu Audi A4 1,8T - nie udalo mi sie w tym samochodzie podniesc temperatury oleju powyzej 120 stopni, a bardzo sie staralem :-) Argument

Transformacja samodiagnozy - ciekawe informacje

być tylko tego, że na styku nr 4 lub 5 jest masa, a na styku nr 16 napięcie z akumulatora +12V. Producenci samochodów do transmisji sygnałów wykorzystywali różne protokoły, a i numery styków do komunikowania się ze sterownikiem silnika też były różne np. 7 i 15 czy też 3 i 11. Stąd wynikała

Re: Kto jest za? (zakaz wyprzedzania dla ciezarow

> się je > > ździć niesprawnym samochodem pół roku aż trzeba go będzie naprawić. > Tylko ze przez te pol roku powinna cie zlapac policja i zabrac dowod. A to proszę do policji z uwagami. Do przeglądów ma się to nijak. > > > na ulicach sa audi a6 dwie generacje wstecz z

Re: U nas wiadomo o tym od dawna

/potrafimy wyegzekwować ostrzejszych przepisów homologacyjnych niż te w starej unii. Mamy je nieco archaiczne (każdy ekspert powinien się z tym stwierdzeniem zgodzić) gdyż nasze dopuszczalne strefy zginiotu, nasze odchylenia standardowe prędkościomierzy, nasza norma emisji spalin ciągle tkwi w latach 90tych a nie w

Re: chwila refleksji - nasza sytuacja przed Wielk

tkankę. Bezrobocie spada, płace rosną, coraz więcej kabrioletów jeździ po mieście a już niedługo stare samochody niespełniające normy czystości spalin Euro-2 dostaną zakaz wjazdu do centrum. Mundial w 2006 roku był potężnym sukcesem, zarówno promocyjnym jak i medialnym i gospodarczym, porównywalnym z

Re: ale karakalla

spalinowy, aby już na dystansie pokonywanym codziennie zaoszczędzić połowę paliwa. Poniekąd dlatego też jakoś nie widzę hybryd z dieslem. Wymagania co do zawartości szkodliwych substancji w spalinach rosną. Nie da się zbudować auta z dieslem spełniającego normy kalifornijskie oraz Euro 6 bez filtra

Re: polityka w całej EU jest do bani

> >target="_blank">www.autogaleria.pl/auto_test/test.php?id=178</a> >Wychodzi, że po zrównaniu wyposażenia Lexus jest droższy w zasadzie >tylko od BMW. Z Audi A4 wychodzi podobnie, MB C jest sporo powyżej. Pomijam błędy w tym porównaniu (chociaży takie, że A4 ma wersje 170KM diesla, która jest symbolicznie droższa od 143KM), to cała europejska

Re: W 2004 r. sprowadzono do Polski 830 tys. używ

potęgę, a przegląd robię wyłącznie za łapówki. Pana artykuł sprawił, że kupię sobie nowe Audi A6, albo Toyotę Avensis. TO JEST SARKAZM I IRONIA, żeby się Pan czasem nie pomylił i nie pomyślał, że pana misją jest pisanie takich bzdur. Jeżdzę 12-letnim samochodem, bo MNIE NIE STAĆ NA NOWY BARDZO