audi a4 3.0 204 konie

Jan Zomer

Zestawienie żarówek w Audi A4

Zestawienie żarówek w Audi A4

Audi A4 to najpopularniejsze auto z importu. I trudno się temu dziwić, bo ogrom wersji silnikowych jest wręcz przytłaczający. Prezentujemy zestawienie żarówek w Audi A4 generacji B5, B6, B7 i B8.

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI - niech oznaczenia Cię nie zmylą

Najnowsze danie w repertuarze Audi garściami czerpie wzorce z poprzednich generacji. Stylizacją nieznacznie różni się od poprzednika, ale skrywa najnowocześniejszą technologię sprzężoną z dynamicznymi i jednocześnie stosunkowo oszczędnymi jednostkami napędowymi. Co się kryje pod maską wersji 50 TDI?

Opinie Moto.pl: Audi A6 Avant 50 TDI vs. Volvo V90 D5 - przestrzeń w wymiarze premium

Mają niemal identyczne rozmiary, bardzo bogate wyposażenie i wysoki komfort jazdy dzięki pneumatycznemu zawieszeniu. To czołówka klasy premium, choć za różnicę w cenie można kupić Opla Astrę w podstawowej konfiguracji. Skąd taka dysproporcja?

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

, z powodzeniem możemy sięgnąć po trwałą, lecz wymagającą konstrukcję koncernu VAG. Oferowana od 2004 roku widlasta szóstka 3.0 V6 TDI trafiała pod maski Audi A4, A6, A8, A7, Volkswagena Touarega, a nawet Porsche Cayenne i Panamery. Niemal zawsze łączona jest z automatyczną skrzynią biegów. Oczywiście

Audi A6 - test | Pierwsza jazda

Audi A6 - test | Pierwsza jazda

całej masy elektronicznych asystentów. Od aktywnego tempomatu (ponad 10 tys. zł dopłaty) po pomocnik parkowania (ponad 6 tys. zł) i układ utrzymujący auto na swoim pasie. W wersji podstawowej Audi A6 3.0 V6 TDI wyceniono na 238 tys. zł. Sporo, biorąc pod uwagę kilka potrzebnych dodatków (szczegółowy

Nowe A8 w pełnej krasie

Nowe A8 w pełnej krasie

Nie, to nie pomyłka - w galerii znajdziecie zdjęcia trzeciej generacji Audi A8 , chociaż z zewnątrz nowy model przypomina mniejsze A4. Duży grill, reflektory w technologii LED i tylny pas sprawiają, że od razu wiadomo, z autem jakiej marki mamy

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

pierwszym Audi z silnikiem V8. Chociaż (za)bardzo przypominał mniejsze modele 100 i 200, oferował wszystko, co potrzebne było do szczęścia w klasie premium. 8-cylindrowy silnik o pojemności 3,6 litra i mocy 250 koni był w zasadzie połączeniem dwóch jednostek

111 slavo ty tez niedouczony???

Honda naprawde nie popisala sie z tym 2.2 150 KM. Zapomniala, ze BMW z 2.0 generuje 204 KM, Fiat (Saab, Lancia) z 1.9 180-190 KM, a z 2.4 210KM, Renault 1.9 177 KM. -------- ??? a pasat i audi z 2 tdi 120 KM tez się nie popisują? wyścigi jakieś? 150 KM dla auta tej wielkości CAŁKOWICIE

Re: Vectra: lifting i nowe silniki

osiągi to wtedy pisz. NA razie masz zaległosci... Alfa romeo: 2,4 - 175 KM czyli 73 KM/litr (i 385 Nm!) Audi: 2,5 - 180 KM czyli 72 KM/litr albo 3,0 i 204 KM czyli 68 KM/litr BMW: 3,0 - 212 KM czyli 71 KM/litr albo 90 KM/litr (i 560 NM!!!) Honda: 2,2 - 140 czyli 63 KM/l ITD A Vectra - 3,0 - 177