audi a4 3.0 tdi wady

Piotr Mokwiński

Diesle-pułapki w samochodach, które Polacy wciąż kochają. Wybraliśmy różne marki

Diesle-pułapki w samochodach, które Polacy wciąż kochają. Wybraliśmy różne marki

Każdy kto szuka samochodu do dłuższych tras, wciąż patrzy na silniki wysokoprężne. Na trasy liczone w kilkuset kilometrach nie ma lepszego wyboru. Producentom przytrafiło się jednak kilka wpadek, również w lubianych modelach.

Szukamy alternatywy dla SUV-a. Uterenowione kombi za 50 tysięcy zł

SUV-y i crossovery to bez dwóch zdań ulubione auta Europejczyków. Widzimy je na każdym kroku. Skutecznie podgryzają klasyczne segmenty, przez co o niektórych samochodach zapominamy. Niesłusznie, bowiem są modele, które z powodzeniem mogą pełnić zarówno funkcje rodzinne jak i bez trudu wjechać w lekki teren. Sprawdzamy, czy wystarczy na nie budżet w wysokości 50 tysięcy zł.

Używane Audi A4 B9 (2015-) - subtelna rewolucja

Po 8 latach produkcji Audi A4 B8 w połowie 2015 roku producent z Ingolstadt zaprezentował piątą generację A4 oznaczonej symbolem B9. Czy udało jej się udźwignąć ciężar sławy swojej poprzedniczki?

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce

. Sama wymiana rozrządu również do tanich nie należy, bowiem jednostka posiada aż cztery łańcuchy, co oznacza wiele godzin pracy mechanika, nie wspominając o drogich częściach zamiennych. Używane Audi A4 B8 (2007-2015)  - Silniki grzechu warte W roku 2011 Audi przeprojektowało silnik 3.0 TDI

Pięć najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

Pięć najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

. Volkswagen i jego 2.0 TDI PD Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI po dłuższych przebiegach występują pęknięcia głowicy i awarie napędu pompy oleju

Używane auto z dieslem? Nasz ekspert wybrał bardzo kosztowne pułapki. Różne marki

Używane auto z dieslem? Nasz ekspert wybrał bardzo kosztowne pułapki. Różne marki

Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Codziennie na stronie głównej gazety.pl znajdziesz praktyczne porady dla kierowców 2.5 V6 TDI - awarie

Najlepsze i najgorsze diesle na rynku. Wybraliśmy po pięć z popularnych aut

Najlepsze i najgorsze diesle na rynku. Wybraliśmy po pięć z popularnych aut

wtryskiwaczy nie starczy na długo. Kolejny problem - typowy dla współczesnych diesli - to nietrwałe koło dwumasowe. Volkswagen i jego 2.0 TDI PD Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom

Te 6 i 8-cylindrowe diesle to pułapki. Skutecznie wydrenują portfel

Te 6 i 8-cylindrowe diesle to pułapki. Skutecznie wydrenują portfel

około 3 tysięcy złotych. VAG – 3.0 V6 TDI Kolejną jednostką opracowaną przez inżynierów koncernu VAG jest doskonale wszystkim znany z szeregu modeli Volkswagena, Audi i Porsche diesel 3.0 V6 TDI. Wciąż oferowany, po licznych modernizacjach silnik, pojawił się w cenniku w 2004 pod maską Audi A8. Od

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

116 KM lub najmocniejszy silnik 3.0 V6 TDI 204-233 KM. W jego przypadku musimy pamiętać o kosztownej wymianie kompletnego łańcucha rozrządu. Pozostałe diesle – 2.0 TDI, 2.5 V6 TDI i 2.7 V6 TDI, borykają się z szeregiem wad technicznych. Wybierając egzemplarz z automatyczną skrzynią biegów

Przegląd najgorszych diesli. Same kłopoty i sporo kosztów. Lista kilkunastu (!) pułapek

Przegląd najgorszych diesli. Same kłopoty i sporo kosztów. Lista kilkunastu (!) pułapek

cenę unikać tego silnika, bo możemy się naciąć na bardzo poważne koszty. Dwie wpadki VW | 2.0 TDI (PD) i 2.5 V6 TDI 2.0 TDI (PD), samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa

Pięć najgorszych diesli. M.in. VW, Ford, Mazda. To dobre auta, ale nie z TYMI silnikami

Pięć najgorszych diesli. M.in. VW, Ford, Mazda. To dobre auta, ale nie z TYMI silnikami

Numer 1. Zaczynamy od niesławnego 2.0 TDI PD. Sprawdźcie rocznik auta z 2.0 TDI Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Na liście samochodów widzimy sporo popularnych i bardzo lubianych aut. Trzeba jednak mieć się na

Pięć najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

Pięć najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

. Volkswagen i jego 2.0 TDI PD Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI po dłuższych przebiegach występują pęknięcia głowicy i awarie napędu pompy oleju

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

Parszywa dwunastka. Najgorsze diesle, na które możesz natrafić w ogłoszeniach

skończyły się wraz z wprowadzeniem wersji 2.0 TDI CR, czyli z układem Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon 2.5 V6 TDI - awarie, koszty i modele Drugi

Siedem najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

Siedem najgorszych silników Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Wybraliśmy różne marki

1. Zaczynamy od 2.0 TDI PD Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI po dłuższych przebiegach występują pęknięcia głowicy i awarie napędu pompy oleju

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

wielowahacz umieszczony przy tylnej osi nie jest tani. Audi A4 B6 Równie dużą popularnością na rynku wtórnym cieszy się bezpośredni rywal BMW 3 z czasów świetności - Audi A4 B6. Produkcja trwała od 2000 do 2006 w niemieckich zakładach marki. W ofercie ponownie znalazł się sedan i kombi. Dodano także klasyczny

Raport | W tych modelach montowano wadliwe silniki TDI

Raport | W tych modelach montowano wadliwe silniki TDI

TDI, którego moc wahała się od 110 KM do 177 KM. Wszystko wskazuje na to, że do Tiguanów trafiały "skręcone" Diesle aż do końca produkcji poprzedniej generacji. Na szczęście dla niemieckiego koncernu, nowy Tiguan, który debiutował we Frankfurcie , jest już wolny od wad. Samochód

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

Omijaj je szerokim łukiem. Najbardziej nieudane silniki. Pełna lista wtop i pułapek

2001 roku nie mają już tak częstych problemów z pompą wtryskową, a w 2004 roku rozwiązano problem z układem rozrządu. Produkcję tych silników zakończono w 2008 roku. Okres występowania problemów: 1997 - 2004. Modele w których montowany był silnik 2.5 TDI: Audi: A4, A6, A8, VW: Passat, Skoda: Superb 2.5

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek

się naciąć na bardzo poważne koszty. 2.0 TDI (PD) Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Dwulitrowy silnik TDI przysparzał kierowcom mnóstwa kłopotów. W 2.0 TDI po dłuższych przebiegach występują pęknięcia

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

których montowany był silnik 2.5 TDI: Audi: A4, A6, A8 VW: Passat Skoda: Superb W 2006 roku Subaru pochwaliło się nowym benzynowym silnikiem o pojemności 2,5 litra (EJ255/EJ257). Była to rozwiercona "dwójka", ale powiększenie silnika nie wyszło mu na dobre. Największym problemem są nieszczelne

Audi A5 | Pierwsza jazda | Udany remake

Audi A5 | Pierwsza jazda | Udany remake

oporu powietrza wynosi 0,25 co stawia Audi A5 w światowej czołówce. Względem poprzednika A5 nieco urosło. Jest dłuższe o 47 mm, a rozstaw osi zwiększył się o 13 mm, co pozytywnie wpływa na przestronność kabiny. Wnętrze to dobrze znane rozwiązania przeniesione bezpośrednio z modelu A4... tylko drzwi

Audi A5 Sportback 2.0 TFSI | Pierwsza jazda | Dwa światy

Audi A5 Sportback 2.0 TFSI | Pierwsza jazda | Dwa światy

. Technicznie rzecz biorąc A5 Sportback to Audi A4 opakowane w trochę ładniejsze i bardziej finezyjne nadwozie. Kwestię stylistyki pozostawiam waszemu osądowi. Jaki jest koń, każdy widzi. Jedno trzeba jednak przyznać: A5 Sportback wyróżnia się na ulicy ciekawą sylwetką, a dodatkowym smaczkiem są np. drzwi bez

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

Aż strach się bać tych aut. Brzydkie, awaryjne i doprowadzą do bankructwa

głowice, awarie pompy oleju, pompowtryskiwaczy, napędu rozrządu czy koła dwumasowego. Złą sławą okryła się także 2.5-litrowa V-szóstka TDI . Montowany m.in. w Audi (A4, A6 i A8), Passacie i Superbie silnik zachwycał osiągami i niskim spalaniem, ale szybko okazało się, że generuje sporo kosztownych

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

Poradnik | Pancerne silniki Diesla ostatniej dekady

, z powodzeniem możemy sięgnąć po trwałą, lecz wymagającą konstrukcję koncernu VAG. Oferowana od 2004 roku widlasta szóstka 3.0 V6 TDI trafiała pod maski Audi A4, A6, A8, A7, Volkswagena Touarega, a nawet Porsche Cayenne i Panamery. Niemal zawsze łączona jest z automatyczną skrzynią biegów. Oczywiście

AUDI A4 3.0 QUATTRO

AUDI A4 3.0 QUATTRO Po sześciu latach produkcji i sprzedaniu 1,5 mln egzemplarzy modelu A4 nadchodzi zmiana warty. Następca poza identyczną nazwą nie ma z poprzednikiem nic wspólnego. Na początku A4 wejdzie do sprzedaży

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

nie znajduje się już na czarnej liście. Okres występowania problemów: 2003 - 2007. Modele w których montowany był silnik 2.0 TDI: Volkswagen: Golf, Jetta, Passat, Touran, Sharan Audi: A3, A4, A6 Skoda: Superb Seat: Leon, Altea, Toledo, Alhambra fot. Marcin Sobolewski  

Nieudane ataki na klasę premium

odbudowywaniu wizerunku Rovera jako producenta luksusowych aut, alternatywnych dla Fordów i Vauxhalli, gdy ten znajdował się pod rządami BMW. Tak jak u konkurencji, zrezygnowano jednak z produkcji dużego modelu i skupiono na walce z Audi A4 oraz BMW serii 3. 75-ka zgarnęła szereg nagród tuż po premierze, ale

Re: Audi a4 2.5tdi jakie wady i zalety??

> Wszystkich napewno nie zostawisz w tyle ,bo nawet Passat 2.0 tdi 170 km i > Toyota 170 KM może się z tobą równać; jasne, że wszystkich, takich co mają benzynke 3,0 i 200km itp. , ale paska 2,0 tdi i krowę avensis nawet z z jej 170 km bez problemu; nie uważam, że silnik 2,5 tdi i

Re: Audi a4 2.5tdi jakie wady i zalety??

Wszystkich napewno nie zostawisz w tyle ,bo nawet Passat 2.0 tdi 170 km i Toyota 170 KM może się z tobą równać : www.einszweidrei.de/audi/a625tdilim2002-1.htm Przeciętne osiągi ,ale w Polsce to i Siena 1.6 idzie

Re: Potężny diesel od Audi

www.autokoncern.pl/blogs/baciarek/6-2-0-tdi-typowe-problemy-koszty-utrzymania-koszty-serwisu.html www.autokoncern.pl/blogs/baciarek/4-audi-3-0-tdi-male-kompendium-awaryjnosc-trwalosc-eksploatacja.html

VW 2,0TDI 140kM kaszana do serwisów

Wyglada, ze wszystkie 2,0TDI 140kM masją wadę sprzęgła. Wołali golfy, jetty, skrzypowozy Octavie, teraz Passaty, zostały jeszcze Audi A4, A3, Toledo i co jeszcze, a w sumie ile to tysięcy, a może milionów wyprodukowano 2,0TDI?????

Re: Audi a4 2.5tdi jakie wady i zalety??

Mam tak koło 30tys i szukam auta wielkości a4 z silnikiem diesla.co mi polecisz??byle nie francuza!!!!!!!Miałem Peugeota 406 wszystko siadało po kolei.

Re: Audi A4 2.0 TDI 170 KM | Za kierownicą

m: mam już trzeciego diesla i zero problemów z odpalaniem w tą zimę (poniżej -20C) jak i w poprzednie przy -30 C. Swoją drogą nie ma samochodów bez wad, zawsze się coś znajdzie co komuś nie będzie pasowało.

Re: Audi A4 (1994-2004)

niemieckimi samochodami dla prezesa czy menagera ktore maja takie przebiegi i wady ze chooo ale wstyd sie przyznac do bledu i do zakupu.zgodze sie ten samochod na swoje czasy byl bardzo dobry samochodem ale czasy audi i vw minely 2.0 tdi 2.5 tdi dsg strasznie wyzylowane silniki wiecej problemow i kosztow i

Re: AUDI A3??- wady i zalety...

czesciej niz zaleca producent wymieniac rozrzad ( w aso zalecaja co 150 tys, ja dla pewnosci wymienialem co 100 tys) - a poza tym nie naleze do osob o lekkiej nodze, ojciec jezdzil samochodem z tdi1.9 130km- awarie to raz przeplywomierz, turbo mimo przebiegu 300 tys km nie padlo - jezeli nie kupisz

Re: planuje kupic audi a4 2005 2.0 tdi prosze o r

Jeśli chodzi o 2.0TDI właśnie z tego rocznika to słyszałem, że są niestety awaryjne. Turbina, głowica, dwumas lubią sobie strzelić. W późniejszych latach produkcji poprawiono te wady. Wszystko zależy od szczęścia na jaki egzemplarz trafisz. Może być wszystko ok, a może się po kolei wszystko

Re: audi A6 3.0 tdi czy BMW 530 d a moze merced

Troche sam rozmyslam nad tym, aby zamienic swoja e39 530d z 2002 na e60 lub A6. Oba maja swoje wady i zalety, a wybor jak zwykle godny sporego bolu glowy. Swego czasu wybierajac e39, takiego bolu glowy nie mialem, bo tez stara A6 nie byla nigdzie blisko klasy starej bmw piatki. Jednak dzisiaj

Re: Salon Frankfurt 2011 | 4-cylindrowe Audi A8

? www.autokoncern.pl/blogs/baciarek/2-audi-a6-2-5-tdi-silniki-historia-i-awaryjnosc-ktory-wybrac.html www.autokoncern.pl/blogs/baciarek/4-audi-3-0-tdi-male-kompendium-awaryjnosc-trwalosc-eksploatacja.html a najbardziej przerazy podejscie audi

Re: audi a3

po obejrzeniu 2 zdjec - dalej mi sie nie chcialo - pewnie "na zywo" mozna znalesc jeszcze wiecej takich kwiatkow. Ogolnie A3 polecam po 2001 roku ( poprawione wady wieku dzieciecego) i jezeli TDI to tylko w wersji 130 km (najlepiej quattro) chociaz diesel mocno ciazy w tym aucie z przodu co

Re: planuje kupic audi a4 2005 2.0 tdi prosze o r

>W późniejszych latach produkcji poprawiono te wady. Przecież o tym napisałem. Przypadki o których mowa występowały w silnikach z początku produkcji B7, czyli rok 2005... Potem zostały poprawione, dlatego twoja A4 z 2006 jest lepsza od tej z 2005 ;) Nie wiem czy można tu wklejać adresy

Re: AUDI A3??- wady i zalety...

rywalami nie ma nadzwyczjnie dobrych osiagów(osiagi identyczne jak Alfa Romeo 1.6 T.S 120 KM)ale jest to juz optymalna pod wzgledem dynamiki jednostka napedowa dla a3 . niestety technika 20 zaworowej głowicy praktycznie nic tu nie daje(audi z reszt juz wycofało sie z tej koncepcji) ;silnik pracuje

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

Już Audi A8 3.3 V8 TDI miało CR w 1999 r. czyli znacznie wcześniej niż Vulva. -- www.eurojihad.org/ www.rubikkon.pl/

Re: audi a3

wojtassss3 napisał: > jakie jest spalanie w audi a3 tdi 110KM czy te samochody sa awaryjne?? nie wiem cego oczekujesz po samochodzie z takim silnikiem dla mnie osiagi byly wystarczajace,zawsze latwo jest zwiekszyc moc do ponad 140KM,ale jesli stawiasz na osiagi moze warto pomyslec o 1

Re: twój egzemplarz będzie miał same wady he he

: moto.allegro.pl/item922776726_piekny_sedan_audi_a4_2_0_tdi_2006_full_s_line.html proste? jeep

Re: Audi w błyskotkach

bardzo bezpośredni i rzeczywiście to stare bmw prowadziło się jak żadne moje audi (a mam już trzecie), ale ja na to auto jestem za miękki. ;) Niemniej 535d robi na mnie ogromne wrażenie. Nimo to stojąc przed możliwością zakupu tego samochodu i tak pewnie wybrałbym A6 3,0 TDI. Ot jestem takim przypadkiem

Re: Warto kupic Audi A3?

identyczne z A3 pojazdy(takie samo zawieszenie ,takie same silniki ) . w audi płacisz za znaczek i troche lepsze materiały. Pozdrawiam Łukasz

Re: wady silnika 1.8T AUDI ?

Bardzo mało awaryjny silnik i wytrzymały! Ludzie różnie rzeczy mówią ale w tym przypadku silnik w skali na 10pkt zasługuje na 9.5. Kup BMW z 2.0TDI wtedy się przekonasz co znaczy awaryjny silnik:) Chodź wiadomo, kupujesz auto używane...mógł nim jeździc kilka lat młody napaleniec który nie potrafi

Re: Audi 80 B4- ktoś jeździł?

Kiedyś mieli moi rodzice.Potwierdzam przedmówcę 90KM to "mół pasiasty" aczkolwiek ekonomiczny i trwały.Blacha ocynk więc powinno być 0 rdzy.Auto trwałe i w miare odporne na nasze super drogi.Mało miejsca dla pasażerów z tyłu i nieforemny (krótki i głęboki)bagażnik to w/g mnie wady tego auta

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

kris_kelvin napisał: > Z dotychczaswoych doniesien praswoych (bo tylko na tym mozemy sie opierac bo > przeicez nie pracujemy nad ta technologia) wynika ze vw w nowych autach TDI np. > > audi a6 3.0 TDI zaczyna stosowac common rail. Prasa podaje ze wynika to z

Nowoczesne silniki wysokoprężne - ceny

,- Audi A3 1,9 TDI (90 KM) - PLN 74 500,- Audi A3 1,9 TDI (110 KM) - PLN 78 700,- Audi A3 1,9 TDI (130 KM) - PLN 82 200,- Audi A4 1,9 TDI (100 KM) - PLN 90 400,- Audi A4 1,9 TDI (130 KM) - PLN 100 800,- Audi A4 2,5 TDI Quattro - PLN 147 600,- BMW 320d (136 KM) - PLN 111 000,- BMW 330d (184 KM

Re: Motodziennik: Genialny pomysł MINI

silniki benzynowe sa tak mulowate, ze wyprzedzanie pod gorke trwa wiecznosc. Wiele czytalem tez o negatywnych opiniach silnikow 3.0 tdi. W programie "raport turbo". byl przypadek w ktorym wlasciciel Audi A6 3.0tdi zalil sie ze silnik posiada wade fabryczna. szklanka wody spadala z silnika - pod wplywem

Re: VW 2,0TDI 140kM kaszana do serwisów

xxbms napisał: > Wyglada, ze wszystkie 2,0TDI 140kM masją wadę sprzęgła. > Wołali golfy, jetty, skrzypowozy Octavie, teraz Passaty, zostały jeszcze Audi > A4, A3, Toledo i co jeszcze, a w sumie ile to tysięcy, a może milionów > wyprodukowano 2,0TDI????? Audi juz tez

Re: Nowe Audi A6 - wady pierwszej serii czy słabe

max321 napisała: > No to ja ci powiem ze mam passata, kupilem 3 lata temu nowego i wciaz sie cos > pierdzieli do tego trzeszczy. Wcale mnie nie dziwi ze sa problemy z audi, w > koncu jest robione przez tych samych ludzi. Najlepiej sie trzymac od tego caleg > o

Re: Peugeot Urban Crossover Concept

, Opel astra 1,4 16V, Citroen Berlingo 1,6D , Peugeot 405 1,6, Seat Ibiza II 1,9 TDI,Audi A2 1,4TDI, Octavia I 1,9 TDI, Passat 2,5 V6 TDI, Touran 2,0TDI, Mercedes Vito 2,3TD, Fabia 1,4MPI, Octavia 1,6MPI. Śmiało z tych aut polecam I miejsce:SEATA IBIZĘ 1,9TDI i Octavie 1,9TDI, Audi A2 1,4TDI II Golf II

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

autach TDI np. audi a6 3.0 TDI zaczyna stosowac common rail. Prasa podaje ze wynika to z ograniczen rozwojowych pompowtryskiwaczy. Jak rozwina sie te obie techniki nikt nie wie. Na razie faktem jest ze pala tyle samo, a common rail dogonil pod wzgledem dynamiki pompowtryskiwacz i common rail bije

Re: Audi A5 po liftingu

www.autokoncern.pl/blogs/baciarek/2-audi-a6-2-5-tdi-silniki-historia-i-awaryjnosc-ktory-wybrac.html www.autokoncern.pl/blogs/baciarek/4-audi-3-0-tdi-male-kompendium-awaryjnosc-trwalosc-eksploatacja.html

Re: wady silnika 1.8T AUDI ?

gsekulski87 napisał(a): Na 10 tys km ubedzie mi około 0.7l ole > ju, lecz jesli czytałeś Auto Świat to wiesz iż w tym silniku powyzej 160 tys km > auto może zużyć nawet 0.2 l na 1000km tzn 2L na 10tys km i jest to normalnym z > jawiskiem tego silnika. Ja ci polecam, jeśli nie

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

jakiegos producenta europejskiego silnik diesla i najbardziej pasuje mi do tego wlasnie Volvo. > Z dotychczaswoych doniesien praswoych (bo tylko na tym mozemy sie opierac bo > przeicez nie pracujemy nad ta technologia) wynika ze vw w nowych autach TDI np. > > audi a6 3.0

Re: Czy nowe A8 jest dostępne w wersji z silnikie

> samochod luksusowy musi byc dynamiczny, cichy, bezwibracyjny. ekonomia jest tu > na dalszym miejscu. nie stac ciebie na porzadnego diesla, wiec rozpowszechniasz ciemnote tak audi a8 4,0 tdi jest malodynamiczne, glosne i te wibracje gosciu obudz sie! te wady diesla byly aktualne w

AUDI A6 2.5 TDI/SAAB 9-5 3.0 TiD/VOLVO S80 2.4 D5

Tekst z Gazety /http://www2.gazeta.pl/auto/1,31341,1106961.html/ AUDI A6 2.5 TDI/SAAB 9-5 3.0 TiD/VOLVO S80 2.4 D5 Tekst: ŁUKASZ KIFER 05-11-2002 15:01 "Nawet oszczędzanie może być przyjemne. Najlepszy przykład to jazda jedną z trzech porównywanych limuzyn z silnikami Diesla. Jednak by

Re: Audi A6, pytania

polokokt napisał: > witam > 1. jeśli szukasz to lepiej poszukaj takiego o mocy 180KM niż tego o mocy 150KM > (ale tu zaporą może być cena). > 2. na forum BMW Klub Polska poszukaj wątku gdzie była długa i rzeczowa > dyskusja o tym silniku w porównaniu do 3.0d z BMW

Re: Golf IV TDI

Witam! wada jest wysoka cena uzywanych egzemplarzy ,choc biorac pod uwage ceny modeli z otej samej płycie podłogowej(audi A3 ,octavia ,seat leon ) i wyjsciowa cene nowego auta nie jest znowu az tak zle. kolejne wady to drobne ,mało uciazliwe problemy typu usterki mechanizmu wycieraczek

Mało co, a nieźle bym się wpakował!

małych nierówności. Każdą studzienkę, pęknięcie na asfalcie nie mówiąc o szynach tramwajowych czuje się nawet na stopach. Ponadto nieprzyjemne "puszkowate" wrażenia akustyczne. Audi A4 1.9 TDi 130 km. Silnik mocny jak tur, ale kelkoce i trzęsie jak za dawnych lat. Lancia Lybra 2.0. Silnik warczy

Re: Audi A6 2.5TDi czy może BMW ' 5 ' 330d ??

Nie jezdziłem BMW ale miałem służbową A6 z 2.5 TDI w wersji 150 KM, wnetrze nawet po 3 latach i 200 tys km zachwycało jakością (jak nowe), w środku kupa miejsca, dobre wyposażenie i intuicyjna obsługa. A wady: hałasliwy silnik (nawet jak na diesla to strasznie hałasliwy), pływający tył na

Re: Nowy Volkswagen Passat dostanie mocarnego die

Przez 6 lat pracowałem w ASO VW a teraz mam własny warsztat Audi, VW, Skoda, Seat. Powiem tak że silniki 2,0 tdi z lat 2005-2007 to odradzam szczerze, mają wiele wad konstrukcyjnych, niekiedy wprawdzie usuniętych ale niezawsze. Te nowe tdi (z common railem) są już ok, co było do poprawienia to

Re: Audi RS5 na nowych zdjęciach

Tylko nie właściciele starych Civiców. To nie jest A5 2.0 TDI które toru nigdy nie zobaczy, to samochód który pewnie będzie brał udział w okazjonalnych track dayach i taka skłonność do podsterowoność będzie poważną wadą w tych warunkach, tym bardziej, że BMW zapewniają precyzję jazdy na najwyższym

Re: Nowe Audi A6 od 198 300 zł

Mam aktualne A6 3.0 TDI quattro. Silnik dobry, dynamiczny i (w porównaniu z benzyną) oszczędny (realne spalanie w trasie przy normalnej jeździe ok. 8,5 - przy dynamicznej ok. 10... można też zejść w granice 6,5-6,7 ale tylko głupek kupowałby taki samochód, by nim 90-100 kmh jechać bez

Re: A4 czy A6?

a6 ma haldex i to nie jest badziew wady? nie jest cicho, jednak benzyna to tego auta pasuje lepiej, popełniłem błąd kupując 3tdi pali 10 w trasie, nawet 13 w mieście każdy przegląd kosztuje 2-4 tys Nie zepsuło się nic - to musze przyznać Ale fotele - lepsze są w mercedesie układ kierowniczy

Audi Q5 wrażenia

Przejechałem w ostatnim tygodniu ok 3tys km. Głównie autostradami w Niemczech, ale też trochę jednopasmówek koło Bremerhaven. Auto firmowe, roczne, katowane - przebieg 43 tys. Diesel 2tdi 190 KM. 7biegowy Stronic, 4wd, chyba haldex... 19 calowe koła... full wersja. Zalety: -Cisza. Do 180km

Tak, sądząc po tym, co piszesz.

, że te silniki nie dorównywały trwałością poprzednim - 1,9 TDI. W 2008 przestano je produkować. Tak więc jeśli 2,0 TDI, to od 2006 wzwyż. Co do DSG to w tym przypadku masz rację, ta do diesla (6-biegowa) jest najlepsza w małym aucie i przy ograniczeniu cenowym. Dla mnie audi a3 to auto już trochę

Re: 2.5 TDI w Audi A6 powyżej 2000 roku

jedno do takiego Audi jaki benzynowy silnik byłby > najrozsądniejszy waszym zdaniem, dodam że chodzi tylko i wyłącznie o > wersję kombi. Pierwsze wersje (150km) mają kilka wad. Jest tam delikatny przepływomierz bosha - na polskich drogach szybko się psuje. To jest bardziej denerwujące

Re: MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

najlpesze jest jak tesuja benzynowe 3.2 V6 i pisza ze silnik cyt "zachowuje sie jak dzieciak, wprowadza cale nadwozie nieprzyjmne drgania" a w tej samej gazecie jak testuja 2.0 TDI pisza "silnik pracuje bardzo miekko nie wytwarzajc przy tym zadnych wibracji" roznica miedzy tymi silnikami

Re: Audi A6 2.5TDi czy może BMW ' 5 ' 330d ??

opowiesci lacznie ,a taki blazen izyda to jedyne co mial z nimi wspolnego to tylko jak kradl wklady lusterek. Co do Audi i pompy ,nie ma jakiejs specjalnie wady prawie taka sama pompe paliwa ma BMW320d, jedyny problem to w pierwszych silnikach 2.5tdi czesto zrywal sie pasek

Mazda 6, H Accord czy Volvo s60-co wybrac??????

zastanawiam się nad tymi 3 autami-wersja sedan/limuzyna, silnik powyżej 2 litrów, najlepiej diesel, koników im więcej tym lepiej:)) teraz ujeżdzam audi a4 2004r.(2,5 tdi, 180 km) i jest boski, ale mam parę zastrzeżen: 1. za mały w środku 2. nieco twarde zawieszenie i niski(mały prześwit

Re: Volvo S60 D5 Diesel wady i zalety ???????

> ma sie odbywac pod cisnieniem ponad 2300 barow a podstawowa moc silnika 2.0tdi > z tym ukladem ma wynosic blisko 200ps.Jednoczesnie napisane bylo ze w > silnikach o wiekszej liczbie cylindrow niz 4 VW przechodzi na technike CR wlasnie tez czytalem ze przechodzi na common rail w

co wybrac prosze o opinie urzytkownikow

jako ze w najblizszym czasie sprzedaje swoje volvo s80 i czce kupic cos innego prosze o rady uzytkownikow co wedlug ich warto co nie jakie sa wady danych modeli itp .biore pod uwage audi a6 lub a8 po 98 1,9 lub 2,5 TDI volvo s80 po 2003 po liftingu 2.4 d , mercedesa okulara wszelkie

co wybrac prosze o opinie urzytkownikow

jako ze w najblizszym czasie sprzedaje swoje volvo s80 i czce kupic cos innego prosze o rady uzytkownikow co wedlug ich warto co nie jakie sa wady danych modeli itp .biore pod uwage audi a6 lub a8 po 98 1,9 lub 2,5 TDI volvo s80 po 2003 po liftingu 2.4 d , mercedesa okulara wszelkie diesle

Re: Audi A6 2.5TDi czy może BMW ' 5 ' 330d ??

steptronic, z opcji (ale wedlug mnie obowiazkowych) zalecam siedzenia sportowe, bo zwykle sa delikatnie piszac srednie, jesli chodzi o jakosc wnetrza to nie zauwazylem zeby audi bylo w czyms lepsze, u mnie przez 3 lata ponad nic nie trzeslo, nic nie odpadlo (poza takimi spinkami do dywanikow ktore

Re: Octavia Rider 1.9 TDI co sądzicie?

to świetne auto,ale czy nie lepiej poczekać do początku września na nowy model? Będzie to obok Golfa V i Audi A3 najnowocześniejszy kompakt na rynku-świetne wielowahaczowe zawieszenie,silniki benzynowe z bezpośrednim wtryskiem,wkrótce skrzynia DSG.W zasadzie klasa premium. Do tego wyeliminowana

Re: mazda 626 lub VW Passat, ale Omega??!

Z wymienionych wybrałbym Passata TDi lub 1.8T ('98-'99). Patrząc na Twój zakres cenowy i propozycje oto co jeszcze możesz kupić za tę kasę: niezłą wersję Audi A4 (1998) - trochę ciasne z tyłu Forda Mondeo (2000) - z wszytkimi jego wadami i zaletami ;-) Hondę Accord (1999) - 1.8 lub 2.0

Re: 320Cd Cabrio???

klekocik to ewidentna wada tego rozwiązania i nad jego likwidacją głównie się teraz pracuje. Z tym nie ma dyskusji. Posłuchaj sobie najnowszego silnika Audi 3.0TDI z piezzoelektrycznymi zaworami CR. To w tej chwili najłagodniejszy silnik na rynku, a i tak wątpię czy chciałbym go słuchać w cabrio.

Re: mazda 626 lub VW Passat, ale Omega??!

Gość portalu: cc napisał(a): > Z wymienionych wybrałbym Passata TDi lub 1.8T ('98-'99). > Patrząc na Twój zakres cenowy i propozycje oto co jeszcze możesz kupić za tę > kasę: > niezłą wersję Audi A4 (1998) - trochę ciasne z tyłu > Forda Mondeo (2000) - z wszytkimi jego

Re: Kto czym jeździł i jeździ na forum... wpisywa

fiata 125p Passat combi 2.0 92r do sklepu Passat 1.9TDI 130PDS combi 2001r do sklepu Golf III 2.0 GTI 94r Audi A6 C4 2.8 Quatrro 95 Jeep G. Che. 4.0 96r kupiony z wada prawdna zabral komornik od 2 lat sprawa w sadzie Audi cabrio 2.8 93r Golf IV 1.8T 98r mam go do teraz

Re: Golf IV

ropopochodne , wady mala dynamika chodz ja nim jezdzilem na polskich drogach i wcale zle nie bylo dynamika na poziomie aut klasy b z silnikiem 1.1. spalanie bajka 4.2 ropy ja mam tdi spalanie ma takie same ale jest znacznie dynamiczniejszy , niektorym slyszalem ze siadla turbina ale ja osobiscie sie z

Re: Tanie kombi dla rodziny

A jak myslisz a Audi 80 to powiem tak bo mialem samocho super ,bardzo trwaly i bez zadnych problemow z korozja ,czesci tanie a budowa prosta ,niestety wada jest to ze sa drogie i kupisz dosc juz wiekowy samochod ale jesli ci to nie przeszkadza to jak najbardziej polecam bo zadna

Jakie auto dla studenta do 50000 zl??

160km 3.Seat ibiza fr tdi 1.9 130/ wada jest to ze jest ich jak na lekarstwo w Polsce 4.mazda mx-5 / przeraza mnie troche ze jest tak mala 5. Renault clio sport 200km / minusami jest to ze to renault i ze specyfikacja zawieszenia chyba malo pasuje na nasze drogi Odrzuciłem takie auta jak : 1

Re: Żadnej nie polecamy.

> ańcuch rozrządu i ten łańcuch nadal się rozciąga, demolując potem silnik. To ty > lko jedna z niezliczonych wad tych silników, które miały być oszczędne i bezawa > ryjne, a okazały się szmelcem palącym 3-4 litry więcej niż podano w katalogach. > Podobno niemieccy kierowcy szykują zbiorowy

nie do końca się rozumiemy

jeszcze zjebanie diesla za to, że powyżej 4000 obrotów traci moc i ciąg..:-))). O czym to świadczy - albo o stronniczości, albo o dyletanctwie młodych testerów, albo o sponsoringu... Testy Dlaczego w tym zestawieniu nie ma 320d, A4 2.0 tdi lub Octavii 2.0 TDI lub chociażby Focusa 2.0 TDCI lub Fabię 1

Recepta na tańszą jazdę

ma wolnossące benzyniaki. Bo turbodoładowane np. 2.0 TSI Volkswagena czy 2.0 TFSI Audi mają dużo lepszą elastyczność od diesla tej samej pojemności. Wystarczy porownać zakres momentu obrotowego ! Ponieważ użytkuję i 1.9 TDi (180kM) oraz 2.0 TSI (170kM) wiem o czym piszę. W dodatku zużycie

Re: GAZIARZE MACIE PRZERĄBANE

Merc S classe???? Jak kogoś stać na niego w realu to kupuje > przynajmniej wersje S 500!!! PZDR!!! Kiedy to myslenie sie wkoncu skonczy ze jesli ktos kupuje diesla to znaczy ze go nie stac na paliwo. Audi A8 4.2 TDi kosztuje ponad 400tys zl i pewnie BMW. i MB z takimi silnikami nie

plockman30plock jest fantastą

. 4. Sumując moje wystapienie: Nie jestem serwisem autoryzowanym,więc o akcjach serwisowych nie jestem powiadamiany i o wadach fabrycznych. Diagnostyka u mnie kosztuje 150pln (odczyt i zdiagnozowanie usterki) Pan plockman30 zapłacił u mnie za całodniowa zabawę z passatem 150pln i odjechał na

Re: Czy nowe A8 jest dostępne w wersji z silnikie

dyskutujacych w tym watku ma tyle wolnej kasy na rachunku biezacym by takie auto moc kupic, ale nikt jakos nie odbiera reszcie prawa glosu. > > tak audi a8 4,0 tdi jest malodynamiczne, glosne i te wibracje w porownaniu z a8 v8 benzyna tak. wolniejsze, znacznie glosniejsze i nie pracuje tak

Re: Co sądzicie o Volvo xc60?

? Obstawiam raczej na zestaw innych zalet. Wygląd? Audi A8 też tak wygląda, a jest powszechnie respektowane. Część nabywców tak drogich aut chce niezwracającego uwagi wyglądu. Dochodzi cała reszta. Wnętrze z Phaetona robi kolosalne wrażenie, jak w żadnym innym SUVie. Świetny 3.0 V6 TDI, dobry automat

Re: BMW: Ameryko, diesle nie śmierdzą!

przez zwykłych kierowców i optymalnego przełożenie jej na koła... na tym się diesle kończą, o 3.0 tdi i większych nie ma co się rozwodzić, bo to ułamek rynku aut... benzyniaki nie mają tych wad (mają inne), wrzucasz 3 i ciągniesz od 50 do 130 km/h bez problemu, bezpośredni wtrysk i turbo pozwolą na

Re: Padł rozrząd - opis.

Jechałem ostatnio accordem (2.0) - ani silnik, ani zawieszenie, układ kierowniczy czy hamulce nie zrobiły na mnie wrażenia. ------------ w porównaniu z czym? BMW 3, Carrerą? Z mondeo porównujmy czy passatem. Jeżdzę równolegle A6 3 TDI i accord ma od audi LEPSZY układ kierowniczy (o dwie klasy) i

Re: Amerykanie nie dostaną nowego Pagani

firmie idzie w zupełnie odwrotnym kierunku - wystarczy popatrzeć na następcę silnika 1.9 TDI - 2.0 TDI który jest ponadprzeciętnie awaryjny. Włosi z kolei zbierają nagrody za rewelacyjne silniki. Włoskie auta mają (miały) swoje wady, ale tu przynajmniej coś się dzieje. Zawsze było tak, że jak ktoś się

Re: proszę o opinie o Volvo c70

nie można go zbyt szybko sprzedawać, jeśli chodzi o styl, nic lepszego nie ma - Peugeotem 407 Coupe 2.7 TDI z automatem tiny.pl/87m6 w sumie, według DEKRY to ten pieżot stoi tak samo dobrze jak Honda Accord czy Audi A4, a lepiej niż Mondeo w sensie

Re: Skoda Superb

dopracowane i trwalsze. Jaki silnik wybrać? Przy takich przebiegach teoretycznie lepiej benzyniaka. Najsłabszy to archaiczna, niewysilona, a co za tym idzie bardzo trwała jednostka ośmiozaworowa 2.0 o mocy 115 KM, która debiutowała w 1990 roku, znana szczególnie z Passata B3/B4 i Golfa III. Właśnie w

diesel dobry do traktorów

... a moc maksymalna jest zwykle ok 100-200 rpm ponizej odcinki (choc sa i takie gdzie odcinka uniemozliwia osiagniecie jeszcze wyzszej mocy) --------------- fajny post - w tym morzu pierdół misiaczka... Mam porównanie - jeżdzę na codzień allroadem z 3TDI i accordem benzyną 2,4 Mimo, że audi ma

Re: Nowy Passat.

cctwins napisał: > hm... no to powiedz dlaczego do Audi A6, A8 i Q7 ( w innych nie wiem) > montowane sa CR a nie "pompy" co ? skoro speniaja normy ? po co inwestowac w > nowy silnik skoro stary jest Ok ? Po pierwsze silniki V6 i wiecej TDI trafiaja do samochodw

Re: AbsoLutna FikcjA 159.

Piszac dobra mialem na mysli to, ze jest ladna (napisalem, ze jest za droga i srednio nowoczesna - to wady) oraz fakt, ze kupujacy AR w dupie maja to czy pali 10 czy 15 l oraz to czy jest tansza czy drozsza od VW, Audi czy Hondy. Osobiscie w ogole mnie nie interesuje czy jakakolwiek AR

Re: Autokomis Rakowski -opinie

ktoś szuka powiedzmy Audi A4 z 97r - to juz 12 letnie auto, większość ciekawych modeli to 1.9 TDI - oczywiście marka b.dobra ale gdy widzmy 12 letnie auto które ma na blacie 150 tys (standardowo każde 12 letnie i starsze auto ma 150 tys ;) ) to już można się zastanawiać że coś może z nim być nie

nie daj sie nabrac..

technicznych i... przede wszystkim nowych rozwiazan formalnych. Audi sa po prostu "szpanerskimi" autami, znakomicie wygladaja, sa dobrze wykonczone. Dla niektorych jest cholernie wazne miec swiadomosc, ze jezdzac swoim A4 ktos gdzies tam jezdzi A8. Passat nie ma takiego rodzenstwa. Ale ze to przy

Re: "9 sekund to naprawdę jest czym się podniecać

każdą wziąłbym na wieloletnią służbę. Wersje 4-cylindrowe z bogatym wyposażeniem, mogą być przykładami lekkiego przerostu formy nad treścią. TDI jest za słabo wyciszony jak na tę klasę, ale potrafi spalić zaskakująco niewiele (6,7 l/100 km na A2, przy tempie 160-170 km/h). Ale V6 2

Re: Automaty-wpływ na bepieczeństwo aktywne

greenblack napisał: > 6. Manewr wyprzedzania w samochodach z automatycznymi skrzyniami, zwłaszcza z > mocnymi silnikami trwa znacznie krócej i nie wymaga zmiany biegu, co także > trwa i dekoncentruje kierowcę. Np. Peugeot 607 3.0 207KM automat : 80-120 > km/h 6,0s , Peugeot

Re: Pomoc przy wyborze samochodu - na firmę

, który moze jest i glosny, ale jest masa czesci, spala mało paliwa.... Ja obecnie jezdze Skodą Fabią 1.6 TDI i niestety auto pali średnio tyle ile kumpla Audi A4 1.9TDI 130 KM.... a i wielkosc auta nie ta i osiągi nie te... takze te najnowsze diesle to tak jesli chodzi o ekonomike jazdy , nie to samo

Diesel??? Niemożliwe??? A jednak...

Lupo oraz Audi A2 z silnikami o pojemności 1 litra, które spalają na setkę 3 litry oleju napędowego. Auto, które zużywa jeszcze mniej, wspomniane 0,89 l, jest również konstrukcją Volkswagena. Nie napędza go jakaś eksperymentalna miniaturka, ale jednostka o małej wprawdzie, ale przyzwoitej

Re: Zakup 8-cylindrówki

liczbynieklamia napisał: > > Gorszej bredni dawno nie czytałem. > Ta "brednia" jest przynajmniej uargumentowana. Czym? Daj mi argumenty dotyczące serwisowania volkswagenowskiego 1,9 TDI. Swoje argumenty poprzyj doświadczeniami związanymi z serwisowaniem tego silnika w: a) Audi

Re: Wasz rekord prędkości?

, żeby ładnie gonić po autostradach i łykać TIRy, choć już mi raz Audi A6 C7 3.0 TDI siedziało zniecierpliwione na dupie, choć gaz miałem w podłodze i robiłem co mogłem ;) Jeszcze niedawno Superb zaczynał się od 79k i zwyczajnie bardziej się opłacał od Passata, ale jak im polaczki pozajmowały moce

Re: Co kupić? 15 tysięcy zł i 140 km dziennie

sobie z tym ciężkim kombi i potrafizadowolić się 10,5-13,5 litra gazu. Za sumę 15 tyś możesz znaleźć 850-kę z silnikiem 2,5 tdi od audi. znana i ceniona za trwałość i osiągi jednostka. Jeździ takim moja żona i spala jej około 7 litrów ropy, a 140 koni i 290 Nm wystarcza do sprawnego rozbujania

Diesel w klasie średniej....chyba jednak nie

projektowaniu nowoczesnych diesli, szkoda że nie można powiedzieć o tej marce żeby była mało awaryjna. Można oczywiście kupić OPG, ale chyba jednak nie jestem przekonany....Nie jestem alfisti. Audi - A4 1.9 TDI 130 KM kosztuje 130 tys. Szkoda BMW - 320d to 140 tys. Jak wyżej Citroen - nawet nie zajrzałem

TRAGEDIA - NAJWIEKSZE "WPADKI" FIRM SAMOCHODOWYCH

- Prosze Panstwa, tak naprawde PRAWIE WSZYSTKIE ( a nawet wszystkie ) wielkie koncerny mialy swoje WPADKI . Nie ma chyba koncernu produkujacego samochody ktory nie mialby wpadki z powodow wady czy tez nazwijmy to "niedociagniec" konstrukcyjnych. Nawet koncern VW - AUDI - Audi TT sportowy coupe

Re: Podobno "francuzy" rozpadają się po 5 tys. km

pancerwagenów czy japońców ze znakomitym wyposażeniem... i uwierz, że na typ etapie motoryzacji to podejście do aut koncernu PSA, Fiata, grupy VW/Audi/Skoda/Seat to już jest życie na legendach i do wielu nie może dotrzeć że różnice w kwestiach mechaniki silników bardzo się zatarły - a bolączki elektryki mogą

Re: Opinie Fiat Marea Weekend JTD

silnik.stosunkowo odporny na kiepskie paliwo(w porównaniu z wrazliwymi TDCI forda i TDI vw/audi). pasek rozrzadu wytrzymuje spokojnie 70 tys km. jedyne wady to padajace przepływomierze i słabej jakosci koło pasowe napedzajace pasek klinowy(nalezy je wymieniac najlepiej co wymiane paska rozrzadu

Re: W samochodzie osobowym, obecnie miejsce nr. 1

deklaracje/dokumenty vw dot. tej sprawy. > > > w passatach b5 i starszych audi A4 przednie zawieszenie wymagalo na > > > prawy co 15 tys km bo ciagle sie wywalalo > > > > Zawieszenie przednie A4 nie uległo jakimś szczególnie istotnym zmianom od

Old vs New - kolejna runda 1

wyłapują najmniejsze wady. Widząc to wszystko, wybudzony z hibernacji właściciel np. auta Passat B1 z końca lat 70. mógłby oczekiwać od Passata B6 (o 30 lat młodszego i 60 proc. droższego) bezproblemowej eksploatacji na dystansie grubo przekraczającym pół miliona kilometrów. A jednak mocno by się

w RFN nie drożeją, niektóre tanieją, trzeba szukać

euro2 lub 3 sie opłacały.Podatek ten zapewne ogłoszą po wyborach 7.6., np. w lipcu albo później aby nie zdenerwować zbyt ludności. Dla właścicieli aut starych,10 lat i więcej może być horror. Wtedy prognozuję spory wzrost cen używanych aut z roczników 2003 -2006, z euro 3 lub 4, z uwagi na

Re: Honda traci charakter i klientów

wszystko to naprawdę szajs. Silnik sa przereklamowane i niedopracowane, maja zatrważające wady: pękające głowice, bloki, tłoki, turbiny itp - dyskwalifikacja, gdzie ten kosmos? Korea - owszem, poszli do przodu ale dalej stylistyka i wnętrza jest jak parodia japońskiej kreskówki a turbodiesle mają pułapkę

Re: JAZDA NOWYM BMW 530d - pierwsze wrazenia

zmieniona na inny plastik jak to bylo z 3. > A napisales ze plastiki ok.. plastik byl troche pogumowany wiec napisalem ze ok. chociaz za ta cene mogli by dac lepszy. > 4. A teraz Diesel - to nie jest TDI Audi (nie tych CR2) ze sie trzesie - Common > > Rail nie ma az takich

Re: JAZDA NOWYM BMW 530d - pierwsze wrazenia

lepszy. > > > 4. A teraz Diesel - to nie jest TDI Audi (nie tych CR2) ze sie trzesie - > Common > > > > Rail nie ma az takich wibracji ze je czuc przy odpalaniu. Auto na pewno si > e > nie > > > > zatrzeslo.... > > > o masz i wez tu

Auta specjalnie postarzane? - artykul 1

marki. Czy może być lepszy wybór? A jednak Audi A4 B7 2.0 TDI PD Multitronic może okazać się skarbonką bez dna z powodu fatalnego silnika i nietrwałej skrzyni biegów. Auta jak zapalniczki? Choć zjawisko zamierzonej nieprzydatności, czyli planned obsolescence, jest coraz bardziej powszechne i

audi

AUDI

PODSTAWOWE INFORMACJE

Audi to słynna niemiecka marka samochodów osobowych,od 1965 część koncernu Volkswagen. Firma swoją sławę zdobyła dzięki sukcesom sportowym jeszcze na długo przed wojną. Po niej audi praktycznie zniknęło z rynku na kilkanaście lat, aby potem powrócić w chwale.

Marka Audi słynie z odważnych oraz nowatorskich rozwiązań takich jak słynny napęd Quattro z 1980,który jako pierwszy napęd na cztery koła w samochodzie osobowym zrewolucjonizował świat motoryzacji. Audi zasłynęło ostatnio też innym nowatorskim rozwiązaniem technicznym: stworzyło auto Audi A2 o silniku 1.2TDI, które spala średnio 3l/100 km oleju napędowego.

Dzisiaj Audi jest synonimem sukcesu, luksusu, niezawodności i precyzji.

NAJWAŻNIEJSZE MODELE

A1, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q3, Q5, Q7, TT, R8