audi a4 fsi 2.0 opinie

FT

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Używane Audi A4 B8 (2007-2015) - nie oceniaj po okładce

Stawiamy dolary przeciwko orzechom, że większość osób szukających używanego auta segmentu D klasy premium swoje peregrynacje ogłoszeniowe rozpocznie od powszechnie cenionego i popularnego Audi A4. Największą podaż w naszym kraju ma model czwartej generacji oznaczony symbolem B8, co nie powinno dziwić, gdyż jego produkcja trwała aż 8 lat. Dokonując wyboru, mamy szansę stać się właścicielami cieszącego się prestiżem, bardzo zaawansowanego pod względem wykorzystanej technologii, świetnie prowadzącego się i komfortowego sedana bądź kombi. Przed zakupem warto jednak gruntownie prześwietlić pojazd, bo ewentualne naprawy jego skomplikowanych systemów mogą okazać się kosztowniejsze niż cena nabycia auta.

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

Audi A4 B5 - opinie, awarie, ceny, najlepsze wersje Pierwsza generacja produkowana była od 1994 do 2001. Następca modelu 80 dostępny był jako sedan i kombi - żadnej z odmian nie można nazwać przestronną ani funkcjonalną. Bagażnik mieści odpowiednio 440 i 390 litrów. Po latach, w bazowych odmianach

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

BMW serii 3 E46 vs Audi A4 B6. Pełnokrwiste premium za cztery wypłaty

wielowahacz umieszczony przy tylnej osi nie jest tani. Audi A4 B6 Równie dużą popularnością na rynku wtórnym cieszy się bezpośredni rywal BMW 3 z czasów świetności - Audi A4 B6. Produkcja trwała od 2000 do 2006 w niemieckich zakładach marki. W ofercie ponownie znalazł się sedan i kombi. Dodano także klasyczny

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic Audi - skrzynia, która miała być rewolucją, okazuje się kosztowna w eksploatacji

Multitronic łączony był z 2.0 TFSI, a także 2.0 TDI. Marka z Ingolstadt montowała niezbyt trwałą skrzynię w następujących samochodach: Audi A4 B6 i B7 - 1.8 T, 2.0 FSI, 2.4 V6,3.0 V6, 1.9 TDI, 2.0 TDI 2.5 TDI, 2.7 TDI Audi A5 - 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 3.2, FSI, 2.0 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI Audi A6 C5 i C6 - 1.8T

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

Używane Audi A4 B7 - awarie, najlepsze wersje i porównanie z jednym z największych rywali

warto postawić na mocniejszą benzynę w Audi A4 B7? Czterocylindrowe 1.8 Turbo, 2.0 TFSI wytwarzają 163 i 200 KM, a sześciocylindrowe 3.2 FSI 256 KM. W ich przypadku montaż instalacji LPG nie ma uzasadnienia ekonomicznego. Co gorsza, musimy liczyć się z dużym zużyciem oleju silnikowego w jednostkach TFSI

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

zdecydowanie droższy. Wysokoprężne V6-stki były łączone z bezkonkurencyjnym stałym napędem quattro. Z jednostek benzynowym warto polecić dość bezpieczne 2.8 FSI, które jako jedyne jest pozbawione doładowania. Ewentualnie można się zastanowić nad jednostką 2.0 TFSI, która w tej generacji A6 w końcu jest

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 vs. Mercedes Klasy C W204 - Premium sprzed dekady. Warto ryzykować?

Audi A4 B7 Szczególnym zainteresowaniem na polskich portalach aukcyjnych nieprzerwanie cieszy się Audi A4 B7. Trzecie wcielenie limuzyny średniej klasy koncernu VAG produkowane było od 2004 do 2008 roku w dwóch trzech wersjach nadwoziowych. Obok sedana i kombi, klienci mogli wybrać także kabriolet

Poradnik - Kabriolety za 20 tysięcy złotych

Poradnik - Kabriolety za 20 tysięcy złotych

kilometrów. Klasyka niemieckiego gatunku. A4 drugiej generacji pojawiło się w Europie w 2000 roku. Za projekt udanego nadwozia odpowiedzialny jest Luc Donckerwolke. W Audi wykorzystano zawieszenie oparte na komponentach z aluminium. Jest droższe w serwisie, ale pozwoliło zaoszczędzić na kilogramach i

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki

. Audi A4 B8  - który silnik wybrać? W czwartej generacji Audi A4 nastąpił zmierzch prostych silników jak 1.6 8V. Na próżno tutaj szukać jednostek wolnossących. Wyjątkiem jest mało popularne 3.2 FSI oferowane do 2011 roku. Wszystkie motory benzynowe zostały wyposażone w bezpośredni wtrysk

A4 3.2 FSI Quattro - Waleczne nie tylko serce

skuszą się na wysokoprężne 2.7 albo 3.0. Natomiast sprzedaż Audi A4 3.2 FSI Quattro będzie marginalna. Obym się mylił, bo właśnie takie auto zdecydowałem się testować. Jak na najmocniejszą wersję przystało, A4 ma biały lakier. Biel stała się modna i robi wrażenie. Zwłaszcza

Dlaczego Polacy nie lubią Skody?

Dlaczego Polacy nie lubią Skody?

. - Skoda jest sprzedawcą nr 1 w Polsce. Tak było i przez najbliższe lata będzie... Dlaczego? Cena i udany - wbrew temu co pisali "fachowcy" marketing. Co z tego, ze reklamy nieeleganckie, wmawiające potencjalnym Klientom że wiedzą lepiej, nieprawdziwe (Octavia rywal Passata czy Audi A4, a nie

Audi A6

wykrój otworu bagażnika to dowód zwycięstwa formy nad funkcją, uniemożliwia bowiem dogodne wykorzystywanie znacznej przestrzeni użytecznej - 546 l. Oprócz turbodiesla 3.0 TDI w ofercie znajdują się widlaste jednostki benzynowe 2.4 i 3.2 FSI (uznawana za podstawową) oraz 8

AUDI 2.0 FSi 150KM automat 2004, 80 tys km -opinia

witam, zastanawiam się nad zakupem, czy ktoś może mi podpowiedzieć coś o tym modelu, auto swieżo sprowadzone, znam ludzi którzy je sprowadzili, kupowałem juz u nich 2 auta przez 4 lata, nigdy mnie nie wrobili w gniota, zawsze widzę auto na zdjęciach przed sprowadzeniem, wiem co było robione

AUDI A4 2.0 FSi 150KM automat 2004,80tys/km warto?

witam, zastanawiam się nad zakupem, czy ktoś może mi podpowiedzieć coś o tym modelu, auto swieżo sprowadzone, znam ludzi którzy je sprowadzili, kupowałem juz u nich 2 auta przez 4 lata, nigdy mnie nie wrobili w gniota, zawsze widzę auto na zdjęciach przed sprowadzeniem, wiem co było robione

Re: AUDI A4 2.0 FSi 150KM automat 2004,80tys/km w

to że starsze to mi nie przeszkadza, stan jest lepszy, co do benzyny to myślę ze dzwignę, podobno tak dużo nie pali, gaz odpada do FSI, nie ma szans, już to potwierdziłem, jedyne co to zastanawiam nad skrzynią multitronic, różne opinie o tym piszą, pociesza mnie mały przebieg i dobry stan. O resztę

Re: Audi A3 1.6

- niewielka roznica, a cenowo duzo drozej (ok. 10 tysiecy, poprawcie mnie jak sie myle). fajniejszy juz 2.0 fsi, nie mowiac o 2.0tfsi. ale to oczywiscie zupelnie inna polka cenowa. powaznie sie zastanow czy chcesz wydac tak duze pieniadze na tak slabe autko. i nie sluchaj opinii, ze 1.6 w A4 jest

Re: MegaTEST: Audi A6 3,2 FSI Quattro - format A6

starym A6 klasyczna deska to bylo cos pieknego. Nowa 5 jest tez niezla moim zdaniem. No coz ale to sa gusta i kazdy ma prawo do wlasnej opinii.

Re: Legacy/Outback H6 kontra Passat V6

karakalla napisał: > Dzięki za opinie > > - Passat 3.6 nie jest dostępny w Europie (to do kolegów z Ameryki) > - w Pasku rozważany jest V6 3.2 FSI, bo idzie o nówki, a to nie jest silnik > Audi? (do waskesa) No tak nie pomyslalem bo nowy faktycznie ma 3.2 250ps

Re: Legacy/Outback H6 kontra Passat V6

Dzięki za opinie - Passat 3.6 nie jest dostępny w Europie (to do kolegów z Ameryki) - w Pasku rozważany jest V6 3.2 FSI, bo idzie o nówki, a to nie jest silnik Audi? (do waskesa) - 6 cylindrów/paliwo... Jak chłopa stać i na wydanie kasy na nowy pojazd, i na paliwo (a stać), to go nie będę

Re: Skoda Octavia Ambiente 1,8 TSI/160 KM

paliwa nie są aż tak oszczędne, jak wielu sądzi. Tajemnicą poliszynela jest ogromny apetyt FSI w pierwszych minutach pracy po zimnym rozruchu. Według moich obserwacji, na pierwszych 5-10 km silnik 2.0 FSI zżera tyle samo lub więcej benzyny niż 30-zaworowy 2.8 V6 (!) z Audi sprzed paru lat

Re: Volkswagen ciągle nr 1 w Europie

"niekologiczny" 1,9 zastąpiono 2,0 który miał spelniać normy ekologiczne i miec wyższą kulturę pracy ale... wszystkie serie eko "blue" bazują na starym 1,9. Konkurenci są lepsi i w benzynie i w dieslu a jeszcze nie pokazali wszystkich kart. > i buduje ich wizerunek poprzez marki elitarne, takie jak

Re: To samochody tej samej klasy

testami usterkowości i ewentualnie opiniami użytkowników, a nie ludzi którzy przejechali danym autem 3km...). A dlaczego uważam że dane testy są nieoiektywne? Np. osłabia mnie jak widzę w teście cenę nowego Passata 2.0 FSI na poziomie 85-90tys. i w tym samym teście cenę Accorda czy Mazdy 6 z

Re: jazda dieslem 1,9 tdi

wystarczająco mały, aby się nie bardzo martwić o parkowanie itp. problemy. Gdybym żył tam na stałe, to zapewne kupiłbym coś większego i mocniejszego, np. Passata albo Audi A4. Ale byłem tam tylko na pewien czas i wiedziałem, że prawdopodobnie zabiorę auto wracając do Polski, więc trzeba było powstrzymać

no i stalo sie...

wrazenie, nowy nissan primiera (naprawde niezly wyglad), mutacja passata u skody (superb), audi a4 kombi, a4 kabrio, no i prawdziwa nowosc o ktorych nie slyszalem wczesniej to raczej w dziedzinie silnikowej tzn golf z silnikiem fsi (benzyna z bezposrednim wtryskiem 110 KM) oraz civic z dieslem 1,7 100