audi a5 prześwit

Konrad Grobel

Nowy koncept od Audi. Tym razem zabierają nas w teren

Nowy koncept od Audi. Tym razem zabierają nas w teren

Nowy samochód koncepcyjny łączy coupe, SUV-a i pickupa. Ma też system rozszerzonej rzeczywistości.

Szukamy alternatywy dla SUV-a. Uterenowione kombi za 50 tysięcy zł

SUV-y i crossovery to bez dwóch zdań ulubione auta Europejczyków. Widzimy je na każdym kroku. Skutecznie podgryzają klasyczne segmenty, przez co o niektórych samochodach zapominamy. Niesłusznie, bowiem są modele, które z powodzeniem mogą pełnić zarówno funkcje rodzinne jak i bez trudu wjechać w lekki teren. Sprawdzamy, czy wystarczy na nie budżet w wysokości 50 tysięcy zł.

Elektryczne Audi A6 e-tron. Ma reflektory-projektory i odblaskowy lakier

Chwilę po Mercedesie EQS w Szanghaju debiutuje Audi A6 e-tron concept. Elektryczna limuzyna zapowiada kilka nowości jednocześnie: dwa modele, które trafią na rynek w 2022 roku, nową platformę dla elektrycznych samochodów luksusowych i powrót firmy do projektowania dużych sedanów.

Mercedes C Coupe - test | Pierwsza jazda

Mercedes C Coupe - test | Pierwsza jazda

konkurenci są bardzo mocni. Klasa C coupe (od 139 500 zł) musi stawić czoła BMW 3 Coupe (od 145 tys. zł), które przyjemnością z jazdy zdążyło zjednać sobie wielu klientów. Poza tym, na drodze stanie Mercedesowi również piękne Audi A5, które właśnie wróciło z kuracji liftingowej (od 139 tys. zł

Najciekawsze koncepty Volvo

Najciekawsze koncepty Volvo

-drzwiowego coupe nawiązuje do przeszłości szwedzkiej marki, do modelu PV, natomiast z tyłu auta bez trudu wyłapiemy inspiracje Audi A7 i A5 Sportback. We wnętrzu dominują duże wyświetlacze, dzięki którym pozbyto się masy guzików. Koncepcja inżynierów Volvo zakładała, że urządzeniami pokładowymi będziemy

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

. Renault fot. Renault Ford Mondeo, Opel Insignia, Renault Laguna, ale także BMW 3GT, czy Audi A5 Sportback - nadwozie typu liftback jest dziś w klasie średniej niezmiernie popularne. A od czego się zaczęło? Mesdames et Messieurs, oto pierwszy hatchback/liftback klasy średniej. A w zasadzie średniej

Re: Audi Allroad a A6 Avant quattro

Reduktor jest tylko w wersjach z ręczną skrzynia. Prześwit nie jest taki mały, bo w najwyższym położeniu wynosi 20 cm. Oczywiście nikt normalny nie będzie tym jeździł w terenie. Samochód zdecydowanie lepszy od XC70.

Re: Audi Allroad a A6 Avant quattro

Nie jestem pewien jak to wyglada w A6 Avant, ale wydaje mi sie, ze roznica w zawieszeniu nie polega na wzmocnieniu czy też utwardzeniu ale dolozeniu (czy tez raczej wymienieniu czesci zawieszenia na) pneumatykę. Efektem jest możliwość regulacji prześwitu (kilka cm) oraz można podejrzewać, że na

Re: Lexus RX 300, czy Audi Allroad?

A Lexus to niby co? Kombi na płycie Camry. Audi i tak ma większy prześwit. Jak ktoś potrzebuje terenówki, to niech bierze Land Cruisera. 2.7 V6 BT w Allroadzie jest znacznie mocniejszy od 3.0 V6 w Lexusie.

Re: zawieszenie jakie lepsze?

W moim c5 zawieszenie hydropneumatyczne było bardzo komfortowe, chociaż ciutkę hałasowało. Wygodniejsze niż w audi q7 czy lexusie rx, mówię oczywiście o pneumatycznych. Ma jedną zaletę, której peugeot ci nie zapewni: zmienny prześwit. Wjedziesz pod każdy krawężnik. Pozdrawiam v-6

Re: o weź

masz prześwity, a kto wie, czy nie pożyczkę z karku na czoło. do tego kredyt na stare audi. jakbyś pingli nie zabrał, wychodząc z domu, to i latarnia by ci do łóżka trafiła. zdzir jesteś. uahahahahaha -- prawie jak kopov song2

Re: Lexus RX 300, czy Audi Allroad?

Gość portalu: Michal napisał(a): To jest woz tylko na szosy.Sa problemy przy wiekszych > predkosciach.Nie mozna sobie pozwolic jak zwyklym samochodem szosowym.Czulszy > na boczny wiatr. Ciekawe, z jakiej racji, skoro w najniższym położeniu zawieszenia prześwit jest mniejszy niż

Re: A to Ci dopiero patent!

Citroen - rewelacyjne zawieszenie hydrauliczne, z możliwością regulacji wysokości prześwitu, komfort jazdy nieporownywalny na naszych drogach, wszytskie sedany można o kant d* otłuc... mam XM'a z 99 roku (ostatnie wersje) to był samochód :D audi - podczas zderzenia cofa kierownice, wersja bez

Audi - jak zrobić 3x (prawie) to samo

1. Normalne A6 Avant - będzie też oczywiście m.in. wersja 4.2 quattro z zawieszeniem pneumatycznym. 2. Q7. Okazuje się, że do mającego wyglądać normalnie, a nawet ładnie, pobratymcy ropuchy Cayenne i mydelnicy Touarega zabrano się perwersyjnie. Pojazd ma mierzyć 4.9 m, a przy tym być o ok

A4 TFSI quattro vs alltrack

ile jest to gorsze od permanentnego 4x4) no i A4 2.0 TFSI. Plusy audi: osiagi, napęd, Minusy audi: zuzycie paliwa (ważne bo prywatnie jezdzę ze 3 tys msc a słuzbowo ze 4-5), nisko zawieszone (lubie dziurawe drogi 17tej kategorii), małe w srodku z tyłu i bagażnik nie poraża. Plusy vw: pojemność

Re: Car of The Year 2009 - wybierz zwycięzcę

W Alfie po dwóch latach wyleci skrzynia biegów,a w Oplu po pięciu blacha dostanie "prześwitów".Nawet nowe Merce i Audi produkuje się z chińskich części!Niech producenci przypomną sobie jak się produkowało auta 20 lat temu-patrz np.Mercedes W124.

Mazda 6, H Accord czy Volvo s60-co wybrac??????

zastanawiam się nad tymi 3 autami-wersja sedan/limuzyna, silnik powyżej 2 litrów, najlepiej diesel, koników im więcej tym lepiej:)) teraz ujeżdzam audi a4 2004r.(2,5 tdi, 180 km) i jest boski, ale mam parę zastrzeżen: 1. za mały w środku 2. nieco twarde zawieszenie i niski(mały prześwit

Re: Absolut - Audi Q7

rasiauskas napisał: > Piekne auto W jaki sposób SUV, który jest podwyższonym i poszerzonym kombi na dużych kołach może być określany mianem piękny? Piękny jest hmmmm... jaguar xk8, mercedes SL, audi TT, alfa romeo brera, fiat coupe, ferrari f430, obecna bmw 5... niektórzy takim mianem

Hummer Wagon 6.5 TDi- czy warto?

mm Masa własna 2830 kg Dopuszczalna masa całkowita 3480 kg Prześwit podwozia 400 mm Głębokość brodzenia 760mm, z przedłużeniem końcówki filtru powietrza do 1,5 m Średnica zawracania 16,2 m Objętość zbiornika paliwa 95+64 dm3_ Zastanawiam się czy warto wydać te 300.000 Euro na zabawkę która

Re: auto dla narciarza

rozważałem outbacka ale to nie ten poziom wyposażenia i jazdy w dodatku słabe skrzynie (automaty) ale zawieszenie, napęd, prześwit - bajka najzabawniejsze, że myślałem, myślałem i kupowałem a jeżdzę i tak accordem audi zabrała mi Dyrekcja - z racji lepszego dopasowania do szpilek :-)) więc

Re: 4x4: Octavia vs Superb

To jest dokładnie to samo. Te same silniki, te same skrzynie biegów, to samo haldeksowe 4x4. Jedyna różnica jest taka, że Octavię możesz mieć w wersji z wyższym prześwitem - Scouta. Wszystkie VW są dołączane - haldeksowe, oprócz Passata B5 który miał torsena jak w quattro Audi. No i oczywiście

Re: Audi A6 Allroad Quattro po raz trzeci

@Pan Tadeusz Volvo XC70 to kompromis, bo cały czas ma wysoko położony środek ciężkości - Allroad ma pneumatyczne zawieszenie, więc na polnej drodze masz spory prześwit, a na autostradzie mały. Zgodzę się jednak, że to najbliższy konkurent Allroada. Przy czym nie znamy dokładnych cen i wyposażenia

Re: ul.Szkolna, Katowice

Próg nie jest po to aby przy nim zwalniać do zera tylko aby uzyskać uspokojenie ruchu i wymódź na kierowcach ograniczenie prędkości. Jeżeli w ramach ograniczenia ktoś jedzie płynnie to chwała mu za to. A tak przy okazji to auta chyba mają coraz większy prześwit. W moim przypadku (oczywiście są

Re: a X6, a Cayenne...?

premium, bardzo kosztownymi BMW i Audi, to mam prawo domniemywać, że ta 20-30 proc. różnica może być brana pod uwagę. 5. Touareg w wersji podstawowej to przynajmniej 220 tys. zł. Z dodatkami, to jakieś 50 tys. więcej. Za tyle dostaniesz i niezłe Q5, i X5.

Re: Jakie auto do tras wakacyjnych i weekendowych

z nadwoziem kombi - Dacia Logan MCV , Reanult Megane Kombi, Ford Mondeo , Audi A4 czy VW Passat.

Re: mozaika w łazience

oj,to w takim razie źle narysowane jest, kabina się otwiera "na umywalkę", a pralka jest z boku kabiny właśnie dlatego,żeby można było szeroko otworzyć kabinę umywalka powinna wisieć blisko tego prześwitu, w którym będą luksfery, a z drugiej strony uwielbiam symetrię i widziałabym tę

Re: prosze o pomoc w wyborze

bezpieczną, jak w zwykłym A6. Przestrzeń ładunkowa jest olbrzymia. Wnętrze, jak to w Audi, nuda ale i funkcjonalność. Z podanych przez Ciebie samochodów ten będzie zdecydowanie najdroższy. Ale i najlepszy. Udanych zakupów.

Re: VW Touareg vs. inne opcje

snowboarder napisał: pami, a pojazdy typu Volvo XC70 lub Audi Allroad > ani nie wygladaja fajnie, ani nie spelniaja > wystarczajaco wymogow punktu 3. Choc nadaja sie na > nierowne drogi, to jednak niskie zawieszenie Prześwit Allroada w najwyższym położeniu zawieszenia jest

Re: Volvo XC90

, kiedy wydaje mu się, że będzie inaczej, no bo wygląd, prześwit, 4x4, wybiera się w offroad, a potem wóz mu się zakopuje na leciutkich wertepach, po których przejechałoby Audi A4 Quattro ;)

Re: miara miękkości

sprężynach. Z kolei w audi q7 (sąsiad kupił i "dał się przejechać"), nawet w trybie comfort, jest twardsze niż w lexusie (gdzie nie ma regulacji tłumienia, tylko wysokości prześwitu). A najlepsze, że najbardziej komfortowe w tym towarzystwie jest auto o połowę tańsze od lexusa i kosztujące 1/3 tego co q7

O lexusie rx 3,5, 2007 rok:

parkingach. Generalnie układ kierowniczy tojoci, tzn. bezczuciowy, w audi q7 jest lepszy. Zawieszenie mam pneumatyczne, bardziej komfortowe niż w q7, ale mniej niz w citroenie c5. Prześwit oczywiście regulowany. Hamulce średnie (w audi lepsze), kamera cofania do doopy, testując ją obtarłem bok we własnym

Re: Rav4 czy Caliber

przestronny. BTW. W tym przedziale cenowym i "rocznikowym" jest dużo innych aut z większym prześwitem na polne dróżki. Chociażby Volvo VX70 czy Audi A6 Allroad. Dodge jest fajny ale na polne drogi to chyba nie bardzo.

Re: czy komus jeszcze spedza sen z powiem LEXUS R

wóz reprezentacyjny, w rzeczywiśtości kombi tylko troche wyżej zawieszone, podobne do łódki... mi nie spędza snu z powiek, ja szukam czegoś bardziej funkcjonalnego co ma rame, reduktor skrzyni biegów, wiekszy prześwit, stały 4X4 i do tego jest autem cywilizowanym np. Land Cruiser... a zamiast

Re: Liderzy w klasie Premium

To co ty nazywasz "brzydki", ja nazywam nie wyróżniający się i jest to moim zdaniem wieelki plus. Za X5, Q5, itd ludzie się zazdrośnie oglądają, Forek rzadko wzbudza zawiść. Poza tym, zawsze lubiłem spokojny design Audi a nie lubiłem topornie zaprojektowanych VW. Ostatnie jednak pomysły Audi z tymi

Re: Kupując SUV'a-czym się kierować?

podwyzszonym prześwitem,w większości o doskonałych osiągach choć jeśli chodzi o rozwiązania techniczne, Audi bije tutaj konkurentów na głowe.I jescze ciekawostka:w testach terenowych Kia sportage okazała sie lepsza od...BMW X5...co oczywiscie nie oznacza ze jest lepszym samochodem, a jedynie daje pod

Re: auto dla narciarza

jmli napisał: > Audi A6 allroad, naped 4x4 torsen + automat. > Jezdze nim prawie 4 lata, na zasniezonych drogach idealny. Fajne autko. Jak już wspomniał poprzednik, przydałby się większy prześwit. Podstawowa jego wada to jednak cena. Mój Forester spełnia moje oczekiwania, chociaż

Re: Forester a Outback

). OBK jest po prostu kombi klasy D na wyższym zawieszeniu (200 mm prześwitu)- podobnie do AUDI Allroad albo Volvo V70 Crosscountry. Oba mają doskonałe własności jezdne na asfalcie (jak "normalne" samochody, a właściwie lepiej niż większość "normalnych" samochodów :)) plus pewną dzielność

Re: auto dla narciarza

> > Audi A6 allroad > > Fajne autko. Jak już wspomniał poprzednik, przydałby się większy prześwit. Pods > tawowa jego wada to jednak cena. Mój Forester spełnia moje oczekiwania, chociaż > uczciwie przyznaję, że następny będzie chyba jednak Outback. A6 Allroad jest j

Re: OPEL CALIBRA 2.0 16V 235km/h

o palpitacje serca.Calibra którą miałem była "udoskonalona" przez totalnych maniaków za granicą,dla przykładu prześwit samochodu od asfaltu wynosił 70mm!!! no a przede wszystkim to trzeba naciskać pedał gazu,żeby pomykać taką prędkością. Polecam stronę www.wiejskituning.com może tam odnajdziesz

Re: VW Touareg zrzuca zbędne kilogramy

szosie. Diesel oferowany przez Suzuki też zbyt beznadziejny do dynamicznej jazdy on-road. Touareg ma *znacznie* lepsze właściwości terenowe niż X5, CR-V, RAV-4, CX-7, Lexusy RX, Audi Allroad/Q7. Konkurencją dla Touarega i bliźniaczego Cayenne jest tylko Range Rover (włączając wersje Sport). Nie znam

Re: Nissan Juke od 57 900 zł

Civicu budzi trochę zazdrości w innych facetach - bo hatchback "gra" w lidze Audi A3. Jeśli Nissan na żywo będzie się świetnie (męsko) prezentował, to "powkurza" tych, co na dyskotekę muszą wybierać się Octavią Tour. Ale jeśli faktycznie zaczną go dalej uważać za pokrakę, na niewiele zda się napęd 4x4

Re: maciejka za mało zarabiasz?

SUV-ów. Ilość miejsca w takim np. 307 sw na pewno nie jest mniejsza. Ba, citroen c5 dawał możliwość dużej regulacji prześwitu (zdaje się, że nowy model już tego nie ma w standardzie). Ale wysokie są też crossovery i ... dacia logan (powiedziałby złośliwiec). Szczupły i sprawny także do porsche wsiada

Re: Argumentacja na siłe!

Zgadzam się ale trochę większy prześwit i ładny grill z przodu poprawiają wygląd i to znaczenie. Ja lubię jak auto wygląda trochę jak buldog. Dlatego niektóre suvy robione na siłę ładnie wyglądają z przodu a kiepsko z tyłu. X5 ma dla mnie ładne proporcje a np. x3 już wygląda jak takie kombi

Jaki samochód wybrać?

wiejską drogą nieco utwardzoną (tłuczeń tu i ówdzie) i chciałbym, aby samochód nie bał się błota i śniegu, tak abym w zimie nie bał się, że jak w nocy trochę popada, to rano nie wyjadę, ale bez przesady, to nie są jakieś bezdroża. - aby dało się sensownie przewieźć nim 5 osób z bagażem (2+3, wózek

Re: Volkswagen Passat Alltrack od 111 690 zł

Który to już raz koncern VW pokazuje, że podstawową wersję samochodu można ogołocić bardziej, niż wydawałoby się, że można? Dawniej Audi kasowało prawie tysiaka za "pakiet obowiązkowy" (m. in. trójkąt i gaśnicę), teraz VW chce dopłaty za napęd na 4 koła w modelu Alltrack - a wszystko po to, żeby

Re: Subaru Outback mi się podoba...

Też uważam, że większy prześwit to świetna sprawa, gdzie zjazd nawet na leśną drogę Legacy może być problemem. W jeździe po zwykłych drogach różnice w prowadzeniu są nieodczuwalne. IMHO diesel na nasze warunki jest najlepszą opcją (o problemach silnika nie słyszałem, a już 3 rok jest robiony i

Re: Forester II vs X-trail I

: świetne zawieszenie na polskie drogi, wystarczająco komfortowe i bardzo trwałe, 19 cm prześwitu, stały napęd 4x4 (nie najlepszy, ale na śniegu i na polnej drodze się sprawdza), duża poręczność. Dobrze się prowadzi, uniwersalny w każdych warunkach, a w wersji 2,5 turbo bodajże 6,5 sek. do setki. Ścisła

Re: Motodziennik: Ale o co chodzi?

Mając do wydania 300-400tyś na SUVa, który daje Ci 4x4, dużo miejsca, bagaznik jak w kombi, wysoki prześwit dobry do śniegu i krawężników, nie terenu oczywiście, do wyboru masz: Audi Q7 zwane też kamienicą na kołach, VW Tuareg będący uproszczonym Q7 dla mniej zamożnych, Porsche Cayenne wyglądające

Re: Doradźcie jakie auto

hatchback - 340 l Kia ceed kombi - 534 l Kia sportage - 564 l Nawet jeśli w kabinie sportage jest trochę ciaśniej, niż np. w ceed sw (ja tego nie wiem), to przecież 3 osoby, w tym dziecko, zmieszczą się bez problemu. No a jeśli zrezygnowac z wysokiego prześwitu, to - tak jak piszesz - dochodzą rozmaite

Re: Doradźcie jakie auto

strony Audi dla a4 avant i q5 (q5 w drugiej kolumnie): długość: 470 cm - 463 cm szerokość: 183 cm - 188 cm wysokość: 144 cm - 165 cm poj. bagażnika: 490 l - 540 l Więc Niemcy też oszukują na korzyść SUV-a? Wpływ wysokości nadwozia na pojemność bagażnika widać najwyraźniej w autach

Re: Toyota Yaris II vs. Honda City

Powiem Ci że zdumiał mnie bardzo ten link, bo interesuję się amerykańskim rynkiem motoryzacyjnym i wszystko jest na odwrót niż to co na codzień czytam np. na autoblog.com Po pierwsze tak mocna pozycja Lincolnów, które się sypią prawie jak alfa romeo, a także fordów, mercurych i buicków. Z drugiej

18 miesięcy i 85 000 km

ramach gwarancji. Przez cały przebieg wymieniałem je dwa razy. Jest jeden istotny problem którego nie rozwiąże gwarancja. Mam tu na myśli nasze beznadziejne drogi w połączeniu z bardzo niskim zawieszeniem Octavi a dokładnie chodzi mi o "prześwit" między osłoną zawieszenia, miski olejowej a drogą

Prywatna wycieczka do streetfightera

nawet rubaszne powinno mieć w sobie, chociaż kapkę lekkości. Bo tym tekstem jesteś tak śmieszny jak gustowny jest młotek doklejający rożne plastiki do swojego bolidu w garażu. Myśli sobie taki dzieciak, obniżę se samochód o 20 centymetrów będę miał 3 prześwitu, a co, wali z grubej rury, jak się

Re: Do roberta!

> porównania" :-))) ha ha ha. Na samochody 4x4 także działają prawa fizyki, ale w trochę mniejszym stopniu i mniej bezwzględnie. > Kiedys pisałem, że zrobiono testy samochodu Audi A6 z napedem na przednia i > obie osie (ten sam silnik, to samo nadwozie) i wyniki (start i hamowanie

nie bardzo wiem o co ci chodzi

4 na nawierzchniach ośnieżonych. Nieprawdaż? > To nieprawda, że wersje 4x4 są "twardziej" i niżej zawieszone. Jest wręcz > przeciwnie- zwiększa się prześwit, o kilka/kilkanaście milimetrów i skok > zawieszenia. Nie pisz, że to nieprawda bo nie masz racji. W Audi dokładnie tak

Re: Mocneijsze zawieszenie?

galtomone napisał: > chris62 napisał: > > > Prześwit, 4x4 ,funkcjonalność , mocniejsze zawieszenie po prostu na polsk > ie pse > > udo drogi w sam raz, szybko tych gładkich szos nie doczekamy... > > Kazdy SUV ma mocniejsze zawieszenie, z ta mysle sie

Re: Argumentacja na siłe!

piotrek2810 napisał: > Zgadzam się ale trochę większy prześwit i ładny grill z przodu poprawiają wygląd i to znaczenie. Ja lubię jak auto wygląda trochę jak buldog. Dlatego niektóre suvy robione na siłę ładnie wyglądają z przodu a kiepsko z tyłu. X5 ma dla mnie ładne proporcje a np. x3 już