audi a6 2.8 quattro osiągi

Piotr Mokwiński

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Premium za 20-30 tysięcy. Audi A6 C6 vs. Volvo S80. "To nie łatwe zadanie", ale warto poszukać

Na rynku wtórnym bez trudu znajdziemy wiele modeli klasy wyższej, których cena zakupu dla większości kierowców była barierą nie do pokonania. Używane kosztują tyle co budżetowe auto miejskie z salonu. Oferują jednak niedościgniony komfort podróżowania, poziom wyposażenia jak i dość wysokie koszty utrzymania. Ogromną popularnością cieszy się Audi A6 C6 i druga generacja Volvo S80.

Wciąż świeże i w dobrych cenach - BMW serii 5 F10, Audi A6 C7 i Mercedes klasy E W212

Poprzednie generacje niemieckich limuzyn takich jak Mercedes klasy E W212, BMW serii 5 F10 czy Audi A6 (C7) cały czas wyglądają świeżo, a już za kwotę 50 tysięcy złotych jesteśmy w stanie kupić dobry egzemplarz.

Zestawienie żarówek w Audi A4

Audi A4 to najpopularniejsze auto z importu. I trudno się temu dziwić, bo ogrom wersji silnikowych jest wręcz przytłaczający. Prezentujemy zestawienie żarówek w Audi A4 generacji B5, B6, B7 i B8.

Nieudane ataki na klasę premium

Nieudane ataki na klasę premium

bieżąco, a najważniejsza dla nabywców egzemplarzy używanych to ocynk karoserii, wdrożony w 1997 roku. W pierwszych latach produkcji topową wersję MV6 napędzała 3-litrowa V-szóstka o mocy 211 koni, a w latach 2001-2003 218-konny silnik 3.2 V6. W 1999 roku Opel ogłosił, że do rywalizacji z BMW 5, Audi A6 i

Audi A4 2.8 (1995-1997)

Witam ! Chciałbym zapytać o opinie użytkowników na temat tego auta, czyli Audi A4 2.8 V6. Prawdę mówiąc to chodzi mi głownie o model z silnikiem 2.8 V6 30V (czyli o mocy 193 KM, a nie 174 KM) i z napędem na cztery koła (quattro). Czy to awaryjne auto ? Jak często trzeba wymieniać pewne

Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

Coupe też aut. - 0-100 w 5,6 s przy zużyciu 12,4 l. Biorąc pod uwagę, że A6 jest przecież o wiele większe i sporo cięższe, a w dodatku ma quattro, wygląda na to, że konstruktorzy Audi spisali się doprawdy nieźle. Jednak zapowiadano większą redukcję zużycia paliwa w stosunku do 3,2 FSI, to miało być

Audi A6.Wspaniałe auto!!!

Masa / Pojemności Masa własna/dopuszczalna (kg) 1765/2345 Osiągi Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 7,3 Prędkość maksymalna, km/h 243 Zużycie paliwa Zużycie paliwa poza miastem/w mieście (w l/100km) 6,3-6,5/11,8-12,0 A6 exclusive: Skórzana tapicerka

Re: Audi A6 4.2 Tiptronic - GAZ ?

To powiedz mi jaki jest rozsądny silnik do A6 oprócz ww. 4.2 i 2.7T ? Mówię o modelach paro letnich gdzie jeszcze 3.0TDI nie występowało... 2,8 jest za słabe na taką budę i quattro - a przecież właśnie dla tego napędu kupuje się audi. Miałem ten silnik w a4 i jest spoko ale szału nie robi, więc

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

No, oczywiście. W tej klasie mniej palą, przy podobnych (nieco słabszych) osiągach tylko BMW 535d, Mercedes E420 CDI oraz Lexus GS450h (celowo zestawiam różne systemy), są jednak dużo droższe, no i w żadnym z nich nie jest dostępne quattro

Re: Skoda superb lepsza od audi a6 quattro i bmw

www.autozeitung.de/vergleichstest/vergleichstest-skoda-superb-audi-a6-2-8-quattro-bmw-525i-xdrive punkty to sa Gesamtbewertung.

Re: FIAT PUNTO

> Poza tym Audi i Fiat to przepaść jakościowa. Zeby uscislic , nie pisze tutaj o wykonaniu ale o komforcie jazdy. Nie ma to jak Audi quattro 2,8 V6 ale przy tych cenach benzyny to trzeba miec stacje paliw :(, polecam silnik 1,9 TDI dobre osiągi i konsumpcja na poziomie 6-7 litrow ropy

A4 TFSI quattro vs alltrack

ile jest to gorsze od permanentnego 4x4) no i A4 2.0 TFSI. Plusy audi: osiagi, napęd, Minusy audi: zuzycie paliwa (ważne bo prywatnie jezdzę ze 3 tys msc a słuzbowo ze 4-5), nisko zawieszone (lubie dziurawe drogi 17tej kategorii), małe w srodku z tyłu i bagażnik nie poraża. Plusy vw: pojemność

Re: Skoda superb lepsza od audi a6 quattro i bmw

www.autozeitung.de/vergleichstest/vergleichstest-skoda-superb-audi-a6-2-8-quattro-bmw-525i-xdrive punkty to sa Gesamtbewertung. No właśnie dlatego można mieć Superb za 10 tyś euro mniej niż konkurencję bo jeżeli byłoby droższe od Audi to jaki byłby sens produkowania przez VAG luksusowych Audi/VW? Te auta są dla ludzi zamożniejszych i są z założenia lepiej zrobione niż Superb który

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

sprzedaży - prestiż obu aut nieporównywalny, jakość wykonania na korzyść Audi, a czy przy wydaniu 160 tys będzie ci robiło różnicę spalanie? benzyna to radość z jazdy, diesel smutna konieczność na dużych przebiegach z tych dwóch wybrałbym Superba Combi 1.8 TFSI 4x4, z tyłu zmieści się am słoń, a prestiż

Re: Audi A4 Allroad Quattro - zupełna nowość

mówią: "a, kupiłem sobie, bo mi się znudził poprzedni. Wcześniej miałem markę 'x', teraz mam 'y' i pojeżdżę tym pewnie ze 2 lata i następny to chyba sobie kupię ten, albo tamten." Tak właśnie wybiera się auta... bez tony negatywnych emocji. Te negatywne emocje to świadectwo braku posiadania możliwości

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

gdy na codzień usportowione auta będą prowadzone dynamiczniej i agresywniej, mniej płynnie niż auta dostrojone na komfort. Do jednego jednak te testy się nadają - porównania spalania. I tak takie Audi A6 2.8 FSI 6b FWD pali według ECE średnio 8,2l, podczas gdy takie samo auto z quattro osiąga 8,7l

Re: Mocne, nieawaryjne, oszczędne auto!!

Audi B4 V6, najlepiej quattro. BMW 3 coupe z rzędową szóstką. Nissan 200SX. Toyota Celica GT. No, ale to nie są oszczędne auta. Trójka z silnikiem is (1,8 140km) to dobry kompromis między osiągami a kosztami (ale co to za BMW z czterema cylindrami :P). Wspomniane przez innych Hondy - szybkie

Re: Od razu widać, że to wał

Ja jednak chyba wolę stracić odrobinę na osiągach, a mieć napęd 4MOTION. Sam mam Passata 1,8T (150KM) i bardzo żałuje że nie jest on dostępny z napędem 4MOTION bo może bym dokupił. Mój kumpel ma Audi A4 1,8T (180KM) QUATTRO i dziwi mnie, że VW nie oferował swoim klientom takiej opcji. To jest

Re: Volvo V70XC czy Audi Allroad Quattro?

takie Pajero czy Land Cruiserka, wżadnym wypadku nie mozna to pomylic z podwyższonym kombi jak XC, Outback tudzież Allroad. Okazało się jednak, że oprócz napędu na cztery koła ten > samochód ma niewiele z pojazdem terenowym wspólnego-to to samo co A6 > Quattro. Nie prawda

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

dwusprzęgłową DSG. Można auto mieć już od 108 tys. PLN, dorównuje osiągami 2,2-litrowym dieslom a komfort jazdy automatem, jakim jest DSG ma się nijak do ciągłego robienia wajchą. Tego nie zrekompensuje różnica w wyposażeniu, jeśli takowa w ogóle istnieje. Nie bez przyczyny ci, co kiedyś kupili samochody ze

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

A6 przy tym, co obecnie prezentuje sobą tańsze A4. > w materiałach o nowym A8 Czy ta pojemność 4,2 ma > jakieś znaczenie magiczne dla Audi, że nie może zostać > przekroczona przy ośmiu cylindrach? Filozofia firmy. Zwiększanie mocy poprzez zwiększanie pojemności to raczej

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

- Audi A6 3.2 FSI quattro - 61 do 88 (przewaga od 1 do 4 cm) - 95 (przewaga 2 cm) - 93 do 116,5 (przewaga 0,5 cm) - 95 do 1030 (przewaga 3 cm) Czyli jest dokładnie tak, jak mówiłem. Różnica w przestrzeni wewnątrz na długość jest tożsama z różnicą w rozstawie osi, wynoszącą 3,5 cm. 3,5 cm więcej (4

Re: Przyszedl (juz;) chyba czas na zmianę."Poradz

zabierają mocy. Ja mam 2.8 q i też to nadzwyczaj szybkie nie jest, ale wolny zdecydowanie też nie. Wydaje mi się że jeżeli oczekujesz zabawy podczas jazdy, bezpieczeństwa i większej praktyczności do quattro i 6 biegów sprawdzi się lepiej :) Pozdrawiam

Subaru Legacy według Auto Bildu

Audi nieco wyprzedza Subaru. Trochę danych, gdyby kogoś interesowały: (Subaru/Audi/BMW/MB) Masa pojazdu-ładowność: 1625-425/1695-465/1715-420/1705-520 kg 0-100: 8.0/8.6/7.5/7.9 s 60-100 (zmienia oczywiście automat): 4.2/4.8/3.9/4.2 s 80-120: 5.5/5.4/5.1/5.3 s Hałas przy 130 km/h: 70/70/70/69 d

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

legalnych prędkości. Można sobie w takim razie wyobrazić osiągi turbobenzyny 3,0... Tu już różnice w stosunku do V8 mogą iść w ułamki sekundy. > cóż, może po prostu nie opłaca im się tworzyć takich maszyn po 500 czy 600 koni > jak S AMG, przy tak niewielkiej sprzedaży. S8 zresztą mają. A i

Re: AAAAaa wracajac do temtu...

mike68 napisał: > oczywiście że nie , Audi i do tego przednim napęd na pewno będzie gorszy niż > taki 3.0d jak jest zrobiony na 225KM nie może się z czymś co ma R4 i 1.9d a > nawet z 2.5v6 bo to nieporozumienie - R6 3.0d to mały pocisk pomodzie z > osiągami lepszymi jak

Re: Audi 80 za i przeciw

Dawno,dawno temu,za górami....nie ważne.Rodzice mieli kiedyś B3,potem B4.Oba auta bardzo fajne i miło wspominane,chociaż osobiście lepiej mi się jeździło B3.Był bardziej miękki od B4 i ....miał lepsze osiągi:))Mimo,że B3 miał silnik 1,8 a B4 miał 2.0 ale na punktowym wtrysku i jakoś to nie chciało

AUDI A6 2.5 TDI/SAAB 9-5 3.0 TiD/VOLVO S80 2.4 D5

napęd quattro możemy znaleźć w statecznym sedanie Audi A6 2.5 TDI. W quattro najnowszej generacji rozdziałem momentu obrotowego pomiędzy osie kieruje mechanizm różnicowy Torsen. Działa szybko i sprawnie, bez chwili zwłoki przekazując napęd na oś, która ma większą przyczepność. To zdecydowanie

Re: Którą generację Audi 80/A4 uważasz za najleps

quattro, występowało w dwóch poziomach wyposażenia: 90S i 90CS. Modele na rynek europejski z kolei były dostępne z silnikami 4-cylindrowymi (2.0), z dobrze znanymi 5-cylindrówkami (2.3) i dwoma nowymi silnikami V6 (2.6 i 2.8 litra). Ten ostatni, jak już wspomniano, był jedynym oferowanym silnikiem na

Skoda znowu w czołówce

-Benz A-Class 78.2% 59= Ford Kuga 78.1% 59= Ford S-Max 78.1% 61= Audi TT 78.0% 61= Land Rover Discovery 78.0% 63= Peugeot 3008 77.9% 63= Volvo S40/V50 77.9% 65. Toyota Aygo 77.8% 66=Audi A3/S3/RS3 77.7% 66= Seat Ibiza 77.7% 68. Audi A6/RS6/S6/Allroad Quattro 77.6% 69= Fiat 500 77.4% 69= Mazda

Test nowej Hondy Legend w AMuS

przecież MB S350 z 20 końmi mniej (tyle, że bez 4x4) robi setkę w 7.9 sekundy, zdaje się, że Audi A6 3.2 quattro tiptronic też schodzi poniżej 8 sekund... Hamulce też nieszczególne, 39 metrów ze 100 km/h nieobciążony na zimno, wszystkie pozostałe próby powyżej 40 metrów. Co tam jeszcze... Dość dużo pali

Re: Pierwsza jazda BMW M5

mniejsza niz turbodoladowane RS6 z quattro jest gorsze tylko o 8s od Audi ja uwazam ze turbo by nie zaszkodzilo w M5 natomiast naped 4x4 niekoniecznie - odbiera on zbyt duzo przyjemnosci z jazdy uslizgami (oczywiscie dajac w zamian stabilnosc) chyba ze by byl odlaczany

Re: Do Hip-hopa

hip-hopp napisał: > Na początku była to poprostu Octavia 4x4 kombi. z silnikiem 2.0. N ajpierw > wymieniłem silnika na VR6 z Corrado. Potem została dołożona turbosprężarka i > wymieniony chip. Równolegle przygotowany został układ przeniesienia napędu. :O Sporo pracy, a i

Re: Mazda CX-5 ssie, skoro za jej reklame

maksymalnej... Że co proszę? Podstawowa CX-5 rozpędzająca się w te 8 sekund do setki kosztuje trochę ponad 150 tysięcy. Dokładnie tyle (a nie 1/2 czy 1/3 tego), co BMW X1 xDrive20i (7,7 sekundy do setki). Dołóż 30 tysięcy i masz podstawową wersję BMW X3 xDrive28i, która do setki zbiera się w 6,5 sekundy

Re: BMW Gina

przedpoprzedniej siódemce E38 (trzy świetne auta). Na dziś albowiem jest tak, że Audi sprzedaje - więcej A3* niż BMW serii 1 - więcej A4 niż BMW serii 3 - więcej A6 niż BMW serii 5 - więcej A8 niż BMW serii 7 Powrót BMW do dawnego wnętrza w sensie mniejszej ilości gładkich plastików też by im nie

Re: Top five | klasa d premium

osiągi. 4. Audi mimo jakości wykonania która jest na najwyższym poziomie prowadzi się słabo ponieważ w quattro jest cięższy cały układ kierowniczy. No i sam fakt że ktoś ma takie same wstawki albo części w volkswagenie golfie. Liczne loga volkswagena na A4 powodują to że nie wydałbym na ten samochód 100

Re: Do Hip-hopa

przygotowany został układ przeniesienia napędu > . > > :O Sporo pracy, a i koszty pewnie niemałe. > > > > Pochodził, podobnie jak hamulcowy, z Audi Quattro. Jest to permanentny nap > ęd > > na 4 koła, nie jakaś imitacja w stylu wiskozy. > > Na 4x4 trochę

Re: SAAB 9-5 AERO/VOLVO S80 T6

mocno przesadzona. Ale jeżeli porównamy cenę 9-5 Aero 250KM obecnie 204tyś PLN z ceną marek, z którymi am ambicję konkurować BMW 530i 231KM 164tyś PLN i Audi A6 3.0V6 187tyś PLN lub A6 2.7V6 Quattro Biturbo 215tyś PLN to nie wypada ona tak atrakcyjnie. Z resztą 9-5 V6t z automatem jest o kilka

Re: Turbobenzyna BMW.

pewien, że S8 V12 TDI nie zaistnieje. To się po prostu nie zmieści w kombinacji z quattro - nieprzypadkowo nie ma MB S600 4Matic, a VW/Audi upycha z 4x4 bardziej zwartego W12. Tam samo raczej nie Lamborgini. Jak coś - to np. SUV Bentleya. V10 też swoje waży i dlatego Phaeton 5.0 osiągami

Re: Do roberta!

samochodem z napędem na cztery koła i "w stosunku do jedno osiówki nie ma porównania" :-))) ha ha ha. Kiedys pisałem, że zrobiono testy samochodu Audi A6 z napedem na przednia i obie osie (ten sam silnik, to samo nadwozie) i wyniki (start i hamowanie po prostej, jazda slalomu, po okręgu, na suchym i

Re: Do roberta!

> porównania" :-))) ha ha ha. Na samochody 4x4 także działają prawa fizyki, ale w trochę mniejszym stopniu i mniej bezwzględnie. > Kiedys pisałem, że zrobiono testy samochodu Audi A6 z napedem na przednia i > obie osie (ten sam silnik, to samo nadwozie) i wyniki (start i hamowanie

Re: Do Niknejma

.0 , 1.8, 1.4 ,1.6. A jaki Ty masz dokładnie silnik? Właśnie 1.8. 170KM. VTEC DOHC. Zatem 'normalny' według Twojej definicji. A mimo to 'kręci się' do 8400 obr/min, ma natrysk oleju na denko tłoka, zapewnia osiągi porównywalne z 2.5 V6 i... nie ma z nim żadnych problemów (odpukać, na razie 80000

Re: Do Niknejma

. Zrobić pięciolitrowego potwora o mocy 240KM jest dużo łatwiej > > niż dwulitrowca o tej samej mocy. Kosztem, oczywiście, dwukrotnie wyższego > spalania w pięciolitrowcu. 2.0 i 2.8 to żadnym cudem nie są porównywalne pojemności, tak samo jak 193KM i 240KM to nie są porównywalne moce

Re: Do Niknejma

. Zrobić pięciolitrowego potwora o mocy 240KM jest dużo łatwiej > > niż dwulitrowca o tej samej mocy. Kosztem, oczywiście, dwukrotnie wyższego > spalania w pięciolitrowcu. 2.0 i 2.8 to żadnym cudem nie są porównywalne pojemności, tak samo jak 193KM i 240KM to nie są porównywalne moce

Re: Jaki dzieciowóz - wątek motoryzacyjny ;)

Dobra, wrzucę co myślę choć może nie po myśli :) Teraz jeżdżę Audi A6 w benzynie (2.4l) - super pojemne auto (bije Passaty i inne sedany). Jak zobaczyłem Passata kombi u kolegi, to wzruszyłem ramionami, bo mam to samo bez brzydoty :) Poczytać jednak przed kupnem o automatach - kiedyś nie były

Re: Juz widze jak w Mercedesie w pospiechu projek

dowodzić, że sumarycznie będzie lepszy od BMW 5, bo również bardzo dobrze jeździ? (o czym nie wszyscy wiedzą, Volvo S80 V8 z zawieszeniem od Mondeo jeździ slalomy i płyty poślizgowe do takich samych prędkości jak ośmiocylindrowe BMW 5 i Audi A6 quattro) Al ma rację. Liczy się prestiż, którego Skoda po