audi a6 adaptacyjny tempomat

Piotr Mokwiński

Szukamy alternatywy dla SUV-a. Uterenowione kombi za 70-80 tysięcy zł

Szukamy alternatywy dla SUV-a. Uterenowione kombi za 70-80 tysięcy zł

Nie tylko SUV-ami motoryzacja stoi. Nie możemy zapominać o segmentach klasycznych, które dla wielu będą znacznie ciekawsze, niż wysoko osadzone, ciężkie i czasem nieporęczne w mieście auta. Kombi przez dekady szczyciły się dużą popularnością. Mają niepodważalne zalety rodzinne, a z uwagi na korzystny rozkład masy i jedynie nieznacznie zwiększony prześwit, mogą z powodzeniem pełnić rolę wszechstronnych krążowników.

200-250 KM i 4x4. Szukamy mocnego rodzinnego auta za 60-70 tysięcy zł

Bogactwo rynku wtórnego jest naprawdę ogromne. Z budżetem 60-70 tysięcy złotych możemy przebierać w budżetowych, nowych autach miejskich lub spełnić marzenie o rodzinnym samochodzie z napędem na wszystkie koła i bezpiecznym zapasem mocy. Ciekawe propozycje znajdziemy zarówno wśród aut segmentu D, klasie wyższej, a także w gronie popularnych SUV-ów. Wszystko zależy od naszych preferencji, potrzeb i późniejszego budżetu na obsługę serwisową.

Niby rodzinne, a bardzo mocne. Szukamy kombi z pazurem za 70-80 tysięcy zł

Takich aut jest coraz mniej. Z rynku zniknęły Mondeo, Insignia, i40, a także Talisman. Wkrótce pożegnamy się również z gamą familijnych Volvo. Zostają SUV-y, na które coraz chętniej stawiamy. Nie tylko spalinowe, lecz również elektryczne. Dla fanów klasycznej motoryzacji, pozostaje rynek wtórny. Tutaj wciąż znajdziemy wiele ciekawych konstrukcji z napędem zapewniającym dreszczyk emocji. Oto nasze propozycje.

Jakiego sedana klasy premium wybrać? Przeglądamy najlepsze oferty

Jakiego sedana klasy premium wybrać? Przeglądamy najlepsze oferty

wiele elektronicznych gadżetów. To między innymi: - wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala - system multimedialny z dyskiem twardym, interaktywną nawigacją i wydajnym zestawem audio sygnowanym przez Bang&Olufsen - asystent autonomicznego parkowania - adaptacyjny tempomat z asystentem jazdy w

Audi otwiera internetowy salon. Przejrzeliśmy najlepsze oferty na limuzyny

Audi otwiera internetowy salon. Przejrzeliśmy najlepsze oferty na limuzyny

długości, a rozstaw osi wynosi 2,82 metra. Atrakcyjnie zaprojektowaną karoserię zdobią wydajne, LED-owe reflektory HD Matrix, a także 19-calowe obręcze ze stopów lekkich i szeroka paleta lakierów. O wysoki komfort jazdy dba adaptacyjne zawieszenie i szereg elektronicznych asystentów. Audi pre sense city

Szukamy luksusowego auta za 100 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty

Szukamy luksusowego auta za 100 tysięcy złotych. Sprawdzamy różne segmenty

pierwszych miesięcy produkcji (od 2019) z bazowym benzyniakiem. Volvo S90 i V90 - opinie, awarie, najlepsza wersja, cena Seria 90 zaprezentowana na początku 2016 to bezpośrednia konkurencja dla BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E. Rozmiarami nadwozia ustępuje jedynie o kilka milimetrów Audi A6, a przepychem

Opinie Moto.pl: Nowe Audi Q3 - godny następca

Opinie Moto.pl: Nowe Audi Q3 - godny następca

mm). To nie koniec. Wraz z wydłużeniem auta zwiększył się również rozstaw osi. Obecnie wynosi on 2681 mm, czyli o 7,8 cm więcej niż u poprzednika. Stylistyczna rewolucjo-unifikacja Nowe Q3 zaskakuje wyglądem. Choć widać dużo podobieństw do innych modeli z gamy (w szczególności do Audi A6) to jest to

Nowe Audi A6 od 198 300 zł

Nowe Audi A6 od 198 300 zł

O nowej generacji Audi A6 szerzej pisaliśmy tutaj . Na razie do sprzedaży trafi wersja sedan, dostępna z dwoma silnikami benzynowymi i dwoma turbodieslami. Najtańszy, podstawowy wariant z 204-konnym silnikiem 2.8 V6 FSI, bezstopniową

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. I | Wybór nieoczywisty

Audi A4 Allroad 2.0 TFSI | Test długodystansowy, cz. I | Wybór nieoczywisty

odłączenia napędu tylnej osi oraz zupełne wyłączenie wału napędowego gdy napęd na 4 koła nie jest potrzebny np. w trakcie jazdy ze stałą prędkością. Samo załączenie kompletnego napędu trwa ok. 0,2 sekundy. Audi oferuje adaptacyjne zawieszenie z układem regulacji tłumienia amortyzatorów. Kierowca może

Audi A6 - test | Pierwsza jazda

Audi A6 - test | Pierwsza jazda

tym, że wszystkie Audi - i to bez znaczenia, czy małe A1, czy największe A8 - wyglądają tak samo. O ile klient tego pierwszego będzie zadowolony (może sąsiad pomyśli, że to większy model), to właściciel drugiego na komplement "ładne to Twoje A6" może się nieco zirytować

Hyundai Genesis | Pierwsza jazda | Demonstracja możliwości

Hyundai Genesis | Pierwsza jazda | Demonstracja możliwości

klasy BMW serii 7, czy Audi A8 i mniejszymi jak modele A6 czy seria 5. Moim zdaniem właśnie wymiary dobrze oddają też miejsce tego auta na rynku. Genesis jest bowiem mieszanką tych dwóch segmentów. Interesuje Cię używany Genesis? Sprawdź ceny We

Ile naprawdę zapłacisz za auto klasy premium?

Ile naprawdę zapłacisz za auto klasy premium?

będzie reprezentował swoją ojczyznę, Mercedes E czy Audi A6 . Ponieważ stawiamy na komfort BMW odpada ze względu na sztywne sportowe zawieszenie. Jesteśmy tradycjonalistami, więc zdecydujemy się na

Volvo S80, Citroën C6 i Honda Legend

Na parkingu jak w porcie: trzy flagowe okręty. Mają być alternatywą dla niemieckiej armady: Audi A6, BMW serii 5 i Mercedesa klasy E. I choć wielu kierowców z grubym portfelem nadal wybiera auta z wielkiej trójki, te ostatnie muszą mieć się na baczności. Konstrukcje ze Szwecji

Audi Q5 wrażenia

wysokie biegi, ale wszystko działa już miękko. Prawie poziom bmw i mercedesa... -Adaptacyjny tempomat. Działa perfekcyjnie, płynnie, pewnie, nawet jak ktoś wjedzie przed nos na chama to hamuje z wyczuciem bez szarpnięć. Wady. -Motor. Ku...maćczemu nie ma 6 cylindrów. Silnik hałasuje, wibruje, ma za

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

jezdziłem FWD to opony starczały na 40 tys max a teraz podsumowanie czyli to co moge miec w pasacie a czego na pewno za tą kasę nie bedzie w audi: - przednia szyba podgrzewana - fotele podgrzewane - gniazdko 230V -zintegrowae foteliki dla dzieci - czujniki parkowania - rolety z tyłu - adaptacyjna

nowy civic 1,5 turbo cvt - wrażenia z jazdy

tylko bmw serii 1 z 2 litrowym motorem (kosztuje o 200 tys), od A3 z 2TFSI i DSG civ jest wyraźnie lepszy. Mazda 3 nawet się nie zbliża do tego poziomu. za 105-115 tys macie auto wielkości prawie passata czy oktawi, z absolutnie wszystkimi elektronicznymi bajerami na pokładzie. Adaptacyjny tempomat

Kilka wniosków z jazd próbnych

: - silnik benzynowy >190KM + skrzynia automatyczna, - napęd AWD (jak kiosk to choć z napędem), - skórzana tapicerka, - android auto, - adaptacyjny tempomat, - monitoring ruchu poprzecznego przy cofaniu, - macierzowe LEDy z automatycznym wyłączaniem stref, - HUD, - elektryczne sterowane fotele z