audi a8 test zderzeniowy

Marcin Lewandowski

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

Co oferuje rynek w segmencie C premium?

Wybór modeli w segmencie C jest ogromny. W tej części przyglądamy się ofercie marek segmentu premium i tych do niego aspirujących

Numer 1/2006

Suzuki SX4 * Chevrolet Captiva * Honda Civic 1.8 * Ford Focus ST * Honda City * Renault Clio 1.5 dCi * Opel Zafira 2.0 T Sport * Aria dla kierowcy *

Audi A4

Przyjemność prowadzenia, najnowsze technologie, ekscytująca stylistyka i wysoki poziom komfortu - tak do niedawna określano jedynie samochody najwyższej klasy. Czy nowe Audi A4 sprosta oczekiwaniom i stanie się wzorem w klasie średniej?

Audi A6 3,2 FSI Quattro

zasilany bezpośrednim wtryskiem benzyny, to tylko jeden z przykładów. Niestety, awangarda kosztuje, i to słono. Z drugiej strony - za niższą cenę otrzymujemy niemal to samo, co jest dostępne w jeszcze droższym A8. EURONCAP testu zderzeniowego nie

Testy zderzeniowe

www.iihs.org/ratings/ratingsbyseries.aspx?id=436 Audi A4: autos.msn.com/research/vip/safety.aspx?year=2007&make=Audi&model=A4

Nowy test zderzeniowy - kiepskie wyniki

: www.leftlanenews.com/iihs-new-more-stringent-crash-test-8-of-11-luxury-cars-perform-poorly.html -- "Buying a new car -- like lying to your mother, getting a tattoo, or tying the knot -- is difficult to undo."

Nowy test zderzeniowy - czas sie bać

kiepskie. Tylko 2 auta z badanych wyszly obronna reka (Volvo S60 i Acura TL z ocena dobra), jeden (Infiniti G z ocena do zaakceptowania) wypadl znosnie, a takie auta jak Audi A4, Mercedes klasy C, BMW3, Lexus IS250 i ES, Acura TSX, Lincoln MKZ i Volksvagen CC wypadly fatalnie. Oto szczegoly: www.leftlanenews.com/iihs-new-more-stringent-crash-test

Re: Testy zderzeniowe a praktyka

znacznie wiecej). Przy 130 km/h jest to 36 metrow, przy 100 km/h 28. Mamy tutaj dalsze 8 metrow roznicy. Tak wiec calkowita droga zatrzymania (reakcja+hamowanie) ze 130 km/h wynosi w tym wypadku 104 m a ze 100 km/h 68 m. W momencie, gdy samochod jadacy 100 km/h juz stoi, samochod jadacy 130

Re: Odnośnie audi waskes'a...

mameja21 napisał: > Wyniki testów nie do końca są wiarygodne. > Szczególnie o Renault coraz częściej słychać,że robi auta typowo pod testy. Może i robi auta pod testy ale są to testy zderzeniowe - auto musi jednak spełniać pewne wymagania żeby te testy przejść z odpowiednim

Re: Nowy test zderzeniowy - czas sie bać

konstruktorzy będą mieli materiał do pracy, taka sytuacja, jak w Lexusie > IS i BMW 3, w których podnóżek wjeżdża do środka na 40 cm, wskazuje na koniecz > ność sporej poprawy (najgorzej odkształciły się Audi A4 i Lexusy). "Marginal" wciaz znaczy, ze test oblaly. Na przyklad w takim CC odpadly drzwi

Re: Nowy test zderzeniowy - czas sie bać

Ściślej rzecz biorąc, BMW 3, VW CC, Lincoln MKZ i Acury TSX uzyskały wynik słaby ("Marginal"), a Audi, Mercedes i oba Lexusy zły ("Poor"). Należy też zauważyć, że nawet wynik Poor nie jest równoznaczny z wysokim zagrożeniem bezpośrednio niebezpiecznymi dla życia obrażeniami (tak jak w modelach z

Re: Jaguar XJ 5.0 V8 Portfolio | Za kierownicą

tej starej stylistyki nie dało się kontynuować potrzeba było wstrząsu bmw na takim wstrząsie wygrało jaguar też powinien ale wynik XF w testach zderzeniowych po prostu wielki fstyd przez f i jeszcze jedno polecam jackowi czytanie artykułów które komentuje same stereotypy pseudo inteligentne

Re: Besafe Izi Comfort a Combi - proszę o pomoc

Ja zastanowiłbym się nad fotelikiem tyłem do kierunku jazdy który Audi używa do testów zderzeniowych Euro-NCAP - a jest to fotelik Fair G0/1 ISOFIX (4 gwiazdki w testach ADAC). Dzięki montażu fotelika na platformie ISOFIX dziecko siedzi wysoko i bez problemu widzi wszystko przez szyby boczne. Do

Zderzenie na "11". Sześć osób rannych

"Audi A3 wyprzedzało na podwójnej ciągłej. Czołowo uderzyło w A6." no i dzięki debilowi Audi ma za free test zderzeniowy! -- hasło do krzyżówki: "łże jak pies", na 9 liter...? ->> http://naten.wrzuta.pl/audio/q2IhPu6Tv4/kaczmarski_-_krol BULTERIER *** HOMOFOBIA => naturalna

Re: Fiat 500 vs Audi Q7

> nie masz racji, owe 5 gwiazdek oznacza właśnie stopień ochrony i to > w teście w zderzeniu ze ścianą. Czemu miałoby wypaść gorzej w > zderzeniu z dużym samochodem niż ze ścianą. Bo na potrzeby testów zderzeniowych ta "ściana" ma masę zbliżoną do badanego samochodu. Więc

Amerykańskie crash-testy gromią niemieckie auta

Nowy typ testów zderzeniowych, który został wprowadzony przez amerykański Instytut Ubezpieczeń i Bezpieczeństwa Drogowego (Insurance Institute for Highway Safety), przyprawił o drżenie kilku niemieckich producentów samochodów. Okazuje się, że nawet Audi i Mercedes mogą mieć spore problemy z

Amerykańskie crash-testy gromią niemieckie auta

Nowy typ testów zderzeniowych, który został wprowadzony przez amerykański Instytut Ubezpieczeń i Bezpieczeństwa Drogowego (Insurance Institute for Highway Safety), przyprawił o drżenie kilku niemieckich producentów samochodów. Okazuje się, że nawet Audi i Mercedes mogą mieć spore problemy z

Re: Nowe Audi A6 niebezpieczne dla zycia

wojtek_blankietowy napisał: > he he nie wplacalem zaliczki na A6. Jestem golodupcem i nigdy nie bedzie mnie > stac na A6 zreszta nie kupilbym takiego badziewia jak produkt VW czy plonacy > produkt PSA lecz porzadne tylnionapedowe BMW. Do BMW audi sie nie umywa. Prosze bardzo

Re: 4 miliony Dacii | Wideo

lepiej mieć 3 gwiazdki w Suv-ie niż 5 w aucie klasy A. Kiedyś zrobili test zderzeniowy Fiata 500 (5 gwiazdek) z Audi Q7 (chyba 4 gwiazdki). Auto które waży 2,5 tony zmiecie samochodzik ok. 1t choćby miał i 10 gwiazdek - fizyki sie nie oszuka gwiazdkami.

Re: utrzymanie samochodu - ile to kosztuje

enewa napisała: > W dodatku autem bez klimatyzacji, że o bezpieczeństwie i szansach na przeżycie > w razie wypadku nawet nie wspomnę. Nie przesadzaj. Klimatyzacja jest naprawdę potrzebna w Turcji. U nas niewiele dni w roku. Matiz ma 3 gwiazdki w testach zderzeniowych, to tyle co

Re: Ludowóz się w końcu opamiętał

Gość portalu: verte napisał(a): Ale golf V to i tak najlepsze toczydełko w tej klasie. Chyba rzeczywiście tak jest,że nowa Octavia i jej klony ( Golf V i Audi A3) są najlepsze w klasie. Może jeszcze tylko nowy Focus jeszcze do nich dołączy (najlepsze wyniki testów zderzeniowych w klasie

Re: Czy Audi jechało z prędkością 50 km/h ????

Już pisałem, ruszył z zielonego a ponieważ to nie ferrari ale 2 litrowe audi więc nie mógł się jakoś kosmicznie rozpędzić auto waży ze dwie tony i pod górkę ?... zresztą ustalenie prędkości jest myślę drugorzędne, to było klasyczne wymuszenie i czy tu jest czyjaś wina ? odpowie pewnie

Re: Niemcy jak zwykle "obiektywni".

Dobrze, ale co z tego? Czy różnica mas i innych parametrów zapewnia, że Audi i Fiat się nie zderzą w warunkach ruchu drogowego? Porównano wielki samochód z dobrym wynikiem w teście zderzeniowym z małym samochodem z doskonałym wynikiem, wyszło co wyszło, tyle. Doszukiwanie się tu jakichś prób

Re: Euro NCAP: Ostatnie takie testy

'wypaśne' BMW czy Audi z 'setką systemów i poduszek' będzie miało czasami mniej gwiazdek niż fiesta, testy zderzeniowe mają na celu porównać auta w swoich klasach, tak aby kupujący mógł wybrać najbezpieczniejszy, jeżeli taki go interesuje, nie dziękuje za wytłumaczenie, wystarczy, że następnym razem przed

Re: Zderzenie Audi Q7 z Fiatem 500.....

Cytat z artykułu: Pomimo, że Fiat 500 otrzymał 5 gwiazdek w teście EuroNcap, a Audi Q7 4 gwiazdki, to przy zderzeniu ze sobą tych dwóch samochodów widać wyraźnie, że stosunkowo o wiele bardziej bezpiecznym pojazdem jest Audi Q7. -Koniec cytatu- Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale gwiazdki są

Re: Zderzenie Audi Q7 z Fiatem 500.....

mówiło o zwiększeniu kompatybilności SUVów podczas zderzenia z małymi autami, i praktycznie nic to nie dało jak widać. > A drugi wniosek testy zderzeniowe i gwiazdki są fajne ale i tak nic nie gwarant > ują. Gwarantują, ale z pewnymi ograniczeniami

kup. Audi A3 jest pozbawione jakiegokolwiek sensu

zderzeniowego niż Golf (choć są szanse, że było to spowodowane różnicą liczby drzwi). www.euroncap.com/tests/audi_a3_2003/176.aspx

bezpieczne ale szybkie auto - prosze o rade

RAV4, czy moze Volvo 4x4 takie podniesione (nie znam modelu, widzialem tylko na trasie). A moze jestem w bledzie i bezpiecznejsze od takiego SUVa bedzie zwykle Audi A6 - takie typowe nisko zawieszone ? Gdzie mozna znalezc wiarygodne testy bezpieczenstwa (zderzeniowe) dla takich aut jakie

Re: przypominam, ze policja apelowala o

i co bylo trudniejs > ze kolege ze zlamana noga. Bez przesady - wydobycie pasażera z samochodu, który ma pięć gwiazdek w teście zderzeniowym NCAP, a który uderzył w drzewo przy prędkości 50 km/h, nie powinno przysporzyć jakichkolwiek trudności. Szydło jest wprawdzie grubawa, ale nie aż tak

Re: Niemieckie auta mają najlepsze karoserie

To właśnie dzięki stosowaniu nowych materiałów mozliwe jest uzyskiwanie 5 gwiazdek w testach zderzeniowych. Trzeba przyznać że to właśnie niemieckie samochody w znaczący sposób wyprzedzają konkurencje. Zastosowanie aluminium, blach o podwyższonej i najwyższej wytrzymwłości, klejenie, spawanie

Re: zawalidrogi na Puławskiej

Gdyby jechali 70km/h (czyli z dozwoloną prędkością) nie udałoby im się przebić tej bariery ochronnej (przeżyłem spotkanie z taką barierą, więc wiem co mówię) i nie zawinęliby się dookoła latarni. Zobacz sobie jak wygląda Audi A4 po testach zderzeniowych i porównaj sobie ze zdjęciami z wypadku

Re: Śmiertelny wypadek na ulicy Popowickiej

Gdybyś czechofilu miał szczątkową wiedzę a temat samochodów, to byś wiedział, że takie auta to bezpiecznych nie należą. Audi nie jest specjalnie rozbite a jakbyś pooglądał (nawet na youtube) testy zderzeniowe aut z tamtej epoki, to byś wiedział, że zderzenie przy 50 km/h potrafiło te auta zgnieść

Megatest - Škoda Superb 1.8 T Elegance

wyczytać, że: "nie jest to auto dorównujące Mercedesowi Klasy C lub Audi A4." Co się stało?! Przecież C-klasa i A4 to dla Superba za niskie progi. Powinniśmy porównywać co najmniej z E-klasą i A6, a kto wie, czy nie wyżej. Škoda Superb w testach zderzeniowych EuroNCAP otrzymała cztery

Re: Poziom bezpieczeństwo w Lanosie

teście zderzeniowym malucha (nie małego fiata ,tylko małego samochodu) gdy kierowca ma tylko wybite zęby i pokiereszowane żebra ,a w luksusowej limuzynie nie będzie wypadało ,by kierowczy grzywka się przesunęła . Bawi mnie np. podnieta Yarisem ,którego stawia się -pod względem bezpieczeństwa -na

Szczegóły najnowszego raportu IIHS

„dostateczną”. Acura TSX, BMW serii 3, Lincoln MKZ i Volkswagen CC otrzymały notę „mierną”, natomiast Mercedes C, Lexus IS 250/350, Audi A4 i Lexus ES 350 „niedostateczną”. Wszystkie testowane samochody to modele roku 2012. • Konstrukcja Volvo S60 okazała się najlepsza. Kabina

Widziałem na żywo nowego Outbacka

realiach cenowych droższy od... Audi A4 2,0 z 211 KM i S-tronikiem z osiągami z zupełnie innej bajki i to o tyle, że Audicę da się rozsądnie doposażyć. Z Dieslem FHI nie wyszło powyżej 150 KM (dla Outbacka niewiele). Do tego jeszcze nie za ciekawy wynik testu zderzeniowego, gwiazdek się nazbierało, ale

Re: Co sądzicie o Volvo xc60?

? Obstawiam raczej na zestaw innych zalet. Wygląd? Audi A8 też tak wygląda, a jest powszechnie respektowane. Część nabywców tak drogich aut chce niezwracającego uwagi wyglądu. Dochodzi cała reszta. Wnętrze z Phaetona robi kolosalne wrażenie, jak w żadnym innym SUVie. Świetny 3.0 V6 TDI, dobry automat

Re: Poziom bezpieczeństwo w Lanosie

. Prawdopodobnie badacze cieszą się jak i przyznają fulla po teście > > zderzeniowym malucha (nie małego fiata ,tylko małego samochodu) gdy kierowca ma > > tylko wybite zęby i pokiereszowane żebra ,a w luksusowej limuzynie nie będzie > wypadało ,by kierowczy grzywka się

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

wysunąć następujące wnioski (dla nowego Accorda, A4, Passata, Legacy i Mazdy 6): W teście zderzenia czołowego w aspekcie: - wartości zmierzonych na manekinie auta są prawie nieodróżnialne, z Legacy minimalnie gorszym - deformacji strefy zgniotu Audi A4 jest zauważalnie lepsze z resztą nieodróżnialną

Re: Ja sie z tym zgadzam, a Wy?

jednym kawalku. Testy zderzeniowe wykonywane są do 50/h i taka predkość pozwala na zachowanie integralności kabiny. Auta z lat 70 niektóre pewnie były gorsze niektóre też wytrzymywały (np. polonez przeszedł testy zderzeniowe jesli mnie pamięć nie myli a początek produkcji to bodaj 76

Re: jakieś bzdury opowiadasz

Matiz co przedtem, tylko ma znacznie gorsze wyniki testów zderzeniowych... No? Może być taka podróba? PS. Ja myślałam, że Daewoo Matiz to jest dostatecznie kiepski model, a tu proszę, okazało się, że warto go jeszcze skopsać ;) I tak, wiem, że Chevvy wykupił Daewoo i robi na licencji. Proszę

Re: Saab 9-5 (1997-2010) - opinie Moto.pl

testach zderzeniowych i prowadzeniu auta. Proste porównanie można zrobić - Vectra C OPC kontra 9-5 Aero. Vectra jest bardzo podsterowna i ma problem z przekazaniem mocy na przednią oś, w 9-5 podsterowność prawie nie występuje i naprawdę dobrze się prowadzi jak na 250 konne auto z napędem na przód. To

Re: KTM lub TREK (Twój wybór!)

. Małego fiata nikomu bym nie polecił bo to jeżdżąca trumienka. Polonez ok. Sami wiecie jaki to wóz. Ale bezpieczny. W testach zderzeniowych często wygrywa z zachodnimi autami. Gruba blacha, sztywna konstrukcja. Awaryjny ale tani w utrzymaniu. Na zakupy da się pojechać a i deszcz na głowę nie napada

obecnie nie robi się takich szopek...

docisku, nawet wymiana zewnętrznych blach przy zastosowaniu spawania może niebezpiecznie nadwyrężyć konstrukcje. Wiele samochodów które dobrze wychodza w testach zderzeniowych, w przypadku uszkodzenia szkieletu nadwozia jest praktycznie nienaprawialnych. Dodatkowo przeciwko naprawie a tym bardziej

wspaniała czeska myśl techniczna chlazení vzduchem

poszla na testy zderzeniowe w usa i zrobila wyniki takie ze najnowsze modele z dzis w zasadzie nic nie poprawiaja. po drugiej stronie odry e38. gdy wchodzila tatra 700 audi mialo juz a8 quattro z aluminiowa buda swietnym napeden na obie osie mocnym v8 automatem i po audiowemu ladnym wnetrzem

Re: proszę o opinie o Volvo c70

(jak A6), okazuje się to być złudne. A6 quattro okazuje się chronić sporo skuteczniej niż X3 . Do pewnego stopnia czynniki ludzkie mogą te wyniki kształtować, ale też prawda jest taka, że X3 ma gorsze wyniki testów zderzeniowych (EuroNCAP), na pewno gorzej trzyma się drogi niż A6 quattro i ma krótszą

Re: Qashqai czy SX4?

www.euroncap.com/tests/suzuki_sx4_2006/252.aspx Suzuki wypadło bardzo przeciętnie w teście zderzeniowym jak na dzisiejsze standardy, podczas gdy Nissan był jednym z najlepszych wyników w całej historii testów EuroNCAP (jeśli w ogóle nie najlepszy). Poza tym, SX4 w wersji sedan, jak większość mini sedanów, wygląda cholernie brzydko, jak

Re: Q7 czy allroad

dobrego, że dołączają przód, a nie tył) - fakt, że chyba żadno auto nie przeszło testu zderzeniowego z takim zapasem strefy zgniotu jak Q7 www.euroncap.com/tests/audi_q7_2006/262.aspx Po części to może być spowodowane

Re: Co sądziecie o czarnym Ferrari 575 Maranello?

się obawiać, że pasy bezpieczeństwa połamią ci kości, a głowa odleci w przód niczym na testach zderzeniowych u manekina. Hamulców Porsche nie można przegrzać, jednak efekt uboczny jest niemiły: przy słabym hamowaniu, np. w mieście przed światłami, hamulce ceramiczne okropnie piszczą, jakby

Re: Volvo kontra Renault

: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20&w=70104246&a=70197756 ---------------------------- Do jakich wniosków to prowadzi? Posługiwanie się statystykami wypadkości aby ocenić poziom bezpieczeństwa pasywnego i aktywnego aut jest bardzo mylące. Od pasywnego są profesjonalne testy zderzeniowe. Od aktywnego testy na skid-padzie, q-splicie, objeżdżanie

PRZEKRÓJ o NCAP (long) ciąg dalszy

Altea; BMW serii 1 i X5; Peugeot 407 i 807; Saab 9-3 i 9-5; Toyota Avensis; Volvo S40 i XC90; Audi A6; Mercedes C i E. Czy ta łatwość przeskakiwania granicy pięciu gwiazdek nie zaciemnia sytuacji? Przyznawania punktów za sygnalizator twardo jednak broni Adrian Hobbs z Euro NCAP. - Na nic

Re: Napęd na 4. Pytanie laika.

www.iihs.org/research/hldi/ictl_pdf/ictl_0906.pdf Miara: współczynnik śmiertelności kierowców owych aut. Wybrane modele to roczniki produkcji: 2003-2005, cechujące się - bardzo podobnymi wynikami testu zderzeniowego EuroNCAP - podobnymi, zaawansowanymi konstrukcjami zawieszenia z podsterowną charakterystyką prowadzenia - bardzo

AWD vs 2WD - coś dla wyznawców mitów

kontrolę stabilności ESP). Audi A4 - 104 Audi A4 Quattro - 82 VW Passat sedan 2WD - 87 VW Passat sedan 4WD - 63 (bardzo bezpieczny!) BMW 3 sedan - 99 BMW 3 sedan AWD - 75 Mercedes E - 76 Mercedes E 4matic - 62 Kia Sorento 2WD - 127 Kia Sorento AWD - 110 Nissan Murano 2WD - 99 Nissam

Old vs New - kolejna runda 1

mało w komisach i ogłoszeniach aut z przebiegiem większym niż 200 tys. km. Z forum Moto.pl: "Audi A6 z 2005 roku, 3.2 l, 63 tys. euro i... stałem jak dziwka na autostradzie w Słowacji. Przeskoczył łańcuch! Zrobiłem silnik i po dwóch latach to samo. Pozbyłem się typa w 2009 r., choć miał tylko 160

opłaciło się kupować całą prasę motoryzacyjną w EU

cichszy. A tyle było napierdywania, jaki to Golf jest najlepiej wyciszony w klasie. No i Megane ma lepiej brzmiącego diesla. Większy bagażnik. Ciut lepszy wynik testu zderzeniowego. I lepsze kierowanie. "Out on the road, it’s pleasant and quiet to drive. But the steering is far from the

Re: Jak sprawić, by auto było bezpieczne?

jest tu wysoki wskaźnik dla Mitsu Eclipse Convertible. Moim zdaniem, to powód niskiego bezpieczeństwa biernego Eclipsów z 2003-2005. Dopiero modele 2007-08 zyskały w miarę przyzwoity wynik testu zderzeniowego

Re: sniper przesadziłeś

nie wypadały szczególnie dobrze w testach zderzeniowych. Przyczyną jest nabywanie aut przez najostrożniej prowadzącą grupę kierowców. Nic tak dobrze nie pasowałoby do marki jak dobre AWD. Wtedy mogłaby znacznie silniej konkurować w USA ze wszystkim co premium, w EU z Audi, MB i Volvo. Tak samo

Re: Coś na sezon ogórkowy - podupadanie Saaba

w kwestii bezpieczeństwa, na długo zapisaną w wyobraźni klientów. Volvo S60 i S80 w testach zderzeniowych zdobyły tylko 4 gwiazdki, co nie bardzo pasuje do wizerunku marki robiącej auta bardzo bezpieczne. Ponieważ Jaguar na własne życzenie robił auta dla brytyjskich kombatantów, a nie dla

Re: Dla równowagi - zadowolenie z Poloneza

harmonia w przodu - skasowana od razu.. Honda spisuje sie dobrze w testach zderzeniowych..to prawda. BMw m oze nie ale o wiel latwiej tego wypadku uniknac... A niech tam... Patrze wstecz i wspominam co myslem o tych co kupuja europejskie.... hm... Ciagle drozsze jesli chodzi o cene i utrzymanie ale

Re: 10 najbardziej zawodnych samochodów - Top Gea

, ze francuskie nie jest niezawodne to stawiaja na stylistyke i bezpieczenstwo (bo w koncu i tak auto musi przejsc test zderzeniowy w ramach homologacji, to dlaczego nie zamontowac brzeczyka, ktory przypomina o niezapietych pasach i mamy gwiazdke wiecej;-))) > Do tego jestem przekonany że

Auta specjalnie postarzane? - artykul 1

przepalić się zawsze, a ponieważ mocno wpływają na bezpieczeństwo, powinny dać się łatwo wymienić na drodze i w nocy, gdy najbardziej ich potrzebujemy (aż dziwne, że nie jest to punktowane przez EuroNCAP, organizację robiącą testy zderzeniowe). Tymczasem w wielu modelach wymaga to wyjęcia całego reflektora

audi

AUDI

PODSTAWOWE INFORMACJE

Audi to słynna niemiecka marka samochodów osobowych,od 1965 część koncernu Volkswagen. Firma swoją sławę zdobyła dzięki sukcesom sportowym jeszcze na długo przed wojną. Po niej audi praktycznie zniknęło z rynku na kilkanaście lat, aby potem powrócić w chwale.

Marka Audi słynie z odważnych oraz nowatorskich rozwiązań takich jak słynny napęd Quattro z 1980,który jako pierwszy napęd na cztery koła w samochodzie osobowym zrewolucjonizował świat motoryzacji. Audi zasłynęło ostatnio też innym nowatorskim rozwiązaniem technicznym: stworzyło auto Audi A2 o silniku 1.2TDI, które spala średnio 3l/100 km oleju napędowego.

Dzisiaj Audi jest synonimem sukcesu, luksusu, niezawodności i precyzji.

NAJWAŻNIEJSZE MODELE

A1, A3, A4, A5, A6, A7, A8, Q3, Q5, Q7, TT, R8