audi s4 3.0 tfsi automat

FT

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Używane Audi A4 B9 (2015-) - subtelna rewolucja

Po 8 latach produkcji Audi A4 B8 w połowie 2015 roku producent z Ingolstadt zaprezentował piątą generację A4 oznaczonej symbolem B9. Czy udało jej się udźwignąć ciężar sławy swojej poprzedniczki?

Używane Audi A4 - opinie i awarie. Sprawdzamy trzy generacje B7, B8 i B9. To prawdziwy hit

Audi A4 to król rynku wtórnego w Polsce. Żaden inny używany samochód nie cieszy się w Polsce takim zainteresowaniem. Dlatego postanowiliśmy prześwietlić A4 trzech generacji - B7, B8 oraz B9. Jakie są opinie o Audi A4?

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki

Audi A4 B8 - opinie i typowe usterki

jako Clean Diesel. Silniki 2.7 i 3.0 TDI V6 można uznać za udane. Największym kosztem w ich przypadku pozostaje ewentualna wymiana rozrządu która jest dość skomplikowana. W topowym Audi RS4 nadal znajdziemy wolnossące 4.2 V8 o mocy 450 KM, zaś jest w S4 zamontowano „tylko” 3.0 TFSI, w

Audi A4 B9 - opinie i typowe usterki

Audi A4 B9 - opinie i typowe usterki

dopracowane, a zarazem wolne od poważniejszych awarii. W odmianie S4 początkowo było montowane jak w poprzedniku B8 benzynowe 3.0 TFSI z małą różnicą. W A4 B9 motor dołowany jest za pomocą turbosprężarki, a nie jak wcześniej kompresorem. Niestety po faceliftingu S4 ma pod maską „podrasowane” 3.0

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

Używane Audi B5, B6 i B7 bez tajemnic. Prześwietlamy 3 generacje - ceny, awarie, zalety

V6 150 KM i 2.8 V6 174-193 KM. Na szczycie oferty znajdziemy poszukiwane i bardzo cenione odmiany S4 i RS4 korzystające z jednostki 2.7 V6 BiTurbo o mocy 265 i 381 KM. Często spotykanym dodatkiem jest bezobsługowy napęd na cztery koła. Opcjonalny, klasyczny czterostopniowy automat jest powolny i

Audi A4 Cabriolet

cecha wspólna wszystkich kabrioletów. Gdy tylko wychodzi słońce - od razu poprawia się widzenie świata. Po krótkiej przerwie czas na zmianę samochodu. Poluję na najmocniejsze S4. Jest! Wersja dla szejków - biała z automatem zwanym w Audi Tiptronic. Dobre i to! V8 na humor

Audi A4 Avant, jaki silnik?

Zamierzam kupic Audi A4 Avant,z automatem/multitronic rocznik 06/07.Jaki wybrac silnik, 2,0 czy 1,8TFSI albo 2,0TFSI?

Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

Coupe też aut. - 0-100 w 5,6 s przy zużyciu 12,4 l. Biorąc pod uwagę, że A6 jest przecież o wiele większe i sporo cięższe, a w dodatku ma quattro, wygląda na to, że konstruktorzy Audi spisali się doprawdy nieźle. Jednak zapowiadano większą redukcję zużycia paliwa w stosunku do 3,2 FSI, to miało być

Super Audi - ku przestrodze

http://olx.pl/oferta/audi-a4-b8-2-0-tfsi-224km-automat-s-line-wyprzedaz-demo-2015-CID5-IDdvjoH.html#c675507170;promoted Audi A4 http://st.salvagebid.com/16001/109995799-1L.jpg

audi a5 2.0 TFSI czy bmw 328i

Witajcie serdecznie zawęziłem wybór nowego samochodu do tych 2 modeli. Audi 2.0 TFSI z Stronic i quattro w s-line czy może 328i ze sportowym automatem ale bez x-drive w m-pakiecie. Pytania: 1. czy 4x4 robi różnicę? 2. czy radość z jazdy jest rzeczywiście po stronie bmw? 3. Nie ukrywam

Re: Koniec z automatami

DonDadda, to Ty się zagalopowałeś! Skrzynie dwusprzęgłową - w Audi Q5 nazwaną S-tronic - posiada silnik benzynowy turbodoładowany TFSI 211kM oraz silnik diesla 3.0 TDi 240kM.

A4 TFSI quattro vs alltrack

ile jest to gorsze od permanentnego 4x4) no i A4 2.0 TFSI. Plusy audi: osiagi, napęd, Minusy audi: zuzycie paliwa (ważne bo prywatnie jezdzę ze 3 tys msc a słuzbowo ze 4-5), nisko zawieszone (lubie dziurawe drogi 17tej kategorii), małe w srodku z tyłu i bagażnik nie poraża. Plusy vw: pojemność

Re: Cudów nie ma (test Audi A6 3,0 TFSI)

/100 km (+11,5%) Audi A6 3.2 FSI: 7,8 sek. 0-96,6 km/h 12,8 l/100 km (+13,3%) Audi A6 3.0 TFSI 6,2 sek. 0-100 km/h, 12,9 l/100 km (+14%) Audi A6 4.2 FSI: 6,5 sek. 0-96,6 km/h 13.8 l/100 km (+22%) Hybrydowy czołg jest tu w zasadzie na doczepkę, tylko dlatego, że jako jedno z niewielu aut

Re: silniki Audi

spalanie w Audi A4: 2.0 TDI 7,8 l/100km 3.0 TDI 8,3 l/100km 2.0 TFSI 9,6 l/100km Tym samym wybrałbym A4 Avant 2.0 TFSI S-Tronic S

Re: silniki Audi

karakalla napisał: > Jeżeli nowe, no to 2,0 TFSI quattro S-tronic i pozamiatane. Dokładnie. Po co ci ten diesel? A jak już musisz koniecznie i masz kasę, to oczywiście weź najsilniejszego, będziesz miał i quattro, i automat, i kupę frajdy. Pozdrawiam v-6

Re: Audi A4 Avant, jaki silnik?

opinią. Tak naprawdę najfajniej jedzie manual. A jeśli bardzo zależy ci na automacie to kup quattro z tipem. W takim wariancie to zdecydowanie 2.0TFSI. I tip i quattro zjada troche mocy a toczydła nie ma sensu kupować za takie pieniądze. notmyself

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

www.auto.de/magazin/showArticle/article/38607/Fahrbericht-Audi-A4-Avant-2-0-TFSI-Quattro-211-aesthetisch-verpackte-PS Poszukaj tez pod haslami Co z tego, ze VW "nudny", gdy ma zalety praktyczne? Kolega przejechal juz 260 000 km na silniku 2.0 TDI 170 KM z automatem. Poza typowym serwisowaniem - nic sie nie stalo (na niemieckim paliwie).

Re: Hyundai Elantra | Za kierownicą

B: nic mi się nie pomyliło. Poczytaj o edycji Business dla Volvo S40 i Prime Line Audi :-). Audi . Audi A3 Sportback Prime Line 1.2 TFSI 105 KM S tronic Cena promocyjna: 87 100 zł W wyposażeniu ksenony, klimatyzacja automatyczna, elektryczne szyby i lusterka, alarm, radio Audi Concert itd. Za 99k

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

pewno wziął tego, który ma automat. Jeśli ma to być przede wszystkim dla Ciebie i nie zamierzasz wozić codziennie dzieci nad morze, ani ziemniaków na targ, to lepsze będzie audi. Znajoma ma Tiguana z haldexem i w Karpaczu się sprawdza cały rok, chociaż terenowo nigdzie nim nie jeździ. Torsen z A4 na

Re: Audi wprowadzi dużą turbobenzynę (?)

(jest w 2,0 FSI, nie ma w 2,0 TFSI, gdzie jest bardziej potrzebny, wyskakuje znów jak diabeł z pudełka w 3,2, podobnie z dieslami). Plus dodatni dla obecnego modelu - DSG. > Dobre dane. Twierdzę, że A5 3.0 TDI S-line czyni S5 niepotrzebnym. Tak bardziej > zaczyna gubić oddech poza zakresem

Re: Widziałem na żywo nowego Outbacka

kosztował 167-konny 2,5 CVT, robiący katalogowo setkę w 10,3 s. Wzmiankowane A4 2,0 TFSI quattro S-tronic kosztuje niecałe 155 000. W tej sytuacji trudno doprawdy znaleźć jakikolwiek argument za Subaru, jedynym jest jakaś nieprzezwyciężalna idiosynkrazja w stosunku do Audi (ale wtedy jest 220-konna Insignia

Re: A4 TFSI quattro vs alltrack

(podobno do 100% na tył moze być przekazane). Tak BTW stały napęd 4x4 daje coś z czego posiadacze FWD i RWD nie zdają sobie sprawy -NIGDY w ŻADNYM aucie tyle nie wytrzymały mi opony. 150 tys zrobione na 2 kompletach - zimowym i letnim a zimowe dalej są w stanie zrobić co najmniej 30 tys :) Jak

Re: Audi 2.0T FSI automat z USA zalety i wady

moto.allegro.pl/item923008679_audi_a4_2006_200km_okazja.html moto.allegro.pl/item938330843_audi_a4_2_0tfsi_200km_z_gazem_okazja.html

Re: twój egzemplarz będzie miał same wady he he

: moto.allegro.pl/item922776726_piekny_sedan_audi_a4_2_0_tdi_2006_full_s_line.html proste? jeep

Re: 5 cylindrów w Audi powraca - 350KM w TT-RS

lekkie, więc S4 też być powinno, podczas gdy A6 są z kolei ponad stan ciężkie. Odejdą straty na tiptronicu (automaty Audi pogarszają niestety i spalanie i osiągi). Jednocześnie nie ma siły aby S4 powozić tak spokojnie jak A6 3.0TFSI, co z kolei pogorszy spalanie (ten same efekt co 335i vs 535i

Re: Mistrzowie oszczędności

"Lexus RX 450h automat (59 690 euro; 299 KM; 6,6/6,0/6,3 l/100 km" Ciekawe kto uwierzy w takie zużycie paliwa. Do prawie każdego modelu z tutaj wymienionych trzeba dołożyć ze 2 litry i będzie rzeczywiste zużycie paliwa. "Audi A5 Coupe 2.0 TFSI (34 350; 180; 8,3/5,3/6,4; 646)" W testach ten sam

Re: jeżdzę tym autem na codzień

al9 napisał: > Jasne - passat z dsg i mondeo z nowa skrzynia wystarczy Passat CC bo ladniejszy z silnikiem 2.0TFSI Tiptronik ok130tys > audi za 100-120 tys Accord 2.4 aut kosztuje zdrowo ponad 140tys za niecale 130tys jest Insignia 2.0T 4x4 aut. - 220KM w tej sytuacji

Re: Superb i Yeti jak gorące bułeczki

. lepiej kupić audi a4 2.0 tfsi 4x4 automat, co prawda silnik tylko R4, mniejsze auto, mniej komfortowe, ale marka 'na oko' lepsza, i później łatwiej sprzedać będzie auto z mniejszym silnikiem... nie ma rynku wtórnego skody 3.6...

Re: Golf V 2.0 TDI vs 1.4 TSI - diesel się nie op

kwantyfikowalne. 2.0 TFSI robi setkę w 7,6 sekund (poprawka na automat), w porównaniu do 8,3 sekundy dla 2.0 TDI 170 i 8,4 dla 1.8 TFSI . Więc im po prostu odjedzie i to te dwa ostatnie należy ze sobą porównywać jako ekwiwalentne w kwestii osiagów. I jeśli rzucimy okiem na ceny, to mamy: 1,8TSI (160KM) M6

Re: Bezpośredni wtrysk a instalacja gazowa.

> Chciałem sie zapytać czy mogę założyć do swojego Audi TT 2.0 TFSI instalację ga > zową ?? Czy wogóle do samochodów benzynowych z bezpośrednim wtryskiem można zak > ładać inst. gazowe?? Tak, ale są takie instalacje droższe. Tu przykładowe ceny

Re: Wysyp BMW F10 w Trójmieście i nie tylko

passata to wychodzi ok 7tys na rok (mniej niż tysiąc miesięcznie). Zresztą ceny katalogowe, a ceny faktyczne to dwie różne sprawy, np audi pozbywało sie modeli przed faceliftingiem i dawało nawet po 40 tys zniżki i z 220tys robiło się 180tys za 2.0tfsi, quattro, automat, 245KM.

Re: Accord 2,2 vs Mazda 6 2,2 vs Legacy 2.0 D ??

Parę uwag z mojej strony, co bym zrobił na Twoim miejscu: Jeśli mowa o takich kwotach, szukałbym jakiegoś nowego Audi A4 Avant "z placu". Można w tej cenie coś takiego kupić: tiny.pl/618s Rzecz w tym, że takie Audi nabiera prawdziwego sensu w

Re: Użyczyli wam testowego samochodu do jazdy pró

Dzięki za odpowiedzi . Salon VW w Warszawie na Połczyńskiej Auto Viva : Zostałem obsłużony bardzo profesjonalnie i z jazdą próbną nie było problemów . Jeździłem nowym Passatem 2.0 TDi ,nowym Golfem V 2.0 TDi z DSG i nawet Audi A4 2.0 TFSI . Minusem był krótki odcinek testu . Ogólnie Golf

nowy civic 1,5 turbo cvt - wrażenia z jazdy

widzieliście takiego cvt. Amerykańskie testy nie kłamią. To skrzynia ideał. Pracuje całkowicie liniowo, płynnie przerzuca się miedzy 7 "biegami", ma fenomenalne strowanie, w trybie S manualne sterowanie nie jest korygowane przez komputer (w trybie D koryguje). W ogóle nie ma efektu "multitronika" z audi