awaryjne silniki

ŁK

Top 10 najbardziej awaryjnych silników w USA. Audi A4 na pierwszym miejscu

Top 10 najbardziej awaryjnych silników w USA. Audi A4 na pierwszym miejscu

Organizacja nonprofit Consumer Reports przedstawiła wyniki raportu na temat samochodów z rynku USA z najbardziej awaryjnymi silnikami. Zostały w nim uwzględnione wszystkie modele, które są w sprzedaży w tym kraju, dodatkowo podzielone na roczniki. W czołowej "10" znalazły dwa europejskie samochody, a jeden z nich zajął niechlubne pierwsze miejsce.

Najmniej i najbardziej awaryjne silniki

Firma ubezpieczeniowa Autotrust Europe BV przygotowała ranking najbardziej i najmniej awaryjnych silników. Wyniki są naprawdę zaskakujące

To nie koniec Dieselgate. Silniki po poprawkach bardziej awaryjne

Afera Dieselgate cały czas ciągnie się za Volkswagenem. Producent przeprowadził wielką akcję naprawczą dla "zainfekowanych" samochodów, ale okazuje się, że poprawki powodują sporo problemów.

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Awaryjne silniki | Uważaj przy zakupie tych aut [AKTUALIZACJA]

Silnik dwulitrowy Alfy Romeo należy do mocnych zawodników, ale należy do jednostek drogich w utrzymaniu i stosunkowo kłopotliwych. Ma dwie świece na każdy cylinder (Twin Spark) i kilka problemów. Trzeba bardzo uważać na właściwy poziom oleju. Słabym punktem są awarie wariatora prowadzące do

Najbardziej i najmniej awaryjne silniki

Najbardziej i najmniej awaryjne silniki

Informacje pochodzą od Warranty Direct, brytyjskiego ubezpieczyciela, który oferuje polisy pogwarancyjne. Na podstawie polis 50 tys. klientów zarejestrowanych w systemie sporządzono statystykę najbardziej i najmniej awaryjnych silników. Niestety nie dowiemy się niczego na temat

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Omijaj je szerokim łukiem. Oto najbardziej nieudane silniki - awaryjne i drogie w naprawie

Podstawowym problemem tego silnika jest trwałość. Wynosi ona ok. 100 tys. km, co w dzisiejszych czasach jest zjawiskiem w samochodach osobowych niemal niespotykanym. Najwyraźniej nikt nie przewidział podczas projektowania, że auta będą osiągać znacznie większe przebiegi. Najbardziej widoczną oznaką

Myślał, że będzie mandat, a było zaskoczenie. Policja pomogła odpalić auto na pych

Myślał, że będzie mandat, a było zaskoczenie. Policja pomogła odpalić auto na pych

chwili włącza światła awaryjne, wciąż jednak utrudnia wyjechanie z zatoczki kierowcy autobusu. Wtedy do akcji wkracza policja, która poruszała się w tym samym kierunku. Włącza "koguty" i zatrzymuje pojazd. Funkcjonariusze wychodzą z radiowozu i podchodzą do pechowego kierowcy. Zamiast jednak

Awaryjne lądowanie na autostradzie A1. Nic się nie stało, a pilot może mieć kłopoty w prokuraturze

Awaryjne lądowanie na autostradzie A1. Nic się nie stało, a pilot może mieć kłopoty w prokuraturze

przegląd techniczny swojego samolotu. Po drodze pojawiły się problemy z silnikiem, które zmusiły go do awaryjnego lądowania. Jak tłumaczył pilot, jego pierwotny plan zakładał, że doleci do lotniska w Rudnikach koło Częstochowy. Sytuacja zmusiła go jednak do wcześniejszego lądowania. Według wstępnych

Poradnik | Silnik 2.5 TDI V6 - mocny, ale awaryjny i kosztowny w bieżącej eksploatacji

Poradnik | Silnik 2.5 TDI V6 - mocny, ale awaryjny i kosztowny w bieżącej eksploatacji

decydowali się na ówcześnie flagowego ropniaka koncernu licząc na obiecane osiągi i rozsądne koszty użytkowania. W czasach swojego debiutu, silnik był bardzo nowoczesną konstrukcją, w pełni zasługującą na miano prestiżowego źródła siły napędowej. Jego wyróżnikiem był żeliwny blok z sześcioma cylindrami

Używany Volkswagen Passat B7 (2010-2014) - na ratunek renomie

Używany Volkswagen Passat B7 (2010-2014) - na ratunek renomie

wyglądu uznać można za subtelną restylizację, o tyle pod maską auta dokonano już zmian o wiele poważniejszych. VW Passat B7 oferowany był z czterema silnikami benzynowymi – trzema turbodoładowanymi (1.4 TSI, 1.8 TSI i 2.0 TSI) i jednym wolnossącym (3.6 VR6), które po latach niestety nie cieszą się

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?

Volkswagen Passat B7 - na co zwrócić uwagę i co się w nim psuje?

Volkswagena Passata B7 najczęściej znajdziemy w nadwoziu Variant (kombi). Volkswagen Passat B7 - który silnik wybrać? W siódmej generacji Passata nie znajdziemy już wolnossących jednostek benzynowych. Wyjątkiem jest jedynie wersja 3.6 VR6 o mocy 300 koni mechanicznych, która standardowo była wyposażono w

W kryzysowej sytuacji Grupa VW sprzeda jedną ze swoich marek

W kryzysowej sytuacji Grupa VW sprzeda jedną ze swoich marek

planowanego centrum designu w Wolfsburgu, budowy lakierni w Meksyku i przesunął "na później" premierę nowej generacji Phaetona. Z kolei w Mikołajki pisaliśmy o znacznych spadkach sprzedaży (aż o 25%!) Volkswagena w Stanach Zjednoczonych, gdzie cała afera z silnikami

Poradnik | silnik 1.9 dCi - co się psuje? Mimo ogromnej popularności, nie w każdym przypadku można go polecić

Poradnik | silnik 1.9 dCi - co się psuje? Mimo ogromnej popularności, nie w każdym przypadku można go polecić

Złego, dobre początki Przez długie lata Renault miało w ofercie wiele prostych i dopracowanych silników diesla, które nie odbiegały trwałością od konkurencji. Zaprezentowany w 1997 roku czterocylindrowy 1.9 dTi (80, 98 i 107 KM) trafił pod maskę Megane I, Laguny, Nissana Primery P12 i Volvo S/V40

Kiedy wolno zatrzymać się na pasie awaryjnym autostrady? Wszyscy to robią

Kiedy wolno zatrzymać się na pasie awaryjnym autostrady? Wszyscy to robią

to część pobocza służąca do zatrzymywania się i postoju pojazdów unieruchomionych z przyczyn technicznych. Tak ukształtowany zapis oznacza mniej więcej tyle, że na pasie awaryjnym na autostradzie mogą zatrzymać się pojazdy po awarii np. silnika, załapaniu gumy, ale też kolizji. Nie ma możliwości

Samochód zapłonął na myjni. Kierowca przesadził z "plakowaniem" wnętrza

Samochód zapłonął na myjni. Kierowca przesadził z "plakowaniem" wnętrza

także inne, przydatne zastosowanie. Więcej ciekawych newsów motoryzacyjnych znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl Wielu kierowców używa "plaka" do awaryjnego uruchamiania silnika. To zasługa łatwopalnego gazu znajdującego się w składzie produktu. Wystarczy zaaplikować trochę gazu do układu

Niemcy wybrali najbardziej awaryjne auta. Kilka niespodzianek w raporcie ADAC 2021

Niemcy wybrali najbardziej awaryjne auta. Kilka niespodzianek w raporcie ADAC 2021

. Liczba rejestracji każdego modelu musiała przekroczyć 10 tys. egzemplarzy rocznie. Tak powstał raport najbardziej i najmniej awaryjnych samochodów używanych. Zestawienie podzielono na pięć klas. Pod uwagę wzięto 109 samochodów. Przy większości modeli podajemy w nawiasie rozpiętość liczby usterek we

Co nie pyka w elektrykach? Właściciele zdradzają, które auta na prąd psują się najczęściej

Co nie pyka w elektrykach? Właściciele zdradzają, które auta na prąd psują się najczęściej

do rozpędzania auta. Znacznie ciekawszy jest ranking najmniej i najbardziej awaryjnych modeli z silnikami elektrycznymi. Na piątym miejscu bezawaryjnych znalazł się najpopularniejszy europejski samochód z września 2021 roku. Chodzi o Teslę Model 3, która jest najnowszych hitem sprzedaży na Starym

W bagażniku twojego auta może być ukryta czerwona linka. Użyj jej, zanim wezwiesz lawetę

W bagażniku twojego auta może być ukryta czerwona linka. Użyj jej, zanim wezwiesz lawetę

, a więc wyjeżdżacie prawie całą rezerwę. Pod dystrybutor docieracie zatem już na oparach. Niestety po zgaszeniu silnika i naciśnięciu przycisku odblokowującego klapkę wlewu paliwa, nie dzieje się nic. W skrócie, nie możecie zatankować paliwa, bo wlew zablokował się, ale też nie macie paliwa żeby

Restomod Toyoty FJ40 Land Cruiser. Pomarańczowa skóra i światła LED

Restomod Toyoty FJ40 Land Cruiser. Pomarańczowa skóra i światła LED

, wyciągarka i podnośnik. Firma Leyton Cars Classics sprowadziła samochód z Kolumbii. Zmodernizowała także przednie hamulce oraz zainstalowano resory piórowe ARB / Old Man Emu. Land Cruiser jest teraz o około 2,5 cala wyższy niż standardowy. Zamiast wkładać nowy silnik pod maskę, zdecydowano się przerobić

Temperatura spadnie poniżej -10. Jak odpalić auto? Stare sposoby nie zawsze działają

Temperatura spadnie poniżej -10. Jak odpalić auto? Stare sposoby nie zawsze działają

poranne problemy z odpaleniem usunie dopiero wymiana akumulatora. Odpalanie na pych. Stara metoda, ale czy dobra? Metodą awaryjnego rozruchu silnika jest też tzw. odpalanie na holu lub na pych. Polega ona na tym, że najpierw należy rozpędzić auto do jakiś 25 – 30 km/h, a następnie kierowca powinien

Używany Peugeot 308 I (2007-2013) - nieprzeciętny kompakt. Ale czy niezawodny?

Używany Peugeot 308 I (2007-2013) - nieprzeciętny kompakt. Ale czy niezawodny?

licznych modelach Peugeota, Citroena, a także MINI). Słabą stroną jednostek z początku produkcji jest awaryjny napinacz łańcucha rozrządu, który może powodować przyspieszone rozciąganie łańcucha – jeśli nie zareagujemy w porę, możemy doprowadzić do poważnego uszkodzenia silnika. Napinacz jest bardzo

Który kabel najpierw i co to jest masa. Jak uruchomić samochód z kabli?

Który kabel najpierw i co to jest masa. Jak uruchomić samochód z kabli?

którym jednostka napędowa nie odpali wcale. Co wtedy? Wtedy przydają się dwa przewody – jeden czerwony i jeden czarny. To za ich pomocą w ciągu zaledwie kilku minut objawy życia mogą powrócić do silnika. Zaraz opowiemy jednak o tym, o czym pamiętać podczas awaryjnego rozruchu. Auto nie odpala

Czy można zmieniać biegi bez sprzęgła? Czasem trzeba

Czy można zmieniać biegi bez sprzęgła? Czasem trzeba

Więcej ciekawostek związanych z techniką jazdy przygotowaliśmy w materiałach publikowanych w serwisie Gazeta.pl . Końcówka lat 90. była naprawdę kolorowa. Także motoryzacyjnie. Przykład? Idealny stanowi chociażby Fiat Seicento Citymatic. Model choć nadal miał silnik o pojemności 0,9 litra, został

Nowy kompakt z silnikiem Diesla do 100 tys. zł. Został tylko jeden taki model

Jeżeli na zakup nowego auta chcemy przeznaczyć nie więcej niż 100 tysięcy złotych i poszukujemy kompaktowego hatchbacka z silnikiem Diesla, to w zasadzie nie mamy żadnego wyboru, bo obecnie tylko jeden producent jest w stanie spełnić nasze oczekiwania. Pozostali albo nie mają już w ofercie takich

Wyniki, które wielu zaskoczą. Najbardziej i najmniej awaryjne auta zdaniem ADAC

najmniej trzech. Liczba rejestracji każdego modelu musiała przekroczyć 10 tys. egzemplarzy rocznie. Tak powstał raport najbardziej i najmniej awaryjnych samochodów używanych. Zestawienie podzielono na pięć klas. Pod uwagę wzięto 109 samochodów. Przy większości modeli podajemy w nawiasie rozpiętość liczby

Listy wstydu. Czyli które auta psują się najbardziej, a której najmniej?

najważniejszych segmentach rynku. Przedstawimy też pięć najlepszych i najgorszych pojazdów. Małe samochody miejskie. Które są najbardziej awaryjne, a które najmniej? Liderem zestawienia została Toyota Aygo. Niewielki hatchback produkowany od roku 2014 otrzymał wskaźnik awaryjności oszacowany na 99,1 proc. To

Mróz i odpalanie samochodu. Czy powinno się najpierw przekręcić kluczyk do połowy?

kręcić dłużej niż 10 sekund. Po kilku minutach możecie spróbować ponownie, ale większość mechaników twierdzi, że maksymalna liczba prób to pięć. Odpalanie na holu? Nie w każdym przypadku Metodą awaryjnego uruchamiania silnika, stosowaną bardzo chętnie przez starszych kierowców, jest holowanie bądź

Jetour X-1 ma mieć 3 stopień autonomiczności od Huawei

autonomiczny w niektórych scenariuszach, ale nadal będzie wymagać ingerencji kierowcy w sytuacji awaryjnej – ale architektura będzie kompatybilna z pełną autonomią na poziomie 5 w przyszłości. Auto oparte jest na zupełnie nowej architekturze opracowanej przez Chery, która nazywa się Kunlun. Marka

Czytelnicy "What Car?" przemówili. Najmniej awaryjny mały samochód wg. Brytyjczyków

. Ostatnio magazyn „What Car?" z Wielkiej Brytanii przygotował zestawienie najmniej awaryjnych małych aut, na podstawie opinii ich użytkowników z ostatniego roku. Uczestnicy ankiety musieli również odpowiedzieć jak długo trwała naprawa oraz ile kosztowała. Im wyższy wynik procentowy tym lepiej

1.75 TBI - opinie. Czy warto postawić na silnik z policyjnej Alfy?

Nowa jakość w koncernie Miejsce awaryjnych jednostek z rodziny JTS Alfa Romeo postanowiła zapełnić nowoczesną konstrukcją zdolną do rywalizacji z konkurencją. Włosi obrali na celownik silniki 1.8 i 2.0 TSI Volkswagena, a także awaryjne 1.6 THP PSA. Pole do popisu mieli sporem, bowiem Niemcy nie

Jest mróz, kierowcy stawiają więc wycieraczki. Czy to w ogóle ma sens?

być np. spalony silnik wycieraczek. Komplet nowych wycieraczek w sklepie motoryzacyjnym kosztuje od jakiś 100 do nawet 250 zł. To dużo? Kierowca powinien zatem wiedzieć, że pojedynczy silnik uruchamiający wycieraczki ma cenę startującą dopiero od 250 zł. Wycieraczki postawione na sztorc to jedno. Co

Czy warto podnosić zimą wycieraczki? Po co to robić?

. Warto pamiętać o tym, że w wycieraczkach mocno przymarzniętych do szyby może dojść nawet do uszkodzenia silnika regulującego ich pracę. Zima jest okresem szczególnie trudnym dla wycieraczek. A ich uszkodzenie oznacza nie tylko wydatek. Wiąże się też z tym, że do czasu wymiany, kierujący musi się liczyć

Toyota Aygo II vs. Skoda Citigo. Recepta na miejskie korki? Ceny nie są z kosmosu

filigranowe, co daje się we znaki dopiero poza aglomeracyjnymi korkami. Na kanapie w awaryjnych sytuacjach zmieścimy dwie dodatkowe osoby. Nastawmy się jednak na młodzież. Na liście wyposażenia dodatkowego znajdziemy elektrycznie sterowane szyby, klimatyzację, multimedia z dotykowym, kolorowym ekranem, niezłe

Używany Peugeot 307 (2001-2008) - nie tylko dla strażaków

na ekranie pojawi się komunikat o kolejnym błędzie, który może być prawdziwy lub… fałszywy. Używany Peugeot 307 (2001-2008) - polecane silniki benzynowe Peugeoty miewają swoje przypadłości, ale dość mocną ich stroną są proste, często mało awaryjne silniki. Podstawowe benzyniaki o pojemności

Kupiłeś używany samochód? Wymień te rzeczy, aby cieszyć się nim dłużej

zadbać o samochód tuż po jego zakupie? Absolutna podstawa – czyli olej silnikowy Sprzedający mógł odpuścić jego wymianę, wiedząc, że niedługo rozstanie się z pojazdem, a eksploatowanie silnika z nadmiernie zużytym i zanieczyszczonym olejem może znacznie pogorszyć jego stan. Skutków nie odczujemy

Nowy Peugeot 308 SW - polskie ceny i poziomy wyposażenia

. Za tę cenę otrzymamy silnik PureTech 130 S&S również z manualną skrzynią. W standardzie znalazły się: system hamowania awaryjnego z wykrywaniem pieszych, również w warunkach nocnych, czujniki parkowania z tyłu z kamerą cofania, automatyczne sterowanie świateł drogowych, wbudowana nawigacja

Bardziej dojrzały C5 Aircross. Można już zamawiać

aktywnego hamowania awaryjnego, 18-calowe felgi, trzy niezależne siedzenia tylne, chromowane końcówki wydechu, 12,3’’ ekran i światła LED. Feel Plug-in Hybrid – podstawowa wersja hybrydowa, na jego wyposażeniu jest radio cyfrowe z 10’’ wyświetlaczem dotykowym, pakiet Safety

Filtr powietrza. Ważniejszy, niż może ci się wydawać. Poprawi dynamikę i spalanie

spalanie oraz spadek mocy. W sytuacji ekstremalnej jednostka sterująca układem zasilania może dać nawet sygnał o konieczności pracy silnika w trybie awaryjnym, a to pociągnie za sobą dodatkowe koszty diagnostyki układu. Stąd też warto przestrzegać zasad wymiany filtra zgodnie z zalecaniami producenta

Volskwagen ID.5 - cena, silniki, wyposażenie

Volskwagen ID.5 - wymiary, pojemność bagażnika Długość: 4 599 mm Szerokość: 1 852 mm Wysokość: 1 616 mm Rozstaw osi: 2 770 mm Pojemność bagażnika: 549 litrów Masa własna: 2 118 kg (2 243 kg w wersji GTX) Więcej o nowych samochodach piszemy na stronie Gazeta.pl Volskwagen ID.5 - silniki, moc

Rygorystyczne testy Bugatti. 379 km/h i 349 km

slalomy i sytuacje awaryjne. Auto ma być sprawdzone pod każdym kątem. To nie tylko testy prędkości i mocy. Jenny jest w stanie wychwycić drobne różnice we wszystkim – od dźwięku silnika i hałasu na drodze, po różnicach w przełącznikach i przyciskach w kabinie. To tworzy charakter tego samochodu, a

Rosjanie zaprezentowali "sankcjoodporną" wersję Kamaza. Wrócili do rozwiązań z ubiegłego wieku!

informacji znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl Pod maską także nastąpiły tu spore zmiany. Dość udany i mało awaryjny silnik 6,7-litrowego Cumminsa zastąpił przestarzały V8, który z pojemności aż 11 litrów generuje o 20 KM mniej i jest przy tym znacznie bardziej paliwożerny. Rosjanie musieli także

Najmocniejsza Mazda w historii marki. Hybrydowa CX-60

, wiemy, że CX-60 będzie dostępny w Europie z trzema opcjami silnika. Pierwszym z tych układów napędowych jest hybryda Mazdy typu plug-in, która łączy zmodyfikowaną wersję istniejącego wcześniej czterocylindrowego silnika benzynowego SkyActiv-G o pojemności 2,5 litra z silnikiem elektrycznym i

10 niesamowitych motocykli wojskowych. Są diesle, elektryki i... Kałasznikow [WIDEO]

maszyna na pograniczu kategorii cross/enduro/adventure. Często chodzi o adaptacje seryjnie produkowanych modeli. Zwykle mają efektywniejsze tłumiki, aby silniki pracowały jak najciszej, wzmocnione zawieszenie, które wytrzyma większe obciążenie sprzętem i powiększone zbiorniki palia. Tak jest z wieloma

Lubisz francuską motoryzację? Jeśli tak, uważaj na te silniki. Lista pułapek

trapi je problem niedopracowanej elektroniki. Dobre natomiast noty zbierają wszelkiej maści silniki, zwłaszcza wysokoprężne. Niestety, pośród jednostek napędowych sprzed kilkunastu lat znajdziemy wiele awaryjnych rozwiązań potrafiących skutecznie wydrenować kieszeń po wizycie u mechanika. Wybraliśmy

Chevrolet dostarczy Silverado policji. Ma to być pojazd pościgowy

Bed i dodaje pakiet Z71, który obejmuje amortyzatory Rancho, osłonę podwozia i blokadę mechanizmu różnicowego. Zwiększono również prześwit. Pod maską znalazł się silnik V8 o pojemności 5,3 L. Wytwarza on 360 KM mocy i 519 Nm momentu obrotowego. Moc przekazywana jest na wszystkie cztery koła za

Najgorsze kontrolki w samochodzie. Kiedy się zapalą, kierowca musi działać od razu

spektrum możliwości niestety jest naprawdę szerokie. Czerwone kontroli, czyli zatrzymaj auto! No dobrze, ale jaki typ kontroli sprawia, że dalsza podróż raczej nie będzie możliwa? Poniżej wymieniamy najważniejsze: Niski poziom oleju – w silniku jest za mało oleju, może dojść do zatarcia

Nowe zasady kontroli drogowych już działają. Policja zatrzymuje więcej osób

kontrolującego policjanta trzeba wyłączyć silnik pojazdu i włączyć światła awaryjne, a także umożliwić dokonanie identyfikacji pojazdu, w szczególności przez udostępnienie kontrolującemu komory silnika oraz innych miejsc w pojeździe. Czy można nagrywać kontrolę drogową? Tak. Można rejestrować kamerą w komórce

Nie ma stacyjki, jest przycisk. Jak uruchomić auto, kiedy padnie kluczyk?

niejako rozpoznaje was. A gdy już jesteście "zaprzyjaźnieni" z komputerem w pojeździe, wystarczy że zajmiecie miejsce za kierownicą i naciskacie przycisk z napisem start-stop engine. Wtedy zadzieje się magia i silnik po prostu odpali. Auto się nie otwiera, bo padła bateria w kluczyku

Skoda Kodiaq (2022) - cena, silniki, wyposażenie

) - silniki, osiągi Gama silnikowa Skody Kodiaq obejmuje trzy jednostki benzynowe oraz dwie wysokoprężne. Wszystkie współpracują z 7-biegową przekładnią dwusprzęgłową DSG. Silniki benzynowe: 1.5 TSI ACT - 150 KM, 250 Nm- napęd na przednie koła - przyspieszenie 0-100 km/h: 9,7 s- prędkość maksymalna: 205 km/h

Te kontrolki wykluczają dalszą podróż. Jeśli się zaświecą, musisz się zatrzymać

Elektronika w samochodach oznacza nie tylko komfort, ale też rozbudowane układy diagnostyczne. Jakie jest ich zastosowanie? Mają nadzorować pracę silnika czy systemów bezpieczeństwa oraz wskazywać kierowcy jaki jest stan pojazdu oraz informować o ewentualnych awariach. Moduły diagnostyczne

Zderzenie auta z pontonem na Podkarpaciu. Trafił zderzakiem prosto w głowę

. Potem wysiadł porozmawiać z przewodnikiem. Więcej na temat na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego przeczytasz stronie na Gazeta.pl Niestety zapomniał zabezpieczyć swoje auto. Nie zaciągnął hamulca awaryjnego i nie zostawił go na biegu. Samochód stoczył się do rzeki, kiedy właściciel prowadził rozmowę

Używane Audi A6 C5 (1997-2005) - droga limuzyna za... nieduże pieniądze

) godne polecenia silniki benzynowe Wybór właściwej, mało awaryjnej jednostki napędowej w dużym stopniu będzie decydował o tym, czy zakup kilkunasto-, a nawet kilkudziesięcioletniego Audi w ostateczności uznamy za udany i nie okaże się brzemienny dla naszych finansów. Obok silników godnych polecenia

Jak odpalać samochód na mrozie? Pamiętaj, że stare sposoby nie zawsze działają

, ale większość mechaników twierdzi, że maksymalna liczba prób to pięć. Odpalanie na holu? Nie w każdym przypadku Metodą awaryjnego uruchamiania silnika, stosowaną bardzo chętnie przez starszych kierowców, jest holowanie bądź pchanie auta. W przypadku nowoczesnych samochodów, wyposażonych w kosztowny i

DS 4 - cena, silniki, wyposażenie

Gazeta.pl DS 4 (2022) - wersje silnikowe Decydując się na DS 4 mamy do wyboru trzy wersje benzynowe, jedną wersję z silnikiem Diesla oraz wersję z napędem hybrydowym. Najsłabsza jednostka zasilana benzyną to dobrze znany trzycylindrowy PureTech o pojemności 1.2 litra i mocy 130 KM. Najmocniejszy silnik

Japońskie miasto chce korzystać z technologii wodorowej. Toyota jest na miejscu

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl Toyota od lat widzi w wodorze przyszłość. Od 2014 r. produkuje wodorową Mirai i pracuje nad wodorowym silnikiem spalinowym. Chce również wykorzystywać wodór poza branżą motoryzacyjną, dlatego od 2021 r

Opel Mokka (2022) - cena, silniki, wyposażenie

, jednostrefowa System dodatkowego ogrzewania Quick Heat (tylko z silnikiem Diesla) Zaawansowany układ wykrywania pieszych i rowerzystów Zaawansowany system zapobiegania kolizji i hamowania awaryjnego Tempomat adaptacyjny Zaawansowany układ utrzymania w linii pasa ruchu (tylko dla wersji z automatyczną skrzynią

Volvo XC60 (2022) - silniki, wyposażenie, cena

  System rozpoznawania znaków drogowych Układ monitorowania pasa ruchu Tylne czujniki parkowania z funkcją awaryjnego hamowania Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna z czujnikiem wilgotności i jakości powietrza Ogrzewanie i wietrzenie kabiny ciepłem szczątkowym po wyłączeniu silnika Bezprzewodowe

Jak zachować się w korku? Bezpiecznie i poprawnie

zapominać o bezpieczeństwie jazdy, ale też i kulturze drogowej. Dlatego dziś na wszelki wypadek przypomnimy najważniejsze zasady. Stoję w korku. Wyłączać silnik? To ważne pytanie. Czy stojąc w korku trzeba wyłączać silnik w pojeździe? Kierowcy bardzo często przy tak zadanym pytaniu powołują się na art. 60

300-konne SUV-y za 100 tysięcy złotych. Moc, funkcjonalność i wysoka jakość

Dopiero niedawno popularne marki zaczęły oferować gromowładne auta o pokaźnej mocy. Volkswagen wprowadził do oferty 300-konnego T-Roca i Tiguana, ale te auta pozostają poza naszym zasięgiem. PSA natomiast postawiło na połączenie silnika elektrycznego i benzynowego. Hybrydy ładowane z gniazdka

Alfa Romeo Tonale (2022) - cena, silniki, wyposażenie

Alfa Romeo Tonale (2022) - wymiary Długość: 4 528 mm Szerokość: 1 841 mm (bez lusterek) Wysokość: 1 601 mm Rozstaw osi: 2 636 mm Pojemność bagażnika: 500-1550 litrów Alfa Romeo Tonala (2022) - silniki Na gamę silnikową Tonalę składają się 3 wersje napędowe. Dwie hybrydy o mocach systemowych 150 i

Używane motocykle 150-250 ccm za 10 tys. zł. Całkiem szybkie i ekonomiczne

bocznych drogach, gdzie choć prędkość przelotowa jest niewielka, FXR da mnóstwo radości. Oczywiście, drugie miejsce jest, jednak należy traktować je wyłącznie awaryjnie. Tania w produkcji stalowa rama nie ma problemów jakościowych. Źródłem mocy jest jednocylindrowy silnik o mocy 18 KM. Na tematycznych

Używany Nissan Qashqai II (2013-2021) - nowoczesny... nomada w opinii kierowców

. Wiele samochodów z rynku wtórnego oferuje pomoc w rodzaju systemu monitoringu 360 stopni, asystenta parkowania czy adaptacyjnego tempomatu, które rzutują na cenę używanego egzemplarza pojazdu. Używany Nissan Qashqai II - typowe usterki silników benzynowych Druga generacja Qashqaia załapała się już na

Fisker Ocean zmierza ku Europie. Znane są jego ceny

w szereg standardowych systemów wspomagania kierowcy, w tym automatyczne hamowanie awaryjne, monitorowanie martwego pola, asystenta utrzymania pasa ruchu, asystenta parkowania i technologię rozpoznawania znaków drogowych. Fisker Ocean będzie miał kilka poziomów wyposażenia. Podstawowy model Sport

Niemiecki taksówkarz przejechał Teslą 1,5 miliona kilometrów. Ile baterii zużył?

eksploatacji Model S. Nowy silnik modelu P85 o wysokiej był dość awaryjny. Przy przebiegu 680 tys. km, został wymieniony już po raz czwarty. Później albo przestał się psuć, albo Hansjorg von Gemmingen-Hornberg przestał pisać o kolejnych wymianach. Wielokrotna wymiana kluczowych podzespołów to poważna rysa na

Wjechałem w kałużę i coś jest nie tak z autem. Usterka alternatora, a nawet silnika

chciał odpalić. Skutek? Lawetowanie pojazdu do warsztatu i na ogół generalny remont silnika kosztujący kilka tysięcy złotych. Po wyjeździe z kałuży krzywią się tarcze hamulcowe Woda może też uszkodzić np. przepływomierz powietrza, co skończy się trybem awaryjnym pracy silnika lub komunikatami

Od wczoraj obowiązują nowe zasady kontroli drogowych. Co robić, gdy policjant macha lizakiem?

muszą też wiedzieć, że: po zatrzymaniu przez policję nie należy wysiadać z samochodu, podczas kontroli należy trzymać ręce na kierownicy, chyba że kontrolujący policjant poprosi o opuszczenie pojazdu, na polecenie kontrolującego policjanta trzeba wyłączyć silnik pojazdu i włączyć światła awaryjne, a

Przegląd motocykli 125 za 10-15 tysięcy zł. Pojeździsz nimi z kategorią B w kieszeni

designem, a uwagę przyciąga widoczna kratownicowa rama w kontrastowym kolorze. Komfortowa kanapa dla jednej osoby wzbogacona została przez awaryjny zadupek dla pasażerki – tutaj o komforcie podróżowania możemy zapomnieć. Sercem BN 125 jest jednocylindrowy silnik zaopatrzony we wtrysk paliwa

Znamy cennik Renault Austral. Podstawowa wersja w całkiem słusznych pieniądzach

systemu infotainment OpenR Link, czujniki parkowania, przednie światła Full LED Pure Vision, system rozpoznawania znaków drogowych (TSR), system awaryjnego utrzymywania pasa ruchu (ELKA), a także 17-calowe felgi. W jej przypadku cena to 134 900 zł. Kolejną pozycją na liście jest wersja Techno

Zaświeciła się kontrolka z czerwonym wykrzyknikiem? Możesz to naprawić jednym ruchem ręki

silnika, słabo naładowanym akumulatorze. Czerwony kolor, którego nie trzeba się bać? Nie każda czerwona kontrolka oznacza awarię. Wśród nich wyróżnia się chociażby lampki wskazujące np. na niedomknięte drzwi, brak zapiętych pasów bezpieczeństwa przez pasażerów czy włączone światła awaryjne. Jedną z takich

Czym jeździ polska drogówka? Oto przegląd policyjnego sprzętu [Galeria]

Rzeszowie.   Oto przegląd wszystkich aktualnie używanych motocykli przez policję drogową:  Kia Ceed III 1,4 T-GDi  Najczęściej spotykany radiowóz służby ruchu drogowego, jest pojazdem do wszystkiego. Benzynowy turbodoładowany silnik o pojemności 1,4 l generuje 140 KM. Jak twierdzą

Samochody z najniższym spalaniem w równie niskich cenach. Jakie auto wybrać w dobie kryzysu?

tym zestawieniu. Zwłaszcza w wariancie z mało awaryjnym silnikiem 1,4 l TDi o mocy 80 KM, który pozwala na przyjemne spalanie na poziomie 4,6 litra na 100 km. Poza wspomnianą jednostką w gamie znajduje się jeszcze kilkanaście różnych silników, co pozwoli każdemu kierowcy na dość swobodny wybór - od

Wypadek lub kolizja - co robić? Krok po kroku podpowiadamy, jak się zachować

oceny sytuacji i zabezpieczenia miejsca wypadku drogowego. Włączamy światła awaryjne w swoim aucie, zaciągamy hamulec ręczny i wyjmujemy kluczyki ze stacyjki. Stawiamy trójkąt awaryjny (w obszarze zabudowanym tuż przy miejscu zdarzenia, na drodze zwykłej 60 metrów dalej, na autostradzie i drodze

Ta zasada przy tankowaniu LPG, uratuje ci skórę. Dosłownie i w przenośni

gazu są bezpieczne. Prawda jest jednak taka, że tzw. pistolety lub zawory w zbiorniku samochodowym zawsze mogą ulec awarii. Więc dla dobra swojego i swoich dłoni lepiej zakładać rękawice przy każdym tankowaniu. Także warto wozić awaryjną rękawice w bagażniku, na wypadek, gdyby jednak na którejś ze

Toyota Corolla Cross (2022) - cena, silniki, wyposażenie

silnikowe, osiągi Corolla Cross dostępna jest w dwóch wersjach napędowych. Obie to hybrydy współpracujące z 2-litrowym silnikiem benzynowym i bezstopniową skrzynią biegów e-CVT. Wybór dotyczy napędu, który może być przekazywany na przednie koła lub na wszystkie. Moc całego układy wynosi 197 KM. 2.0 Hybrid

Czy to w ogóle działa? Po co kierowcy ustawiają tak wycieraczki?

Więcej porad z zakresu zimowej eksploatacji samochodu znajdziesz również w serwisie Gazeta.pl . Zima bez wątpienia nie jest ulubioną porą roku kierowców. Po pierwsze dlatego, że pogarsza warunki drogowe. Po drugie dlatego, że w czasie mrozów trudniej jest odpalić silnik w samochodzie o

Volkswagen T-Roc (2022) - cena, silniki, wyposażenie

Volkswagen T-Roc (2022) - wymiary, pojemność bagażnika Długość: 4 236 mm Szerokość: 1 819 mm Wysokość: 1 584 mm Rozstaw osi: 2 590 mm Pojemność bagażnika: 445 litrów Więcej o nowych samochodach przeczytasz na stronie Gazeta.pl Volkswagen T-Roc (2022) - silniki, osiągi Silniki benzynowe 1.0 TSI M6

Pół Polski ruszy zaraz w trasę. Sprawdź kilka rzeczy i uniknij awarii auta

kilometrów od domu, bo wasze auto stanęło martwe na poboczu. Silnik nie chce odpalić, a jedynym tchnieniem życia są światła awaryjne nieśmiało tlące się w reflektorach. Auto stanęło w trasie? W Wielkanoc to poważny problem! Scenariusz z usterką w czasie dalszego wyjazdu zawsze jest tragiczny. Po pierwsze

Skoda Fabia (2022) - cena, silniki, wyposażenie

Skoda Fabia (2022) - wymiary długość: 4 108 mm, szerokość: 1 954 mm z lusterkami, 1 780 mm bez lusterek wysokość: 1 459 mm, rozstaw osi: 2 564 mm, pojemność bagażnika: 370 l. Nowa Skoda Fabia (2022) - cennik Konfigurator nowej Fabii otwiera kwota 62 000 zł i wersja Active z silnikiem 1.0 MPI o mocy

Czy podczas burzy można siedzieć w samochodzie? Piorun może uszkodzić auto

samochodu. Pojazd w znacznej mierze wykonany z metalu chroni przed wyładowaniami atmosferycznymi. Trzeba jednak trzymać ręce z daleka od metalowych przedmiotów, które mogą być przewodnikiem prądu. Możliwe i bezpieczne jest natomiast korzystanie z telefonu komórkowego. Nie gaś silnika i świateł Pod warunkiem

Używany Opel Corsa E (2014-2019) - dobra inwestycja

wolnossące, niewysilone silniki benzynowe 1.2 l (70 KM) i 1.4 l (75 i 90 KM), które dobrze sprawdzają się w ruchu miejskim, zaspokajając pragnienie stosunkowo niedużą ilością paliwa. W ich przypadku Opel niestety oblał „poprawkę", nie zażegnując w pełni problemu awaryjnych cewek zapłonowych. Ich

Volkswagen ID3 (2022) - cena, silniki, wyposażenie

(2022) - silniki, moc, zasięg Volkswagen ID.3 dostępny jest obecnie w tylko jednej wersji napędowej. Z elektrycznym silnikiem o mocy 150 kW (204 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 310 Nm. W zestawie bateria o pojemności 58 kWh, którą naładujemy do pełna w nieco ponad sześć godzin, korzystając z

Używany Ford Focus I (1998-2004) - skazany na sukces

niezależnego, wielowahaczowego zawieszenia tylnego z płaskim wahaczem ustalającym, którego konstrukcja wyszła spod ręki inżyniera Richarda Parry’ego-Jonesa (z przodu zastosowano klasyczne kolumny McPhersona). W połączeniu z dość udanymi, niezbyt skomplikowanymi silnikami oraz niewygórowaną wagą (plus

Hamowanie dla VIP-ów. Większość kierowców nie potrafi tego zrobić

hamować silnikiem. Kolejny błąd to "kopanie" pedału hamulca w czasie awaryjnego hamowania. Badania niemal wszystkich producentów wykazały, że kierowcy przestraszeni sytuacją drogową, odruchowo hamują gwałtownie, ale za lekko. Tymczasem w autach wyposażonych w układ ABS w czasie hamowania

Co mi może policja, czyli jakich poleceń policjanta kierowca musi słuchać?

oczekiwać na dalsze polecenia. Dalsze polecenia mogą polegać np. na wyłączeniu silnika, włączeniu świateł awaryjnych, umożliwieniu identyfikacji pojazdu (poprzez umożliwienie dostępu np. do komory silnika), opuszczeniu kabiny pasażerskiej czy otwarciu bagażnika.

Omijaj je szerokim łukiem. Te samochody są najdroższe w serwisowaniu

utrzymaniu nie oznacza wcale bardziej awaryjne, bo Warranty Direct ocenia również koszty i czas serwisowania. Taka metodologia ma jednak swoje minusy, bo autom tańszym trudno znaleźć się na liście nawet wtedy, gdy psują się wyjątkowo często. Jakie samochody lepiej omijać? Z okresu produkcji : 1998-2006

Opel Grandland bez "iksa", ale z polskim cennikiem. Tanio nie jest

wnętrza, więc kabina robi zdecydowanie pozytywne wrażenie. Znane silniki Gama silnikowa Grandlanda pozostała w zasadzie bez zmian. Nadal punktem wyjściowym jest 1.2 Turbo o mocy 130 KM i 230 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Mamy też półtoralitrowego diesla o takiej samej mocy (130 KM) ale większym

Do Polski przyjechał już Peugeot 408. Ceny od 143 000 złotych i od razu wersja Allure

gamie otwiera 143 000 złotych. Gdzieś w przyszłym roku klasyczny trzycylindrowy benzyniak zostanie zastąpiony przez tę samą jednostkę, ale z układem miękkiej hybrydy. Dwie pozostałe wersje to hybrydy ładowane z gniazdka z silnikiem 1.6 THP o łącznej mocy 180 lub 225 KM. To dokładnie ten sam napęd, co w

Tego nie można robić na stacji benzynowej. To znacznie większy błąd niż pomylenie pistoletów

śmiać. Szczególnie że prawdziwy problem zaczyna się nie wtedy, gdy kierowca zatankuje do baku złe paliwo, a wtedy gdy po tankowaniu wsiądzie do auta i... przekręci kluczyk w stacyjce. Pół biedy jeżeli dysponuje samochodem z silnikiem starego typu. Diesel napędzany pompą rozdzielaczową lub 8-zaworowy

Tesla ułatwi używanie klaksonu... aktualizacją oprogramowania. Nieprawdopodobne? A jednak

tych innowacji przyjmują się świetnie, inne wyprzedzają swoje czasy (np. lądowanie na Ziemi załogowych kapsuł kosmicznych przy pomocy silników rakietowych - NASA wymusiła na SpaceX użycie "przestarzałych" spadochronów), a niektóre są zwyczajnie niepotrzebne. Do tych ostatnich zalicza się

Raport ADAC 2020. Niemcy wskazują najbardziej awaryjne samochody

trzech. Liczba rejestracji każdego modelu musiała przekroczyć 10 tys. egzemplarzy rocznie. Tak powstał raport najbardziej i najmniej awaryjnych samochodów używanych. Zestawienie podzielono na pięć klas. Pod uwagę wzięto 113 samochodów 25 różnych marek. Przy większości modeli podajemy w nawiasie

Używany Volkswagen Golf VII (2012-2020) - pięknie się różni

, którzy ze swego zadania wywiązali się z nawiązką – waga podwozia zmalała o 26 kg, silników (w zależności od wersji) – nawet o 40 kg, nadwozia – 37 kg. Niższa waga oznaczała oczywiście lepsze osiągi auta, które udało się uzyskać (korzystając też z mniejszego o 10 procent współczynnika

Policyjna kontrola. Kierowcy nagminnie popełniają ten błąd, a teraz grozi za to 30 tys. zł kary

bene przypominają te obowiązujące w USA, kierowca po zatrzymaniu pojazd, musi pozostać w samochodzie i trzymać ręce na kierownicy. To samo dotyczy innych pasażerów. Dopiero na polecenie policjanta wyłącza silnik, włącza światła awaryjne i umożliwia mu identyfikację pojazdu przez podanie

Młody człowiek zapłaci więcej za OC, niż emeryt. Czym jest to spowodowane?

także takie czynniki jak wiek i rodzaj pojazdu. Właśnie profil samochodu bardziej wpływa na cenę OC niż sam profil kierowcy. Dla ubezpieczycieli ważny jest wiek auta, jego wartość, a także marka i model. Młodzi kierowcy wybierający przykładowo BMW z początku tego wieku, z dużymi silnikami są dla

Jak bezpiecznie uruchomić samochód, gdy po mroźnej nocy rozładuje nam się akumulator? Metoda na hol nie zawsze jest bezpieczna

przewód masowy akumulatora. Przy próbie awaryjnego rozruchu powinno się wyłączyć silnik dawcy, żeby zmniejszyć możliwość uszkodzenia diod alternatora w samochodzie z którego "pożyczamy" prąd. Zdarza się to bardzo rzadko i zazwyczaj w modelach z bardzo małym akumulatorem. W starszych samochodach

Używany Opel Astra III (2004-2014) - rozsądny wybór

rośnie wprost proporcjonalnie do ilości wyposażenia dodatkowego. Silniki montowane w Astrze III generacji cieszą się dobrą opinią, a ich wybór jest duży. Jednostki mają stosunkowo prostą konstrukcję i uważane są za mało awaryjne, acz duże znacznie odgrywa ich przeszłość, sposób użytkowania i dbałość o

Kluczyk samochodowy nie tylko otwiera auto. Ma kilka ukrytych funkcji

lub światła awaryjne. Dzięki temu odnajdzie pojazd na zatłoczonym parkingu przed marketem. Kluczyk w kieszeni, aplikacja w telefonie lub... pilot z ekranem! Inteligentny kluczyk do samochodu to oczywiście też system bezdotykowego dostępu do kabiny pasażerskiej. Samochód wyczuwa kluczyk zbliżający się

Siedem aut z Niemiec, które doprowadzą twój portfel do ruiny. A zwykle to pewniaki

tapicerkę, automatyczną klimatyzację, tempomat, rozbudowane nagłośnienie i wiele systemów bezpieczeństwa. Po latach, mechanicy zgodnie sugerują kupno wolnossących silników benzynowych nie sprawiających większych problemów. Do wyboru mamy 2.8, 3.2, 3.7, 4.3 i 5.0 o mocy 204-306 KM. Problem stanowi korozja

Czym grozi częsta jazda na rezerwie? Lista usterek może doprowadzić do płaczu

stopniowo zaciera się. Gdy się zatrze, nie będzie możliwy ani rozruch silnika, ani jazda. Nowa pompa paliwa kosztuje jakieś 400 - 500 zł. Do kwoty tej należy doliczyć jednak jeszcze koszt wymiany. Rezerwa i zapowietrzony diesel? Szykuj się na lawetę Kolejnym z możliwych scenariuszy jest... zapowietrzenie

Audi A4 to król rynku wtórnego. Ma wiele zalet, ale i wersje pułapki. B7, B8 i B9

biegów Multitronic. Jest bardzo awaryjna, a jej naprawy - drogie. Tym bardziej uważamy na nią w parze z tak mocnym silnikiem jak 2.0 TFSI - Multitronic najzwyczajniej nie radzi sobie z taką mocą. Kupując używane Audi A4 B7, zdecydowanie unikajcie tej skrzyni biegów. Audi A4 B7 - opinie Audi A4 B7 to

Kontrolki, których nie możesz zlekceważyć. Pojawiają się? Jedź do mechanika!

napędowej. Jej wyświetlanie może być okresowe. Na pojawienie się komunikatu mimo wszystko warto reagować dość szybko. Powód? Jeżeli usterce ulegnie np. jeden z czujników w motorze, mechanicznie silnik pozostanie sprawny. Mimo wszystko komputer sterujący uruchomi tryb awaryjny - a to oznacza np. jazdę z

Najbardziej awaryjne silniki

Coś mi się tak skojarzyło i okazało się słusznie. Podobieństwo widać, he he he Najbardziej awaryjne marki silników: 1. MG Rover (7,88%) 2. Audi (3,71%) 3. Mini (2,51%) 4. Saab (2,49%) 5. Vauxhall/Opel (2,46%) 6. Peugeot/Citroen (2,26%) 7. BMW (2,20%) 8. Renault (2,13%) 9. Volkswagen

awaryjne silniki prawdy i mity

Szanowna redakcjo. Rozpowszechnianie mitów to nie jest profesjonalne podejście do tematu. Jestem posiadaczem dwu silników diesla - oczywiście nie w jednym pojeżdzie - 1 - skoda Octavia z 2008 r silnik 1,9 2 - scenic z 2010 r silnik 1,5 Oba znajdują się na listach najbardziej awaryjnych i to

Jak awaryjny jest silnik Diesla

czy warto inwestować w drogiego diesla, skoro niezależnie od marki silniki sa bardzo awaryjne, we wszystkich wysiadaja turbiny pompy wtryskowe. Na łamach opisano setki krytycznych uwag o silnikach diesla takich niby sław jak Mercedes, Volvo, VW, Ford, Renault które obecnie nie są w stanie

Awaryjny tryb pracy sterownika silnika

moze byc spowodowany ogólnie niesprawnością np. sondy lambda, która została wykryta przez układ samodiagnostyki silnika. Z informacji które posiadam wynika, że sterownik zastępuje parametry z odłaczonej sondy lambda wartościa srednią zaprogramowaną w swojej pamieci. Czy to sie powinno

Przydałaby sie lista nie awaryjnych silników :-)

moto.pl/MotoPL/56,88389,15735816,Awaryjne_silniki___Uwazaj_przy_zakupie_tych_aut__AKTUALIZACJA_.html -- Pozdrawiam, G. hideipvpn

Awaryjne lądowanie

Po dwóch udanych prezentacjach w Polsce śmigłowiec AW101 miał problemy podczas sobotniego powrotu do Włoch. Awarii uległy dwa z trzech silników maszyny i piloci byli zmuszeni do awaryjnego lądowania na lotnisku w Dubnicy na Słowacji. W poprzednim tygodniu w pokazie AW101 w Świdniku uczestniczył m

BMW awaryjne

Czytałem Aś test na 100.000 BMW 3 318.Zaskoczyło mnie to że za takie pieniądze jest bardzo awaryjny. Sypało się kupę pierdół, na końcu kiedy całe rozebrali okazało się,że silnik w fazie testów po zjeździe z taśmy był nieprawidłowo docierany (katowany), korbowody powodowały nierówną pracę

awaryjne ladowanie

"... Z powodu awarii jednego z silników, samolot należący do wenezuelskich linii Rutaca, z piłkarską reprezentacją tego kraju na pokładzie, musiał awaryjnie lądować w Resistance, stolicy argentyńskiej prowincji Chaco. Piłkarze Wenezueli podróżowali do Buenos Aires na spotkanie z Argentyną (17

Awaryjne lądowanie

19 marca samolot z Warszawy do Poznania planowy odlot 10:40 miał kłopoty z silnikiem i musiał zawrócić do Warszawy. Czy ktoś słyszał coś na ten temat??

Praca silnika w awaryjnym trybie sterowania

jest spowodowana ogólnie niesprawnością np. sondy lambda, która została wykryta przez układ samodiagnostyki silnika. Z informacji które posiadam wynika, że sterownik zastępuje parametry z odłaczonej sondy lambda wartościa srednią zaprogramowaną w swojej pamieci. Czy to sie powinno objawiać

silniki HDI...????

co sądzicie o tych silnikach? czy prawda że są bardzo awaryjne?? niedawno kupilam auto PEUGEOT 206 z takim silnikiem, obecnie jezdzi sie bardzo dobrze, ale chętnie poslucham radi opini, zapraszam do dyskusji właścicieli aut z takimi silnikami

Pyrzowice-awaryjne lądowanie

Bez przeszkód wylądował w czwartek na lotnisku w podkatowickich Pyrzowicach samolot Lufthansy, którego pilot podczas lotu stwierdził zadymienie w jednym z silników maszyny. Na pokładzie były 53 osoby; nikomu nic się nie stało. Jak podały służby prasowe lotniska, podejrzenie zapalenia

Hamowanie awaryjne

W czasie kursu na prawo jazdy dowiedziałem się że hamowanie samym hamulcem jest bradziej efektywne od hamowania ze sprzęgłem. Dlaczego? przecież jeżeli nie wcisniemy sprzęgła to hamulec hamuje ale silnik nadal ciągnie samochód do przodu. Gdzie jest błąd w moim rozumowaniu?

Silnik wysiadł. Awaryjne lądowanie na Okęciu

kolejna awaria . EuroLot przymierza się do latania po kraju. Pomysł świetny ale czym. Czy te sytuacja nie podważą zaufania pociąg pewny samolot nie. Trasy krajowe aż się prosi tego nie neguje. www.airportsbase.com Dla tysi

Zasilanie awaryjne

UPS do zasilania komputera nie zdaje egzaminu. Pompa na prądzie z UPSa nie działa. Po konsultacjach dowiedziałem się, że sinusoida prądu z UPSa jest inna niż prądu w sieci i nie można nim zasilać silnika klatkowego jaki posiada pompa C.O.

Skoda-silnik

przymierzam się do kupienia Fabii, 4-5 letniej i mam pytanie: jak poznać który z silników jest starszą wersją produkowaną przez Skodę a który konstrukcją VW? Podobno ta nowsza wersja jest miej awaryjna? A może macie inne zdanie na ten temat?

Renault espace III - jaki silnik najmniej awaryjny

najmniej awaryjny, najoszczędniejszy, najlepiej skonstruowany. slyszalem, ze V6 3.0 benzyna to porazka.

Pyrzowice: Awaryjne lądowanie awionetki

szwajcarskiej firmy maszyny byli jedynie dwaj piloci. Procedurę awaryjną wszczęli, gdy włączył się czujnik sygnalizujący pożar silnika. Silnik został wyłączony, a samolot musiał lądować. Maszyna miała pełne baki, mieszczące ok. 1,5 tony paliwa. Już w trakcie lądowania okazało się, że w silniku nie ma

awaryjne ladowanie ....

Wedle info linii lotniczej Contact Air główny silnik samolotu Typ Fokker 100 osiągał tylko częściowo pełne obroty. Lot odbywał się dzisiaj 14.09.2009 14:14) Na pokładzie było 73 pasażerów i 5 członków załogi. Na pokładzie był szef niemieckiej SPD Franz Müntefering. Zgłoszono alarm

Polonez z silnikiem Rovera

Czy warto kupić poloneza z silnikiem Rovera. Jakie są koszty jego utrzymania? Czy jest awaryjny? Ile wyniesie jego ewentualny remont. Ile wytrzymują te silniki?

Nowy rodzaj silnika spalinowego

www.youtube.com/watch?v=qci6P8t8TM4 Coś w rodzaju Wankla, ale bardziej oszczędny i mniej awaryjny. -- Każde dobro zostanie ukarane.

Awaryjna Toyota Avensis

podjął się diagnostyki twierdząc, że w Polsce jeździ się z prędkością maksymalną 130 km/godz. a wtedy jeszcze nic nie hałasuje. Na domiar złego podczas kolejnych przeglądów pernamentnie stwierdzano braki oleju w silniku pojazdu. Po długotwałym i uciążliwym monitorowaniu tego zjawiska orzeczono

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

bardzo wysokie, a naprawę główną można zrobić tylko określoną, niewielką liczbę razy (czasem - wcale lub raz). Te silniki są więc przede wszystkim nietrwałe, a nie awaryjne (choć jedno nie wyklucza drugiego). Po drugie - mylisz historię jednego egzemplarza ze statystyką. Po trzecie - poniosłeś spore

Silniki wankla są bardzo awaryjne

A pozatym duży problem to uszczelnienie go, ale jesli mazda poszła w strone wankla to znaczy, że widzi sens ich produkcji.

Awaryjne lądowanie w Jasionce. Kłopoty z silnikiem

To są efekty tego, że PLL Lot ma stare samoloty, które dawno już powinny być wymienione. No ale czego innego się spodziewać, jeżeli w Radzie Nadzorczej zasiadają ludzie nie mający pojęcia o rynku lotniczym i predyspozycji do zajmowanego stanownska jak POwszechnie znany maturzysta mieniący się profes

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

2 litry? Przecież tam w zależności od silnika wchodzi od 3 do 3.5 litra oleju. Skoro dolewasz 2 litry na to tam już nie ma silnika, ale faktycznie skoro masz opiłki metalu w silniku...

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

> Miałem silnik 2,0 DID w Mitsubishi Outlander 2009 r. To ten sam niemalze silnik > co 1,9 tdi na pompowtryskiwaczach. Bredzisz, koreański spamerze.

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

Najlepiej po prostu kupić silnik zapasowy i wozić w bagażniku na wszelki wypadek. Gdy się zepsuje silnik podczas jazdy, to wymienić na ten zapasowy, a popsuty zawieźć do mechanika.

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

Silnik 1,9 tdi w Skodzie to oczywiscie niemiecki silnik- iuznany za bardzo trwały. Ma tylko jedną wadę- jest głośny jak traktor! Kiedys stanałem sobie obok BMW 3 z 2-litrowym dieslem koło Helmuta gdzies na parkingu. helmut był zdumiony, ze mój dieselek taki cichy - bo jego traktor. To był silnik 1

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

Poczytaj grupy posiadaczy Renault z silnikiem DCi to się dowiesz o co chodzi. Raz przekręcanie się panewek to nie mit. Dwa panewki przekręcały się kiedy stosowano się zaleceń producenta i wymiana oleju co 30 tys. Potem sam producent zaczął zalecać co 15 tys wymianę. Trzy silniki 1.5 DCi występowały

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

only_the_godfather napisał: > 2 litry? Przecież tam w zależności od silnika wchodzi od 3 do 3.5 litra oleju. > Skoro dolewasz 2 litry na to tam już nie ma silnika, ale faktycznie skoro masz > opiłki metalu w silniku... twoja głupota mnie przeraża....jeśli rocznie robię 10

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

W dieslu, zapobiegawczo panewki po 180tys. nalotu:-/ Taki silnik bez dupy powinien przelatać 500tys. bez żadnych zapobiegawczych wymian i tak jest w dobrych silnikach (których już chyba nie produkują hehe) -- Life is too short to drive boring cars

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

Napisałem, że prawie cały bo wszędzie gdzie czytałem było podane, że do Polo benzynowego wchodzi od 3 do 3,5 litra oleju w zależności jaki to silnik.

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

twierdzili że padający kzfr to wada fabryczna silników. A jak poczytasz fora internetowe to jest cała masa speców którzy wiedzą lepiej jaki olej lać do silnika. Jeszcze rozumiem, nie lejesz oleju z którym producent ma podpisaną umowę marketingową tylko innej marki ale zgodny z normami.

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

> W wyniku niewłaściwego smarowania (zły olej, za mały stan oleju) mozesz mi wyjaśnić, w jaki sposób niski stan oleju wpływa na smarowanie wariatora przy rozruchu silnika, kiedy ten wariator w ogóle nie jest wtedy smarowany?

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

only_the_godfather napisał: > Napisałem, że prawie cały bo wszędzie gdzie czytałem było podane, że do Polo be > nzynowego wchodzi od 3 do 3,5 litra oleju w zależności jaki to silnik. 2 litry z 3,5 to też nie jest "prawie cały" ...prawie cały to by było 3,3 litry...

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

Miałem silnik 2,0 DID w Mitsubishi Outlander 2009 r. To ten sam niemalze silnik co 1,9 tdi na pompowtryskiwaczach. Jak madrzy japończycy mogli kupic takiego gniota. 140 KM ale traktor ! A wczesniej w Mazdzie 3 -francuski silnik 1,6/1560 cm3- 360 tys km bez naprawy!//-do dzis montowany- genialny

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

Ale chodzi o statystykę i porównanie z innymi silnikami, a nie to, że jak odpowiednio będziesz dmuchał/chuchał do tego trafisz dobry egzemplarz to będziesz miał spokój... To, że znam 2 osoby które z TwinSparkami Alfy nie miały problemów, czy osobę która Mitsu Outlanderem 2 z 2.0 TDI PD od VW

wady silnika 1.8T AUDI ?

spotkałem się z opinią, że te silnikiawaryjne, ktoś może coś o tym powiedzieć?

Czy silnik dci 1.5 rzeczywiscie tak awaryjny?

Chodzi przedewszystkim o wersje 68 konną.Akurat wiele słyszałem rzeczy negatywnych o rodzinie silników dci pochodzących od renault.Czy jest tak rzeczywiście czy to wina róznych "zenków-kombinatorów" którzy aby jezdzic jak najtaniej leja niemal tłuszcz po frytkach? Prosze o wypowiedzi osób które

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

i załatwia sprawę. Wałka nie trzeba wyjmować, ani odkręcać od niego wariatora. Puszkę wariatora trzyma seger (od strony silnika). Ściskając go można ściągnąć obudowę i wymienić sprężynę i podkładkę. Przy odrobinie wprawy zajmie to 15 minut (nie liczę ustawiania rozrządu). > Wariator jest

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

w tych silnikach potrafi ubywać" :-) . Jak to rozumieć? Że jak się regularnie zmienia wariator (ok. 700 zł) to można już nie kontrolować poziomu oleju i nie dbać o to, by to był ten właściwy? :-) Wariator (jego usterka) to tylko jeden ze skutków niewłaściwego serwisu olejowego, są gorsze- zatarcie

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

> Że jak się regularnie zmienia wariator (ok. 700 zł) to można już nie > kontrolować poziomu oleju i nie dbać o to, by to był ten właściwy? :-) Poziom oleju należy oczywiście kontrolować. Problem polega na tym, że o ile w innych silnikach ten właściwy poziom to od-do, to w silnikach, o

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

drżenie o poziom oleju, którego zresztą w tych silnikach potrafi ubywać. Zresztą, z klekocącym wariatorem też można jeździć przez jakiś czas.

Re: Hamowanie awaryjne

Ważna jest prędkosć z której wykonujemy hamowanie. Przy dużych prędkosciach (powyżej wolnych obrotow silnika) należy hamować hamulcem a w ostatniej fazie naciskać sprzęgło aby odłączyć silnik i go nie dusić. Przy małych predkosciach zaczynamy od sprzęgła a nastepnie hamulec i wtedy jest

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

> a to ciśnienie zależy od obrotów. no coś ty? Im wyższe obroty silnika, tym większe ciśnienie oleju w tymże? > Gdy w wariatorze zużyją się zęby kół zębatych, przeskakujących po sobie > w wyniku niewłaściwego sterowania olejem widziałeś rozebrany wariator? Zęby nie przeskakują po

Awaryjne lądowanie awionetki na lotnisku

Fotka to chyba nie bardzo... drugi silnik to chyba w luku bagażowym? :) -- Smerf Mądrala

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

> Co robie nie tak,ze auto nie bierze oleju? Oleju to nie bierze nigdy nie uzywana sucha patelnia powieszona nad kuchnia dla dekoracji, a silnik w twojej tam ciubarynce olej bierze, ale jego poziom sobie uzupeelnia ropa z przeciekow, plynem chlodniczym z przeciekow, wilgociami porannymi

Re: Hamowanie awaryjne

Należy dodać, że większość aut posiada serwo (wspomaganie) działające na podciśnienie w układzie ssącym silnika. Przy naciśniętym pedale sprzęgła silnik pracuje na wolnych obrotach lub w skrajnym przypadku silnik gaśnie co może doprowadzić do zmniejszenia lub braku podciśnienia potrzebnego do

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

zużyte). Poziom oleju i w ogóle jego ilość w silniku wpływa na to, że nie występują jego braki w wariatorze podczas rozruchu, gdy przez krótki czas nie jest on właściwie smarowany (właśnie wtedy słychać turkotanie kół, które ustaje po kilku sekundach , gdy dotrze tam olej. W ten sposób następuje

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

jestklawo napisała: > > W wyniku niewłaściwego smarowania (zły olej, za mały stan oleju) > > mozesz mi wyjaśnić, w jaki sposób niski stan oleju wpływa na smarowanie wariat > ora przy rozruchu silnika, kiedy ten wariator w ogóle nie jest wtedy smarowany? > a to

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

jestklawo napisała: > > to nawet wtedy gdy jest w pozycji 0 i może tak na szybko, jak się ma olej do trwałości wariatora w silnikach TS Alfa Romeo

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

wszystkim - w odróżnieniu od samochodów czy silników - żadne statystyki awaryjności tu nie istnieją. Istnieją tylko obiegowe opinie, które najczęściej są trzecim rodzajem prawdy.

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

Przecież Ci piszę że tak nie jest- napinacz trzeba obowiązkowo zmieniać co 60000 km, bo zniszczy silnik, wariatora nie trzeba regularnie wymieniać- tylko wtedy gdy jest niesprawny- tak zaleca Alfa i to się sprawdza w praktyce (pod warunkiem właściwego serwisu olejowego). Dodam jeszcze że Alfa

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

są zużyte). Poziom oleju i w ogóle jego ilość w silniku wpływa na to, że nie występują jego braki w wariatorze podczas rozruchu, gdy przez krótki czas nie jest on właściwie smarowany (właśnie wtedy słychać turkotanie kół, które ustaje po kilku sekundach , gdy dotrze tam olej. W ten sposób następuje

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

wymieniac,kosztuje 60 euro. > Co robie nie tak,ze auto nie bierze oleju? Silnik nie jest wysilony, uszczelniacze w dobrym stanie, może tak być że nie bierze. Ale wymieniać i tak powinieneś, bo olej zmienia swe właściwości po jakimś tam czasie pracy, nawet jak dobrze wygląda A raczej nie ma tu

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

stosowanego oleju jak również pilnowanie jego stanu- wtedy te silniki są bezawaryjne. Niestety, ostatnio widać w sieci wysyp trolli handlowych zalecających na forach inne oleje, wielu sie na to nabiera i takie są efekty. Znajomy przejechał Twin Sparkiem ponad 350000 km także bez awarii.

Silnik wysiadł. Awaryjne lądowanie na Okęciu

Miałem "przyjemność" być na pokładzie :) Było trochę strachu, ale załoga zachowała się bardzo profesjonalnie w 5-6 minut byliśmy z powrotem na ziemi. Było tak: Najpierw lekko, ale nienaturalnie rzuciło samolotem a potem komunikat i normalna procedura awaryjnego lądowania. Pozdrowienia dla

Silnik wysiadł. Awaryjne lądowanie na Okęciu

To ten sam ATR, który ostatnio miał awarię silnika w locie do Rzeszowa, czy psują się już wszystkie?

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

I ja mam podobne doświadczenia- kupiłem w jakiejś promocji elektryczne nożyce do żywopłotu za całe 75 zł, już drugi rok je intensywnie eksploatuje i nic. Z autami jest tak że dziś wielu użytkowników nie przestrzega zaleceń producenta- nie pilnują oleju, coś nawet starają się sami w silnikach

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

decyduję ECU uruchamiając elektrozawór przy 1900 obrotów silnika. Przy rozruchu, na wolnych i pow. 4500, olej do wariatora nie jest tłoczony. Legendy że wysoki poziom oleju ma jakiś cudowny wpływ na wariator są powielaniem starego, niezweryfikowanego przez autora/tłumacza, tekstu z cuoresportivo.pl. I są

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

niektórzy uważają, bywa że nawet że wersje 3,2 potrafią zużyć ok. 0,6 litra na 10000 km, zależy w jakim stanie jest silnik, uszczelniacze i stan gładzi i pierścieni oraz tłoków.

Silnik wysiadł. Awaryjne lądowanie na Okęciu

He he, kilka lat temu byłem świadkiem następującego wydarzenia: Przylecieliśmy ATR-em z Wrocławia na Okęcie i czekaliśmy dość długo w samolocie na autobus. Do silnika podszedł mechanik w brudnym kombinezonie, podstawił drabinkę, otworzył puszkę oleju i usiłował wlewać do silnika, ale mu nie bardzo

Re: Silniki wankla są bardzo awaryjne

za wcześnie pochwaliłem dzakasa. upoił go sukces i znów jest po staremu :-) niestety akurat w nortonach te silniki słynęły z bezawaryjności

Re: Awaryjny tryb pracy sterownika silnika

Na pewno mieszanka będzie silnie wzbogacona, co zapobiegnie uszkodzeniu silnika. Spowoduje to wzrost zużycia paliwa a na dłuższą metę zatrucie kata

Re: Jak awaryjny jest silnik Diesla

Post jest prowokacyjny, ale nie wszedzie mija sie z prawda. ON jest prawie tak drogi jak Pb. Do tego wysoka cena zakupu auta. W efekcie trzeba naprawde wiele kkm przejezdzac corocznie, aby sie oplacalo. Awaryjnosc nowoczesnych diesli jest duza - zbyt wiele nowinek w common rail. Silniki

Re: Jak awaryjny jest silnik Diesla

oczywiście że bzdury ten gość to jakiś nienormalny chyba ,jest dokładnie odwrotnie u diesli z awaryjnoscią, a sto tysiecy to silnik mało zużyty na diesla ,zmienic tylko profilaktycznie pasek rozrzadu i jechac dalej.

Re: Przydałaby sie lista nie awaryjnych silników

loyezoo napisał: > Nie,żebym był pewien ale uogólniając,nie awaryjne silniki (lub mało awaryjne) t > o silniki benzynowe,wolnossące,czyli gatunek na wymarciu. Na przykład 1.4 16V z Polo IV:) Tylko rozrząd zmieniasz ,lejesz benzynę i jeździsz

Re: Przydałaby sie lista nie awaryjnych silników

Nie,żebym był pewien ale uogólniając,nie awaryjne silniki (lub mało awaryjne) to silniki benzynowe,wolnossące,czyli gatunek na wymarciu. -- Beer will change the world! I don't know how,but it will:) Life is too short to drive boring cars

Awaryjne Mondeo TDci

. Jadę sobie wolniutko przez skrzyżowanie a tu silnik zgasł na dobre. Naprawa trwała aż 16 dni - serwisanci nie mieli pomysłu co naprawdę "rąbnęło", więc podobno wymienili cały układ paliwowy - od zbiornika paliwa, aż po wtryskiwacze. Dziwne, że w całej Polsce nie było części do tego auta i

Re: Awaria silnika OMEGA

marcin.klonowski napisał: > na moje oko to jest tryb awaryjny, który sie pojawia, gdy coś jest nie tak ze > skrzynia lub silnikiem. tryb awaryjny skrzyni biegow to tylko bieg bezposredni do przodu i wsteczny-tak ze nie jest to tryb awaryjny skrzyni- przynajmniej tak to wynika z

Re: Awaryjne lądowanie

sądzę że w każdej sytuacji, nawet najbardziej dramatycznej są określone standardowe procedury postepowania. Nie wiem też, czy awaria silnika to "nic takiego"...inna sprawa, że nawet ATR przy awarii jednego z silników jest w stanie na jednym bezpiecznie wylądować

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

> wijesz się jak piskorz, żeby nie wyszło że tej racji nie masz na moje rzeczowe, konkretne argumenty, ty opowiadasz jakąś bajkę o wpływie poziomu oleju na wariator. W którym fragmencie moich wypowiedzi nie mam racji? > wałki i zębatki się nie zużywają- to jest bzdura, już o tym pisałem,

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

> następuje jednak ścierne zużycie zębatek ejże, tam nie ma żadnych zębatek, zaraz cranmer to przeczyta i będzie sie pluł, że znowu ktoś w internetach nie ma racji ;) Wariator musiałby mieć milion km przebiegu, żeby zauważalnie sie zużył. Te "zębatki" nie obracają sie względem siebie, tylko hel

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

jestklawo napisała: > > to nawet wtedy gdy jest w pozycji 0, Ja może przypomnę o co my się spieramy- ja twierdzę że prawidłowe serwisowanie olejowe- poziom oleju i jego rodzaj ma kluczowe znaczenie dla trwałości wariatora, Ty natomiast, że poziom oleju i jego rodzaj nie ma na to wpł

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

> jest ono sterowane zaworem elektromagnetycznym, który przy > większych obrotach zwiększa ciśnienie w wariatorze ;) nawet aktor z twojego filmu (ok. 7. min) mówi że działa to zero-jedynkowo (tzn. że albo olej płynie do wariatora albo nie) Dzieje sie tak tylko w niskim i średnim zakresie

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

@jestklawo : Tak, ciśnienie oleju zależy od obrotów- jest ono sterowane zaworem elektromagnetycznym, który przy większych obrotach zwiększa ciśnienie w wariatorze. W wyniku niewłaściwego smarowania (zły olej, za mały stan oleju) powstają luzy na elementach ruchomych wariatora- ściera się powier

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

> a wypierdalaj to też figura retoryczna? Nie, to jest proste polecenie, które masz wykonać, pisdo.

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

Przecież ci już qqbek udowadniał, że wyraźnie napisałeś o opiłkach metalu w oleju. Potem głupio zacząłeś to tłumaczyć że niby jakieś śmieci.

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

> Nie jest prawdą że wariator wymienia się w TS-ach razem z rozrządem, > wymienia się go gdy źle pracuje Nie jest "prawdą". Jest praktyką. Tak samo nie trzeba wymieniać napinacza. A jednak się wymienia.

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

vogon.jeltz napisał: > Przecież ten wariator w Alfie to żadna awaria. To jest po prostu część eksploat > acyjna, którą wymienia się razem z rozrządem, jak napinacz. Nie jest prawdą że wariator wymienia się w TS-ach razem z rozrządem, wymienia się go gdy źle pracuje. Wariator jest st

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

Przecież ten wariator w Alfie to żadna awaria. To jest po prostu część eksploatacyjna, którą wymienia się razem z rozrządem, jak napinacz.

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

A wiesz ile ja razy przebiegałem na czerwonym świetle? I nic mnie mnie nie rozjechało. Ale za to rozwaliłem kolano na sali gimnastycznej. Wniosek: przebieganie jest bezpieczne, a sale gimnastyczne trzeba natychmiast zamknąć! -- Sygnaturka wykonała niedozwoloną operację! Zresetuj komputer i skont

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

vogon.jeltz napisał: > > Szanowna redakcjo. > > Rozpowszechnianie mitów to nie jest profesjonalne podejście do tematu. > > Szanowny - aczkolwiek nieco przygłupiasty - czytelniku, > Słowem, którego szukasz, jest "statystyka". > Bez poważania > Redakcja

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

> Szanowna redakcjo. > Rozpowszechnianie mitów to nie jest profesjonalne podejście do tematu. Szanowny - aczkolwiek nieco przygłupiasty - czytelniku, Słowem, którego szukasz, jest "statystyka". Bez poważania Redakcja

Awaryjne lądowanie w Balicach

, którzy mieli odlecieć rejsem powrotnym do Bristolu, czekają na lotnisku na ostateczną decyzję. Awarie silników Pod koniec sierpnia na podkrakowskim lotnisku doszło do innego, tym razem innego poważniejszego incydentu. Samolot Cessna 510 lecący z Włoch do Krakowa musiał awaryjnie lądować z powodu

Re: awaryjne lądowanie

qwyszukiwarka google, temat awaryjne ladowanie i wynik: samolot do mińska z ponad 40 paxami, ponoć zapalił sie silnik- Lot tego nie potwierdza

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

jestklawo napisała: > na moje rzeczowe, konkretne argumenty, ty opowiadasz jakąś bajkę o wpływie pozi > omu oleju na wariator. W którym fragmencie moich wypowiedzi nie mam racji? Pisząc że olej- jego poziom i rodzaj nie ma wpływu na zużycie wariatora. W podanych linkach wszyscy mówi

Re: awaryjne silniki prawdy i mity

jestklawo napisała: > > następuje jednak ścierne zużycie zębatek > > ejże, tam nie ma żadnych zębatek, zaraz cranmer to przeczyta i będzie sie pluł, > że znowu ktoś w internetach nie ma racji ;) > Wariator musiałby mieć milion km przebiegu, żeby zauważalnie sie zuż