aygo premium

REKLAMA

Toyota Aygo X - miejski samochód, jakiego jeszcze nie było

Toyota Aygo X - miejski samochód, jakiego jeszcze nie było

Klasa aut miejskich kurczy się z roku na rok, a Toyota Aygo w nowej odsłonie urosła, zyskała garść nowych technologii i prezentuje się lepiej niż kiedykolwiek. Nowy miejski model Toyoty wjeżdża do salonów i wprowadza do segmentu A elementy wyposażenia i opcje, których jeszcze nigdy w tej klasie nie widzieliśmy. Czym wyróżnia się nowa Toyota Aygo X?

Elektryczny SUV od McLarena? Nowy dyrektor tego chce

Nowy dyrektor generalny McLarena chce, aby marka zaczęła produkować SUV-y. Tego ponoć chce klient.

Listy wstydu. Czyli które auta psują się najbardziej, a której najmniej?

Dziś mamy dla was dwie listy. Pierwsza to lista wstydu, druga chwały. A pojawiły się na niej samochody używane najlepiej i najgorzej oceniane przez swoich właścicieli. Na które auta lepiej uważać? Sprawdźcie.

Kierowcy sami wybrali najmniej i najbardziej awaryjne auta. Raport za 2022 r.

Kierowcy sami wybrali najmniej i najbardziej awaryjne auta. Raport za 2022 r.

sobie tutaj Toyota Aygo, która osiągnęła znakomite 99,1 proc. w indeksie niezawodności. Ale nie tylko ona. Sporo maluchów może się pochwalić wysokim wynikiem. Oto tegoroczni liderzy: Toyota Aygo (2014–2022): 99,1 proc. Honda Jazz (2015–2020): 98,7 proc. Volkswagen Up (od 2012): 98,4 proc

Niemcy z ADAC grzmią. Przebadali 580 aut - bezczelne cenniki i wątpliwa jakość

ADAC bardzo krytycznie podchodzi do nowych samochodów. W omówieniu wyników padły nawet mocne słowa o "bezczelnych cennikach". Niemcy punktują producentów, zwracając uwagę na coraz gorsze wykonanie i wyższe ceny. Mocno oberwało się markom premium za ich bazowe modele. Na celownik wzięto choćby

Przeglądając cenniki aut sprzed 20 lat, trudno nie robić wielkich oczu. Ile kosztowały Tico, Maluch i inni?

Przeglądając cenniki aut sprzed 20 lat, trudno nie robić wielkich oczu. Ile kosztowały Tico, Maluch i inni?

Octavię – podpowiada Marcin Korzeniewski z Autoplac.pl. Jednak o nowym samochodzie za tę kwotę mowy nie ma. Należąca do jednych z najtańszych aut na rynku Toyota Aygo to dziś wydatek minimum 45 tys. zł. Minimum 43 tys. zł trzeba zapłacić za nową Dacię Sandero i Citroena C1. Tańszy jest Hyundai i10

Nasi czytelnicy rozdali aż 12 statuetek. Nie zabrakło dużych niespodzianek

miesiącach głosowania. Ale nie tylko samochody. W zeszłym roku, idąc z trendami w mediach, do listy kategorii dodaliśmy Influencera Roku. W tym pojawił się gadżet motoryzacyjny roku. Oto wyniki: Samochód miejski – Toyota Aygo X  Dla większości kierowców do kategorii samochodów miejskich zaliczają

Kategorie specjalne The Best of Moto 2022. Czytelnicy wybrali aż 12 zwycięzców

Kategorie specjalne The Best of Moto 2022. Czytelnicy wybrali aż 12 zwycięzców

samochody. W zeszłym roku, idąc z trendami w mediach, do listy kategorii dodaliśmy Influencera Roku. W tym pojawił się gadżet motoryzacyjny roku.  Oto wyniki:  Samochód miejski – Toyota Aygo X  Dla większości kierowców do kategorii samochodów miejskich zaliczają się głównie auta

Najczęściej kupowane samochody w 2018 roku w Polsce. Jest zmiana lidera

Najczęściej kupowane samochody w 2018 roku w Polsce. Jest zmiana lidera

: 7509 Toyota C-HR: 7355 Volkswagen Tiguan: 6847 Dacia Sandero: 6446 Opel Corsa: 6127 Kia Sportage: 6082 SEAT Leon: 6038 Kia Ceed: 5838 Renault Megane: 5533 Volkswagen Polo: 5358 Toyota RAV4: 4892 Ford Fiesta: 4442 Hyundai i20: 4390 Volvo XC60: 4353 Toyota Aygo: 4308 Na liście 30 najpopularniejszych

Toyota Aygo X-Clusiv | Test | X-Rayed

Toyota Aygo X-Clusiv | Test | X-Rayed

Pierwsza generacja przekonywała do siebie już od pierwszych przejechanych metrów. Miała swoje wady, jak mikroskopijny bagażnik, czy spory hałas we wnętrzu, ale mimo głośnego terkotu trzech cylindrów Aygo sprawdzało się znakomicie. Na drugą generację czekaliśmy długo, bo aż 9

Kupno samochodu od ręki. Wciąż możliwe? Nie każdy skazany jest na miesiące czekania

Kupno samochodu od ręki. Wciąż możliwe? Nie każdy skazany jest na miesiące czekania

można zakupić w ciągu kilku lub kilkunastu dni. Należą do nich modele z silnikami benzynowymi: Aygo, CHR, RAV4, Corolla Sedan, a w wersji hybrydowej: CHR, RAV4, Corolla z silnikiem 2.0 jak również wybrane wersje modelu Yaris – mówi Wojciech Wyszyński z Toyota Radość. – Na wyjazd z naszego

Toyota Leasing SMARTPLAN - ile miesięcznie kosztuje nowa Toyota?

Toyota Leasing SMARTPLAN - ile miesięcznie kosztuje nowa Toyota?

znajdziemy wszystkie modele japońskiego producenta: Aygo, Yarisa, Aurisa, C-HR, RAV4, Priusa, Corollę, Avensis i nawet samochody użytkowe.  Miejska Toyota Yaris to jeden z najpopularniejszych samochodów na polskim rynku. W leasingu SMARTPLAN kosztuje tylko 499 zł netto miesięcznie. Sprawdzamy Yarisa z

Mały SUV małemu SUV-owi nierówny, czyli co się stało z segmentami

Mały SUV małemu SUV-owi nierówny, czyli co się stało z segmentami

Segment A. Samochody najmniejsze Akurat tutaj sytuacja jest dość jasna. Najbardziej znanym przedstawicielem segmentu jest z pewnością fiatowska pięćsetka, a najpopularniejszymi modelami nad Wisłą - Toyota Aygo i Skoda Citigo. Wszystkie samochody są do siebie bardzo zbliżone wymiarami. Trzeba jednak

Najkorzystniejsze oferty wyprzedaży rocznika 2018. Te samochody kupisz najtaniej

Najkorzystniejsze oferty wyprzedaży rocznika 2018. Te samochody kupisz najtaniej

FIAT 500 MY18 Wersja wyposażenia: Lounge Silnik: 1.2 8v 69KM Cena regularna: 59 770 zł Cena promocyjna: 50 805 zł Upust: 8 965 zł (15%) HYUNDAI I40 Wersja wyposażenia: PREMIUM Silnik: 1.6 CRDI 7DCT (136 KM) Cena regularna: 147 500 zł Cena promocyjna: 125 375 zł Upust: 22 125 zł (15%) Opel Insignia

Ile trzeba zapłacić za nowoczesnego SUV-a? Sprawdzamy na przykładzie popularnych modeli z Japonii

Ile trzeba zapłacić za nowoczesnego SUV-a? Sprawdzamy na przykładzie popularnych modeli z Japonii

doposażyliśmy pakietem premium Audio firmy JBL. Toyota C-HR to model z bardzo krótkim rynkowym stażem. Japończycy mają w ofercie większego SUV-a, który uchodzi za jednego z prekursorów całego gatunku. Mamy na myśli oczywiście Toyotę RAV4, która dostępna jest w Polsce w bardzo korzystnych cenach. Aktualna

Biznesowa oferta Toyoty - znaleźliśmy cztery największe okazje

Biznesowa oferta Toyoty - znaleźliśmy cztery największe okazje

Samochód segmentu A wcale nie musi być nudny. Świetny przykład daje Toyota modelem Aygo. Jest barwna, oryginalna i wyraźnie odcina się od konserwatywnej konkurencji. Ma 346,5 centymetra długości, więc wszędzie się zmieści i łatwo nią manewrować w zatłoczonych arteriach wielkomiejskich. Auto

Kryzys w salonach. Szukamy więc 2-3 letniego auta do miasta. W dobrej cenie

Kryzys w salonach. Szukamy więc 2-3 letniego auta do miasta. W dobrej cenie

, zatem wybór jest znacznie szerszy. W podobnej cenie znajdziemy Opla Karla, Toyotę Aygo, Peugeota 108 czy Hyundaia i10. Każda z propozycji jest warta rozważenia. Segment B – Seat Ibiza V Znacznie większą praktycznością chwalą się auta segmentu B, serwując nam przy okazji bogatsze wyposażenie i dużo

Toyota RAV4 | Diesel w cenie benzyny

Toyota RAV4 | Diesel w cenie benzyny

Toyota Aygo | Pierwsza jazda | X możliwości Oferta specjalna, którą objętych zostanie 200 samochodów w Polsce, dotyczy wersji z silnikiem wysokoprężnym 2.0 D-4D. Ich cena została obniżona o 5 000 zł, zarówno w wersji 4x2 jak i 4x4. Dzięki temu wersja

Rok wstecz, kasa w kieszeni

Rok wstecz, kasa w kieszeni

tys. zł - 206+: rabat 6,6-7,7 tys. zł - 207: rabat 9,1-12,8 tys. zł - 308 (Trendy i Premium): rabat 9,6-14,2 tys. zł - 407 (Presence i Premium): rabat 17,8-25,4 tys. zł Na wszystkie modele francuskiej firmy obowiązuje także kredyt 50/50 i promocja "Bezpieczny poślizg

Fleet Derby | Samochód Służbowy 2014

Fleet Derby | Samochód Służbowy 2014

- Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego (PZPM). Laureaci Fleet Derby 2014 - Najlepszy Samochód Flotowy: 1. Segment A - Toyota Aygo 2. Segment B - Volkswagen Polo 3. Segment B+ - Skoda Rapid Spaceback 4. Segment C - Skoda Octavia 5. Segment D - Skoda

MX-5 najlepszym sportowym wozem

MX-5 najlepszym sportowym wozem

, znajdziecie tutaj . A jakie modele zwyciężyły w pozostałych klasach? - klasa mini - Toyota Aygo - auta miejskie - Toyota Yaris - auta małe - Honda Jazz - kompakty - Kia cee'd - klasa średnia premium - Lexus IS - auta luksusowe - Jaguar XF - auta

Niemieckie najlepsze - wg ADAC

Niemieckie najlepsze - wg ADAC

dominują samochody klasy premium z wyraźną przewagą Mercedesa. KLASA MINI 1. Citroen C1/Peugeot 107/Toyota Aygo 2. Fiat Panda 3. VW Fox AUTA MAŁE 1. MINI 2. Ford Fusion 3. Mitsubishi Colt

Co oferuje rynek w segmencie A?

Co oferuje rynek w segmencie A?

. (3,67 x 1,66 x 1,50 m; 252/1046 l) Silniki benzynowe: R3 1.0 (66 KM), M5, A4 R3 1.0 (67 KM), M5 [LPG] R4 1.2 (82 KM), M5, A4 Wersje wyposażenia: Access Comfort Premium Euro NCAP: 2014: 4 gw. (79%, 80%, 71%, 56%) Ceny: 35 900 zł - 51 900 zł Nasze testy: Hyundai i10 | Pierwsza jazda

Toyota Yaris | Pierwsza jazda | Maksymalistyczne zmiany

. Suzuki Swift 1.2 A/T Comfort | Test | Bez fajerwerków Podobnie, jak w przypadku Aygo styliści poszli w kierunku bardziej wyrazistego wyglądu. Z przodu nawiązano do w litery X wyraźnie widocznej w mniejszym modelu, tu jednak motyw został zmodyfikowany zlewając się z ogromną

Hyundai i10 1.0 Premium | Test | Skośnooki Europejczyk

Nowy i10 to pierwszy europejski model w segmencie A marki Hyundai. Proces projektowania powierzono ośrodkowi w Russelsheim w Niemczech, a produkcja zlokalizowana jest w tureckiej fabryce w Izmit,  gdzie powstaje już model i20. Toyota Aygo

Kalendarz nowości 2014

Courier ( opis ) Honda Civic FL ( opis ) Honda Civic Tourer ( test ) Range Rover LWB ( opis ) Nissan Qashqai ( test ) Honda Civic FL (fot. Honda) Honda Civic Tourer (fot. Honda) Marzec będzie stał pod znakiem premier segmentu premium. BMW rozpocznie sprzedaż "dwójki" coupe i

Renault Twingo 1.0 Intens | Test | Zwinny maluch

Toyota Aygo X-Clusiv | Test | X-Rayed Renault w latach 50. i 60. było przywiązane do silników z tyłu pojazdu, z czego wynikało wiele zalet, ale ta formuła z czasem się wyczerpała. Względy bezpieczeństwa, rozkład mas i ich wpływ na prowadzenie, czy

Fioravanti - co mu zawdzięczamy?

. Na razie takich wynalazków jeszcze nie ma, ale jeśli potraktujemy ten pomysł jako sposób na obniżenie kosztów produkcji (taki był zamysł), to trojaczki z Kolina (Peugeot 107/Citroën C1/Toyota Aygo) czy modele Dacii są duchowymi spadkobiercami tego modelu Fioravanti, ponieważ zaprojektowano je

Suzuki Celerio vs. Mitsubishi Space Star | Konfrontacja | Wcale nie takie drogie

. Hyundai i10 1.0 Premium | Test | Skośnooki Europejczyk Space Star nie oferuje pakietu chroniącego nadwozie przed drobnymi otarciami, można jedynie z katalogu akcesoriów dobrać wąskie listwy ochronne na drzwi malowane na kolor nadwozia. W warunkach miejskich szersze o 65 mm

Podziały klasowe | To nie takie proste

dostępne są w tych dwóch wariantach. Przykłady? Japońsko-francuskie trojaczki (Toyota Aygo, Peugeot 107, Citroën C1), niemiecko-hiszpańsko-czeskie trojaczki (VW Up, Škoda Citigo, Seat Mii), koreańskie rodzeństwo (Hyundai i10, Kia Picanto) czy choćby Fiat Panda i jego bardziej glamour wersja ? 500

Przesiadka do "chińczyka"

modelu F1 na... F0, by uniknąć skojarzeń z Formułą 1. Łudząco podobny do trojaczków z Kolina, a zwłaszcza Toyoty Aygo, samochód ma kosztować zaledwie 3 tys. dol. Tata Nano jest co prawda jeszcze tańszy, bo kosztuje tylko 2,5tys. dol., ale w Europie pojawi się najwcześniej w 2012 r. Jeśli BYD zrealizuje

Lexus LF-SA | Atak Lexusa na miejskie auta

jest bardzo podobne do Toyoty Aygo. Mierzy dokładnie 3450 mm długości, 1700 mm szerokości i 1430 mm wysokości. Lexus określa go mianem "ultra kompaktowego, luksusowego samochodu". LF-SA pomieści 4 osoby w układzie 2+2. Już na pierwszy rzut oka

Wybór z rozsądku

CD. Mankamentem jest to, że ABS dostępny jest dopiero w najdroższej wersji Premium, która kosztuje aż o 8 tys. więcej. Produkowany w czeskim Kolinie Citroën C1 to pierwszy na rynku aut wynik kooperacji koncernów PSA (Peugeot-Citroën) oraz Toyoty. Pozostałe modele

Re: Klasa Premium czy marka premium?

Chrysler ale nie do końca są to marki premium, raczej zawieszone gdzieś w pół drogi, jak w Stanach Buick i Mercury. Czasem też 'zwykłe' marki próbują konkretny model plasować w 'klasie' premium, np. Toyota IQ (droższa od Aygo i Yarisa, konkurencja dla premiumowego Smarta), europejska Honda Accord

Re: Volkswagen Polo (2001-2009)

Gość portalu: qwez napisał(a): > Chyba trzeba go odesłać do słownika języka polskiego pod hasło "premium". Premium > to coś rzadko spotykanego, wyjątkowego i niebanalnego. Jakby nie patrzeć to auta > VW nie mają żadnej z tych cech. Wbrew powszechnej opinii VW wlasnie taki jest

Re: Podziały klasowe | To nie takie proste

TOYOTA AYGO to klasa małych samochodów,YARIS to kalasa subkompakt,COROLLA AURIS klasa kompakt,AVENSIS klasa średnia ,CAMRY klasa wyższa średnia, a LEXUSY to klasa najwyższa , w klasie aut terenowych mamy . mały suv URBAN CRUSIER, suv RAV-4 , terenowy LAND CRUSIER HI-LUXitp.a w autach sportowych

Re: Nowe Fiaty nie z Tych

A ja wam powiem nie jest źle. To, że obecna Panda jest hitem, nie oznacza, że następna generacja nim będzie. Konkurencja w segmencie A robi się coraz silniejsza (Hyundai i10, Kia Picanto, Citroen C1, Peugot 107, Toyota Aygo). A znacznie lepiej zarabia się oferując technicznie to samo, ale w

moja propozycja

proponowałbym jak poniżej: Klasa A (Fiat 600, Toyota Aygo), we wszystkich chyba językach nazywana „mini”; Klasa B (Peugeot 206, Citroen C3), pol. „miejska”, franc. „petites”, niem. „Kleine Klasse”, ang. „supermini”; Klasa C

Nie taki "francuz" straszny...

Go Go Citroen! :P Jeszcze niedawno marka ta miała same przyciężkawe, czopkowate pierdołowozy (stare C5, Xsara Picasso). A teraz? C1 - takie jak 107 i Aygo... tylko troszkę tańsze (upusty :P) C2 - ładny, nowoczesny, mały wozik C3 - brzydkie kaczątko, czekam na nową wersję. Wygląda na to, że C3

Co z tą Hondą ?

tylko wersje 3D i 5D - w ogóle poza CRV brak jakiegokolwiek praktyczniejszego auta, bo Accord kombi z bagażnikiem 400 l to śmiech na sali - jedno w dodatku słabo się sprzedające auto miejskie (Jazz) kiedy taka Toyota ma w tym segmencie 3 samochody - IQ, Aygo i Yaris - właściwie żadna oferta diesli

Informacje na temat pracy w DSA

czas pracy. Nie dłużej niż 8 godzin. Pierwsze dwa miesiące pracy: 1400 zł brutto ( podstawa ) + 600 zł za szkolnie co daje razem 2000 butto czyli jakieś 1400 z małym ogonkiem. Premia motywacyjna jest wypłaana w pierwzych dwóch miesiącach. Od 3 miesiąca dostaje się tylko podstawe czyli 1400 zł