aygo słabe hamulce

Marcin Lewandowski

Toyota Aygo X-Clusiv | Test | X-Rayed

Toyota Aygo X-Clusiv | Test | X-Rayed

Pierwsza generacja Aygo była bardzo lubiana i uznawana za jedno z ciekawszych propozycji w swojej klasie. Teraz prześwietlamy nowy model, czy jest godnym następcą?

Citroen C1 vs. Fiat 500C | Test | Namiastki kabrioletów

Kabriolety dają dodatkową radość z jazdy, ale w polskich warunkach tylko przez kilka tygodni. Poza tym są drogie i niewygodne. Może dobrym rozwiązaniem jest auto typowo miejskie tylko z rolowanym dachem? Na pożegnanie lata postanowiliśmy to sprawdzić

Kia Picanto - test | Pierwsza jazda

Poprzednia generacja Picanto nie grzeszyła wyglądem, ale opinie zbierała dosyć pozytywne. Nowa ma być nie tylko lepsza od poprzedniczki i dostępna w większej liczbie wersji, ale także oferować kierowcy "odrobinę luksusu"...

Kia Picanto - mistrz kamuflażu

HAMULEC Nieco za słaby silnik, niski komfort jazdy, mały bagażnik, klimatyzacja dostępna w droższej wersji Comfort SUMMA SUMMARUM Picanto zyskało na urodzie, nie zmieniło się w kwestii funkcjonalności. Jest typowo miejskim

Suzuki Celerio vs. Mitsubishi Space Star | Konfrontacja | Wcale nie takie drogie

Suzuki Celerio vs. Mitsubishi Space Star | Konfrontacja | Wcale nie takie drogie

drugim rzędzie, niższe spalanie przy wyższych prędkościach (1.2) Hamulec Suzuki Celerio : brak wyboru jednostek napędowych, brak regulacji wysokości pasów bezpieczeństwa Mitsubishi Sapce Star : słabe wygłuszenie kabiny, mało

Renault Twingo - Magia nazwy

zaczniemy od wersji GT ze stukonnym silnikiem pod maską. Autko okazuje się bardzo poręczne w miejskiej dżungli. Choć nie jestem zwolenniczką kwalifikowania małych samochodów a priori jako kobiece, to z pewnością przypadnie do gustu słabej (dosłownie) płci. Siłę wspomagania kierownicy dobrano tak, by na

Smart fortwo II - tea for two

poruszania się w ruchu miejskim, świetna widoczność - w coupé, ESP w standardzie, mała utrata wartości. Hamulec Marna skrzynia biegów, brak regulacji kolumny kierownicy, wysoka cena, niewielki bagażnik, słaba widoczność do tyłu - w cabrio

Wybór z rozsądku

prowadzenie wydaje się przeciętne. Słabą skutecznością wykazują się hamulce, choć w jakimś stopniu 51 m drogi hamowania auto zawdzięcza śliskim oponom, w które zostało fabrycznie wyposażone. Jak na auto segmentu B Aveo spala przyzwoicie mało paliwa - średnio poniżej 8 l/100 km

Re: auto do miasta - sugestie? racjonalne argumen

Na okres przeglądu auta dostałem Upa. Byłem pod wrażeniem 1,0 ma kulturę bez porównania lepszą niż 1,2 HTP. Płynnie i szybko przyspiesza do 160 km/h a jeździłem najsłabszym 1,0 60 KM, zawieszenie komfort, poziom hałasu w normie. Hamulce wg testów mają skuteczność jak Porsche się chełpiło 10 lat