golf 6

Moto.pl

Volkswagen Golf Cup | Rusza nowy sezon

Volkswagen Golf Cup | Rusza nowy sezon

Kolejny sezon pucharu wyścigowego Volkswagen Golf Cup rozpocznie się 24 kwietnia na niemieckim torze Oschersleben. Sezon będzie składał się z 6 rund, podczas których rozegranych zostanie 12 punktowanych wyścigów. Za kierownicą wyścigowych Golfów GTI rywalizować będzie 24 kierowców z aż 10 krajów. Wśród nich drugi pełny sezon w roli kierowcy wyścigowego rozpocznie jeden z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy - Jerzy Dudek. Większość rund będzie transmitowana na żywo w Internecie

Czas ucieka, rocznik 2009 czeka

W salonach trwają wyprzedaże samochodów z rocznika 2009. Za Volkswagena Golfa w wersji Variant zapłacimy o 4 tys. zł mniej, a Nissana Quashqaia przeceniono o 6 tys. zł

300 KM pod maską Golfa GTI

Kwestią czasu było, kiedy ABT dobierze się do skóry nowego Golfa GTI. Dziś możemy już poznać rezultat tego starcia. Oprócz 300 KM, auto charakteryzuje druga, niemniej imponująca wartość - "6 sekund"

Opinie Moto.pl: Volkswagen Golf GTE. Miał być do niczego, jest do wszystkiego

Opinie Moto.pl: Volkswagen Golf GTE. Miał być do niczego, jest do wszystkiego

przyzwoita. Nie powinna przekroczyć 6-7 l/100 km. Jednak wniosek, który płynie z porównania tych danych jest ewidentny i mało odkrywczy. Golf GTE to znakomite rozwiązanie dla kierowców, którzy mogą regularnie ładować jego akumulator trakcyjny. Volkswagen Golf GTE - cena i wyposażenie Kompaktowy Volkswagen

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE

silnika 1.4 TSI o mocy 150 KM, silnika elektrycznego o mocy 115 KM, 6-biegowej przekładni dwusprzęgłowej i litowo-jonowego akumulatora. Moc systemowa układu napędowego wynosi 180 kW (245 KM), a maksymalny moment obrotowy – 400 Nm. VW Golf GTE m teraz dwukrotnie większy akumulator (13 kWh) i w trybie

Volkswagen Golf 8 z 1.0 TSI - ceny w Polsce. 75 490 zł za wersję 90 KM, ale na razie jest taniej

Volkswagen Golf 8 z 1.0 TSI - ceny w Polsce. 75 490 zł za wersję 90 KM, ale na razie jest taniej

Ile kosztuje nowy Volkswagen Golf 8 z bazowym silnikiem? VW Golf 8 1.0 TSI 90 KM, 5MT - od 75 490 zł VW Golf 8 1.0 TSI 110 KM, 6 MT - od 78 890 zł Bazowy silnik właśnie pojawił się w polskim cenniku i już niedługo powinien wejść do sprzedaży. Co ważne, VW kusi teraz sporym rabatem, który wynosi 6

Volkswagen pokazał trzy nowe wersje Golfa. Modele Variant, Alltrack i GTD uzupełnią ofertę

Volkswagen pokazał trzy nowe wersje Golfa. Modele Variant, Alltrack i GTD uzupełnią ofertę

Rodzina Golfa poszerza się. Volkswagen próbuje zadowolić wszystkich klientów. Dla tych nowoczesnych są modele hybrydowe plug-in i "miękkie", dla fanów osiągów - wersje GTI, Clubsport i R. Najbardziej praktyczni będą mogli wybrać Variant, a działkowicze wersję Alltrack. Dla

Opinie Moto.pl: Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI 150 KM. Pan nudny wcale nie jest nudny

Opinie Moto.pl: Volkswagen Golf Variant 1.5 eTSI 150 KM. Pan nudny wcale nie jest nudny

Praktyczność na piątkę. W końcu to wzór segmentu Dopisek "Variant" oznacza oczywiście nadwozie kombi, na pierwszym miejscu stoją tu więc walory praktyczne. Żeby jeszcze lepiej sprostać oczekiwaniom klientów Golf nr 8 urósł. W porównaniu z odpowiednikiem poprzedniej generacji ma o 6,6 cm

Opinie Moto.pl: VW Golf Alltrack 2.0 TDI 200 KM imponuje, ale i inne Varianty mają sporo zalet

Opinie Moto.pl: VW Golf Alltrack 2.0 TDI 200 KM imponuje, ale i inne Varianty mają sporo zalet

Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI 200 KM - opinie Podczas krótkich pierwszych jazd dostałem kluczyki do jednej z najbardziej imponujących wersji nowego Volkswagena Golfa. Na zdjęciach widzicie Alltracka, a więc lekko podniesioną i uterenowioną odmianę kompaktu z napędem 4Motion w standardzie (to w

Volkswagen Golf VI - przedpremierowe zdjęcia

Volkswagen Golf VI - przedpremierowe zdjęcia

Jak się można było spodziewać, zmiany są niewielkie . Auto wygląda bardziej jak po faceliftingu. Nie ma się co dziwić, Golf piątej generacji jest najlepiej sprzedającym się samochodem w europie. Auto stylistycznie przypomina... swojego poprzednika. Przednie lampy są podobne do

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową

. Nowy Volkswagen Golf VIII. Wygląd – 5,5/6 Powiesz: „na wyrost”. Ale patrzysz na wersje z początku produkcji. Za dwa lata dojdą ogniste, usportowione odmiany – GTI i R. I to one mają przyciągać spojrzenia. A to, co widzisz teraz, to baza. Według mnie – udana. Tak bardzo, że

Salon Paryż 2012 | Przewodnik

Salon Paryż 2012 | Przewodnik

Relacja z Paryża | Trendy Co zobaczymy w Paryżu? W zasadzie wszystko. Szykuje się prawdziwe święto dla fanów czterech kółek. Podczas dni prasowych producenci pokażą co najmniej 80 premier. Klasa Golfa

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze

. Golf GTI dostępny był z manualną, sześciostopniową przekładnią lub dwusprzęgłową DSG gwarantującą błyskawiczną zmianę przełożeń w każdych warunkach. O ile wymiana sprzęgła w skrzyni ręcznej to koszt około 1500 złotych, o tyle regeneracja przekładni DSG z łatwością pochłonie 5-6 tysięcy złotych. Warto

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki

mocy. Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce: 1.5 TSI EVO 130 KM, 6 biegów - od 91 990 zł 1.5 TSI EVO 150 KM, 6 biegów - od 96 990 zł 1.5 TSI EVO eTSI, DSG7 - od 106 090 zł 2.0 TDI SCR 115 KM, 6 biegów - od 95 290 zł 2.0 TDI SCR 150 KM DSG7 - od 128 990 zł Wszystkiego o nowym Golfie dowiesz się w tym

Sprzedaż samochodów w Europie - czy Volkswagen Golf powinien zacząć się oglądać za siebie?

Sprzedaż samochodów w Europie - czy Volkswagen Golf powinien zacząć się oglądać za siebie?

W lutym tego roku w całej Europie zarejestrowano 1,14 mln samochodów osobowych - podaje firma analityczna JATO Dynamics. To oznacza lekki spadek, bo rok temu w analogicznym okresie Europejczycy zarejestrowali o 1,3 proc. samochodów więcej. To już 6. miesiąc z rzędu, w którym rynek lekko się kurczy

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

Bierzemy pod lupę VW Golfa generacji V, VI i VII. Ceny, awarie, zalety i wady każdej

VW Golf V - opinie, awarie, ceny Golf piątej generacji pojawił się w ofercie marki w 2003, definitywnie zrywając z archaiczną prezencją poprzednika - produkowany był do 2009. Klienci mieli do wyboru trzy i pięciodrzwiowego hatchbacka oraz kombi zaprezentowane pod koniec rynkowej kariery. Obłe

Sprzedaż samochodów w Europie - największe hity 2018 r. Na VW Golfa wciąż nie ma mocnych

Sprzedaż samochodów w Europie - największe hity 2018 r. Na VW Golfa wciąż nie ma mocnych

To był trudny rok dla Volkswagena Golfa, a w porównaniu z rokiem 2017 r., sprzedaż spadła aż o 8 proc. Nie przeszkodziło to jednak kompaktowi w zajęciu pierwsze miejsca na liście największych bestsellerów z ogromną przewagą. Na Starym Kontynencie zarejestrowano dokładnie 445 754 Golfów. To o ponad

Sprzedaż samochodów w Europie. Całe podium w elektrykach. Całe? Nie, jeden model walczy

Sprzedaż samochodów w Europie. Całe podium w elektrykach. Całe? Nie, jeden model walczy

pluginów grudzień należał do nowości. Na podium widzimy samochody, które jeszcze przed rokiem nie miały wersji z wtyczką. Liderem było Renault Captur z wynikiem 6 112 rejestracji, za którym znalazły się Mercedes Klasy A (5 460 szt.) oraz Seat Leon (5 127 szt.). Czwarty był Volkswagen Golf z wynikiem 4 106

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?

. Golf GTI dostępny był z manualną, sześciostopniową przekładnią lub dwusprzęgłową DSG gwarantującą błyskawiczną zmianę przełożeń w każdych warunkach. O ile wymiana sprzęgła w skrzyni ręcznej to koszt około 1500 złotych, o tyle regeneracja przekładni DSG z łatwością pochłonie 5-6 tysięcy złotych. Warto

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera

-procentowym minusie. Luty przyniósł niespodziankę na samym szczycie Przyzwyczailiśmy się, że zdecydowanym numerem 1 na europejskim rynku jest Volkswagen Golf, który zawsze w podobnych zestawieniach ma bardzo dużą przewagę nad konkurentami. Jednak trudny czas na europejskim rynku i koniec życia siódmej

Nowe wcielenie bestsellera - jak zmienił się Volkswagen Golf?

Nowe wcielenie bestsellera - jak zmienił się Volkswagen Golf?

Jak pokazują wyniki sprzedaży i badania satysfakcji klientów, nie ma sensu zrywać ze sprawdzonym designem. Może i Golf nie wzbudzi sensacji na ulicy, ale przekonuje twardymi faktami. To przede wszystkim niski współczynnik oporu powietrza - 0,27. Wpływa korzystnie nie tylko na zużycie paliwa, lecz

Opinie Moto.pl: Audi A3 Sportback 35 TFSI. Czy warto dopłacać za klasę premium?

Opinie Moto.pl: Audi A3 Sportback 35 TFSI. Czy warto dopłacać za klasę premium?

Mój pierwszy wniosek po jazdach nowym modelem Audi A3 Sportback w przeciętnej, chociaż godnie wyposażonej wersji, był następujący: jego największym konkurentem jest Volkswagen Golf 8. generacji. Podobnie solidny, uporządkowany i przewidywalny jak Audi. A w kolejce stoją też inne auta koncernu: Seat

Volkswagen Golf R | Ceny w Polsce | Niemcy się cenią

Volkswagen Golf R | Ceny w Polsce | Niemcy się cenią

Nowy Volkswagen Golf R będzie kosztował nad Wisłą 165 990 zł. Co ważne, od teraz dostępny jest tylko z automatyczną dwusprzęgłową skrzynią DSG. Porównywalny Golf R przed faceliftingiem był tańszy o 4500 złotych. Wersja z ręczną skrzynią była jeszcze tańsza - wyjściowo 153 190 zł. Volkswagen Golf R

Volkswagen Golf R | Jeszcze więcej mocy

10 KM i 20 Nm - o tyle nowy Golf R jest mocniejszy od topowego Golfa sprzed faceliftingu. Oznacza to, że pod maską kompaktu pracuje teraz dwulitrowa benzyna TSI o mocy 310 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd to oczywiście 4x4, w Volkswagenie zwany 4Motion. Do wyboru dwie skrzynie - 6

Kompakt czy crossover? Wybieramy najbardziej praktycznego Volkswagena

W segmencie kompaktowym mamy obecnie zmianę warty. Mimo, że ósma generacja Golfa jest już w salonach, wciąż można kupić nieco bardziej analogowe i równie wszechstronne siódme wcielenie. O jego popularności może świadczyć fakt, że od wielu lat jego roczna sprzedaż przekracza 400 tysięcy egzemplarzy

Volkswagen Golf | 40 lat

. 1998 rok to pierwszy Golf 4MOTION - napęd na cztery koła i sprzęgło typu Haldex. Inną nowością w rodzinie Golfa była 6-biegowa skrzynia biegów. Oczywiście nie mogło obejść się bez Golfa GTI - tym razem na 25 lecie GTI zaproponowano 1,8-litrowy silnik o mocy 180 koni mechanicznych. Jednak zdecydowanie

Volkswagen Golf GTI Clubsport szaleje na torze w Portugalii

. Jednak gwoździem programu jest tu specjalny przycisk, który na 10 sekund włącza tryb "turbo". Moc wzrasta do 290 KM, a moment do 380 Nm. Standardowo silnik współpracuje z 6-biegowym manualem, a za dopłatą można go zestroić z przekładnią DSG. Sportowy Volkswagen Golf

Salon Frankfurt 2015 | VW Golf GTI Clubsport | 265 KM

Volkswagen Golf GTD Variant | Rodzinne Gran Turismo Po raz pierwszy z Volkswagenem Golfem GTI Clubsport mogliśmy się zapoznać podczas tegorocznego zlotu w Wörthersee. Właśnie tam Niemcy zaprezentowali koncept jeszcze mocniejszego Golfa GTI. Teraz

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień

Pierwszy Golf pojawił się na rynku w 1974 roku i zdefiniował klasę kompaktową. Był przystępny cenowo, mieścił na pokładzie 4-osobową rodzinę wraz z bagażem i pozwalał żwawo pokonywać nawet spore odległości. Pierwotne założenie się nie zmieniło, choć najnowsza generacja modelu jest najbardziej

Galeria | Papież Franciszek wybrał Volkswagena Golfa Sportsvana

Papieskie Ferrari Enzo na aukcji | Ponad 6 milionów dolarów Cztery granatowe Volkswageny Golfy Sportsvany dostały zaszczytne zadanie. To właśnie w jednym z minivanów głowa kościoła będzie jeździć po Małopolsce i Śląsku. Papież odwiedzi nie tylko

Sprzedaż samochodów w Europie - oto dziesiątka największych bestsellerów

Pozostałe modele cieszyły się w tym roku większym zainteresowaniem - rekordzistą w zestawieniu jest Volkswagen Tiguan zajmujący 4. pozycję ze wzrostem o 16 proc. To jeden z dwóch SUV-ów w zestawieniu. Nissan Qashqai zajmuje 6. miejsce ze wzrostem o zaledwie 2,4 proc. Pierwszą trójkę otwiera Renault

Czy ktoś jeszcze kupuje trzydrzwiowe hatchbacki? Mamy dane sprzedażowe z polskiego rynku

Aygo: 67 Alfa Romeo MiTo: 51 BMW Serii 1: 27 DS 3: 22 SEAT Mii: 19 Volkswagen Golf: 13 Opel Astra: 11 Peugeot 208: 11 Kia cee'd: 6 SEAT Leon: 6 Hyundai i20: 2 Pełny raport IBRM SAMAR znajdziecie w tym miejscu: Ranking TOP20. Rynek trzydrzwiowych hatchbacków w Polsce

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI. Niby podobny, a jednak inny

Na przestrzeni blisko 50 lat, Golf znalazł niemal 50 milionów nabywców. Auto na stałe wpisało się w krajobraz światowych dróg. I to mimo faktu, że sylwetka nie zdradza większych emocji. Projektanci od początku podeszli do kompaktowego modelu w zachowawczy sposób. Nawet w odmianie GTI nie spotkamy

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem

W tym momencie rozpoczął się udany eksperyment pod nazwą Golf. Prekursor klasy kompaktowej przecierał szlak i dał się poznać jako funkcjonalny i dość ekonomiczny towarzysz codziennych podróży. Pierwsza generacja jest dziś cenionym youngtimerem. Przez 46 lat produkcji, do klientów trafiło ponad 35

Skoda Octavia Combi i Volkswagen Golf Variant - odwieczna bitwa spokrewnionych kompaktów. Który wybrać?

Choć obydwa te auta mają już ponad 6 lat rynkowego stażu, to jednak nie można powiedzieć, że są jakkolwiek przestarzałe. Zarówno Skoda jak i Volkswagen regularnie poprawiały swoje popularne auta kompaktowe, dzięki czemu są w pełni konkurencyjne względem nowszych aut, a niektóre nawet przebijają

Ranking sprzedaży | Volkswagen Golf zdetronizowany

należało do Volkswagena Golfa, który tym razem musiał oddać koronę, kończąc na pozycji wicelidera. Sprzedaż samochodu spadła o 16,9 proc., dając w sumie 46 800 sztuk. Taki obrót spraw może wynikać z faktu wprowadzania na rynek odświeżonej wersji modelu, co z pewnością wpłynęło na jego dostępność. Na

Volkswagen Golf R na sterydach - 400 KM mocy

obniżenie nawet o 45 mm, co z pewnością zadowoli wszystkich fanów tuningu. Pod wielkimi, 20-calowymi kołami DR lub ER-C ukryto 6-tłoczkowy układ hamulcowy. Zobacz także: Volkswagen oficjalnym partnerem Euro 2020 Na koniec przyprawiono trochę wygląd Golfa R od ABT. Zmieniono przedni zderzak, a z tyłu

Opinie Moto.pl: VW Golf GTI TCR vs. Renault Megane RS - porównanie. Tak się powinno robić hot hatche!

Jeden model schodzi ze sceny, inny się na niej dopiero pojawił. Mimo tego, to obok Hondy Civic Type R, najmocniejsze przednionapędowe kompakty. TCR to hołd dla symbolu GTI, który zadomowił się na Golfie w 1976 roku. Megane RS w trzeciej odsłonie zadebiutowała rok temu i jest jednym z najciekawszych

Volkswagen Golf GTI Performance | Pierwsza jazda | Siedem i pół

na rynku kompaktu tak sportowego i uniwersalnego zarazem. Volkswagen Golf GTI Performance | Dane techniczne Silnik: benzynowy,R4 turbo, 1984 cm3Moc: 245 KM przy 5000 obr./minMoment obr: 370 Nm przy 1600 - 4300 obr./minSkrzynia biegów: manualna, 6-bWymiary (dł./szer./wys.): 4268/1799/1466 mm Masa

Używane Audi A3 III. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?

W zeszłym roku do Polski ściągnęliśmy do ponad milion samochodów używanych. Na rynku wtórnym wciąż ogromną popularnością cieszą się klasyczne kompakty. M.in. VW Golf i Opel Astra. Jedak wiele osób decyduje się na zakup auta segmentu C klasy premium. Na szóstym miejscu wśród najpopularniejszych

Volkswagen Golf 2.0 TDI | Test długodystansowy, cz. IV | Pojedynek na szczycie

Używany Opel Astra IV - warto kupić? Są jak woda i ogień. Golf to auto stonowane, dojrzałe, z góry - w kontekście sprzedaży w Europie - patrzące na konkurentów. Nowa Astra ma młodzieńczą sylwetkę, elementy wyposażenia do tej pory spotykane w segmencie

Toyota Corolla znów najpopularniejszym modelem w Polsce

. Oznacza to wzrost na poziomie 6 procent. Toyota Corolla: 2053 egzemplarze Skoda Octavia: 1812 Dacia Duster: 1509 Skoda Fabia: 1490 Opel Astra: 1472 Toyota Yaris: 1001 Volkswagen Golf: 985 Opel Corsa: 968 Kia Sportage: 809 Nissan Qashqai: 790 Hyundai i30: 751 Volkswagen Tiguan: 740 Renault Clio: 679 Dacia

TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii

591 szt.), a podium zamyka Skoda Fabia (1 439 szt.). Poniższe zestawienie przedstawia najpopularniejsze modele w listopadzie 2019 r.: Toyota Corolla: 1807 egzemplarzy Skoda Octavia: 1591 Skoda Fabia: 1439 Opel Astra: 1355 Toyota Yaris: 1274 Dacia Duster: 1086 Volkswagen Golf: 941 Fiat Tipo: 916

Nowe Audi A3 Limousine - wymiary, ceny i silniki. Elegancja w klasie kompakt

Nowe Audi A3 Limousine - wymiary i bagażnik Rewolucję w segmencie C w koncernie Volkswagen rozpoczął oczywiście Golf nr 8 w zeszłym roku. Ósemka, choć zaproponowała sporo nowości, to powstała w oparciu o tę samą, lekko zmodyfikowaną płytę MQB. Nie inaczej jest w przypadku nowego A3. Wersja

Używany samochód z DSG? Dobry wybór, ale w ogłoszeniach czeka sporo pułapek

rozwiązanie wprowadzone na rynek 18 lat temu to nosiło oznaczenie DQ250. 6-biegowy automat dysponował mokrymi sprzęgłami pracującymi w kąpieli olejowej. Z uwagi na maksymalny moment obrotowy na poziomie 350 Nm, skrzynia trafiła do usportowionej palety modelowej. Możemy ją spotkać w Audi TT i S3, Volkswagenie

Skoda Octavia RS 245 | Ceny w Polsce | Topowa wersja już w ofercie

Sercem Octavii RS 245 jest dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 245 KM i 370 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Od Octavii RS 230 jest więc mocniejsza o 15 KM i 20 Nm. Skoda może się więc pochwalić identycznymi liczbami jak nowy Volkswagen Golf GTI. Standardowo 2.0 TSI współpracuje z ręczną, 6

Napromieniowany Volkswagen Golf

felgi za 6 tys. euro. Pokryto je różowym lakierem, rant pozostawiając białym. Nie jest to przypadek. Koła zostały wyposażone w LED-owe podświetlenie, które podkreśla kontrast między rantem a resztą felgi. Przejdźmy do firmy, której Golf zawdzięcza swoje oryginalne ubarwienie

Najczęściej kradzione samochody w 2015 r. w Polsce

- 33   VOLKSWAGEN GOLF - 21   AUDI A6 - 17   VOLKSWAGEN PASSAT - 14   MAZDA 6 - 13 KSP Warszawa MAZDA 6 - 151   TOYOTA YARIS - 139 HONDA CIVIC - 87   TOYOTA AURIS - 83   TOYOTA AVENSIS - 77 KWP Szczecin VW GOLF - 27   AUDI A6 - 26   AUDI A4 - 24

VW Golf Variant 1.5 TSI vs. Opel Astra Tourer 1.4 Turbo - porównanie. Niemiecki pojedynek o tron

. Został wyposażony w wygodne fotele z funkcją masażu i wentylację siedzisk, czego w Golfie nie uświadczymy. Bagażnik ma trochę mniejszy, za to klapę zaopatrzono w możliwość elektrycznego podnoszenia. Ceny Podstawowy Golf ze 110-konnym silnikiem 1.0 TSI i manualną, 6-stopniową przekładnią został wyceniony

Volkswagen Golf 2.0 TDI | Test długodystansowy, cz. VII | Eko jazda

. Zapominamy jednak, że afera dotyczy poprzedniej normy emisji Euro 5, a nie samochodów, jakie aktualnie znajdziemy w salonach Volkswagena. Pod maską naszego Golfa pracuje bowiem nowocześniejszy silnik TDI, który został dostosowany do normy Euro 6. Tutaj nie ma już mowy o żadnych sprytnych i nielegalnych

Volkswagen Golf GTI Clubsport | Ceny w Polsce | 500 zł za każdego konia mechanicznego

VW Phideon | Nowa flagowa limuzyna Volkswagena Specjalna wersja Golfa GTI nawiązuje do jubileuszowych edycji tego modelu, które Volkswagen prezentował przy okazji 20., 25., 30., i 35. urodzin Golfa GTI. Teraz przyszedł czas na 40. urodziny, które

Volkswagen Golf | Historia klasyka

tym samym roku zadebiutował pierwszy Golf z 6-biegową skrzynią biegów. W 2001 roku pojawił się uznawany dzisiaj za klasyka Golf GTI 132 kW (z okazji 25-tych urodzin GTI), w 2002 roku pierwszy Golf z bezpośrednim wtryskiem benzyny (FSI) oraz seryjne kurtyny powietrzne. Również w 2002 roku Volkswagen

Sprowadzamy do Polski coraz więcej samochodów, ale... starych. W marcu padł rekord

pierwszych trzech miesięcy 2021 roku to: Audi A4 – 6 796 szt. Opel Astra – 6 339 szt. Volkswagen Golf – 5 856 szt. BMW 3 – 4 792 szt. Audi A3 – 4 092 szt. Opel Corsa – 3 760 szt. Ford Focus – 3 726 szt. Volkswagen Passat – 3 568 szt. Ford Fiesta – 3 336

Czas na elektryczne Volkswageny

połączą siły, to całkowita moc układu wzrasta do 206 KM i 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. O odpowiednie przekazywanie mocy dba 6-biegowa dwusprzęgłowa przekładnia DSG. Po przestawieniu Golfa w tryb GTE dostaniemy bardzo szybkiego hatchbacka. Wskazówka prędkościomierza mija pierwszą setką po 7,6

Polski Ład i leasing samochodu. Szykują się ogromne zmiany, niekoniecznie na plus

przedsiębiorca może przenieść samochód do majątku prywatnego (po opłaceniu VAT-u od kwoty wykupu), a później po upływie 6 miesięcy sprzedać go bez płacenia podatku. Spora lista udogodnień dla przedsiębiorców niestety nie podoba się rządzącym. Skutek? Sytuację dość drastycznie może zmienić Polski Ład i widać

Volkswagen Golf GTI - polskie ceny

przyjdzie zapłacić przynajmniej 107 390 zł. Najtańsza odmiana pięciodrzwiowa kosztuje 109 050 zł.W przypadku cen podstawowych, silniki współpracują z ręcznymi skrzyniami o sześciu przełożeniach. Dla zwolenników automatów, Volkswagen oferuje Golfa GTI z 6-stopniową przekładnią DSG. Ceny startują od 115 390

Raport TUV 2021. Tym razem sprawdzamy najmniej awaryjne auta. Dominują dwie marki

. Raport TUV 2021 - najmniej awaryjne samochody, 4- i 5-letnie Porsche 911 - 2,7 proc. Opel Karl - 3,8 proc. Porsche Macan - 3,8 proc. Mercedes GLE - 4,5 proc. Mercedes SLC - 4,6 proc. Raport TUV 2021 - najmniej awaryjne samochody, 6 i 7-letnie Porsche 911 - 4,1 proc. Audi TT - 7,3 proc. Mercedes Klasy B

Jak Skoda Scala wypada na tle Volkswagena Golfa? Porównujemy popularne kompakty

Skoda Scala bazuje na rozciągniętej płycie modułowej MQB AO, co pozwoliło na montaż nowych jednostek napędowych i systemów wsparcia kierowcy. Kompaktowy model może namieszać w bardzo wymagającym segmencie C, gdzie prym wiedzie Volkswagen Golf. Skoda Scala wygląda nowocześnie i wypełnia lukę

Świetne półrocze Volkswagena. Aż trzy auta w europejskim TOP 10

Jak podaje Volkswagen, powołując się na raport JATO Dynamics, w pierwszym półroczu 2017 r. w Europie zarejestrowano 8,4 miliona samochodów. To najwyższy wynik od 10 lat. Na pierwszym miejscu wśród najczęściej wybieranych modeli znajduje się Volkswagen Golf z wynikiem 237 405 egzemplarzy. Kompakt z

Małe samochody osobowe. Dobre nie tylko do miasta, ale i w trasę

są na 15-25 tysięcy zł. W tym gronie znajdziemy Fiata Bravo, Lancię Deltę, VW Golfa, Toyotę Auris, Renault Megane czy Mazdę 3 i Hondę Civic. Za małe samochody osobowe tej klasy sprzed dwóch dekad, przyjdzie nam zapłacić nie więcej, niż 6-10 tysięcy. Biorąc pod uwagę relację ceny do jakości i kosztów

Prototypy | Volkswagen Tiguan R | 300 KM w crossoverze

, czterocylindrowej jednostce TSI o mocy 300 KM i 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W Golfie R standardem jest napęd na cztery koła 4Motion. 300-konny motor parowany jest z 6-biegową ręczną skrzynią albo dwusprzęgłowym automatem DSG, który również ma 6 przełożeń. Osiągi? 5,1 sekundy do pierwszej setki i 250 km

Kto rządzi w Europie? WLTP wciąż daje o sobie znać - najgorszy październik od 2014 r.

. Jej wpływ na motoryzacyjny rynek i zamieszanie, jakie wywołała dokładnie opisaliśmy w tym miejscu: Na szczyt zestawienia powrócił Volkswagen Golf, ale kompakt wciąż dużo traci w porównaniu z zeszłym rokiem. Październik 2018 do października 2017 to aż -26 proc. Znacznie lepiej zaczyna sobie za to

Samochody kompaktowe - ranking 10 najlepszych aut "w sam raz"! Modele do wielkiego miasta i w długie trasy

PHEV (141 KM) z 6-biegową przekładnia DCT KOMPAKTOWY HYUNDAI i30 PO LIFTINGU. CENA? ZASKAKUJE! Kolejne miejsca zajmują: Renault Megane VW Golf Peugeot 308 Toyota Corolla Opel Astra Honda Civic Ford Focus KOMPAKTOWY HYUNDAI i30 PO LIFTINGU. CENA? ZASKAKUJE!

VW Golf Cabrio | Odświeżony i z silnikiem z GTI

Najtańsze i najdroższe kabriolety W koncernie Volkswagena niektóre modele jak np. Golf Cabrio zbudowane są na wcześniejszych generacjach. W tym przypadku kabriolet oparty jest na Golfie VI. Modernizacja w  tym punkcie nic nie zmienia. Nowe są

Opinie Moto.pl: Seat Leon ST Cupra vs. VW Golf Variant R - rodzinne szaleństwo na co dzień

Mimo, że technologicznie są niemal identyczne sporo między nimi różnic. Poza odmienną stylizacją, kuszą klientów innym wystrojem kokpitu, ale porównywalną funkcjonalnością. Seat dopiero od nieco ponad dwóch lat może równać się Golfem R. W momencie liftingu, Cupra otrzymała napęd na cztery koła

Premiera następcy Skody Rapid już blisko. Znamy szczegóły

. Skoda bardzo mocno stawia na nowego gracza w segmencie, gdzie do tej pory rozpychały się takie modele jak Renault Megane czy Kia Ceed. jednak można się spodziewać, że zabierze klientów Golfowi i Leonowi. Pod maskę trafią dobrze znane jednostki ze znaczkiem TDI i TSI - w sumie będzie to pięć

Niby kochamy SUV-y, ale wielu kierowców woli kombi. TOP30 najpopularniejszych modeli w Polsce

PLEBISCYT THE BEST OF MOTO. ZAGŁOSUJ NA SAMOCHÓD ROKU MOTO.PL I WYGRAJ NOWĄ HONDĘ CIVIC Poniższe zestawienie przedstawia najchętniej wybierane samochody typu kombi w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy 2019 roku: Skoda Octavia: 8226 egzemplarzy Skoda Fabia: 5022 Volkswagen Golf: 4105 Ford Focus: 3190 Opel Astra

Opinie Moto.pl: Ford Focus 2.0 EcoBlue vs. VW Golf 2.0 TDI - porównanie. Starcie na szczycie

tamtej pory niemal całkowicie ją zdominowali. Golf zadebiutował w 1974 roku. 7 wcielenie po liftingu nie ma za wiele wspólnego z pierwowzorem. Naszpikowany technologiami i jednocześnie najchętniej wybierany w europie kompakt jest autem na wskroś nowoczesnym. Wyposażono go w pełni LED-owe, aktywne

Opinie Moto.pl: Skoda Scala 1.0 TSI 115 KM 6MT. Litry i centymetry

Skoda Scala w ofercie producenta wpisuje się pod Octavię, ale w przeciwieństwie do Rapida nie balansuje już na granicy segmentu B i C. Jest pełnoprawnym kompaktem, który na rynku powalczy o tych samych klientów co Golf. Z początku podchodziłem do tych zapowiedzi trochę z przymrużeniem oka - w końcu

Wyciekły pierwsze zdjęcia nowego Volkswagena Golfa?

. Silniki diesla  - cztero- i trzycylindrowe - będą zupełnie nowymi konstrukcjami. Jednostki wysokoprężne będą spełniały normę Euro 6. Najbardziej oszczędna wersja ma zużywać tylko 3,8 litra na 100 km. Nowy Golf będzie o 5,6 cm dłuższy od poprzednika (4,26 metra). Bagażnik pomieści 380 litrów (plus 30

Wideo | VisionGTI dla Gran Turismo 6

Turismo 6. Volkswagen Golf GTI - ogłoszenia ZOBACZ TAKŻE: Za co kochamy... Volkswagena. Zdziwisz się

Wörthersee 2014 | VW Golf GTI Wolfsburg Edition

o grze Gran Turismo 6, ale o w pełni jeżdżącym realnym aucie. W Wolfsburgu od 2008 roku co roku powstaje jeden Golf GTI specjalnie z myślą o zlocie Worthersee. W tym roku jest to Wolfsburg Edition. Czerwony lakier udekorowano czarnymi pasami biegnącymi przez środek i po

Salon Paryż 2012 | Volkswagen Golf VII

wysokoprężne będą spełniały normę Euro 6. Najbardziej oszczędna wersja ma spalać tylko 3,8 litra na 100 km. Nowy Golf będzie o 5,6 cm dłuższy od poprzednika (4,26 metra). Bagażnik pomieści 380 litrów (plus 30 litrów). ZOBACZ TAKŻE Ile kosztuje najlepsze

Import używanych aut w kwietniu wystrzelił. To było jednak pewne. Tak jak wiek i modele

528 szt. Peugeot – 16 223 szt. Citroen – 14 608 szt. Mercedes – 13 974 szt. Fiat – 10 672 szt. Tak prezentuje się podział na konkretne modele: Audi A4 – 9 207 szt. Opel Astra – 8 523 szt. Volkswagen Golf – 7 986 szt. BMW 3 – 6 581 szt. Audi A3 – 5

VW wyprzedaje auta "popracownicze"

Wszystkie auta są z rocznika 2011, były użytkowane przez 6 miesięcy i mają przebieg poniżej 9 000 km. Wszystkie posiadają 1,5-roczną gwarancję z możliwością przedłużenia o kolejne 1,5 roku. Do końca bieżącego roku planowana jest sprzedaż 300 aut, a w 2012 roku polski rynek może

Najpopularniejsze modele marki Volkswagen! Te auta pokochali konsumenci na całym świecie!

zbliżyć się do wyniku japońskiej Toyoty Corolli , która sprzedała się w oszałamiającej liczbie 1 482 932. Należy jednak pamiętać, że dwa auta niemieckiej marki bronią w najlepszej dziesiątce honoru europejskiej motoryzacji. Najpopularniejsze modele Volkswagena to oczywiście Volkswagen Tiguan (6

Salon Los Angeles 2014 | Volkswagen Golf R Variant | Szybka paczka

cztery koła za pomocą 6-biegowej skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłam DSG. Dzięki temu setkę osiągniemy w 5,1 sekundy, a prędkościomierz zatrzyma się dopiero na 250 km/h. Wszystko to będzie zamknięte w bardzo ładnym opakowaniu, bo Golf R Variant odróżnia się od innych kombi

Tak źle nie było od maja 2004 r., czyli import używanych samochodów w czasach kryzysu

jest najpopularniejszym importowanym samochodem do Polski już od wielu lat. Na kolejnych miejscach również widzimy dobrze znane auta: Audi A4 - 8 301 szt., Volkswagen Golf - 7 016 szt., Opel Astra - 6 500 szt., BMW 3 - 5 799 szt., Audi A3 - 4 799 szt., Volkswagen Passat - 4 528 szt., Audi A6 - 4 067

Niemcy sprawdzili awaryjność samochodów. Które są najlepsze?

. Audi A3 Ostatnie miejsce: Renault Megane 4-5 lat 01. Volkswagen Golf 7 02. Subaru Impreza 03. Mazda 3 Ostatnie miejsce: Kia cee'd 6-7 lat 01. Mercedes Klasy A 02. Toyota prius 03. Volkswagen Golf 7 Ostatnie miejsce: Citroen C4 8-9 lat 01. Toyota Prius 02. Mercedes Klasy A 03. Volkswagen

Najmniej awaryjne samochody - raport GTU 2018

Jazz3. Toyota Aygo***25. Suzuki Alto Kompakty Egzemplarze maksymalnie 3-letnie1. Mercedes Klasy A2. Volkswagen Golf VII3. Audi A3***21. Renault Megane Egzemplarze 4/5-letnie1. Volkswagen Golf VII2. Subaru Impreza3. Mazda3***20. Kia cee'd Egzemplarze 6/7-letnie1. Mercedes Klasy A2. Toyota Prius3

Volkswagen Golf Samochodem Roku 2013

Wszystko, co warto wiedzieć na temat nowego Golfa Zgodnie z tradycją, w przededniu międzynarodowych targów w Genewie ogłaszany jest zwycięzca prestiżowego plebiscytu Car of the Year. W tym roku, 58 dziennikarzy z całej Europy wybierało spośród 32

Pięć najgorszych diesli. M.in. VW, Ford, Mazda. To dobre auta, ale nie z TYMI silnikami

Numer 1. Zaczynamy od niesławnego 2.0 TDI PD. Sprawdźcie rocznik auta z 2.0 TDI Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Na liście samochodów widzimy sporo popularnych i bardzo lubianych aut. Trzeba jednak mieć się na

Golf Kombi - pierwsze zdjęcia

Po ciepłym przyjęciu wersji 3. i 5-drzwiowej oraz po wielkopojemnym Plusie przyszła pora na Golfa Kombi. Nie ustalono jeszcze cen na polskim rynku, ale u zachodnich sąsiadów auto wyceniono na 18 500 euro

Salon Genewa 2013 | Volkswagen Golf GTI

paliwa nowego Golfa GTI zmniejszyło się w porównaniu z poprzednikiem o 18 proc. Z opcjonalną, 6-biegową przekładnią DSG Golf GTI zużywa 6,4 l/100 km (emisja CO2: 148 g/km). Do tych wartości nie przywiązywalibyśmy jednak szczególnej wagi - ich osiągnięcie w warunkach drogowych jest zapewne niezwykle

Volkswagen Golf 2.0 TDI | Test długodystansowy, cz. V | Ogrom wyboru

. Ostatnio Golf mniej jeździł po szybkich, niemieckich autostradach. W mieście bez problemu schodzi do 6 l/100 km. Poza nim, przy przepisowej jeździe poniżej tego wyniku. Nie twierdzę, że Golf to premium, ale na pewno jest jednym z najbardziej dającym się spersonalizować samochodem

Najlepsze silniki Volkswagena - opinie. Benzyny i diesle. M.in. TDI i MPI. Ósemka pewniaków

prostej linii ze starszej konstrukcji montowanej między innymi w Golfie II. Producent zastosował szereg modyfikacji, z nową, dwudziestozaworową głowicą na czele. W efekcie, wolnossący wariant generuje 125 KM, zaś doładowane 150-225 KM (regeneracja turbosprężarki to koszt rzędu 1500-1800 złotych

DSG - opinie, awarie, usterki i koszty. Ma mnóstwo zalet, ale potrafi nadszarpnąć budżet

entuzjastycznym przyjęciem ekspertów. W ślad za Niemcami poszli też inni. Fiat zaprezentował kilka lat później TCT, Ford Powershifta, a Honda zaczęła stosować w motocyklach wydajne DCT. DSG - opinie, rodzaje Pierwsze rozwiązanie wprowadzone na rynek 18 lat temu to nosiło oznaczenie DQ250. 6-biegowy automat

Nowy Ford Focus ST - cennik 2019. Znamy ceny dwóch wersji silnikowych

2.3/280 KM + aut7: od 158 650 zł 2.0/190 KM + man6: od 131 500 zł Nowy Ford Focus ST - jak wypada na tle konkurentów? Ford Focus ST (od 137 400 zł) w Europie przede wszystkim rywalizował z VW Golfem GTI, jednak wraz z nową generacją stał się od rywala znacznie mocniejszy. Golf GTI Performance ma 245

Używane auto z dieslem? Nasz ekspert wybrał bardzo kosztowne pułapki. Różne marki

Common-Rail w 2007 roku. Ten silnik nie znajduje się już na czarnej liście. Samochody: Volkswagen Golf, Passat, Touran i Sharan; Audi A3, A4, A6; Skoda Octavia i Superb; Seat Altea, Toledo i Leon Codziennie na stronie głównej gazety.pl znajdziesz praktyczne porady dla kierowców 2.5 V6 TDI - awarie

Używany Volkswagen Golf IV (1997-2003) - opinie Moto.pl

kategoriach wiekowych (4-5 lat oraz 6-7 lat). Niewiele gorzej wygląda to w raporcie DEKRA. Golf zajmuje w nich 32. lokatę w kategorii wiekowej 4-5 lat i 36 miejsce w kategorii 6-7 lat. Prawdą jest jednak, że sporo elementów poprawiano w ramach serwisowych akcji nawrotowych. W pierwszych egzemplarzach Golfa IV

Używane samochody elektryczne mogą być kluczem do rewolucji. Oszczędności i niezła cena

tańszego ładowania w warunkach domowych (przejechanie 100 km to koszt około 6 zł), ale też przeglądów. Przykładem może być choćby koszt okresowego przeglądu (48-miesięcy, 60 tys. zł) Volkswagena ID.3 i Volkswagena Golfa. Dla pierwszego jest to 1401,98 zł. Z kolei w drugim przypadku koszt ten wynosi 2415,10

Salon Genewa 2012 | Volkswagen Golf GTI Cabrio

końcówki układu wydechowego oraz charakterystyczny grill z czerwonymi pasami i logo edycji specjalnej - GTI jak się patrzy. Oficjalna premiera Volkswagena Golfa GTI Cabrio odbędzie się 6 marca na Salonie Samochodowym w Genewie. Pierwsze egzemplarze modelu wyjadą z fabryk w

Honda Civic Si | Nie tylko Type R

Potężna i groźnie wyglądająca Honda Civic Type R to sam szczyt segmentu kompaktowych hot-hatchy. 316-konna Honda ma tak naprawdę tylko dwóch rywali - Forda Focusa RS oraz Volkswagena Golfa R. W Stanach zaprezentowano właśnie Civica Si, który nie ma aż takich ambicji. Wersja Si będzie celować na

Jakie auta kupują Niemcy? Niemieckie, ale dwa modele zagrały na nosie producentom znad Renu

rodzimym rynku znakomicie radzi sobie także Volkswagen Passat. Passat może nie zdominował aż tak bardzo klasy średniej (udział na poziomie 18,5 proc.), jak Golf klasy kompakt, ale ze sprzedażą wynoszącą 6 160 aut miesięcznie jest zdecydowanym liderem. Wśród limuzyn BMW i Mercedes biorą wszystko Nowa "

Czy wybór SUV-a ma sens? Porównujemy trzy SUV-y z różnych segmentów z ich tańszymi odpowiednikami

tymi samymi silnikami 1.4 TSI o mocy 125 KM są prawie takie same (Golf - 75 550 zł, Tiguan - 105 990 zł) - Tiguan jest droższy od Golfa o około 30 tys. zł. A w czym jest od niego lepszy? Fot. Volkswagen Różnice w wymiarach SUV jest o 23 cm dłuższy i ma prawie o 6 cm dłuższy rozstaw osi, a to

Hyundai pokazał swojego hot-hatcha! i30 N zapowiada się świetnie

zdjęcia i30 N, jakie Hyundai opublikował do tej pory. Na samym dole zamieszczamy także krótki film z hot-hatchem w roli głównej. Dwa litry pojemności, 4 cylindry, wtrysk bezpośredni i turbodoładowanie - na taką jednostkę postawili Koreańczycy z dywizji N. Motor współpracuje z 6-biegową ręczną skrzyni, a

Salon Genewa 2017 | Honda Civic Type R | Król hot-hatchy?

-hatchów. Ani Volkswagen Golf R, ani Ford Focus RS nie prezentują się aż tak agresywnie. Pod maską bez większych zmian. Sercem hot-hatcha wciąż jest turbodoładowany silnik 2.0 R4. Do tej pory Civic Type R miał w Europie równe 310 KM, teraz będzie miał 316 KM mocy. Dwulitrowy motor współpracuje z ręczną, 6

Golf 6

oczywiscie to nie sa prawdziwe zdjecia jednak gdyby tak wygladal to by bylo zajefajnie www.3harts.nl/VWgolfVI/VWgolf-MK6-1c.jpg

VW Golf 6 a golf 7?

Znajdź trzy różniące te samochody szczegóły;) Czyżby kolejny lift:) -- Nie dyskutuj z głupim, gdyż sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem":)

golf 3 - vr6

kto ma? kto jezdzi? kto lubi? kto pogada? chetnie podyskutuje, wymienie sie doswiadczeniami na temat vw golfa 3 vr6

Golf 1,6 FSI

Zastanawiam sie nad kupnem nowego auta o pojemnosci 1.6 ,jeszcze nie wybralem marki ale wybiore pomiedzy toyota,honda a vw.Jesli ktos jezdzil lub obecnie jezdzi golfem z takim silnikiem to prosze o opinie,dziekuje.

Re: Golf 6

Golf zawsze pozostanie Golfem, praktyczny i bez szans w konkursach pieknosci. -- 6nine9 - Zgodnosc z reczywistoscią nie ma nic do rzeczy

Re: Golf 6

IMHO Golf V jest o niebo przyjemniejszy dla oka niż Golf IV, który gorzej wygląda od (swego czasu) Golfa III i II. -- potestatem obscuri lateris nescitis

Re: Golf 6

cc_2004 napisał: > IMHO Golf V jest o niebo przyjemniejszy dla oka niż Golf IV, który gorzej > wygląda od (swego czasu) Golfa III i II. Nigdy nie myslalem po poczatku naszej znajomosci {raczej konfliktowej} ze dosc czesto bede sie musial z tym zgodzic a w tym przypadku tez tak

Re: Golf 6

Golfy I i II w "ich czasach" podobaly mi sie. Golf III nie podobal mi sie od razu i tak juz zostalo. Golf V stylistycznie jest prawie taki sam jak IV i III. One wygladaja mniej wiecej tak jakby stylistom przyswiecaly takie priorytety: zmiescic podstawowe podzespoly, kola, drzwi w mozliwie jak

Re: Golf 6

01boryna napisał: > Golf zawsze pozostanie Golfem, praktyczny i bez szans w konkursach pieknosci. Za to z jakością lecącą w dół. Polecam test 100 tys km Ato Świata - krzywo zmontowane nadwozie, nierówno położony lakier w różnych odcieniach, kiepskie plastiki w środku, korozja

Re: Golf 6

Octavia nie przegonila Golfa, ale zaczela odbierac mu klientow. Badania rynku w Rzeszy jednoznacznie wykazaly, ze spora czesc zainteresowanych nabyciem Golfa, kupila Octavie bo tansza, ale z koncernu VW :-) -- Pisze to powoli bo wiem, ze powoli czytacie

Re: Golf 6

devote napisał: > narzekaja na wyglad golfa ale gdyby byl tanszy w polsce to by bil rekordy w > sprzedazy wątpie. Golf byl dobry w czasach kiedy byl prosty jak but i latwny do naprawy. Z kazdym modelem jakosc i awaryjnosc jest coraz wyzsza i choc nadal panuje czesciowo falszywy

Re: Golf 6

waskes29 napisał: > (...) konserwatywny wyglad to byl wlasnie zawsze atut golfa dla jego nabywcow Golf I nie mial konserwatywnego wygladu (wtedy konserwatywny byl sedan). Wiecej - byl bardzo ladnie i proporcjonalnie zaprojektowanym autem, ktore wyznaczylo droge rozwoju dla klasy

Re: Golf 6

narzekaja na wyglad golfa ale gdyby byl tanszy w polsce to by bil rekordy w sprzedazy

Re: Golf 6

. > > Rzeczywiscie malo widuje lawet ladujacych samochody na drodze, malo widuje rown > iez golfow V. A dzis mialem dwa w jednym ;) > Malo jest golfow V z podstawowego powodu cena ,zwlaszcza w krajach takich jak Polska cena ma najwieksze znaczenie. Golf jest srednio drozszy od porownywalnej

Re: Golf 6

irlandia_pn napisał: > 01boryna napisał: > > Golf zawsze pozostanie Golfem, praktyczny i bez szans w konkursach piekno > sci. > > Za to z jakością lecącą w dół. Polecam test 100 tys km Ato Świata - krzywo > zmontowane nadwozie, nierówno położony lakier w

Re: Golf 6

emes-nju napisał: > Zdecydowanie nie wypowiadam sie na temat sprzedazy Golfa. Pisze tylko o jego wy > gladzie. To, ze mimo wygladu dobrze sie sprzedaje (choc zdarzalo mu sie ustepow > ac pola R19, Focusowi, a nawet Octavia przycisnela go na tyle, ze VW podniosl j > ej

Re: Golf 6

To znaczy, ze sie zgadzamy :-) Nie jestem milosnikiem ekstrawagancji w wygladze samochodow, bo zwykle szybko sie nudza. Vide Ford Puma (ale juz np. Focus wyznaczyl nowy kierunek). Golf (i inne VW) sa dla mnie "letnie" - ani ziebia, ani grzeja. Problem w tym, ze kazdy kolejny Golf jest coraz

Re: Golf 6

emes-nju napisał: > To znaczy, ze sie zgadzamy :-) > > Nie jestem milosnikiem ekstrawagancji w wygladze samochodow, bo zwykle szybko s > ie nudza. Vide Ford Puma (ale juz np. Focus wyznaczyl nowy kierunek). Golf (i i > nne VW) sa dla mnie "letnie" - ani ziebia, ani

Re: Golf 6

emes-nju napisał: > waskes29 napisał: > > > (...) konserwatywny wyglad to byl wlasnie zawsze atut golfa dla jego naby > wcow > > > Golf I nie mial konserwatywnego wygladu (wtedy konserwatywny byl sedan). Wiecej > - byl bardzo ladnie i

Re: Golf 6

edek40 napisał: > Golfy I i II w "ich czasach" podobaly mi sie. Golf III nie podobal mi sie od ra > zu i tak juz zostalo. Golf V stylistycznie jest prawie taki sam jak IV i III. O > ne wygladaja mniej wiecej tak jakby stylistom przyswiecaly takie priorytety: zm

Re: Golf 6

nonsens - jedynie cytryna notuje wzrost sprzedazy na polskim rynku, wszystkie inne rynki notuja spadek, po VW PSA sprzedaje w tym kraju najwiecej aut, producenci golfa wciaz licza, ze polacy nie potrafia czytac, jak sie naucza to im sprzedaz szmelcu spadnie hehe

Re: Golf 6

emes-nju napisał: > Octavia nie przegonila Golfa, ale zaczela odbierac mu klientow. Badania rynku w > Rzeszy jednoznacznie wykazaly, ze spora czesc zainteresowanych nabyciem Golfa, > kupila Octavie bo tansza, ale z koncernu VW :-) A to mozliwe i napewno tak jest nadal

Re: Golf 6

sie dobrze sprzedawac .A konserwatywny wyglad to byl wlasnie zawsze atut golfa dla jego nabywcow- jasne zebym tez chcial zeby teraz wygladal jak w tym linku ale nie ma szans na duze zmiany jesli wogole jakies beda. Golf IV zmienil sie bardzo malo przez caly okres to samo moze byc z V -za to

Re: Golf 6

> chcieli pojsc w nijakosc niemieckiej stylistyki, ale im sie nie udalo. Uzytkown > ikow starych focusow nie przekonali. Nie przekonali rowniez uzytkownikow golfa, > bo dla nich to zbyt wydziczona jednak propozycja. Trafili w proznie. Mi stary > focus sie podoba, a nowy wcale. No

Re: Golf 6

emes-nju napisał: > Wspanialy przyklad AlfaVagena ;-P alfa z dziobem od golfa cabrio he he:-) moze zrobi sie ciekawie: zwlaszcza, ze alfie szefuja niemcy obecnie -- Pozdrawiam, Frank Margaret Thatcher said 'Any man over the age of 30 who finds himself on a bus may count

Re: Golf 6

a szkoda że nie są prawdziwe te zdjęcia. Dziś jechałem przez jakis dłuższy czas koło golfa V i powiem tyle: jest szpetny. Czas na fejs lyftyng, bo nawet przy passacie i polo wygląda przestarzale -- 13. Prowokacje na forum a) jesteś autorem b) jesteś nieświadomym uczestnikiem c) wydaje

Re: Golf 6

elvispresley napisał: > pewnie dlatego, ze to przedruki z niemieckich pisemek i nawet passat wygrywa > tam z C5ka mimo, ze w tescie wypada gorzej od alfy 156... prrooosszz! W jakim tescie ? CZzyli jak w niemieckiej prasie pokazuja wady golfa to wszystko OK ,ale jak juz zalety

Re: Golf 6

Zdecydowanie nie wypowiadam sie na temat sprzedazy Golfa. Pisze tylko o jego wygladzie. To, ze mimo wygladu dobrze sie sprzedaje (choc zdarzalo mu sie ustepowac pola R19, Focusowi, a nawet Octavia przycisnela go na tyle, ze VW podniosl jej ceny) jest dla mnie fenomenem. Moze jestem kobiecy, ale dla

Re: Golf 6

nie udalo. Uzytkownikow starych focusow nie przekonali. Nie przekonali rowniez uzytkownikow golfa, bo dla nich to zbyt wydziczona jednak propozycja. Trafili w proznie. Mi stary focus sie podoba, a nowy wcale.

Re: Golf 6

kszyrztow napisał: > a szkoda że nie są prawdziwe te zdjęcia. Dziś jechałem przez jakis dłuższy czas > > koło golfa V i powiem tyle: jest szpetny. Czas na fejs lyftyng, bo nawet przy > passacie i polo wygląda przestarzale Na to bym nie liczyl tak szybko a jesli nawet

Re: Golf 6

moda i style. Dlatego golf nigdy nie byl piekny i zawsze nastepna wersja byla bardzo powiazana stylistycznie z poprzednikiem .Jak sie wezmie golfaI i V mozna sie doszukac wciaz wspolnych cech. A osobna kwestia jest fakt ze VW majac samochody porownywalne z konkurencja dosc znacznie odbiega od

Re: Golf 6

elvispresley napisał: > nonsens - jedynie cytryna notuje wzrost sprzedazy na polskim rynku, wszystkie > inne rynki notuja spadek, po VW PSA sprzedaje w tym kraju najwiecej aut, > producenci golfa wciaz licza, ze polacy nie potrafia czytac, jak sie naucza to > im

Re: Golf 6

www.3harts.nl/VWgolfVI/VWgolf-MK6-2c.jpg .. piekny zadek ,- jak u Swietej Panienki , mam taka nadzieje ....

Golf

Mam ok 10 tys. PLN i chcę kupić małe auto. Myślę o Golfie II 1,3 b lub 1,6 D z tym że do b bym wstawiał gaz. Co myślicie o tym pomyśle - w tej cenie to chyba dość atrakcyjne i niskie w utrzymaniu autko (części, spalanie niezawodność)? Aha - jak teraz jest z kradzieżami tego typu sam.?

Re: Golf 6

14 > 3 FORD 1 120 647 i 1 157 110/10.8 i 11.1 > 4 GM > 5 renault > 6 fiat > 7 D-C > 8 toyota > 9 BMW > 10 NISSAN > Wszystkie dane z ostatniego nr auto swiat . to jest sprzedaz koncernow a my mowilismy o markach to roznica. ja nadal twierdze

Re: Golf 6

110/10.8 i 11.1 4 GM 5 renault 6 fiat 7 D-C 8 toyota 9 BMW 10 NISSAN Wszystkie dane z ostatniego nr auto swiat . Przestan wiec pisac bzdury bo w sposob jaki piszesz zasluguje zeby ciebie traktowac jak blazna -przez te nienawisc do vw i audi nie widzisz nawet jak sie osmieszasz

Re: Golf 6

waskes29 napisał: > Tu masz sprzedaz za ten rok w calej europie > 1 VW 1 151 856/+2.3% > 2 renault 1 144 331/-4,4% > 3 opel 1 069 751 /-0,5 poprosze link bo ja mam dane za zeszly caly rok i jesli chodzi o marki to wygrywa renault > bzdur to samo dotyczylo audi

Re: Golf 6

To niedokladnie tak. Uwazam, ze vw jest stanowczo przereklamowany. Z tego tez powodu jest stanowczo za drogi i to szczegolnie dotyka Polakow, ktorzy placa wiecej za mniej i trwaja w swoim zachwycie nie zauwazajac innych marek. Rzeczywiscie malo widuje lawet ladujacych samochody na drodze, malo wi

Re: Golf 6

waskes29 napisał: > edek40 napisał: > > > W Posce wciaz jest malo golfow V. Ale dzisiaj widzialem jednego. Wlasnie > > ladowali go na lawete. > > Tez go widzialem facetowi tak dobrze sie nim jechalo ze zapomnial nalac > paliwa. Jakis czas temu, j

Re: Golf 6

wyjebisty na maxa ..... juz zbieram szmalec i za 20 lat będę miał takiego!!!!;) i te 20 calowe fele to jest malina istna!

Re: Golf 6

waskes29 napisał: > Taka produkuje tandete ze jest najlepiej sprzedajaca sie marka w Europie tłuku glupi najlepiej sprzedająca się marką jest renault, a vw jest najlepiej sprzedajacym auta koncernem > mim stosunkowo wyzszych cen i 4-tym producentem na swiecie i jako jedyn

Re: Golf 6

wojtek_blankietowy napisał: > tłuku glupi najlepiej sprzedająca się marką jest renault, a vw jest najlepiej > sprzedajacym auta koncernem Jesli ktos z nas dwoch jest tu tlukiem to zdecydowanie ty. Tu masz sprzedaz za ten rok w calej europie 1 VW 1 151 856/+2.3% 2 renault 1

Re: Golf 6

Czyzby zdaniem projektanta ludowoz nie liczyl juz na swoj rynek i chcial upychac swoj drogi szmelc na rynkach, ktore nie charakteryzuja sie drogami? Bo po coz inaczej zakladaliby mu takie wiekie kolka?

Re: Golf 6

devote napisał: > jak mi ktos mowi ze ford to przyklad do nasladowania to tylko :) Nie kompromituj sie po raz kolejny. Przypominam ze jako wielki fan vw nie wiedziales od kiedy byl produkowany poprzedni passat. Pewno dlatego nie wiesz ze ford obecnie robi najlepsze zawieszenia a poprze

Re: Golf 6

wojtek_blankietowy napisał: > > tylko PSA notuje znakomite wyniki finansowe a twoj ukochany szmelcwagen vw > ponosi gigantyczne straty i boi sie wrogiego przejecia do tego stopnia ze > porsche musi mu pomagac. Ten kolos na glinianych nogach chroniony byl przez > l

Re: Golf 6

A miazdzacym fordowskim/swietnie zmontowanym japonskim odpowiednikiem R32 tez juz kolego jechales? Pzdr.

Re: Golf 6

pewnie dlatego, ze to przedruki z niemieckich pisemek i nawet passat wygrywa tam z C5ka mimo, ze w tescie wypada gorzej od alfy 156... prrooosszz!

Re: Golf 6

edek40 napisał: > W Posce wciaz jest malo golfow V. Ale dzisiaj widzialem jednego. Wlasnie ladowa > li go na lawete. Tez go widzialem facetowi tak dobrze sie nim jechalo ze zapomnial nalac paliwa. Wiem ze nalezysz do zagozalych wrogow VW wiec nie dziwi mnie ze akurat tej marki

Re: Golf 6

Może być lifting w tej tonacji. -- www.rubikkon.pl/

Re: Golf 6

emes-nju napisał: > a nawet Octavia przycisnela go na tyle bzdura zobacz ile sprzedano golfow a ile wyprodukowano skod

Re: Golf 6

wojtek_blankietowy napisał: > waskes29 napisał: > > O link zapytaj cc_2004 to sa jego dane . > > ty o nich mowisz ty daj link. Jesli twierdzisz ze jest inaczej to sam podaj link ze tak nie jest .Liczby podalem za cc_2004 z 17 X tam jest jego watek gdzie podaje do

Re: Golf 6

waskes29 napisał: > Tylko nie dopowiedziales sobie dlaczego tylko citroen notuje wzrost sprzedazy > a juz blizniaczy peugeot nie.Otoz jedynym powodem popularnosci citroena jest > znaczna niekonczaca sie promocja i zeby wogole ktos chcial to kupowac to > bogate wyposazenie

Re: Golf 6

waskes29 napisał: > Na to bym nie liczyl tak szybko a jesli nawet zrobia lyfting to bedzie on > niezauwazalny. > Najwiekszy jak pamietam lyfting w historii- VW zrobil chyba w 2000r w > passacie,takze jak zawsze nie ma sie co spodziewac rewolucji tak czy siak lyftyng

Re: Golf 6

edek40 napisał: > Czyzby zdaniem projektanta ludowoz nie liczyl juz na swoj rynek i chcial upycha > c swoj drogi szmelc na rynkach, ktore nie charakteryzuja sie drogami? Bo po coz > inaczej zakladaliby mu takie wiekie kolka? Przeciez widzisz ze to symulacja komputerowa ws

Listwy na drzwi do Golfa 6

Pare razy o wlos uniknalem zahaczenia mojego samochodu przez sasiada i teraz szukam listw bocznych do Golfa 6. Ot, chociazby w stylu tych seryjnie montowanych w Golfie 5. Niestety z jakiejs sobie znanej przyczyny VW nie przewiduje takich listw do 6-tki. Czy ktos ma moze pomysl jak rozwiazac ten

Re: VW Golf 6 a golf 7?

co za tym idzie lepsze myslenie no ok....tylko co ma takiego w sobie golf 7 w porównaniu do golfa 6? ...a wcześniej wersja 6 w porównaniu do golfa 5 że warto się tak fascynować ? Dla kogoś kto się nie zna różnica to lampy i silniki...na korzyść golfa 5 (legendarny 1,9 TDI 105KM i okrągłe piękne

co myślicie o golfie 6?

jak zwykle żadnego przełomu, nie? -- to już koniec

SPRZEDAM GOLFa

91rok, 1.6 TDI, el.szyby, alufele 15", kolor fioletowy, 188tys km, karta pojazdu, Brief, zarejestrowany CCH. cena 6,5 tys.

Golf IV ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Mam Golfa IV 1.6 105KM Generalnie jestem zadowolony z maszynki, ale posłuchałbym chętnie o możliwościach wyciągnięcia jeszcze paru koni ? pozdr.

Golf II

Kupię golfa II rocznik 1989-91,najchetniej benzyniaka 1,6 lub 1,3 4 drzwiowego mile widziana instalacja gazowa.Nie interesują mnie składaki.

Golf 6 - napięcie w gnieździe zapalniczki

Golf 6 (rocznik 2011) Gdy wyjmę kluczyk ze stacyjki, to odcinane jest napięcie w gnieździe zapalniczki. Chcę ładować nawigację podczas parkowania, a tu klops. W instrukcji nie ma informacji, ale może są "tajne" kody serwisowe, którymi można zmienić ustawienia, aby po wyjęciu kluczyka można było

Sprzedam Golfa 4 (silnik 1,6)

Wyjatkowa okazja. Do sprzedania Golf 4 (silnik 1,6) o nastepujacej charakterystyce: - bardzo maly przebieg (160 tys km) - w tym roku 2016 wymienione: pompa olejowa, filtr, czujnik cisnienia, rozrzad z pompa wodna - akumulator wymieniony w 2012, sonda lambda w 2011 - letnie opony 205/55 R16

Golf IV

Witam, planuję kupić VW Golfa IV. Problem polega na tym, że nie wiem, który lepiej się opłaci jeżeli chodzi o codzienne trasy (dojeżdżam do pracy 30km w jedną stronę). Rozważam silniki 1,4 i 1,6. Do auta będzie wsadzona instalacja LPG. Który lepszy, i czy jest duża różnica w spalaniu? Bo wydaje mi

Re: VW Golf 6 a golf 7?

rraaddeekk napisał: > > > jestes pewien ze w GVI nie ma LED? :D > > Golf VI nie ma led z tyłu! > Chodziło mi o światła z tyłu i tam są tradycyjne żarówki tylko. > Może wersja R ma jakieś bajery, ale zdecydowana większość dostępnych wersji Gol > fa VI

Re: VW Golf 6 a golf 7?

Odpowiedz mi tylko ile kilometrów zrobiłeś za kierownicą fousa i ile za kierownicą golfa.

Re: VW Golf 6 a golf 7?

No wiecie wszystko fajnie piszecie że idałów się nie zmienia i że nowy golf jest zupełnie nowym samochodem pod maską/blachą czy karoserią to do jasnej cholery mogli te wszystkie nowości powstawiać do golfa jedynki z lat 70tych i też by fajnie było. Dla mnie różnica występuje znaczna jeśli

Tuning Golfa

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FZaxnsZa6f4

Golf 2

Do sprzedania - tanio VW GOLF 2 1988r silnik 1,6 benzyna. Kolor srebrny, alufelgi, komplet zimowych opon. Przebieg 150tys realny.Stan auta dobry. Po więcej informacji proszę na e-mail. dominicker@gmail.com

Re: VW Golf 6 a golf 7?

Ty sobie tym glowy nie powinienes zawracac. Musisz przyjac do wiadomosci ze osoby odpowiedzialne za stylistyke Golfa wiedza dobrze co robia . A koszty w tym przypadku nie maja najmniejszego znaczenia Ogolnie uwazana za ladna A.R.Giulietta sprzedaje sie znacznie gorzej od Golfa nawet w

Re: VW Golf 6 a golf 7?

Co znaczy lepiej? Dla mnie to, że mogłem szybciej pokonywać zakręty. Focus był zdecydowanie stabilniejszy od Golfa. Leonem nie jeździłem, więc nie oceniam.

Re: VW Golf 6 a golf 7?

. Natomiast ogrzewana szyba, po 2 sezonach nie ma zarysowań od drapania, bo jej się nie drapie. 20 minut dłuższego spania rano... bezcenne :-) Nawet przy minus 20 stopniach lód spływa po 2 minutach. > jestes pewien ze w GVI nie ma LED? :D Golf VI nie ma led z tyłu! Chodziło mi o światła z tyłu i

Re: VW Golf 6 a golf 7?

moze w puziocie 106 wynosi 800 :D zapytaj ile kosztuje do 308 :D a w golfie to ja za 1000 zale zawieszenie zrobie, przod i tyl..:D

Re: VW Golf 6 a golf 7?

rraaddeekk napisał: Ideał? Skąd taka ocena? Od ponad roku użytkuję Golfa VI i wcale nie uważam go za ideał. Zawieszenie mocno odstaje od ideału w klasie - Focusa (jeździłem 2 lata, więc mam porównanie). Brak ogrzewania przedniej szyby. Bryła... nuuuuuda. Kokpit... nuuuda. Bagażnik

Re: VW Golf 6 a golf 7?

Ideał? Skąd taka ocena? Od ponad roku użytkuję Golfa VI i wcale nie uważam go za ideał. Zawieszenie mocno odstaje od ideału w klasie - Focusa (jeździłem 2 lata, więc mam porównanie). Brak ogrzewania przedniej szyby. Bryła... nuuuuuda. Kokpit... nuuuda. Bagażnik mniejszy. Z tyłu zwykłe

Re: VW Golf 6 a golf 7?

rraaddeekk napisał: > Ideał? > Skąd taka ocena? > Od ponad roku użytkuję Golfa VI i wcale nie uważam go za ideał. > Zawieszenie mocno odstaje od ideału w klasie - Focusa (jeździłem 2 lata, więc m > am porównanie). > Brak ogrzewania przedniej szyby. > Bryła

Re: VW Golf 6 a golf 7?

Nowy Golf jest tak emocjonujący, jak mecze polskiej kadry... Nie chce mi się na niego patrzeć i nie chciałbym go mieć. ---------------- http://regiomoto.pl/portal/eksploatacja/kupno-samochodu-uzywanego-jak-nie-dac-sie-oszukac-poradnik Zakup samochodu - poradnik

Passat B6 czy Golf V

witam jezdze dolfem IV przymierzam sie do zmiany auta ale nie wiem co kupic (ok40tys zamierzam wydac interesuje mnie VW bo jakos marka mnie nie zawodzi ale co kupic ? Passata czy znow Golfa prosze o opinie dotyczy diesla pozdrawiam

Re: VW Golf 6 a golf 7?

ogrzewanie przedniej szyby znieksztalca pole widzenia... bryla i kokpit focusa sa tak pasjonujace, ze az chce sie tanczyc... bagaznik focusa to 385l, golfa 350, po zlozeniu siedzen odpowiednio 1250 i 1300, nie mowiac juz o tym ze w tym pierwszym nie da sie zlozyc tylnych oparc do rownej

Re: VW Golf 6 a golf 7?

identyczna z Golfem i bardzo zblizona do Focusa -- Zanim rzucisz butelke dobrze sie zastanow .... czy dopiles ja do konca

Re: VW Golf 6 a golf 7?

, łożyska i robocizna) , bo rzadko uszkadza się rura nośna belki i poduszki jej mocowania do karoserii." Ile kosztuje remont zawieszenia w Golfie? W przeciwieństwie do twojego pytania z sugerowaną odpowiedzią ("fchuj"), ja pytam bo po prostu nie wiem.

Re: VW Golf 6 a golf 7?

wzgledem poprzednika A stylistyka dopasowana do oczekiwan, Golf sie nie mogl zmienic radykalnie. Mimo ze nowy model jest podobno tanszy od poprzednika to zauwazyc mozna w najtanszych wersjach jednak oszczednosci - belka skretna w najslabszych wersjach zamiast zawieszenia wielowahaczowego

Golf dla mamy

Przedstawiam golf jaki zrobiłam kiedyś dla mamy a teraz miałam okazje go uwiecznic na zdjęciu. Zrobiony jest z Perełki wzorem wymyślonym przez mamę. -- tiny.pl/6x5t tiny.pl/6x52

sprzedam golfa

Sprzedam Volkswagena Golfa 2 rok 1986 z silnikiem o poj. 1.8 litra w dokumentach przerobiony na 1.6 litra zeby byly mniejsze oplaty. Samochod ma do regulacji gaznik, zalozenia paska klinowego i kilka malutkich poprawek.Oplaty do konca roku. Cena wynosi 1.700zł. tel. kontaktowy 661487847

Re: VW Golf 6 a golf 7?

oświetlenia wnętrza. Co do kształtów zewnętrznych, to z perspektywy czasu, gdy już tego sporo na drogach to mam wnioski następujące: Siódemka trochę wyostrzona 6... i dzięki tym ostrzejszym liniom, niby niewielka różnica, ale zdecydowanie ładniejszy, niż obła szóstka.

Gazt do golfa

Mam golfa 3 jednopunktowy wtrysk 1,6 i chcę założyć gaz czy to jest dobry pomysł

Re: VW Golf 6 a golf 7?

perspektywy czasu, gdy już tego sporo na dro > gach to mam wnioski następujące: > Siódemka trochę wyostrzona 6... i dzięki tym ostrzejszym liniom, niby niewielka > różnica, ale zdecydowanie ładniejszy, niż obła szóstka. Piątka ma piękne okrągłe lampy z tyłu...tak jak moje polo z przodu też ma

Zamiana silnika z Golfa 6 do 4

Witam. Mam takie pytanie.. Czy jest możliwy swap silnika z golfa 4 1.6 16v bcb (105KM) na np 1.4 tsi(160 albo 180 KM) z golfa 6? Głównie chodzi mi o zamianę między generacjami z 6 do 4 ;) Jeśli jakoś by się to dało zrobić to jak by to wyglądało? czy wystarczy silnik + skrzynia? czy jeszcze

GOLF II 1,6 TD TANIO SPRZEDAM

GOLF II 1,6 TD LINK: www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C418739

Volkswagenm Golf V

Mam pytanko co sądzicie o tym "wózku" tzn. GOLF V szczególnie interesuje mnie opinia z motorem 1.4 i 1.6

golf

no ale wychodzi z artykulu, ze golf jest the best, skoro VW mial 6,8 mld zysku !

Re: VW Golf 6 a golf 7?

To teraz Cię zaskoczę. Wymiana tuleji wahaczy przednich nastąpiła u mnie na gwarancji (dlatego nie znam kosztów) już po przebiegu 30 000 km. Zawieszenie skrzypiało jak stare drzwii do stodoły.

Re: VW Golf 6 a golf 7?

no wlasnie widac ze nie jestes bo kompletnie sie na mechanice nie znasz :D a poprzedni focus mial wielowachacz, dlatego jezdzil jak jezdzil...czy najlepiej w swojej klasie, nie wiem, ale ty tez tego wiedziec nie mozesz bo sie na tym nie znasz hehe